Ke 11.11.2009 RoKi - Sport

  • 17 193
  • 69

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Edellisen kerran, kun Sport vieraili Rovaniemellä meinasi RoKi kaataa Sportin nousuhaaveet. Sport kuitenkin taisteli ja pääsi jatkamaan nousuhaaveita aina K-67:ta vastaan...

Ajat ovat muuttuneet. Nyt myös RoKi on noussut Mestikseen ja yrittää saada pisteitä Sportilta, jotta selviäisi karsinnoista. RoKille tämä on elämäntilaisuus, nimittäin Sportilla on taas tilanne (Tami halutaan vittuun) meneillään, joten tänään saatetaan nähdä taululla joko 8-0 tai 0-8. Kumpi nähdään, jää mielenkiintoiseksi. Tänään Rovaniemellä lieneekin lähemmäs 3000 henkeä nähdäkseen elävän kaljun - jos on tullakseen paikalle -, joten eiköhän RoKi näytä tänään parastaan...
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Sportin edellinen vierailu oli kyllä muistiin jäävä. Roki johti melkein loppuun saakka reilusti, mutta onneksi Sport voitti, koska ei Rokilla ollut silloin mitään mahdollisuutta puitteiden vuoksi nousta ylöspäin. Tänään sentään voi koettaa ottaa pisteet kotiin. Tämä Sportin sekoilu voi jopa antaa siihen mahdollisuuden tai sitten ei. Olen optimistinen ja oletan, että 3000 menee tänään rikki.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Maalin tai kahden vierasvoittoa veikkaisin. Eka vaihdosta asti pitää saada se tuttu karvauspeli kuntoon, ja pari kunnon pommia päätylaudoitukseen. 0-1 ennen ekaa kymppiä olisi toiveissa. Ylivoimakin saisi jo tuoda tulosta taululle.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Harmi, kun ei pääse tänään todistamaan Tamin ja "liiga-sportin" esiintymistä Rollossa! Uskon, että väkeä on hallissa paljon, mutta tuskin sentään yli 3000? Toivottavasti olen väärässä! 2500 rikkoutuminenkin olisi jo mahtava tulos!

Itse pelissä voi käydä kuinka tahansa. Uskon, että tauko on tehnyt toiselle joukkueelle hyvää ja loppulukemat voivat siten revetä suuriksikin. Jalkoja on tänään varmasti koko kenttä täynnä, siitä ei pääse mihinkään. Itse toivoisin, että Kokkonen olisi luonut vihdoin jonkinlaisen taktiikan, jolla olisi mahdollista pitää oma pää mahdollisimman puhtaana näinkin kapealla materiaalilla. Turha "kouhottaminen" pois ja kiekkoa reppuun heti, kun paikka siunaantuu..!

Jos peli on selvä jo hyvissä ajoin, niin myös Lindström voi saada ensimmäisen näyttöpaikan. Luulen kuitenkin, että miehen on helpompi aloittaa vieraissa, jossa kotiyleisön paine on pieni..
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Tää on niin varma ykkönen kuin olla ja voi. Epäilen suuresti jätkien moraalia hoitaa tää peli. Mielummin savustavat Tamin pihalle. Varma ykkönen pitkäänvetoon asiallisella kertoimella. Toivottavasti veikkaus ei sulje kohdetta.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Epäilen suuresti jätkien moraalia hoitaa tää peli. Mielummin savustavat Tamin pihalle.

Tämä on minunkin pienien aivojeni suuri ongelma. Jos pelaajat ovat kaikki sitä mieltä, että Tami saa lähteä, niin tämä peli kannattaisi hävitä, koska siitä saa melkoiset otsikot valtakunnan mediaan tuloksella 8 - 0.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Tämä on minunkin pienien aivojeni suuri ongelma. Jos pelaajat ovat kaikki sitä mieltä, että Tami saa lähteä, niin tämä peli kannattaisi hävitä, koska siitä saa melkoiset otsikot valtakunnan mediaan tuloksella 8 - 0.

Tuskin tästä mitään 8-0 tai 0-8 tulee. Maalin-kahden erolla todennäköisesti mennään. Jos Sport tänään häviää, niin Tammisen potkuja voitaisiin jo hyvin perustella pelillisillä esityksillä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Tami-Show on hyvässä vauhdissa jo ennen ottelua. Ilman sitä yleisömäärä olisi varmasti jäänyt pienemmäksi kuin mitä nyt toteutuu. Veikkaan vajaata paria tuhatta, mutta toivottavasti tulee enemmän.

Nähtäväksi jää millainen henki Sportissa oikeasti on. Jospa pojat pelaa nyt parhaimmillaan, kun eivät ehkä halua pelata Tamille pisteitä, mutta pelaavat kuitenkin ammattimaisesti ilman suuria tunteita ja paineita?
Toisella puolella tunnetta on, mutta kaiken lisäksi pari puolustuksen avainkaveria (Syrjä, Pohjalainen) on loukkaantuneena ja sairaana, jopa possuflunssassa.

Eiköhän RoKi saa jonkinlaisen taistelun aikaan ainakin kolmanteen erään, kuten tapana on ollut. Ihmehän tuo olisi, jos liiga-Sport ei pisteitä silti veisi. Toivotaan, että loppuviikosta jo saadaan niitä vahvistusten nimiä papereihin ja homma eteenpän. Tulee kuitenkin olemaan kiinnostavaa nähdä Tami-Show livenä. Meidänkin sikakatsomo ainakin heittää löylyä minkä ehtii. Ehkä nähdään kiinnostavia lämpötiloja.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Tulee kuitenkin olemaan kiinnostavaa nähdä Tami-Show livenä. Meidänkin sikakatsomo ainakin heittää löylyä minkä ehtii. Ehkä nähdään kiinnostavia lämpötiloja.

Tammista pitääkin haukkua taukoamatta, koko rahan edestä. Saattaa olla viimenen kerta kun meidän jengi sielä pelaa.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Tammista pitääkin haukkua taukoamatta, koko rahan edestä. Saattaa olla viimenen kerta kun meidän jengi sielä pelaa.

Älä nyt ihan varmana pidä. Onhan siinä liigajoukkueellakin mahdollisuus voittaa karsinta, ja keväällä pelataan kuitenkin ainakin kerran uudestaan.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ihan hyvältä vaikuttaa meininki. Hain tuossa pari lippua valmiiksi, ettei tarvitse jonottaa hallilla. Suunnilleen 1500 lippua mennyt (kausikortti+ennakko).

Toivottavasti kotijoukkue tsemppaa tänään ison yleisön edessä. Ja Tamia on kiva päästä seuraamaan myös pitkän tauon jälkeen.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Älä nyt ihan varmana pidä. Onhan siinä liigajoukkueellakin mahdollisuus voittaa karsinta, ja keväällä pelataan kuitenkin ainakin kerran uudestaan.
Katsoppas "Sportin talous" viestiketjua, niin ymmärrät, mitä fågel ajoi takaa. Itse illan pelistä voi odottaa aivan mitä tahansa. Joko aletaan pelata itsellemme ja tuloksena selkee voitto, tai sitten vastaavasti Tamin savustaminen jatkuu, ja pisteet jää selkeesti Rolloon.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
No voi hitto, kun en lukenut uutisia. Minä kerkesin jo sijoittaa Sportille. Odotellaan nyt sitten tuleeko tuosta farssia.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Hallitseva mestari vastaan nousijajoukkue. Aika selkeät asetelmat etukäteen. Veikaan, että Tamin/Sportin uusimmasta julkisuustempusta huolimatta joukkue on vetänyt tarpeeksi Tamifluta bussimatkan aikana näyttääkseen kyntensä.

Kotijoukkueesta kiinnostaa onko tauon aikana opittu jotakin, vai jatketaanko entiseen malliin. RoKi kyllä taistelee ja yleisö kannustaa, mutta saa nähdä mihin riittää. Vahvistuksia on kuitenkin seuraaviin otteluihin toivottavasti nyt oikeastikin tulossa, ainakin huhut ovat aika vahvoja.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Tammista pitääkin haukkua taukoamatta, koko rahan edestä. Saattaa olla viimenen kerta kun meidän jengi sielä pelaa.

En minä tuota Tamia kehtaa haukkumaan lähteä. Jos Sport ja Tami tosiaankin tulee viimeisen kerran Rovaniemelle, niin nyt pitää kyllä lähteä hakemaan historiallinen nimmari vaikka kaulaan: ”Rovaniemi, Sport 11/11 Ellulle Tami”. Kyllä minä uskon, että Sport kevääseen saakka selviää ilman konkurssia ja tulee vielä uudestaan Rovaniemelle, mutta tuo Tamin nimmari voi silloin olla epävarma.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Nyt tuli luettua tuota Sport:n "osastoa" hieman tarkemmin ja ei voi kun pahoitella tilannetta!

Itse epäilen vahvasti, että onko "The kalju" paikalla laisinkaan, varsinkaan tuon uusimman epäluottamuslauseen (pelaajat vaativat Tamille kenkää) jälkeen. Jos mies on aitiossa, niin lappilaiset katsojat laittavat varmasti monessa liemessä uineen herran koville. ;)

Tämäniltaisessa pelissä voi tosiaan tapahtua tilanteeseen nähden melkein mitä tahansa. Kannattaa ehdottomasti olla lehtereillä!
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
25 minuttia matsin alkuun.

Pakkipari Hofer-Uitto hieman epäilyttää. Uitolla on tapana pelata itsensä tietyissä tilanteissa ulos, ja Hoferkin on pelannut vain muutaman vaihdon edustuksessa tällä kaudella. Toki Hofer on nuorten kiekkovarmin puolustaja, tasapainottaa hyvin kaksikkoa. Jaskalta vaaditaan taas kerran helvetin hyvää suoritusta, jos jengi pelaa niin kuin etukäteen moni veikkaa.

Ei kyllä tiedä yhtään mitä odottaa.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Itse epäilen vahvasti, että onko "The kalju" paikalla laisinkaan, varsinkaan tuon uusimman epäluottamuslauseen (pelaajat vaativat Tamille kenkää) jälkeen. Jos mies on aitiossa, niin lappilaiset katsojat laittavat varmasti monessa liemessä uineen herran koville. ;)

Kyllä se sielä on. Heittäkää sitä makkarapussilla, sai aikanaan sai samaisesta paketista Vaasassakin.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Pakkipari Hofer-Uitto hieman epäilyttää. Uitolla on tapana pelata itsensä tietyissä tilanteissa ulos, ja Hoferkin on pelannut vain muutaman vaihdon edustuksessa tällä kaudella. Toki Hofer on nuorten kiekkovarmin puolustaja, tasapainottaa hyvin kaksikkoa.
Siis MITÄ? Hofer nuorten kiekkovarmin puolustaja? Ooks sä koskaan nähnykään niiden matseja? Itse tuulettelin jo nuorten puolesta, että he saavat suht hyvän kokoonpanon tänään Ilvestä vastaan kun ainoastaan Hofer on poissa puolustuksesta(+Riska ja Peltonen). Hofer ei todellakaan ole paras eikä todellakaan kiekkovarmin puolustaja. Edellä nyt ainakin Kankaanpää ja Koivisto sekä hilkulla Peltola.

Tää nyt oli vähän offtopiccia, mut aivan sama
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Pistin kahten pitkävetolapuun varman ykkösen kotijoukkueelle. Koskaan ei ole ollut näin varmaa yli kolmosen kertoimella varustettua voittoa.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Siis MITÄ? Hofer nuorten kiekkovarmin puolustaja? Ooks sä koskaan nähnykään niiden matseja? Itse tuulettelin jo nuorten puolesta, että he saavat suht hyvän kokoonpanon tänään Ilvestä vastaan kun ainoastaan Hofer on poissa puolustuksesta(+Riska ja Peltonen). Hofer ei todellakaan ole paras eikä todellakaan kiekkovarmin puolustaja. Edellä nyt ainakin Kankaanpää ja Koivisto sekä hilkulla Peltola.

Ylivoimaisesti kiekkovarmin puolustaja, varsinkin puolustuspäässä. Kankaanpäähän on ollut jo f-junnuista asti lähinnä lahjakas, mutta samalla myös luisteleva hasardi.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Ylivoimaisesti kiekkovarmin puolustaja, varsinkin puolustuspäässä. Kankaanpäähän on ollut jo f-junnuista asti lähinnä lahjakas, mutta samalla myös luisteleva hasardi.
Hofer on minun näkemissäni peleissä(lähes kaikki kotimatsit) ollut se nelikon(Hofer, Kankaanpää, Koivisto, Peltola) heikoin lenkki kiekollisessa pelissä. Ties kuinka monta vastustajan maalia on lähtenyt hänen hasardisyötöstään. Toki viime peleissä Peltola on alkanut vajota Hoferin tasolle kiekkovarmuudessa, hasardeja on tullut.

Ilmeisesti se on niin paljon kiinni siitä miten sitä matsia katsoo, millaiset mielikuvat on muodostunut pelaajista jne.

btw. Hoferin ja Kankaanpään ero: Toiselle tarjottiin sopparia IFK:hon, toinen sai lähteä sieltä...
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ei mikään yllätys, että Sport hävisi.

Jokohan Tami saisi kenkää?
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Ei mikään yllätys, että Sport hävisi.

Jokohan Tami saisi kenkää?

Kinoksen maali oli vahinko ja lopussa jouduttiin "unohtamaan" kaveri viivalle. Eipä sillä, mulla on kahdella pitkävetolapulla tää varmana kotijoukkueelle :)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös