Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 381 433
  • 66 968

sinikettu

Jäsen
Siitä on muuten about kymmenen vuotta, kun viimeksi omistin luistimet. Oi niitä aikoja. Kävin tosin joskus vuonna 2011 tai jotain luistelemassa ja laukomassa kiekkoja maaliin kotikuntani kaukalossa, tosin luistimet täytyi lainata. Vanha Bauer Vapor -maila löytyy näköjään vieläkin veljen varastosta, jonne sen jätin silloin. Lainatut luistimet hävinneet jonnekin. Varmaan myyty. En tosin kaipaile.

Jaksaako jengi oikeesti käydä enää aikuisena luistelemassa?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se kyllä semmoinen juttu, jonka minä kaksi kertaa naimisissa olleena tiedän. Nykyään on pientä sutinaa, mutta ei parisuhdetta, niin naida saa paljon useammin kuukaudessa kuin kahden avioliiton viimeisten 10 vuoden aikana yhteensä. No ei ihan, mutta harva poikamies tajuaa, kuinka vähällä pesää ukkomies tuleekaan toimeen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah. Matkalla matsiin palautin eilisen hömppäleffan kirjastoon. Joo nörtit nyt hakkeroi leffoja netflixistä ja mistä lie napsterista, mutta en kuulu siihen jengiin. Mutta siis en jaksanut ottaa reppua matsiin niin kannoin ton kädessä, ja Malmitalon salissa kun alkoi just joku juttu ja aulassa oli väkeä niin vaistomaisesti koitin peitellä sen leffan kantta ettei kukaan näe. Ja muutenkin oli vähän vastaava fiilis kun kaupassa pitää salaattia pistää siihen kassahihnalle. Jotkut ainakin tietää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mua hymyilyttaa Jyp-Tappara ottelun alla tuo sohjoinen keli kotimaassa. Aina olin talvi-ihminen, aina. Mutta onhan se nyt vitusti mukavempi kavella toihin Lokakuun lopussa kun aurinko paistaa ja lampotila alkaa viela paivalla kakkosella vaikka syksy jo onkin.

Kesat vietan Suomessa, en perkele enaa "talvia" varsinkaan kun kaupungissa se on yhta loskapaskaa
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Hah. Matkalla matsiin palautin eilisen hömppäleffan kirjastoon. Joo nörtit nyt hakkeroi leffoja netflixistä ja mistä lie napsterista, mutta en kuulu siihen jengiin. Mutta siis en jaksanut ottaa reppua matsiin niin kannoin ton kädessä, ja Malmitalon salissa kun alkoi just joku juttu ja aulassa oli väkeä niin vaistomaisesti koitin peitellä sen leffan kantta ettei kukaan näe.

Kirjastotäti näkee kyllä monta kertaa oot sen Pekon lainannut.

Ja muutenkin oli vähän vastaava fiilis kun kaupassa pitää salaattia pistää siihen kassahihnalle. Jotkut ainakin tietää.

Vaimosta on hyötyä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen ensimmäistä kertaa kesän jälkeen osallistuin nettikilpailuihin ja tänään napsahti keikkaliput. Jotain koulutarvikkeitakin voitin ja päivän kruunasi matsissa kopattu pähkinäpussi. Hanskakäsi heilahti ei vittu mä oon Sakke Lindfors. Pitäiskö alkaa treenaamaan. Nobelaner vaihtaa Hart-Sporttiin.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Nobelaner vaihtaa Hart Sportiin, @petter en olisi uskonut. Toivottavasti oli vitsi?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kuningaskalastaja. Hissu eli Tommi, vai kuitenkin se vaikkapa Välimerestä jonkun uivan monarkin narrannut saalistaja?
Olisi aika hauska kuva kurkokalastajasta ja Kaarle Sexteen Kustaasta roikkumassa jossain haavissa tai viehekkeen perässä, mitattuna ja painotettuna.
Onko muuten Abun katalogia enää olemassa? Sen ja myös Tekniikan Maailman erinäisten hyödykkeiden vertailujen lukeminen, eli huolellinen analysointi, olivat tärkeitä elementtejä maailmankuvani muodostamisessa, monimuotoisuuden ymmärtämisessä. Henry Milleriä luin hyvin pätkittäin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
1.8. jälkeen olen toimitellut asioita näissä asuinkuntani ulkopuolisissa kunnissa vähintään kerran.
Asikkala
Espoo
Hartola
Helsinki
Hämeenlinna
Jyväskylä
Kouvola
(Lappeenranta myöhemmin tänään)
Laukaa
Nurmijärvi
Orimattila
Tampere
Turku
Vantaa
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pelaan Doom 2:sta. Muistin vieläkin mistä pääsee Wolfenstein salatasoille
Pitäähän nuo muistaa.

Pelattiin kaverin kanssa viime vuoden lopulla uusi Doom läpi co-oppina, ihan hauskaa aivotnarikkaan -rätkytystä ja siitä löytyi salatasoina ensimmäisten kahden Doomin kenttiä (wanhalla taustagrafiikalla, vihut tosin uudesta).
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Youtube kysyi ennen videon alkamista minkä mainostajan mainoksia olen nähnyt siellä. Kiinnittääkö joku huomiota noihin mitä mainostetaan esim siellä? Itse en pysty nimeämään yhtään.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos olis enemmän rahaa, niin lähtisin jouluksi ulkomaille. Kehtaisko joku lainata vaikka pari tonnia? Maksan sitten ensimmäisestä palkasta pois kun valmistun.

Viime joulu oli mulle ensimmäinen joulu viiteen vuoteen Suomessa. Suosittelen muillekin. Siis lähtemään täältä pois!

Tänä vuonnakin lisin kyllä muuten pois, mutta kun muutto osuu juuri välipäiville eikä sitä pelkkää joulua jaksa karkuun lähteä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Raskas päivä tänään, viimeinen elossa olevista isovanhemmista(äitini äiti) laskettiin haudan lepoon. Vaikka tässä on viimeisen kymmenen vuoden aikana saatettu lepoon hyviä ystäviäkin, otti tämä päivä poikkeuksellisen koville vaikka sitä luuli jo aikuistuneensa näissä asioissa niin että pystyisi ne käsittelemään murtumatta.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Viime joulu oli mulle ensimmäinen joulu viiteen vuoteen Suomessa. Suosittelen muillekin. Siis lähtemään täältä pois!

Tänä vuonnakin lisin kyllä muuten pois, mutta kun muutto osuu juuri välipäiville eikä sitä pelkkää joulua jaksa karkuun lähteä.

Joulu olisi parasta viettää töissä, niin voisi kaikille sanoa etten pääse kun on töitä voi harmin paikka. Mutta hitsi kun mun työpaikka on silloin kiinni ja hälärit päällä. Ja jos olisikin töitä, niin tietääkseni sinne aina olisi joku rahan ahne menossa. Nuokin pitäisi kilpailuttaa, ja ne olisi töissä jotka pienimmillä extrapalkoilla siihen suostuisivat.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kummallisimmat wifi-nimet:
  • FBI-seurantapaku 12 (<- tai joku muu numero, en muista mikä)
  • Kun kyynelet valuu pitkin poskia
Tuo jälkimmäinen näkyy parhaillaan wifi-valikossa aktiivisena. Ja nimenomaan "kyynelet"-muodossa. Hämmentävän diippi ja runollinen samaan aikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onneks mulla on araknofobia, eikä homofobia.

Mutta kyllä tota ketjua kannattaa käydä lukemassa. Siellä yritetään tosissaan kovalla työllä parantaa maailmaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meillä on töissä yksi nainen joka on aikanaan sairastanut rintasyövän ja ilmeisesti jollain tasolla syöpä on uusiutunut tässä viime aikoina. Nyt on kuitenkin suht ok ja kaiketi kaikki kasvaimet on saatu leikattua yms. Silti tulee aika hurja fiilis aina kun töissä joku sanoo "ei perkele saan syövän tästä..." jos joku asia ottaa päähän, tai sitten sanotaan yleisesti jonkun paskan asian "olevan syöpää". Ei siis muuten, mutta jos tämä kyseinen nainen on läsnä. Toki tästä sairaudesta ei minun lisäkseni moni töissä edes tiedä, mutta silti.

Työssäni teinien parissa olen huomannut, että nykyään on ilmeisesti tullut tapa ja muoti-ilmiö sanoa moneen asiaan, pikku vaivaan, että "mulla on varmaan syöpä kun sitä tai tätä...". Kuvottaa ihan älyttömästi. Sedän taistelun katsoin vierestä, kun tämä meni pois reilu 50v. Puolessa vuodessa vei ruokatorven syöpä ja vanhensi miehen 30-40 vuotta kerralla. Lukiokaveri kuoli pois aivokasvaimen takia 20+-vuotiaana. Sullakin tosiaan on syöpä kun kutittaa sieltä päästä. Painu vittuun. Olen yrittänyt kolmelle lapselleni selittää mistä elämässä on kyse. Älkää vajotko tähän samaan aivopaskaan, kuten kaverinne. Miettikää ennen kuin päästätte sanoja suusta. Olkaa erilaisia. Ajatelkaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Työssäni teinien parissa olen huomannut, että nykyään on ilmeisesti tullut tapa ja muoti-ilmiö sanoa moneen asiaan, pikku vaivaan, että "mulla on varmaan syöpä kun sitä tai tätä...". Kuvottaa ihan älyttömästi. Sedän taistelun katsoin vierestä, kun tämä meni pois reilu 50v. Puolessa vuodessa vei ruokatorven syöpä ja vanhensi miehen 30-40 vuotta kerralla. Lukiokaveri kuoli pois aivokasvaimen takia 20+-vuotiaana. Sullakin tosiaan on syöpä kun kutittaa sieltä päästä. Painu vittuun. Olen yrittänyt kolmelle lapselleni selittää mistä elämässä on kyse. Älkää vajotko tähän samaan aivopaskaan, kuten kaverinne. Miettikää ennen kuin päästätte sanoja suusta. Olkaa erilaisia. Ajatelkaa.

Osittain ymmärrän näitä sanojia. Ikääntyessä kaikki oudot vihlaisut ja kivut lisääntyvät. Tulee jotain helvetin vatsan yläosan närästyksiä (rintakipu, mitä jos sydäninfarkti), yläselkä säteilee kipua päähän (aivoverenvuoto lähellä, suvussa ollut muillakin), kassien luonnollista vihlaisua (ei todellakaan luonnollista, pakko hiplata, onko patti tuossa kiveksessä, kiersivätkö piuhat nyt mutkalle), ja näiden kaikkien yhdistelmää. Eli todennäköisesti ei syytä huoleen. Mutta kyllä oikeasti aina joku tippuu jo "nuoremmalla iällä" yllättäen, ja sitä oikeasti välillä vähän pelkää.

Ostakaa verenpainemittari ja tutkitkaa kiveksiänne tarpeeksi usein.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osittain ymmärrän näitä sanojia. Ikääntyessä kaikki oudot vihlaisut ja kivut lisääntyvät. Tulee jotain helvetin vatsan yläosan närästyksiä (rintakipu, mitä jos sydäninfarkti), yläselkä säteilee kipua päähän (aivoverenvuoto lähellä, suvussa ollut muillakin), kassien luonnollista vihlaisua (ei todellakaan luonnollista, pakko hiplata, onko patti tuossa kiveksessä, kiersivätkö piuhat nyt mutkalle), ja näiden kaikkien yhdistelmää. Eli todennäköisesti ei syytä huoleen. Mutta kyllä oikeasti aina joku tippuu jo "nuoremmalla iällä" yllättäen, ja sitä oikeasti välillä vähän pelkää.

Ostakaa verenpainemittari ja tutkitkaa kiveksiänne tarpeeksi usein.

Ymmärrän näkökulman. Tämä on mielestäni vain mennyt jo nuorten keskuudessa vitsiksi, etteivät he aina ymmärrä mistä puhuvat. Sitä vakavuuttta. Kuinka lopullista se voi olla. Ei se tietenkään minulle mikään elämää hetkauttava asia ole, mutta kunhan hampaita kiristelen kuunnellessani. Päätä kutittaa. Syöpä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös