Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen hetero, mutta kiinnostaa vähän repiä: pääsitkö kisapaikalle ja mikäli pääsit, niin oliko singeli vai tiimikisa tarjolla?
Aina ei voi voittaa, aina ei pysty edes kisaamaan. Sellaista elämä tahtoo olla, varsinkin vanhemmiten.

Kiitos kysymästä, paikalle pääsin hyvin ja vasta visan aikana tuli nautittua poikkeuksellisen monta viinilasia. Tiimikisa ja sijoitus kohtalainen neljäs yhdeksän joukkueen kisassa. Enkä ollut pikkuporosta huolimatta edes porukan heikoin lenkki, vaikka kännissä noi visailut tuppaa menemään yleensä perseelleen.
 

sinikettu

Jäsen
Ja joku Kuopioko muka on sitten yhtään parempi. Nyt vaihdat tuon väärän mielipiteesoi oikeaan, niin ollaan sujut.
Kuopio on ihan mukava, tällä hetkellä parempi kuin Oulu. Oulussa meinaa jäätyä pystyyn jäätävän tuulen seurauksena. Muutenkin vähän kauemmin asuttuani etelämpänä, pohjoisen ilma tuntuu vähän tunkkaiselta. Kesällä oli mukava käydä. Nyt vähän vähemmän mukava. Tasainen maa on toisaalta sellainen, jota aina välillä kaipailee Kuopiossa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En väitä tuntevani kaikkia argumentteja ja nyansseja alkolain suhteen. Kuka painottaa ja lobbaa mitäkin näkökulmaa.

Ymmärrän kuitenkin täysin kansanterveydellisen näkökulman. Kansakunnallamme kun on omanlaisensa hybridi itä/länsi-Euroopan juomakulttuuria.

Siks en oikein osaa suhtautua olutharrastajien mielipiteisiin asiassa...juuri mitenkään. Voi toki olla että tässä nyt vaan holhotaan ja nysvätään pikkuasioiden kanssa. Silti en kansanterveydellisestä näkökulmasta lähtien olis ekana kysymässä olutharrastajilta yhtään mitään.
 

sinikettu

Jäsen
Siks en oikein osaa suhtautua olutharrastajien mielipiteisiin asiassa...juuri mitenkään. Voi toki olla että tässä nyt vaan holhotaan ja nysvätään pikkuasioiden kanssa. Silti en kansanterveydellisestä näkökulmasta lähtien olis ekana kysymässä olutharrastajilta yhtään mitään.
Jos olutharrastajien mielipiteitä kysytään, niin varmaan olisi järkevää kysyä myös absolutistien tai vaikka lestadiolaisten mielipiteitä. Heitäkin kenties asia kiinnostaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuopio on ihan mukava, tällä hetkellä parempi kuin Oulu.
Kuopio on minulle tuttu mesta. Oli jopa aikoja, opiskeluaikoja, kun pidin kuopiolaisia jopa kelpoina. Nyttemmin ovat saatanan savolaisia. Kuten Joensuussa savolainen kämppikseni sanoi: "Se, kellä savolainen ystävä on, hän ei erikseen vihollista tartte".

Kai nyt jo tiedätte, että savolaiset naiset ovat tunnetun maailmankaikkeuden kieroimpia otuksia. Kaksi kertaa huiman elämäni aikana on tapahtunut erittäin outo naiskäänne, kummallakin kertaa savolaisen naisen kanssa.

Ystäväni on asunut Luopiossa eli Kuopiossa kohta 10 vuotta. Hän on pitänyt huolen siitä, että savolainen sutkius ei minultakaan unohdu. Esitteli minulle kerran Kuopion nähtävyyksiä: tuossa on Sossu, tuossa on Kela. Ja tuolla näkyy kohta Työkkäri...
 

sinikettu

Jäsen
Ystäväni on asunut Luopiossa eli Kuopiossa kohta 10 vuotta. Hän on pitänyt huolen siitä, että savolainen sutkius ei minultakaan unohdu. Esitteli minulle kerran Kuopion nähtävyyksiä: tuossa on Sossu, tuossa on Kela. Ja tuolla näkyy kohta Työkkäri...
Työttömänä Kuopiossa on parempi olla kuin työttömänä Oulussa.

Kai nyt jo tiedätte, että savolaiset naiset ovat tunnetun maailmankaikkeuden kieroimpia otuksia. Kaksi kertaa huiman elämäni aikana on tapahtunut erittäin outo naiskäänne, kummallakin kertaa savolaisen naisen kanssa.
Kuopiossa on aivan saatanan laadukkaita naaraita, erityisesti yliopistolla ja korkeakoulujen kuntosalilla. Heitä jään kaipailemaan sitten kun pois muuttelen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Työttömänä Kuopiossa on parempi olla kuin työttömänä Oulussa.
Jos jaksaisimme vängätä asiasta, niin nyt kysyisin, että perustele. Mutta ei me jakseta. Älä vaan perustele!

Kuopiossa on aivan saatanan laadukkaita naaraita, erityisesti yliopistolla ja korkeakoulujen kuntosalilla. Heitä jään kaipailemaan sitten kun pois muuttelen.
No ihan samat mestat olen bongannut Joensuussa ja Oulussa, siis yliopistoilla. Ulkoisesti vallan loistavia naaraita. Vaan savolainen umpikierous, sitä et noissa paikoissa näe. Poikani, merkkaa sanani, sillä tässä asiassa olen aikamme karigrandi.

Mutta onhan se hyvä itse nämä asiat kokea. Muistele sitten tätä keskustelua.
 

sinikettu

Jäsen
No ihan samat mestat olen bongannut Joensuussa ja Oulussa, siis yliopistoilla. Ulkoisesti vallan loistavia naaraita. Vaan savolainen umpikierous, sitä et noissa paikoissa näe. Poikani, merkkaa sanani, sillä tässä asiassa olen aikamme karigrandi.

Mutta onhan se hyvä itse nämä asiat kokea. Muistele sitten tätä keskustelua.
Kiitos viisaista kommenteista, oi jatkoajan karigrandi. Savossa en viihdy kuin 2019 kevääseen asti, jonka jälkeen taidan lähteä ensin helsinkiin pariksi vuodeksi ja sitten jonnekin muualle. Kaiholla tulen kuitenkin muistelemaan Kuopion kauniita naisia ja järvialueita.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuulinpa Mariskan ja Lord Est:in Hellän Orin karaokessa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olikohan se Jokerien voittoputki ovelin juoni?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Summanen käräjille kunnianloukkauksesta. Eikö toi ole asianomistajarikos? Miks nykyään on niin paljon mielensäpahoittajia? Lätkäjätkä vielä. Sanoo takaisin ja molemmilla on kivempaa kuin ennen sanomista, kuten jo ala-asteella. Tai sitten ei sano, mutta ei ainakaan pahastu. No tosta tapauksesta en tiedä, yleisesti vaan kummastelen tätä nykymenoa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika harvoin, mutta välillä törmää tilanteisiin, ettei vastaantulija tiedä kummalta puolelta kävelee ohi ja vähän siinä nykii tai arpoo sitä. Ootteko muuten kiinnittänyt huomiota että useimmiten niiden ulkoinen habitus on sellainen nörttimäinen? Ehkei ne ihan niin tule toimeen kanssaihmisten joukossa ja meidän lajitoverien kanssa.

Niin ja jos vastaantulija on kännissä niin kaikki menee aina jotenkin luontevasti kun sitä lukee paremmin.
 

sinikettu

Jäsen
Vielä olis 11 viestiä kolmeen tuhanteen. Nyt on torstai ja oon vieläkin Oulussa perkele. Pitää varmaa lähtee katsomaa kärppäottelua illalla ja lähtä huomenna takas etelään.

Tänään nynnyillään vielä, mutta huomenna lähetään ryyppäämään Kuopion yöhön.
 

sinikettu

Jäsen
Nyt on muuten vähän sellasta välimallin keliä, että syystakki alkaa olla vähän kylmä, mutta toppatakki vähän liian kuuma. Pitäs ostaa vissiin joku paksu syystakki tai kevyttoppatakki. En tosin raaskisi ostaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on muuten vähän sellasta välimallin keliä, että syystakki alkaa olla vähän kylmä, mutta toppatakki vähän liian kuuma. Pitäs ostaa vissiin joku paksu syystakki tai kevyttoppatakki. En tosin raaskisi ostaa.

Vastaus: nahkatakki. Siinä on hyvä takki kaikille keleille ja etenkin välikeleille. Lääkärikin suosittelee. Nahkatakki tuo myös katu-uskottavuutta, köyhät ei vittuile, asiajätkiltä saa hyväksyviä nyökkäyksiä ja mimmit levittää haaransa.
 

sinikettu

Jäsen
Vastaus: nahkatakki. Siinä on hyvä takki kaikille keleille ja etenkin välikeleille. Lääkärikin suosittelee. Nahkatakki tuo myös katu-uskottavuutta, köyhät ei vittuile, asiajätkiltä saa hyväksyviä nyökkäyksiä ja mimmit levittää haaransa.
Valitettavasti en ole vielä tarpeeksi cool nahkatakkia varten. Kävin kirppikseltä hommaamassa ihan näppärän takin tällaisia kelejä varten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun ei juo kaljaa niin jatkuvalla syötöllä saa tunkea ruokaa suuhun. Eilenkin söin kolme kertaa ja tänään piti ensimmäisen kerran jo heti puolenpäivän jälkeen syödä. Siis näitä juttuja pitää oikeasti miettiä esimerkiksi ennen lätkämatsia. Hitto tää on tylsää. Ja tällaista varmaan monen elämä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös