Kesätyttökisa 2003 - äänestys

  • 39 322
  • 276

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Otetaanpas lievä varaslähtö tälle kisalle. Jatkoajan Kesätytön 2003 valitsevat tämän saitin kirjoittajat. Jokaisella palstalaisella on YKSI ääni käytettävissään, joten vain YHTÄ ehdokasta voi äänestää.
Tänä vuonna kisassa ei ole mitään ehdokaslistaa (itse te näin halusitte), vaan saatte äänestää ihan ketä tahansa. Sen verran kuitenkin pistän sääntöjä kisaan, että sen äänestettävän ihmisen on oltava naisena syntynyt, naispuolinen äänestyshetkellä ja elossa äänestyspäivänä. Äänestäjän on myös ilmoitettava ehdokkaansa NIMI tai NIMIMERKKI.
Tämä äänestys päättyy lauantaina 17.5.2003 klo 13.00 ja minä toimin ääntenlaskijana.

Vielän kerran muistin virkistämiseksi kisan aikaisemmat voittajat:

2001 Jaana Pelkonen
2002 Madeleine Bernadotte

... ja meikäläinen antaa ensimmäisen äänen. Äänestän Shania Twainia. En kehtaa ketään nuorempaakaan äänestää, se olisi ehkä hieman pervohtavaa näin vanhalle miehelle. Joten siis ääni rouva Twainille.

... jatkakaa...
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sen jälkeen kun eilen luin Iltalehden, voittajasta ei pitäisi olla epäselvyyttä. Kaikki yhdessä paketissa:

Madeleine Bernadotte
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No johan on kun en osaa päättää...

Mietin ensin Madeleinea, sen jälkeen upean seksikästä Piritta Hannulaa, mutta sitten sen viimeinkin keksin.

Krisse Salminen!!!
Tämä upea ja kaunis blondi saa minut aina nauramaan, ihan käsittämätön koomikko. Ja ulkonäkössä ei ole myöskään mitään vikaa. Krisse rules.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti girlzilla15


Krisse Salminen!!!

Zilla hei, Krissen parhaita stand-up juttuja on mielestäni tämä:
- Mä en siis niinku tajuu, ett miks jonkun tortun takii on nimetty ihan liputuspäivä? (Runeberg)

Mites sun jädemyyjän pesti? Pääsitkö sinne "saarelle"?
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Vaikean valinnan jälkeen valitsen Jennifer Lopezin.

Christina Aguilera nousi viime hetkellä kilvoittelemaan tosissaan ykkössijasta (Bitch-look säväyttää meikäläistä enemmän kuin naapurintyttö meininki), mutta latino vei lopulta voiton.
 

Voittaja

Jäsen
No noita upeita naisiahan on vaikka kuinka helvetisti, joten valinnanvaraa on. Meikäläisen ääni menee hieman yllättäen ulkomaille: Alyssa Milano saa ääneni tänä vuonna....
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sehän on....

Kestosuosikkini Annemari Sandell, tai sitten ei.

Lopulta päädyin jälleen kerran Madeleine Bernadottiriin, huh mikä pakkaus!
 

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Jaana Pelkonen

Kestosuosikki, aina hyvännäköinen. Kävi tiukan kisan Madden kanssa, mutta suomalainen rotukissa vei tällä kertaa tieukan voiton.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Zilla hei, Krissen parhaita stand-up juttuja on mielestäni tämä:
- Mä en siis niinku tajuu, ett miks jonkun tortun takii on nimetty ihan liputuspäivä? (Runeberg)

Mites sun jädemyyjän pesti? Pääsitkö sinne "saarelle"?


Niin tai sitten:

-Vantaalta ajaa vaan 3 tuntii Helsinkiin, mul ei oo kyl ajokorttii mut mul on meidän äitin, se näyttää ihan samalt siin kuvas.

En saanu sitä paikkaa :(
No, parempaa onnea ens vuonna sit...
 

Anton

Jäsen
Nyt ihan hieman pitää miettiä.
Mitä arvoisa raati sanoo: Jos Chris Owen oli ennen nainen tai pikemminkin hänellä ei aikaisemmin ollut jöötiä tai lähinnä hänellä ei ollut aikaisemmin omaa jöötiä, niin voiko häntä yhä äänestää vuoden kesätytöksi?

Jos Jumala olisi olemassa, niin kumpaan taivaalliseen pukukoppiin hän taivaallisessa uimahallissa sijoittaisi kyseisen persoonan?

Tällaiset vaikeat asiat aiheuttavat yleensä kovan päänsäryn ja nekusta alkaa tulla verta… Miten teillä muilla?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Anton
Nyt ihan hieman pitää miettiä.
Mitä arvoisa raati sanoo:

Sinä äänestät, minä tuomaroin. Tässä kisassa ei ole muita tuomareita.

Tämän pitäisi olla selvä juttu, koska minä olen kisan ainoa ja ylin tuomari. Kisan säännöt on viestiketjun alussa kerrottu. Pitääkö vielä toistaa?

Siis nimimerkki Antonin suosikki Chris Owen ei kelpaa tähän kisaan ehdolle.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Minun piti äänestää aina yhtä ihanaa Erin Koivistoa, mutta pienen pohdinnan jälkeen myös monin eri tavoin aina yhtä ihastuttava Rakel Liekki saakin tällä kertaa ääneni.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Madeleine on todella hot.
Ääneni menee siis Ruotsin prinsessalle.
 

Shane

Jäsen
Preda prkle, kun menit vesittämään hyvän kisan. Kun kerta ehdokaslista oli tehty jo ajat sitten, niin ei kai sitä nyt noin vain voi mennä poistamaan, ei vaikka joku yksittäinen valopää niin toivoisikin.. tilannehan on nyt sama kuin jos esim. Miss Suomi -kisoissa saisi äänestää aivan ketä tahansa suomalaista naista..

Sitäpaitsi tämmöinen äänestyslomakkeeton äänestys ei varmasti kerää ääniä yhtä paljon kuin perinteinen äänestys, tulosten laskeminen on nyt työläämpää, eikä väliaikatilannettakaan pysty kovin helpolla tarkistamaan..

Mutta ihan miten vaan. Oma ääni saattaisi mennä näin äkkiseltään vaikkapa Shania Twainille, MUTTA koska tämän tapainen äänestys ratkeaa todennäköisesti vain muutaman äänen erolla suuntaan tai toiseen, niin aion käyttää tilaisuutta siekailematta hyväkseni. Toisin sanoen annan oman ääneni taktillisista syistä johtuen vasta aivan kisan loppuhetkillä tilanteeseen nähden parhaaksi katsomalleni ehdokkaalle.
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Mä annan ääneni sille yhdelle hyvännäköiselle typykälle, joka käy silloin tällöin Järvenpään uimahallin kuntosalilla. Miettikääpä sitä! :-)
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Noh, valinta oli tana vuonna todella vaikea ja kaikki tytot alkavat nayttaa yha paremmilta mita lahemmaksi kesa tulee. Grand Jurri, siis mina olen kuitenkin saanut aikaan paatoksen, joka oli kuten sanoin vaikea ottaen huomioon tyttojen taman vuotisen tason. Minulla on ilo ilmoittaa etta taman vuoden kesatyttoehdokkaani on......*musiikkia* Madeleine Bernadotte, joka on jo osoittanut jo usean vuoden ajan kasvavaa potentiaalia tahan arvostettuun titteliin. Maddesta ei voi sanoa mitaan muuta pahaa, kuin etta "Mita helvettia sa Madde oikein ajattelet kun seurustelet jonkun ruotsalaisen pojun kanssa?", tietenkin tama on raskauttava ja negatiivinen asia valintaa tehdessa, mutta Madden luonnollinen kauneus oikeuttaa kuitenkin kyseisen tyton tahan titteliin. Olen puhunut, ugh.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä äänestän Aria Giovannia.

Toki salaisissa mielikuvissa asustaa myös munasyndeihin sonnustautunut Haley Wickenheiser.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vaikea vaikea päätös, mutta ehkäpä laitan ääneni Jessica Bielille. Aika loistava pakkaus on tämä nainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös