Ke 11.11.2009 RoKi - Sport

  • 17 194
  • 69

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Onnittelut Rokille!! Vaikka Sport antoi matkustuksellaan ja kaikella muulla sekoilulla hieman tasoitusta, niin olen ainakin itse yllättynyt lopputuloksesta. Voisi tähän vielä sellaisen asian heittää, että ammattimies ei hätkädä vähästä, joten edellämainitut tasoituksetkin voidaan unohtaa saman tien. ;)
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitos RoKi! Vedonlyöjä kiittää! Samalla taisitte saada aikaan muutoksen toisessa jengissä. Tuskin olen edes ihan ainoiden joukossa, jotka tämän ottelun haistoivat oikein.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Sanotaan heti kärkeen faktat niin lappalaisten voitonjuhlat ei harmaannu: Norja on Mestiksen paras veskari, Silvander paras laituri, Kolhonen paras kääpiö pelaamaan kiekkoa, Sport pelasi parasta peliään, Pernaan ulosajo oli ansaittu.

Haistakaapa paska Sportin johto, Tammisen Juhani ja pelaajat (tavoite on hyvä, tapaa ei voi vain hyväksyä).

EDIT: Ykkönen oli toki lapussa täälläkin. Ei vain lämmitä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Kiitos RoKi! Vedonlyöjä kiittää! Samalla taisitte saada aikaan muutoksen toisessa jengissä. Tuskin olen edes ihan ainoiden joukossa, jotka tämän ottelun haistoivat oikein.

Et todellakaan. Kahdella lapulla varmana tämä..kotijoukkueelle tietysti :) Onneksi veikkaus ei sulkenut kohdetta. heh
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Kyllä Sportilla on vielä huonomi ylivoima, kuin Rokilla pakkikalusto. Eiköhän tuosta ottelusta joku tee raporttiakin, mutta minusta tuntuu, että pelaajabudjetti ei näkynyt jäällä, eikä myöskään valmentajan palkka.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Vähän alkaa epäilyttämään että tuo Kinoksen maali olisi oikeasti ollut vahinko, kun tietää pelaajien tavoitteen. Sport ei ole tuola tavalla ryssinyt pelin loppua ikinä. Ei sielä kiinnosta ketään enää pelata, ei kiinnostanut oikein Vantaa-matsissakaan.

Lähtisi Tamminen itse vittuun, jos se ei muuten onnistu. Saisi edes vähän kunnioitusta takaisin.

Sitten laajemmin, niin on se vittu kumma, kun me hävitään kaiken maailman sarjanousijoille ja kyläjengeille ja sitten kun voitetaan muutama matsi putkeen niin ollaan niin elviksiä. Voin pahoin. Enkä vain tämän matsin takia.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Eihän tämän varmempaa ykköstä vedonlyönnissä tänään ollutkaan. Siis, haloo vedonlyöntitoimistot. Jos tiedotusvälineissä liikkuu pitkin päivää juttuja että pelaajat yrittävät järjestää potkuja valmentajalle/alkavat lakkoilemaan, niin miksei kohteita suljettu samantien? Nyt ainakin pelaajien lähipiiri on voinut tehdä tiliä kohteella. Saa nähdä tuleeko ottelusta vielä tutkintaa jälkikäteen.

Itse löin vetoa aluksi Sportille, mutta uutiset luettuani tuplasummalla RoKille.

Legendaarinen voittomaali puoli minuuttia ennen loppua. =)
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Älkääpä pojat puhuko sitä itseään. Kinoksen maali pomppuili mistä sattui maaliin. Kokkonen otti lopussa aikalisän ja sopi miten se voittomaali tehdään kun Sportin pelaajat pelasi Tamin ohjeiden mukaan. Viimeinen maali oli taktinen ja taidollinen voitto.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Viimeinen maali oli taktinen ja taidollinen voitto.

Kumma kyllä, noita siniviivahaukia on muutama muukin jengi joskus yrittänyt, eikä silti ole onnistuttu ryssimään samanlailla. Kinoksen maalista en tiedä kun en nähnyt, pakin mailasta se taisi sisään mennä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kyllähän tämä haiskahtaa siltä, että jätkät hävisivät täysin tahallaan. Mikään muu ei voi selittää Kinoksen ylivoimamaalia ja tuota lopun perseilyä + jäähyt.

Täytyy nyt toivoa, että jotain tapahtuu seuraavien päivien aikana.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Kyllähän tämä haiskahtaa siltä, että jätkät hävisivät täysin tahallaan. Täytyy nyt toivoa, että jotain tapahtuu seuraavien päivien aikana.

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että jos tuollaisia nimiä lukee hartioissa, niin kyllä niiden pitäisi Fominille pärjätä, mutta ei. Fomin paikasi joukkueen tilannetta pelaajapulan vuoksi ja vei Sportin ukkoja kuin pässiä narusta.
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Ai se on nyt niinku tahallaan hävitty peli, kun peli hävittiin sarjanousijalle sarjanousijan kiiman edessä, niin just, jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja minun on seuraavanlainen: Parempi voitti tänään, turha kitistä
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Parempi voitti tänään, turha kitistä
Onko joku muuta väittänytkään? Itse en tiedä yhtään henkilöä, joka olisi jotain aivan muuta väittänyt.

Jos et tiennyt, niin pelaajilla on halu päästä Tamista eroon. Mitkään RoKista saadut pisteet eivät auta tilannetta yhtään, mutta häviöt auttaakin.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Sikäli olen kyllä onnellinen, että Tami antoi radiossa tänään lausunnon, että hänen valmennuksen tulos näkyy tänään Lappi Areenalla. Niin näkyi ja ei kyllä masennuksesta ole kaukana.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua alkaa oksettaa tuo Tamminen, enkä varmaan ole ainoa. Mies on omien sanojensa mukaan täydellisyyden perikuva, eikä hän itse tee koskaan virheitä. Toivottavasti siirtyy pian vaikka tuonne länsinaapuriin niin eipähän tarvitse ainakaan jatkaa suomalaisen jääkiekkoilun raiskaamista.

Niin ja tuomarit vei taas Sportilta voiton. Tami hoiti hommat hyvin, mutta tuomareiden takia lopputulos oli sitä, mitä se oli.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1760101
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
- Sportin lataus oli olosuhteista huolimatta täydellinen. Lupasin taistelevan Sportin ja pidin lupaukseni, Tamminen sanoi.

Jos tuo pitää paikkaansa, niin Ellu lähtee tältä palstalta pois, koska minä sanon, että VITTU mitä paskaa.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Ai se on nyt niinku tahallaan hävitty peli, kun peli hävittiin sarjanousijalle sarjanousijan kiiman edessä, niin just, jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja minun on seuraavanlainen: Parempi voitti tänään, turha kitistä

Totta helvetissä RoKi oli parempi. Syyt, minkä takia RoKi oli parempi, tietävät kaikki.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin ja tuomarit vei taas Sportilta voiton. Tami hoiti hommat hyvin, mutta tuomareiden takia lopputulos oli sitä, mitä se oli.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1760101

Tätä samaa tämä on aina. Tami käyttää nyt kaikki temppunsa mitä hihasta löytyy.

Hän ei tällä kertaa kehdannut pelaajia haukkua, koska tietää millainen ilmapiiri siellä on.

Miten joku vieläkin ihmettelee näitä Tamin avautumisia? Nämähän nyt arvaa jo monta tuntia ennen peliä.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Niin ja tuomarit vei taas Sportilta voiton. Tami hoiti hommat hyvin, mutta tuomareiden takia lopputulos oli sitä, mitä se oli.

Tuskin ne ihan voittoa on vienyt, mutta radiosta kuultuna tuo Pernaan 5+20 ei ollut edes jäähynarvoinenc taklaus. Kaksi pelaajaa luistelee päätylaudoituksen vieressä, kiekkoon ensin ehtinyt kääntää selkänsä ja taklaus tulee selkään. Ja Tamminen on varmaan hoitanut oman hommansa niin hyvin kuin normaali runkosarjamatsiin osaa, eli edellispäivän treeneistä poissa, ja sitten raivoaa vaihtoaitiossa koko matsin.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Mielestäni Sport pelasi ihan samalla tavalla kuin olen muutamassa TV-ottelussa nähnyt. Karvasi korkealta antaen sitä 60 minuutin painetta. RoKi pelasi tasan samalla taktiikalla, ehkä karvaten jopa aavistuksen verran kovempaa. Molemmat puolustivat hyvin, jopa RoKikin. Vaikka vastustaja pyöritti ja hyöri nurkissa kumpikaan ei päässyt maalintekosektoriin.

Maaleista ensimmäinen oli hyvä yksilösuoritus Dickensonilta. Lähti rohkeasti haastamaan pakkeja, jotka ilmeisesti molemmat kuvittelivat toisen ottavan miehen. Lou meni sitten liukkaana ukkona välistä ja pisti todella helponnäköisesti kiekon rysään. Pikkuisen tuntui, että Norja siinä nukahti, mutta vaikea paikka, taulussa oli vain 38s.
Muuten erä oli tasaista peliä. Molemmat joukkueet olivat hyvällä jalalla liikkeellä. Sport oli jopa yllättävänkin hyvällä jalalla matkustaminen huomioon ottaen. Kotijoukkue ei varsinaisesti hallinnut, vaan mentiin taisaisesti päästä päähän.

Toiseen erään sai sitten kotijoukkue unelma-alun. Sport sai aloitusvoiton ja koitti lähteä omanpään kautta liikkeelle. RoKin ykköskenttä kuitenkin karvasi kiekon ja kiekko reppuun alla minuutin pelin jälkeen komean yhteispelin jälkeen.
Maalista innostuneena RoKi hienoisesti vei toista erää ja saikin värkättyä YV:llä johtomaalin. Muuten pitää sanoa, että molemmat joukkueet pelasivat hyvää alivoimaa, kun luisteluvoimaa ja agressiivista karvaamista tuntui tänään löytyvän molempien alivoimakentistä.
Parasta RoKin pelissä oli oman pään silmiinpistävä virheettömyys. Tähän asti ollaan joka matsi ryssitty ääliömäisiin virheisiin, mutta ei tänään. Äijät pysyivät kärsivällisesti pelin sisällä jopa pisimpien Sportin ykköskentän pyöritysten aikana. Niitä kyllä oli, ja pitää sanoa, että melkoinen nyrkki Vaasalaisilla on kasassa.

Kolmanteen erään sitten Sport tsemppasi ja haki tasoitusta. Tasoitus tuli vasta 56:lla minuutilla YV:llä. Kiekkoa pistettiin vaan maalille ja sinnehän se jostain pomppi. Aina kannattaa laukoa.
Ottelu ratkesi, kun minuutti ennen loppua valmentaja Kokkonen otti aikalisän omanpään aloitustilanteessa. Ohjeet olivat sellaiset, että taituri Kivioja menisi kärkkymään, jos kiekkoa saataisiin pelattu hänelle pystyyn läpi. Muutama kymmenen sekunttia kiekkoa kulmassa väännettiin, ja sitten Vimpari-Silvander kaksikko sai toimitettu kiekon Kiviojalle, joka läpiajosta sitten nosti makeasti maalin kattoon.

En tietenkään pysty sanomaan pelasiko Sport ihan täydellä sydämellä koko ottelun, mutta kolmannessä erässä kyllä pyöritys oli sellaista, että uskon heidän maalia tosissaan yrittäneen. Voittomaalia Sport ei olisi mitenkään pystynyt estämään, kun kiekko kulmaväännössä oli vuoroin kummankin joukkueen hallussa. Roki sai sitten pelattua sovitun pelin, ja Kivioja on hyvä läpiajoissa, eikä epäonnistunut nytkään.
Varmaan mediassa kommentoidaan lisää Sportin tilannetta. Tamminen eli tuttuun tapaan tunteella mukana, ja kädet kävivät ja suu jauhoi. Pernaan laitataklaus oli mielestäni juuri tyypillinen tilanne, mistä nämä jäähyt tulevat. Taklattava oli aika paljon irti seinästä, ja kun hänet sinne voimalla ajettiin, hän jäi (en nyt edes musita ketä siinä taklattiin) hetkeksi haukkamaan happea ilmojen poistuttua palkeista. Jäähyn paikka, mutta montako minuuttia, sen saivat tuomarit arpoa. Tuomaristo nyt ei ainakaan peliä ratkaissut, vaikka kotiyleisö pitikin viimeistä RoKin jäähyä kyseenalaisena (tästä tuli tasoitusmaalli).

Tovottavasti oli Vaasalaisia paikalla, jotta voivat kertoa millä tasolla Sport pelasi. Mielestäni ei ainakaan tahallaan hävinnyt. Mutta oliko sitten keskittyminen tässä hälyssä parasta mahdollista - tuskin. Oli kuitenkin mielyttävää katsoa kahta hyvin liikkuvaa joukkuetta. Oli vauhdikasta peliä.
Sport sytytti myös yleisön aika mukavaan kannustamiseen. Tunnelma oli varsin mainio, eikä metelikään ollut ihan vähäinen. Seurakin sai hyvän tilin, kun ainakin kahdeksan aitiotakin oli täynnä 2400 maksaneen lisäksi.
Pelasi Sport miten tahansa, niin RoKi pystyi nyt pelamaan tasaisimman pelinsä tällä kaudella, eli oman suorittamisen taso ei heitellyt kuten tähän asti on tapahtunut. Varmasti viimekauden mestari + Tami sytytti myös siniset taistelemaan kunnolla. Omanpään ryssiminen oli jäänyt tauolle. Toivottavasti tästä pelit paranevat, ja pisteet karttuvat.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai nyt on taas tuomareitten vika..luuseri mikä luuseri..Ihmettelen jos Sportin johto vielä antaa Tamille mahdollisuuden, vaikka tämä kyllä on todenäköisempää, kuin se että potkut Tamille tulisi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
- Sportin lataus oli olosuhteista huolimatta täydellinen. Lupasin taistelevan Sportin ja pidin lupaukseni, Tamminen sanoi.

Jos tuo pitää paikkaansa, niin Ellu lähtee tältä palstalta pois, koska minä sanon, että VITTU mitä paskaa.

Ei tuo ole enää normaalia. Älkää antako sille potkuja, viekää se hoitoon.

Tuota noin...
En kykenisi itse luonnehtimaan ajatuksiani paremmin - kiitos Ellu ja petkutti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös