Kesätyttökisa 2003 - äänestys

  • 39 489
  • 276

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen jo äänestänyt mutta on aivan pakko nostaan esiin näitä "wrestling-typyjä", Torrie Wilson, Trish Stratus, Stacey Keibler ovat aivan hävyttömän hyvännäköisiä!
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Shania Twain on kyllä tajuttoman kaunis nainen. Ne silmät ja se hymy...huhhuijakkaa :) Sehän tuijottaakin aina vain just meikäläistä, uskotteko! Saisi kuitenkin pistää vähän rouheampaa musaa maailmoille, vähän liian tuotteistettua meininkiä tuppaa laulamaan. Mutta, ne ovat nyt sivuseikkoja tässä yhteydessä. Joten Shanialle ääni!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne maanantaina 5.5. klo 18.20 nimim. Stone Coldin äänen jälkeen:

1. Madeleine Bernadotte 12
2. Nimim. girlzilla 11
3. Shania Twain 8
4. Viivi Avellan 6
5. Janina Frostell 4
6. Rakel Liekki 3
7. Michelle Pfeiffer 3
8. Krisse Salminen 3
9. Jessica Biel 2
10. Holly-Marie Combs 2
11. Erin Koivisto 2
12. Jennifer Lopez 2
13. Aria Giovanni 1
14. Piritta Hannula 1
15. Alyssa Milano 1
16. Jaana Pelkonen 1
17. Tara Reid 1
18. Heidi Suomi 1
19. Sarah Michelle Gellar 1
20. Tina Nordström 1
21. Stacey Keibler 1
22. Laura Pausini 1
23. Donna D´Errico 1
24. Beatrice Dalle 1
25. Laura Malmivaara 1
26. Elisha Cuthbert 1
27. Silja Sillanpää 1
28. Johanna Halkoaho 1
29. Heli Koivula 1
30. Mathilda May 1
31. Madeleine Stowe 1
32. Ellen Jokikunnas 1
33. Ashley Brooks 1
34. Diane Lane 1
35. Kristen Kreuk 1
36. Penelope Cruz
37. Rhona Mitra 1
38. Elli Teurajärvi
39. Anneli Jäätteenmäki
40. Liisa Jaakonsaari


... jännäksi menee...

PS: TÄRKEÄ TIEDOTUS

Kisan tuomaristo on päättänyt että äänestys loppuu JO lauantaina 17.5.2003 klo 12.00. Jos äänestyksen loputtua kaksi tai useampia ehdokkaita ovat kärjessä tasapisteissä, järjestetään "sudden death-äänestys" samalla tavalla kuin viime vuoden vastaavassa kisassa.
 
Viimeksi muokattu:

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pistetään peli tasan. Ääni Girlzillalle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Josko minäkin ääneni antaisin, kun vaan tietäisin kenelle.

Tämä prinsessa Madeleine Bernadotte tjsp. olisi sovelias ehdokas kesätytöksi mutta ehei, enpä taidakaan hänen äänisaalista ruveta kasvattamaan.

Jatkoajan omalle ehdokkaalle girlzillalle mielusti antaisin ääneni mutta panttaanpa tätä ääntä kesän 2004 kesätyttökisaan ja annan sen sitten hänelle.

Nyt ääneni saa kuitenkin, ehei, ei suinkaan Kaisa Varis, vaan annan ääneni...

dad dad daa...

Shania Twainille.

vlad#16.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Ääneni menee ehdottomasti tämän hetken kuumimmalle kesätytölle, eli Teemu Selänteelle, Teemu on näyttänyt erinomaisen neitimäisiä otteita kisoissa, ja siksi on oikeutettu minun äänelleni.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Puoliakaan en noista tähän mennessä ääniä saaneista nimeltä tunnista, mutta ihmetyttää, että kukaan ei ole äänestänyt todellista naista, jolla on kohdallaan olevien muotojen lisäksi myös sitä jotakin, mitä todelliselta naiselta vaaditaan.

Ääneni saa siis... Satu Silvo.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Minä vetoan nyt Predaan ja vaadin Ylen kisatunnarissa näkyvää tyttölasta ehdokkaaksi, onhan se jo pari ääntä saanut. Jos nimi tai nimimerkki on pakollinen, ristittäköön hänet sitten ääntenlaskua varten mielikuvituksellisesti vaikka Kisatytöksi.

Tuossa muutamat lausuivat klassiset "jos omaa tyttöystävää ei saa äänestää, niin...". Minä sen sijaan annan ääneni kisatytölle - olettaen ehdokasasettelun hyväksymisen - koska näin yön pimeydessä, paremman puoliskon nukkuessa, ei tarvitse äänestää omaa vaimoketta.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihanainen Buffy eli Sarah M-G. Hänen takiaan jaksaa katsella niinkin huonoa sarjaa kuin buffy-vampyyrintappaja. Juonesta ei ole ollut aikoihin mitään havaintoa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marie Fredriksson. Ihana!
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Matleena Kuusniemi!
 

Liitteet

  • n-kuusniemi.jpg
    n-kuusniemi.jpg
    19,8 KB · kertaa luettu: 1 853

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Äänestän!

Maria Lundilla on taiteellisiakin kykyjä niiden kahden muun syyn lisäksi. Eli ääneni hänelle.

Ei ole kauas omena puusta pudonnut siinä perheessä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti OikeaPakki
Äänestän!

Maria Lundilla on taiteellisiakin kykyjä niiden kahden muun syyn lisäksi. Eli ääneni hänelle.

Ei ole kauas omena puusta pudonnut siinä perheessä.

Nyt on kyllä pakko sanoa oma mielipiteeni.

Maria Lund on mielestäni erittäin kaunis, todella hyväkroppainen ja seksikäs tyttö.

Mutta henkilökohtainen painajaiseni olisi joutua hänen kanssaan samaan huoneeseen jossa hän laulaisi tunnin. Maria Lund ei kyllä ole omasta mielestäni äidiltään perinyt mitään. Sävelkorva ei ole tarkka, ääni on kimeä, ja se vibrato on aivan järkyttävä.

No, mielipideasioitahan nämä :)

Muuten Maria Lund on mielestäni oikein sopiva kesätyttö.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti girlzilla15
Maria Lund on mielestäni erittäin kaunis, todella hyväkroppainen ja seksikäs tyttö.

Sanotaanko näin, että Maria miellyttää paljon enemmän silmää, kuin korvaa. Jos ääntä nyt kuitenkin on pakko käyttää, tulkoon se sitten ulos lauluna... tai ainakin niin, että muut laittavat likalle sanat suuhun. Mimmin omat vuodatukset ovat aika karmeita.
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Viestin lähetti vision
Ihanainen Buffy eli Sarah M-G. Hänen takiaan jaksaa katsella niinkin huonoa sarjaa kuin buffy-vampyyrintappaja. Juonesta ei ole ollut aikoihin mitään havaintoa.

Noh noh. Yksi harvoista katsomisen arvoisista sarjoista Suomen televisiossa. Joss Whedon on ilmeisen nero käsikirjoittajaksi.

Ja kai tässä pitää sitten äänestää jotain kesätyttöäkin. Laitetaan ääni Erinille. Se on pirteä ja kesäinen tyttö! Ihan niinkuin kaikki muutkin tytöt tässä äänestyksessä.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Pelonsekaisesti kunnioitettava Justiina alias Siiri Angerkoski on minun ehdokkaani kisaan.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Mimmin omat vuodatukset ovat aika karmeita.

Hehee... näin taitaa varmaan olla, mutta en valita. Sen verran hyvät munkit sillä on, että aivan sama mitä tarinoi. Ja jos joskus pääsisin neidin messiin, en niitä filosofisia jutskia osais siinä tilanteessa kaivatakkaan saati kuunnella.

Hei, tää taitaa mennä ihan missikisaosastolle kun pitää olla koulutusta, näkemystä ja muutenkin filmaattinen hyvännäköinen älykkötaitaja...eiks toi muodollinen pätevyys enää riitä?

Tsori körltsillanen: mä oon jo vanha likanen miäs.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Spencer
Pelonsekaisesti kunnioitettava Justiina alias Siiri Angerkoski on minun ehdokkaani kisaan.

Ei käy.

Ole hyvä ja lue kisan säännöt ketjun avausviestistä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pitkän harkinnan jälkeen ääni menee naiselle, joka olisi voitu valita kesätytöksi vaikka joka vuosi viimeisen n. neljän vuosikymmenen ajan.
Laulaja, näyttelijä ja Miss Suomi (vai oliko silloin Suomi Neito) Pirkko Mannola saa ääneni. Åke Lindman on onnenpoika.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Muuten Maria Lund on mielestäni oikein sopiva kesätyttö.

Sanoo Girlzilla kerätäkseen äänestäjien sympatiat, ja omasta mielestään on ainoa oikea tähän virkaan =). Vitsi, vitsi.

Sori Chat.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti lintu
Sanoo Girlzilla kerätäkseen äänestäjien sympatiat, ja omasta mielestään on ainoa oikea tähän virkaan =). Vitsi, vitsi.

Sori Chat.


Höh, lintu, näinhän asia ei ole lainkaan.

Tuolla on kuules monta ehdokasta vielä jotka minun ohi menevät. Minä olen ihan tosissani jo ihan käsittämättömän otettu, immarreltu ja onnellinen näistä äänistä joita olen saanut.

Ja Maria Lund ihan oikeasti sopisi kesätytöksi :)
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Predator
Ei käy.

Siiristä tais aika jättää kolkyt vuotta sitten. Oho. Olen pahoillani, ja korvaukseksi äänestän Annemari Sandellia.
On nainen, on elossa. Kai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös