Kenen joukoissa seisot?

  • 12 906
  • 162

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aaaaarg... ja sehän lähti nätisti käyntiin. Taisi Argentiina olla jo voittaja eka puoliajan jälkeen.
Tää on taas niin tätä. Vuoden 86 jälkeen on niin just tätä samaa silloisen sankarin jatkokaavaa noudattaen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Englanti. Jos Italia olisi mukana, niin myös sivussa heitä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saksan puolella minä olen aina ollut jalkapallon arvokisoissa, kuten nimimerkistäni saattaa päätellä. Sitä ei muuta mikään. Ei muuta tämä tappio Japanille eikä mahdollinen alkulohkoon jääminen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Argentiina. Jaa miksi? Koska Mario Kempes.
 

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
No siis mun on vähän pakko kannattaa Tanskaa, koska faijani on kotoisin Kööpenhaminan esikaupungista Søllerødistä, vaikka onkin lähes koko mun 45-vuotisen elinikäni asunut vakituisesti Suomessa. Tietysti jos ja kun Tanska putoaa viimeistään jatkopeleissä, niin Argentiinalle ja Messille soisi sen kirkkaimman pokaalin pitkästä aikaa, vaan eipä tiistaisen Saudimatsin jälkeen sekään kovin todennäköiseltä näytä. Laitetaan mustana hevosena Etelä-Korea, koska vaikka West Hamin kannattaja olenkin, niin en vihaa Tottenhamia ja Son Heung Min on symppis pelaaja, lisäksi E-Korea tiputti Saksan 2018 kisoissa ja ansaitsee kunnioitukseni jo pelkästään sen takia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Yleensä olen altavastaajien kelkassa (pl. nää qatarit, ym. paskavaltiot), mutta myös usein Saksan, joskus aikoinaan Espanjankin (altavastaaja). Belgian, Hollannin ja Portugalin voitot eivät ole koskaan haitanneet, mutta Argentiinan kannattajaa minusta ei koskaan tule, Englantikin ennemmin.
 

Baldrick

Jäsen
Ghana ja muut muutamat Afrikan maat, joissa itselleni mielenkiintoisia yksittäisiä pelaajia, yleensä isoja ja fyysisiä. Kanada pelasi eilen myös tiensä sydämeeni erittäin viihdyttävällä tykitysfutiksella.
 
Suosikkijoukkue
KK
Yleensä olen altavastaajien kelkassa (pl. nää qatarit, ym. paskavaltiot), mutta myös usein Saksan, joskus aikoinaan Espanjankin (altavastaaja). Belgian, Hollannin ja Portugalin voitot eivät ole koskaan haitanneet, mutta Argentiinan kannattajaa minusta ei koskaan tule, Englantikin ennemmin.
Sama. Altavastaan puolella poisluettuna paskavaltiot, kuten Iran, VV, Qatar... Toki nyt olen hieman Saudi-Arabien takana. Englantia olen aina kannustanut, koska tilastojen valossa eivät ole todellakaan olleet mestarisuosikkeja. Viimeinen kulta 1966. Belgiaa ole fanittanut pitkää, kun tykkään maasta ja ihmisistä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sama. Altavastaan puolella poisluettuna paskavaltiot, kuten Iran, VV, Qatar... Toki nyt olen hieman Saudi-Arabien takana. Englantia olen aina kannustanut, koska tilastojen valossa eivät ole todellakaan olleet mestarisuosikkeja. Viimeinen kulta 1966. Belgiaa ole fanittanut pitkää, kun tykkään maasta ja ihmisistä.
Ei Englanti mikään ehdoton ei ole, riippuu paljon vastustajasta... ja vähän sama Italiankin kanssa. Olisin jopa suonut Englannille pystin viime kisoissa.
Eteläamerikkalaiset joukkueet eivät ammoista Brasiliaa lukuunottamatta ole sytyttäneet koskaan yksittäisiä pelaajia lukuunottamatta enkä puhu nyt Maradonasta. Diego Forlán on viimeisin sympatiani ansainnut eteläamerikkalainen... Nooo... ehkä Messi vähän...
Välieräpeli Brasilia-Saksa 2014 oli silkkaa nautintoa...
 
Viimeksi muokattu:

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Englanti. Ei oikeastaan jalkapallossa ole ikinä ollut muita enkä arvokisoja lukuunottamatta lajia seuraakaan. Irlanti toki olisi varmasti ehdoton ykkössuosikki jos vaan selviäisivät joskus kisoihin asti. Nyt on ollut vähän alamaissa kyseisen maan palloilu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ranskahan se on, eli Les Bleus. Näillä mennään päätyyn asti, tai ainakin uskotaan näin.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Oma suosikkini Italia päätti boikotoida kisoja joten näiden kisojen suosikkini on Serbia. Lisäksi Kanada, Marokko ja Uruguay ovat mielenkiintoisia nippuja.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kamerun on ollut minun suosikki vuoden 1990 avausottelusta lähtien. Jäänee nyt alkulohkoon, joten kannatan näissä paskakisoissa sitten Kanadaa ja jos sekin tippuu, niin sitten eilisen perusteella Brasiliaa.
 

Shakey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Brasilia on ollut suosikki vuoden 1970 kisoista lähtien. Ne on ensimmäiset kisat, joita muistan seuranneeni, ja brassien taito ja peli-ilo jäi lähtemättömästi mieleen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ex

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Boikottijoukoissa. Mitä enemmän uutisia on lukenut sitä oikeammalta on ratkaisu pitää telkkari kiinni tuntunut.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Portugali
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei ole mitään yksittäistä suosikkia, mutta eniten miellyttäisi, jos mestaruus menee jollekin kolmikosta Espanja, Ranska, Brasilia. Tai sitten jollekin "uudelle" tyyliin, Englanti, Belgia, Kroatia tai Hollanti.

Argentiinakin menettelisi, vaikka onkin yksi nykyisistä inhokeistani Saksan ja Italian, joka ei, luojan kiitos, ole näissä kisoissa mukana, ohella, koska olisihan se hyvä, että, yksi viime vuosien parhaimmista, Messikin pääsisi kerran MM-pokaalia nostamaan. Portugalillekaan en toivo menestystä, niin pitkään kun, tiedätte kyllä kuka, on joukkueessa mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös