Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 572
  • 66 539

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Media-alalla työskentelevät ovat perinteisesti varsin vasemmistolaisia, mutta entäs jos ei olekaan? Onko ihmisessä vikaa siltikin? Tässä saisi dumata kaikki mediat koulukirjoista alkaen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa-a. Bussista löytyi käytetty raskaustesti. Ei jumalauta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa-a. Bussista löytyi käytetty raskaustesti. Ei jumalauta.
Minä näin jokunen viikko sitten metron rullaportaiden reunassa käytetyn kondomin. Tuli "en halua tietää miten se on tuohon joutunut, mutta tavallaan haluan"-fiilis.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minä näin jokunen viikko sitten metron rullaportaiden reunassa käytetyn kondomin. Tuli "en halua tietää miten se on tuohon joutunut, mutta tavallaan haluan"-fiilis.

Tutkit ilmeisesti "käytön" varmistaaksesi löytyykö spermaa sisältä. Muutoinhan se voi olla vain junnujen pelleilyä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tietysti. Ei tuollaisia nyt hukkaan heitetä. Pesemisen jälkeen oli uudenveroinen.

Virolainen huora katsoisi vinoon, jos näyttäisi sille kerran munasta pois vedettyä kumia ja viittoisi epätoivoisesti löysää kullia osoittaen, että kohta taas seisoo ja sen voi laittaa uudelleen päälle. En tietäisi muuten, mutta kysyin kerran @pettter iltä ja hän vahvisti asian. Ei ollut kuulemma heti seissyt ja kesken panonkin oli vaikeaa pitää nakkia elossa, koska oli juonut kokonaiset kaksi kaljaa ja oli aivan umpikännissä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin hämmentävää kyllä kun tuo Meghan Markle pyörii myös Suomessa uutisissa lähes päivittäin. Kyseessä on siis Yhdistyneen kuningaskunnan prinssi Harryn kihlattu ja tuleva vaimo. Jotenkin tuon tajuaisi jos kyseessä olisi esim. tulevan kuninkaan rouva, mutta kun Harrysta ei hyvin suurella todennäköisyydellä koskaan tule kuningasta niin siinä mielessä vähän ihmetyttää suomalaisten uutistalojen kiinnostus tätä mimmiä kohtaan. Noh, onhan se kyllä aika nätin näköinen, ei siinä mitään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jaa-a. Bussista löytyi käytetty raskaustesti. Ei jumalauta.

En ole nähnyt raskaustestejä kuin elokuvissa ja tv-sarjoissa, mutta niissä pissapuikko ainakin laitetaan sellaiseen purkkiin tai mikä säiliö se nyt on.

Tuossa ei siis ole mitään ihmeellistä eikä siellä bussissa ole virtsattu.

Kumpaa se näytti?

Jotenkin hämmentävää kyllä kun tuo Meghan Markle pyörii myös Suomessa uutisissa lähes päivittäin.

Suomessa on aina ollut aivan kummallinen kiinnostus monarkioita kohtaan. Liekö peruja Englannin liigan lauantailähetyksistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole nähnyt raskaustestejä kuin elokuvissa ja tv-sarjoissa, mutta niissä pissapuikko ainakin laitetaan sellaiseen purkkiin tai mikä säiliö se nyt on.

Tuossa ei siis ole mitään ihmeellistä eikä siellä bussissa ole virtsattu.

Kumpaa se näytti?
Ei kakaraa tulossa. Ei siinä muuten mitään mutta kääre pyöri myös paikan päällä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@pernaveikko ja @Roger Moore , syy meidän monarkiakiinnostukseen on Friedrich Karl.

Googletin ton ja Suomen kuningashan se siinä. Ja näinhän se on että kuningaskunnat ovat kiinnostuneita kuninkaallisten tekemisistä, joten tottakai Suomen lehdistöä ja myös Suomen kansalaisia narreista aatelisiin kiinnostaa mitä prinssi Harry tekee ja mihin se taikasauvansa tunkee. Noin muuten olen aika hilpeällä tuulella.
 

sinikettu

Jäsen
Olitko Tallinnassa vai miksi joku ostaa tuota hiivapaskaa, kun 40 tunnin päästä sitä aitoa saa myös vähemmän kultturilleista maista.
Frankly, my dear, I don't give a damn. Kyllähän niissä makueroa on, mutta en nyt ole oppinut siitä sen kummemmin välittämään. Yhden tölkin jälkeen se on pelkkää kohinaa.

Toisaalta olen aikamoinen elitisti, mitä tulee teen ja kahvin juontiin. Kummastakaan en kehtaa juoda samaa kuraa, mitä 95 % ihmisistä juo. Ehkä sama homma tulee lonkeroidenkin osalta, kunhan niitä tulee kauppoihin myyntiin ja tulee ostettua useammin. Alkossa käyn ehkä kolme kertaa vuodessa ennen suuria opiskelijahäppeninkejä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin tai sitten ei tai ehkä. Tai sitten jotain noiden väliltä, mutta tasavalloissa on se nurjapuoli, jotta ihminen tahtomattaan saattaa ajautua, ei edes pelleksi, vaan pelkäksi hermanniksi, kun taas kuningaskunnissa sitä saa olla narri ihan luvan kanssa.

Noh kyllä sitä kuningaskunnissakin väliinputoajia on, siis ihmisiä jotka eivät yllä edes narrin statukseen. Ihmisiä joita syötettiin leijonille hyödyttöminä kansan hurratessa. Tasavallassa noi ihmiset ohjataan kelaan tai sossuun virkailijoiden raatelemiksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäiskö ajaa leukaparta pois vai antaa olla? Sen olemassaolossa on se hyvä puoli, että se peittää ihan vähän kaksaria. Mä en vaan jaksais tota jatkuvaa rajaamista ja siistimistä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäiskö ajaa leukaparta pois vai antaa olla? Sen olemassaolossa on se hyvä puoli, että se peittää ihan vähän kaksaria. Mä en vaan jaksais tota jatkuvaa rajaamista ja siistimistä.

Älä hyvä mies aja pois. Okei se vaatii vähän vaivaa ja aikaa, mutta pitkässä juoksussa se maksaa vaivan ja ajan takaisin. Nyt vaan kärsivällisyyttä, se aarre kyllä odottaa sateenkaaren päässä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tehtäisimmekö siten, että kohtaisimme ja siinä toisiamme ihmetellessämme nuolisin hetken partaasi, ja täten voisit tunnustella syvimpiä tuntemuksiasi siitä, että kannattaako parta vai ei, mikä tuo mielihyvää ja mikä ei?
Sovitaanko niin, että olen mielihyvän suhteen kokeiluni jo kokeillut?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sovitaanko niin, että olen mielihyvän suhteen kokeiluni jo kokeillut?

Älä hyvä mies ole noin ehdoton. Kokeilemalla jotain uutta voi avautua aivan uusi maailma missä vain taivas on rajana. Mielihyvän suhteen ei kannata olla nirso vaan kokeilunhaluinen
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Meille ei ole tulossa vauvaa, mutta muistakaapa te ensimmäistä tulokasta odottavat että kaikkea hauskaa ja mahtavaa on edessä. Mun nuorempi poika on jo 2 vuotias ja eilen vähän piilotettiin makkaraa vaimon kanssa niin siinä sitten hekuman jälkeen alkoi kuulua poikien huoneesta "äitiiii, äitiii" ja kun vetäsin housut jalkaan ja menin kysymään mikä hätä, niin siellä pieni surullinen poika kysyi minulta, "miksi äiti huutaa, mikä äitillä on hätänä"
Siinä on sitten zeköndi aikaa miettiä ja ensimmäinen vastausajatus tuskin on, "ei mikään, äiskä vaan sai pikku orkun tuossa" jotain pitää kuitenkin vastata ja minun virallinen totuus oli TELEVISIO.
Olisit nyt humble brag ketjuun mennyt. Ei siinä, peukkua saamisesta ja vielä että vaimokin sai.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pyydän anteeksi ja pyydän samalla kaikilta muiltakin joita yölliset seikkailuni koskivat.

En anna anteeksi moisia törkeyksiä, olit hyvin ajattelematon ja käyttäydyit hyvien tapojen vastaisesti. Pelkkä anteeksi pyyntö ei riitä poistamaan traumaattista kokemusta mitä tekstisi lukeminen sai aikaan. Kauheaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä pidän yöllisistä seikkailuistasi. Silloin ei äitin helmoissa kyynelehditä, vaan pyydystetään gepardi paljain käsin ja syöstään tulta ja tappuraa!

Gepardia ei ihminen saa kiinni paljain käsin ilman piristäviä aineita. Et kai sinä isänä tue stimulaatioiden käyttöä? Pöyristyttävää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös