Kenestä HIFK:n seuraava päävalmentaja?

  • 134 581
  • 1 187

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua häiritsee myös tuo kolmen kopla: liitto, narrit, khl. Hyvä valmentaja, mutta rajansa kaikella. Toisaalta eipä tuota tarvitse sen enempää pohtia, kun ei ole tänne tulossa.

Minua häiritsee mailanmittailut :D. Olen toisinaan pitkävihainen. Tai en ainakaan unohda.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Peltoselle tehdään jatko joka on ainoa oikea ratkaisu. Tosin tulevan kauden alku sen määrittää.
Tämähän oli oikeastaan erittäin vallaton tietämys. Jatko siis tehdään, mutta tulevan kauden alku määrittää sen. Eli siis tehdäänkö se jatko vai eikö tehdä? Jälleen aivan tyhjänpäivästä "inside" tietoa mitä olet harrastanut rekisteröitymisestä lähtien. Ei siinä jos tietoa löytyy. Heh.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämähän oli oikeastaan erittäin vallaton tietämys. Jatko siis tehdään, mutta tulevan kauden alku määrittää sen. Eli siis tehdäänkö se jatko vai eikö tehdä? Jälleen aivan tyhjänpäivästä "inside" tietoa mitä olet harrastanut rekisteröitymisestä lähtien. Ei siinä jos tietoa löytyy. Heh.
Niin siis minun mielipiteeni on, että Peltoselle tulee tarjota jatko. Ja sen tiedän, että sitä tullaan tarjoamaan mikäli kaikki sujuu odotetusti. Ei ole hakusessa toista. Sopimusta ei siis ole vielä tehty.
Tulkitse asioita ihan niinkuin haluat.
Tyhjänpäiväistä…. Ihan miten vaan.
Mielestäni kovin moni asia ei ole mennyt harhaan, joita täällä olen koittanut ilman paljastuksia johdatella.Aikalailla asiat meni niinkuin silloin joskus kuukausia sitten kerroin /” ennustin”.
 

Incognito

Jäsen
Meitä on ainakin kaksi.
Mä en pidä viiveellisestä puolustusalueen hyökkäyspelistä, enkä passiivisesta hyökkäys- ja keskialueen puolustuspelistä.
Jukka on huikea goutsi saavutuksiltaan. Mutta silti.

Itsellä vähän kaksijakoiset fiilikset. Jukka Jalonen ei varmastikaan peluuttaisi HIFK:ssa samanlaista lätkää, kuin maajoukkueessa. Turnausformaattilätkä on ihan eri asia. En hänen peräänsä hingu, mutta mikäli tässä ei mestaruutta voiteta Peltosella, niin kyllä JJ on yksi varmimmista korteista, kotka voi löytää. Sanoisin näin, että en välttelisi mikäli intressit kohtaavat, eli meillä on tilausta ja JJ katsoo, että eihän se ole ura eikä mikään, jos ei stadissa kanisteria nosta.

... Ja eihän se siis ole
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin siis minun mielipiteeni on, että Peltoselle tulee tarjota jatko. Ja sen tiedän, että sitä tullaan tarjoamaan mikäli kaikki sujuu odotetusti. Ei ole hakusessa toista. Sopimusta ei siis ole vielä tehty.
Tulkitse asioita ihan niinkuin haluat.
Tyhjänpäiväistä…. Ihan miten vaan.
Mielestäni kovin moni asia ei ole mennyt harhaan, joita täällä olen koittanut ilman paljastuksia johdatella.Aikalailla asiat meni niinkuin silloin joskus kuukausia sitten kerroin /” ennustin”.
Tämähän ei ollut huhuketju…
Kyseltiin kenestä Peltosen korvaaja . Kerroin mielipiteeni.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin siis minun mielipiteeni on, että Peltoselle tulee tarjota jatko. Ja sen tiedän, että sitä tullaan tarjoamaan mikäli kaikki sujuu odotetusti. Ei ole hakusessa toista. Sopimusta ei siis ole vielä tehty.
Tulkitse asioita ihan niinkuin haluat.
Tyhjänpäiväistä…. Ihan miten vaan.
Mielestäni kovin moni asia ei ole mennyt harhaan, joita täällä olen koittanut ilman paljastuksia johdatella.Aikalailla asiat meni niinkuin silloin joskus kuukausia sitten kerroin /” ennustin”.

Boldaus omani ja tartun siihen. Onko tämä siis tieto vai oma mielipiteesi? Viittaan siis tähän alla olevaan viestiisi:

Tämähän ei ollut huhuketju…
Kyseltiin kenestä Peltosen korvaaja . Kerroin mielipiteeni.

Jos HIFK ei ole edes miettinyt Peltosen jatkajaa/korvaajaa, seurassa ollaan tyhmiä ja amatöörejä. Se, että mietitään vaihtoehtoja ja kartoitetaan mahdollisuuksia, ei todellakaan tarkoita työsopimuksen tarjoamista uudelle valmentajalle. Mutta hereillä pitää olla, koska HIFK ei todellakaan ole Peltosen ainoa vaihtoehto, vaikka aivan varmasti korkealla listassa onkin. Meillä on tässä seurassa ihan omakohtaistakin kokemusta siitä, miten nopeasti tilanteet voivat muuttua, joten missään nimessä ei pidä tuudittautua siihen oletukseen, että kaikki olisi vain omissa käsissä. Jos vasta siinä vaiheessa aletaan kartoittaa muita mahdollisia valmentajia, kun nimet pitäisi laittaa seuraavan kauden sopimukseen, ollaan todennäköisesti myöhässä. Jonkinlainen lista pitää siis olla olemassa, vaikka sillä pyyhittäisiin myöhemmin hanuria. Työ menee hukkaan, mikäli listalle ei ole käyttöä, mutta pidettäkööt sitä vaikka jonkinlaisena vakuutuksena. Lista toki kaivetaan lähtökohtaisesti esiin vasta sitten, kun pitää olla yhteydessä, mutta siinä vaiheessa esivalmistelut eivät olekaan enää yhtään turhia.

En siis usko, etteikö HIFK:ssa jonkinlaista epävirallista listaa seuralle sopivista päävalmentajista kassakaapista löytyisi.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Miksi Ville Peltoselle pitäisi tarjota jatkoa? Toki jos nyt kausi lähtee hyvin käyntiin ja pelissä näkyy hyviä eli voittavia asioita niin jatkosopparia käteen, mutta...

...mikään ei mielestäni puolla sitä, että nyt kahden vuoden näytöllä pitäisi tarjota jatkoa. Toissa kaudella oli aivan mieletön rosteri hyökkäyksen osalta. Tästä huolimatta peli oli sitä, että heitetään kiekko päätyyn ja toivotaan parasta, karrikoidusti sanottuna. Viime kaudella meiltä puuttui peliä tekevät hyökkääjät, joten ymmärsin tämän ratkaisun. Tulevalle kaudelle en enää hyväksy tota kulmissa pyörimistä ja möyrimistä koska nyt rosteri antaa mahdollisuuden ihan muuhun pelitapaan (toivottavasti Marko Ojanen tuo tähän hyvän lisän). Toki puolustus vaatii vielä sen yhden hyvän pakin, mitä nyt vissiin etsitäänkin. Muuten paletti on hyvin kasassa. Mä luotan Taposeen ja että Karhunen nostaa tasoaan, koska hän itsekkin tietää, että nyt hän pelaa elämänsä tärkeintä vuotta jos haluaa jatkaa jääkiekon ammattilaisena huipputasolla euroopassa.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Boldaus omani ja tartun siihen. Onko tämä siis tieto vai oma mielipiteesi? Viittaan siis tähän alla olevaan viestiisi:



Jos HIFK ei ole edes miettinyt Peltosen jatkajaa/korvaajaa, seurassa ollaan tyhmiä ja amatöörejä. Se, että mietitään vaihtoehtoja ja kartoitetaan mahdollisuuksia, ei todellakaan tarkoita työsopimuksen tarjoamista uudelle valmentajalle. Mutta hereillä pitää olla, koska HIFK ei todellakaan ole Peltosen ainoa vaihtoehto, vaikka aivan varmasti korkealla listassa onkin. Meillä on tässä seurassa ihan omakohtaistakin kokemusta siitä, miten nopeasti tilanteet voivat muuttua, joten missään nimessä ei pidä tuudittautua siihen oletukseen, että kaikki olisi vain omissa käsissä. Jos vasta siinä vaiheessa aletaan kartoittaa muita mahdollisia valmentajia, kun nimet pitäisi laittaa seuraavan kauden sopimukseen, ollaan todennäköisesti myöhässä. Jonkinlainen lista pitää siis olla olemassa, vaikka sillä pyyhittäisiin myöhemmin hanuria. Työ menee hukkaan, mikäli listalle ei ole käyttöä, mutta pidettäkööt sitä vaikka jonkinlaisena vakuutuksena. Lista toki kaivetaan lähtökohtaisesti esiin vasta sitten, kun pitää olla yhteydessä, mutta siinä vaiheessa esivalmistelut eivät olekaan enää yhtään turhia.

En siis usko, etteikö HIFK:ssa jonkinlaista epävirallista listaa seuralle sopivista päävalmentajista kassakaapista löytyisi.
Tottakai siellä on mietitty seuraajiakin sehän on selvä.
Mutta näillä näkymin katseet ovat Peltosessa ja syksyssä.
Tämä on tieto.
Huhuketjulla viittassin viestiin joka minulle oli osoitettu.
Ketjussa kyseltiin kenestä Peltosen korvaaja.
Mielestäni Peltoselle pitää tehdä jatko.
Lisäksi tieto on seuran pyrkimys Peltosen jatkoon.
Kuten sanoit olisi silkkaa tyhmyyttä, jos vaihtoehtoja ei olisi.
Ja vaihtoehtoja on kolme kappaletta. Niihin on turha mennä sillä Peltonen on se jolla toivotaan mentävän.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Niin siis minun mielipiteeni on, että Peltoselle tulee tarjota jatko. Ja sen tiedän, että sitä tullaan tarjoamaan mikäli kaikki sujuu odotetusti. Ei ole hakusessa toista. Sopimusta ei siis ole vielä tehty.
Tulkitse asioita ihan niinkuin haluat.
Tyhjänpäiväistä…. Ihan miten vaan.
Mielestäni kovin moni asia ei ole mennyt harhaan, joita täällä olen koittanut ilman paljastuksia johdatella.Aikalailla asiat meni niinkuin silloin joskus kuukausia sitten kerroin /” ennustin”.
Et kertonut yhtään nimeä, etkä kertonut yhtään mitään mitä täällä ei ollut jo tullut julki. "Hyvää on tulossa uskokaa nyt jo" ja "kaikille ei kelpaa nämäkään hankinnat" aivan tyhjänpäiväistä ja näitä voi heitellä ihan kuka vain. Kertoisiko esimerkin mihin sinulla oli tieto, jonka avasit palstalla ja osui nappiin? Tämäkin "sen tiedän että sitä tullaan tarjoamaan, mikäli kaikki sujuu" on ihan diipadaapaa. Eiköhän perus pirkkokin r kioskilla osaa laskea nousevan trendin, jos IFK on piikkipaikalla esim joulutauolla.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi Ville Peltoselle pitäisi tarjota jatkoa? Toki jos nyt kausi lähtee hyvin käyntiin ja pelissä näkyy hyviä eli voittavia asioita niin jatkosopparia käteen, mutta...

...mikään ei mielestäni puolla sitä, että nyt kahden vuoden näytöllä pitäisi tarjota jatkoa. Toissa kaudella oli aivan mieletön rosteri hyökkäyksen osalta. Tästä huolimatta peli oli sitä, että heitetään kiekko päätyyn ja toivotaan parasta, karrikoidusti sanottuna. Viime kaudella meiltä puuttui peliä tekevät hyökkääjät, joten ymmärsin tämän ratkaisun. Tulevalle kaudelle en enää hyväksy tota kulmissa pyörimistä ja möyrimistä koska nyt rosteri antaa mahdollisuuden ihan muuhun pelitapaan (toivottavasti Marko Ojanen tuo tähän hyvän lisän). Toki puolustus vaatii vielä sen yhden hyvän pakin, mitä nyt vissiin etsitäänkin. Muuten paletti on hyvin kasassa. Mä luotan Taposeen ja että Karhunen nostaa tasoaan, koska hän itsekkin tietää, että nyt hän pelaa elämänsä tärkeintä vuotta jos haluaa jatkaa jääkiekon ammattilaisena huipputasolla euroopassa.
Lyhyesti kommentoin.
Yksikään muu valmentaja ei olisi viimekauden joukkueella ja siinä tilanteessa ( kaikkine alkukauden poissaoloineen) saanut tuosta joukkueesta enempää irti.
Siinä perustelu miksi pitäisi Peltosella jatkaa. Lisäksi sitä pitkää jännettä on pitkään liigassa huudeltu.
Nyt on paikka näyttää mallia, kuten Tapolakin useaan kertaan kiitteli, että vihdoin Helsingissäkin on opittu.
Ja vielä Tapolan kommentti:Hifk pelaa tällä kaudella parasta lätkää pitkään aikaan ja on vertailukelpoinen ihan mille vaan Euroopan parhaista.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et kertonut yhtään nimeä, etkä kertonut yhtään mitään mitä täällä ei ollut jo tullut julki. "Hyvää on tulossa uskokaa nyt jo" ja "kaikille ei kelpaa nämäkään hankinnat" aivan tyhjänpäiväistä ja näitä voi heitellä ihan kuka vain. Kertoisiko esimerkin mihin sinulla oli tieto, jonka avasit palstalla ja osui nappiin? Tämäkin "sen tiedän että sitä tullaan tarjoamaan, mikäli kaikki sujuu" on ihan diipadaapaa. Eiköhän perus pirkkokin r kioskilla osaa laskea nousevan trendin, jos IFK on piikkipaikalla esim joulutauolla.
Ok. Asia kunnossa. Tulkitse niinkuin haluat. Voit ihan itse käydä lukemassa viestejäni, jos et löydä niistä punaista lankaa, kun täällä huudeltiin kaiken olevan paskaa.
En aijo missään vaiheessa yhtäkään nimeä kertoa. Jotkut osaavat poimia ehkä vinkitkin.
Halusin vain tuoda ihmisille tiedon hyvissä ajoin, ettei tarvitse olla huolissaan. Joukkue tulee olemaan mestarisuosikki arvosteluissakin. Ja niinhän se nyt on.
Se että kerroin, että tyytymättömyyttä tulee : tiesin maalivahdin sekä puolustuksen monelle olevan ei toivottu.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Lyhyesti kommentoin.
Yksikään muu valmentaja ei olisi viimekauden joukkueella ja siinä tilanteessa ( kaikkine alkukauden poissaoloineen) saanut tuosta joukkueesta enempää irti.
Siinä perustelu miksi pitäisi Peltosella jatkaa. Lisäksi sitä pitkää jännettä on pitkään liigassa huudeltu.
Nyt on paikka näyttää mallia, kuten Tapolakin useaan kertaan kiitteli, että vihdoin Helsingissäkin on opittu.
Ja vielä Tapolan kommentti:Hifk pelaa tällä kaudella parasta lätkää pitkään aikaan ja on vertailukelpoinen ihan mille vaan Euroopan parhaista.

Nyt kun Tapola on saanut menestystä paljon, niin hän osaa stressin hälvettyä myös kehua vastustajaa.

Minun asiani pointti oli siinä, että haluan nähdä parempaa lätkää ja sen myötä vasta jatkoa Peltoselle. Ja tällä paremmalla lätkällä voin esim. tarkoittaa 2015-2016 lätkää mitä Törmänen peluutti. HIFK oli paikka paikoin täysin ylivoimainen kun jyräsi neljällä ketjulla. Tämän mestaruuden tuomarit ja liiga halusi vain väkisin Tapparalle. Ihan vain yhtenä esimerkkinä, kun kääpiö Tuukka Mäntylä hyppytaklasi Liivikkiä päähän. Ei pelikieltoa. Zaborsky yritti nostaa Peltolan mailaa ja ohi meni ja maila Peltolan silmään vahingossa, siitä pelikieltoa. Jokainen voi omassa päässään miettiä kumpi on vaarallisempi, ja paljon muuta jne jne.

Kerro mikä sinun mielestä puoltaa Peltosen jatkoa? Ai se et otettiin 16 ottelun pisteputki kun alku kausi meni päin sitä ihteään, sekö korvaa alkukauden valmentajalle joka jo ollut toista vuotta puikoissa? Ilman Taposen huippuotteita HIFKlla olisi ollut vaikeuksia päästä edes sääliplayoffeihin.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun Tapola on saanut menestystä paljon, niin hän osaa stressin hälvettyä myös kehua vastustajaa.

Minun asiani pointti oli siinä, että haluan nähdä parempaa lätkää ja sen myötä vasta jatkoa Peltoselle. Ja tällä paremmalla lätkällä voin esim. tarkoittaa 2015-2016 lätkää mitä Törmänen peluutti. HIFK oli paikka paikoin täysin ylivoimainen kun jyräsi neljällä ketjulla. Tämän mestaruuden tuomarit ja liiga halusi vain väkisin Tapparalle. Ihan vain yhtenä esimerkkinä, kun kääpiö Tuukka Mäntylä hyppytaklasi Liivikkiä päähän. Ei pelikieltoa. Zaborsky yritti nostaa Peltolan mailaa ja ohi meni ja maila Peltolan silmään vahingossa, siitä pelikieltoa. Jokainen voi omassa päässään miettiä kumpi on vaarallisempi, ja paljon muuta jne jne.

Kerro mikä sinun mielestä puoltaa Peltosen jatkoa? Ai se et otettiin 16 ottelun pisteputki kun alku kausi meni päin sitä ihteään, sekö korvaa alkukauden valmentajalle joka jo ollut toista vuotta puikoissa? Ilman Taposen huippuotteita HIFKlla olisi ollut vaikeuksia päästä edes sääliplayoffeihin.
Näkemyksiä on niin monia. Ymmärrän toki myös sinun näkemykset.
Mielestäni perustelin jo tuossa. Tätä joukkuetta ei kukaan tai ketään olisi tuon paremmin saanut pelaamaan.
Kyllähän Peltonen osoitti muuntautumiskykyä. Mentiin tilanteen ja joukkueen vaatimalla tavalla. Alkukaudesta jopa hallittiin pelejä , kun pelattiin sitä Peltosen lätkää. Kiekonhallinta, laukaukset, torjunnat ym. olivat kaikki Hifk puolella, mutta pelit hävittiin… oliko se Halosen huonoutta. Se on toinen tarina se.
Jokatapauksessa Peltonen löhti peluuttamaan pelin vaatimalla tavalla( lause , jonka Peltonen lausui jo ennen kauden alkua), jota sitten ottivat omakseen mm. Niemelä ja Tapola.
Peli muuttui tylsähköksi, mutta voittoja tuli.
Pienistä asioista oli kiinni, etteikö pidemmälle olisi menty jo menneelläkin kaudella.
Uskon ensi kaudella ensimmäistä kertaa Peltosen arvon tajuttavan muuallakin.
Samalla sanottava, jos ei onnistumista tule niin selkeää on sekin, ettei jatko mahdollisuutta enää ole.
Se vaihtuvuus mitä Hifk valmennuksessa on ollut, josta tuolla aikaisemmin kirjoittelin olisi sillekkin tehtävä loppu.
Jospa siinä otettaisiin mallia , vaikkapa siitä menestyneestä Tapparasta.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Näkemyksiä on niin monia. Ymmärrän toki myös sinun näkemykset.
Mielestäni perustelin jo tuossa. Tätä joukkuetta ei kukaan tai ketään olisi tuon paremmin saanut pelaamaan.
Kyllähän Peltonen osoitti muuntautumiskykyä. Mentiin tilanteen ja joukkueen vaatimalla tavalla. Alkukaudesta jopa hallittiin pelejä , kun pelattiin sitä Peltosen lätkää. Kiekonhallinta, laukaukset, torjunnat ym. olivat kaikki Hifk puolella, mutta pelit hävittiin… oliko se Halosen huonoutta. Se on toinen tarina se.
Jokatapauksessa Peltonen löhti peluuttamaan pelin vaatimalla tavalla( lause , jonka Peltonen lausui jo ennen kauden alkua), jota sitten ottivat omakseen mm. Niemelä ja Tapola.
Peli muuttui tylsähköksi, mutta voittoja tuli.
Pienistä asioista oli kiinni, etteikö pidemmälle olisi menty jo menneelläkin kaudella.
Uskon ensi kaudella ensimmäistä kertaa Peltosen arvon tajuttavan muuallakin.
Samalla sanottava, jos ei onnistumista tule niin selkeää on sekin, ettei jatko mahdollisuutta enää ole.
Se vaihtuvuus mitä Hifk valmennuksessa on ollut, josta tuolla aikaisemmin kirjoittelin olisi sillekkin tehtävä loppu.
Jospa siinä otettaisiin mallia , vaikkapa siitä menestyneestä Tapparasta.

Arvostan myös mielipidettäsi.

Mutta mielestäni jatkuvuutta ei saa perustella sillä, että se on jatkuvuutta. Kyllä menestys pitää tulla HIFKn resurseilla mukana. Onko nyt Peltosella sijat joku 6 ja 4. Ja pelaajabudjetti taitaa olla top3 kaudesta toiseen.

IFK hävisi viime kauden alussa pelit tehottomuuteen mikä johtaa juurensa siitä, että Innalaa ja Venäjälle karannuta pelintekijää ei korvattu mitenkään. Todelliset maalipaikat oli vähissä.

Ja siitä samaa mieltä, että peli on pienistä asioista kiinni. Mutta nyt alkaa kolmas kausi Peltoselle, niin ei voi enää alkukaudesta sukeltaa. Nykyisellä rosterilla on oltava heti kauden alussa top4 eikä minkäänlainen kyntäminen ole sallittua.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ok. Asia kunnossa. Tulkitse niinkuin haluat. Voit ihan itse käydä lukemassa viestejäni, jos et löydä niistä punaista lankaa, kun täällä huudeltiin kaiken olevan paskaa.
En aijo missään vaiheessa yhtäkään nimeä kertoa. Jotkut osaavat poimia ehkä vinkitkin.
Halusin vain tuoda ihmisille tiedon hyvissä ajoin, ettei tarvitse olla huolissaan. Joukkue tulee olemaan mestarisuosikki arvosteluissakin. Ja niinhän se nyt on.
Se että kerroin, että tyytymättömyyttä tulee : tiesin maalivahdin sekä puolustuksen monelle olevan ei toivottu.
Olen lukenut ja seurannut ihan alkutalvesta huhu ketjuja ja joukkueen rakennus ketjuja. Et ole antanut yhtään mitään vinkkejä mitkä Ei olisi ollut jo tiedossa, tai palstalle avattu. Eiköhän sen jokainen jo ymmärtänyt kun lehterä, Kiviharju,Lepistö ja Rask oli mediassa vuodettu, että myös alakertaan tulee joku ns laatupakki. Mitään yllätystähän tuo julkistus ei tuonut, toki Sundia voidaan pitää tälläisenä, mutta siitähän sinulla oli vinkkinä tuo "laatua tulossa"
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Tottakai siellä on mietitty seuraajiakin sehän on selvä.
Mutta näillä näkymin katseet ovat Peltosessa ja syksyssä.
Tämä on tieto.
Huhuketjulla viittassin viestiin joka minulle oli osoitettu.
Ketjussa kyseltiin kenestä Peltosen korvaaja.
Mielestäni Peltoselle pitää tehdä jatko.
Lisäksi tieto on seuran pyrkimys Peltosen jatkoon.
Kuten sanoit olisi silkkaa tyhmyyttä, jos vaihtoehtoja ei olisi.
Ja vaihtoehtoja on kolme kappaletta. Niihin on turha mennä sillä Peltonen on se jolla toivotaan mentävän.

Ei minun mielestäni ole ollenkaan turhaa puhua niistä kolmesta vaihtoehdosta keskustelupalstalla ketjussa, jossa spekuloidaan HIFKin seuraavaa päävalmentajaa.

Itsekin olet todennut, että syksy näyttää mitä tullaan tekemään Peltosen kanssa. Entäs jos Peltonen ei onnistu syksyllä??

Kenelle sitten soitetaan?

Ja kun tunnut olevan hyvin perillä asioista, niin minä ainakin mielelläni kuulisin lisää näistä ”kolmesta vaihtoehdosta”.. keitä he ovat?
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ei minun mielestäni ole ollenkaan turhaa puhua niistä kolmesta vaihtoehdosta keskustelupalstalla ketjussa, jossa spekuloidaan HIFKin seuraavaa päävalmentajaa.

Itsekin olet todennut, että syksy näyttää mitä tullaan tekemään Peltosen kanssa. Entäs jos Peltonen ei onnistu syksyllä??

Kenelle sitten soitetaan?

Ja kun tunnut olevan hyvin perillä asioista, niin minä ainakin mielelläni kuulisin lisää näistä ”kolmesta vaihtoehdosta”.. keitä he ovat?
Kolmesta vaihtoehdosta. Saa olla oikeasti itse Tobias Salmelainen, tai joku itse dino hallituksessa jos tiedossa olisi "kolmea nimeä on pyöritelty" eli ihan diipadaapaa oman egon nostatusta taas nämä heitot ylempänä. Näihin heittoihin "tiedoista" ei sovi edes "kuulun lähipiirin" shaiba.
Varsinkaan kun henkilö joka näitä viljelee ei annillaan annan minkäänlaista tietoa kuuluvansa mihinkään hallitukseen tai ydinpiiriin, mutta ei siinä hauska näitä tietoja silti on lueskella.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Boldaus omani ja tartun siihen. Onko tämä siis tieto vai oma mielipiteesi? Viittaan siis tähän alla olevaan viestiisi:



Jos HIFK ei ole edes miettinyt Peltosen jatkajaa/korvaajaa, seurassa ollaan tyhmiä ja amatöörejä. Se, että mietitään vaihtoehtoja ja kartoitetaan mahdollisuuksia, ei todellakaan tarkoita työsopimuksen tarjoamista uudelle valmentajalle. Mutta hereillä pitää olla, koska HIFK ei todellakaan ole Peltosen ainoa vaihtoehto, vaikka aivan varmasti korkealla listassa onkin. Meillä on tässä seurassa ihan omakohtaistakin kokemusta siitä, miten nopeasti tilanteet voivat muuttua, joten missään nimessä ei pidä tuudittautua siihen oletukseen, että kaikki olisi vain omissa käsissä. Jos vasta siinä vaiheessa aletaan kartoittaa muita mahdollisia valmentajia, kun nimet pitäisi laittaa seuraavan kauden sopimukseen, ollaan todennäköisesti myöhässä. Jonkinlainen lista pitää siis olla olemassa, vaikka sillä pyyhittäisiin myöhemmin hanuria. Työ menee hukkaan, mikäli listalle ei ole käyttöä, mutta pidettäkööt sitä vaikka jonkinlaisena vakuutuksena. Lista toki kaivetaan lähtökohtaisesti esiin vasta sitten, kun pitää olla yhteydessä, mutta siinä vaiheessa esivalmistelut eivät olekaan enää yhtään turhia.

En siis usko, etteikö HIFK:ssa jonkinlaista epävirallista listaa seuralle sopivista päävalmentajista kassakaapista löytyisi.
Aivan. Ja täällä on näitä tietäjiä, jotka ainakin haluavat päteä ja osoittaa tietävänsä jotain vaikka eivät tiedäkään.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle henkilökohtaisesti on aivan yhdentekevää pidättekö tietojani tietoina.
Osallistun täällä mielipiteenvaihtoon joka kaiketi on sallittua.
Niinkuin jo aikaisemmin jollekkin kommentoin, ettei täällä kukaan voi tai kykene tietojaan todistelemaan oikeaksi.
Tämäkin asia nyt ottaa joitakin näköjään kovasti päähän .
Lähti siitä, kun ilmoitin oman mielipiteeni/ toiveeni ,joka oli Peltosen jatko.
Lisäsin siihen tietoni, jonka tiedän , että Peltonen on se jonka jatko on seuran intresseissä.
Sehän on tässä keskustelussa sivuseikka.
Eihän siitä tässä keskustella.
Voidaanko nyt unohtaa jo tämä.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmesta vaihtoehdosta. Saa olla oikeasti itse Tobias Salmelainen, tai joku itse dino hallituksessa jos tiedossa olisi "kolmea nimeä on pyöritelty" eli ihan diipadaapaa oman egon nostatusta taas nämä heitot ylempänä. Näihin heittoihin "tiedoista" ei sovi edes "kuulun lähipiirin" shaiba.
Varsinkaan kun henkilö joka näitä viljelee ei annillaan annan minkäänlaista tietoa kuuluvansa mihinkään hallitukseen tai ydinpiiriin, mutta ei siinä hauska näitä tietoja silti on lueskella.
Sanottakoon sinulle, että vaatii ehkä syvempää pohdiskelua, kun pelkästään lukutaito ymmärtääkseen. Vinkkinä nimenomaan sinulle, vaikkapa tykkäykset…

En oikein ymmärrä mikä siinä on, jos jollakin on tietoa, että se ottaa noin koville!
Kuitenkin sen pitäisi olla sivuseikka.

Ihmettelen myös mikä motiivi olisi , vaikka minulla tulla tänne huutelemaan kauden juuri päätyttyä, että älkää olko huolissanne, että jengi tulee olemaan mestarisuosikki nro1. Johon silloin ei kovin moni uskonut (ei ollut tiedossa joukkueen jatkot eikä rakenne), Jos minulla ei olisi tietopohjaa.
Voidaan sopia, jos se sinua helpottaa, ettei minulla ole mitään tietoa ei harmainta hajuakaan ihan vaan lämpimikseni lätisen.
Muistan lisätä sen sen aina kirjoitukseni perään, ettei vaan JOKU pahoita mieltään!
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotta ei mene taas aivan ohi otsikoiden.
Palaan vielä valmennuskuvioihin.
Tosiaan Peltosen toivon olevan se seuraava julkaistava jatko.
Nyt kuitenkin pelkästään maajoukkue kuviot saattavat sotkea suunnitelmia.
Kuten tuolla aikaisemmin totesin 3 nimen olevan pöydällä. Toki tyrkyllä useita muitakin. Nimet ovat pyörineet täällä ihan kivasti.
Se yks nimi joka ei mielestäni ole ollut esillä on listalla korkeimmalla tosin Kojo tuli mukaan kuvioihin, joka varmaankin päätyy kärppien leiriin jo tulevalla kaudella( luonnollisesti puhdas arvaus).
Korjatkaa , jos nimen suhteen olin väärässä , jos se on jo esiintynyt !
Periaatteni pidän ja nimeä en sano, mutta joku muu sanoo…
Mies joka siis punaista merta villinyt useampana kautena , c-more asiantuntijana esiintynyt. Ehkei vinkkiä enempää tarvita.
Itselleni myös mieleinen vaihtoehto .
Mutta kuten sanoin aihe on vähän turha. Sillä Peltonen on seuran intresseissä ykkönen.

Kuten lupasin” ei mitään hajua ei tietoa ei murustakaan”.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Jos Peltonen ei jatka/saa jatkoa. Ahokas vois olla pätevä vaihtoehto, vaikka viime kausi ei ihan putkeen mennytkään. Mutta ei sitä yksin Ahokkaan piikkiin voi laittaa. Nyt ottaa kauden hiukan happea ja tekee hienosäätöä omaan pelifilosofiaan. Ahokkaan kiekko ei nyt mitään kovin viihdyttävää ole vaan perustuu hyvään puolustamiseen. Nuori valmentajaksi vielä ja IFKn resursseilla voisi jälki olla todella hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös