Kauden avaus matsi- Blue Arena

  • 13 188
  • 66

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Valkoinen vieraspaita voisi mennä kolmospaitana ja hikisesti sen voisi ymmärtää, jos kyseessä on joku iso sponsori, mutta nyt kysymys on siitä, että ilmettä uusitaan, niin homma puhtaasi omien kannattajien muroihin kusemista.

Niin ja tuosta ketun päästäkin Lukko voisi jo pikkuhiljaa hankkiutua eroon ja vanha kunnon logo tilalle.
 

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Niin ja tuosta ketun päästäkin Lukko voisi jo pikkuhiljaa hankkiutua eroon ja vanha kunnon logo tilalle.

On kyllä tuo kettu jo jäänyt ollakseen luulisin. Ja kyllähän se on ihan hieno mutta täytyy sen vanhakin logo aina jostain löytyä. Katselin kuvaa noista uusista pelipaidoista ja niiden värityksistä eivätkä ne näyttäneet ollenkaan hullumilta oikestaan ihan hienoja...
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tietoa voiko lippupalvelusta ostaa tulostettavia lippuja Lukon peleihin tällä kaudella. Eli onko siirrytty jo viivakoodisysteemiin, senhän se käytännössä vaatii.
Ketjun aiheeseen ja nykyiseen pelipaitapolitiikkaan liittyen vastaisin, että koitan etsiä kaapista jotain keltaista ylleni.
 

Taklaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielenkiintoiselta kyllä kuulostaa tämä uutinen Lukon valkoisista vieraspaidoista. Taustaväriltään valkoisessa paidassa voisi tietty oikein toteutettuna saada nostettua tätä sini-kelta-yhdistelmää näyttävästi esille. Tuosta persoonallisesta väriyhdistelmästähän on jo urheiluväen keskuudessa ehtinyt muodostua, niin Ruotsin, kuin Lukonkin tavaramerkki. Siksi on vaikea kuvitella, että Raumalla oltaisiin valmiita luopumaan noinkin vahvasta "brändistä". Onko kukaan vielä onnistunut näkemään uusia paitoja?

Meillä Hämeelinnassa kun vihdoin on saatu oranssi väri ja vanha logo takaisin kolmospaitojen muodossa, niin en näkisi samaa liikettä mahdottomana myöskään Raumal.
 

vesikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko kukaan vielä onnistunut näkemään uusia paitoja?


Ei ole ei, tai ainakaan en minä.
Käväisin Lukon toimistolla menneenä perjantaina, ja kysyessäni nähtäväksi paitaa/kuvaa, vastasivat että (ensi) tällä viikolla vasta näkevät itsekin kyseisen vaatekappaleen.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin, kolmessa tunnissa meni kaikki istumaliput ja laiska kun olen, en jaksa seisoa.

Ripa-radio päälle sitten.

Nopeet syö hitaat, vai miten se menee...

Kyllähän tällaiset asiat pitää osata ennakoida viime vuosien perusteella :)...Tallikedon ABC:llä oli kilometrin pituinen jono sisällä klo 9 ja kuuleman mukaan samoin myös Eurassa ja Kortelan ABC:llä. Viisaana tietenkin menin Tallikedolle kahville jo klo 8, polttelin pari röökiä ja sain lipun ihan ensimmäisten joukossa.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja itse ketjun aiheeseen liittyen:

Mites tämä Blue Arena-hanke nyt sitten etenee? Taisi jäädä urbaanilegendaksi/saunakaljajutuksi koko homma?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mites tämä Blue Arena-hanke nyt sitten etenee?

Vieläkö saataisiin puskaradion kautta Yellow Arena aikaiseksi?
Edelleen, keltainen pelipaita päällä perjantaina hallilla, ja kyllä, seisomakatsomossa.
 

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Vieläkö saataisiin puskaradion kautta Yellow Arena aikaiseksi?
Edelleen, keltainen pelipaita päällä perjantaina hallilla, ja kyllä, seisomakatsomossa.

Mdawg kirjoitti:
Mites tämä Blue Arena-hanke nyt sitten etenee?

Kyllä me hyvät ihmiset tähän pyrimme että perjantaina hallissa ei näy muuta kuin sinistä ja keltaista katsomossa! Vaikkakin luulen että tämä sinikeltaisuus koskee vain akselilla seisomakatsomo-D1-D2+lukko fani katsomo mutta onhan sekin parempi kuin ei mitään.

Nyt jos jollakin on kontakteja tonne lukon johdon suuntaan taikka länsi-suomen/uuden rauman toimitukseen niin vois sinne vihjaista että PERJANTAINA BLUE ARENA!!!!!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kyllä itsellä ainakin päällä sinistä tai keltaista, riippuu minkä paidan arpajaisista saa päälleen.
 

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Sininen äijänsuo

http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=27330

Lukon kannattajat ovat puolestaan vedonneet raumalaisiin, että perjantain liiga-avaukseen pantaisiin sinistä päälle. Lukon toimitusjohtaja Timo Rajala antoi haastattelussa vahvan tukensa tempaukselle.

Saa nähdä, moniko ottaa Blue Arena -haasteen vastaan...
 

Nikke84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Manchester United, Three Lions
Enää yksi yö pitkän odotuksen päättymiseen. Tunnelma Äijänsuon illassa tulee olemaan huipussaan. Eiköhän laiteta kunnon aallot pystyyn heti avauksessa!
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Eiköhän laiteta kunnon aallot pystyyn heti avauksessa!

Jos kunnon aalloilla tarkoitetaan sellaista, että vartin ajan aalto "kiertää" seisomakatsomoa ja D-katsomoja,
jonka jälkeen se saattaa levitä pari kokonaista kierrosta koko hallin ympäri pysähtyäkseen uudelleen, niin kyllähän se varmaankin onnistuu.
Onnistuihan se Pitsiturnauksessakin.

En tietenkään voi opiskelijalipulla paikalle saapuvana olettaa, että kalliilla pääkatsomopaikoilla istuvat lähtisivät mukaan aaltoon,
siinähän menee pelin seuraaminen pilalle, tai näin olen jostain lukenut..

Ja edelleen, KELTAISESSA paidassa hallille. Anteeksi, että pilaan ilonne.
 

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Ja edelleen, KELTAISESSA paidassa hallille. Anteeksi, että pilaan ilonne.

Et tule varmasti olemaan ainut keltapaitainen. Itse tulen myös pukemaan perinteisen keltapaidan päälle.

Eikös se ajatus ole tärkein ei se että onko KELTAINEN vaiko SININEN paita päällä!

täytyy vaan ne LUKON VÄRIT saada sinne katsomoon vaikka homman nimi olisikin BLUE ARENA.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
No niin, kolmessa tunnissa meni kaikki istumaliput ja laiska kun olen, en jaksa seisoa.

Ripa-radio päälle sitten.

Onneksi otin maanantaina oikein hardcore-nörttinä läppärin luennolle mukaan ja liput oli plakkarissa ~klo 9.10. Vaatteista en vielä tiedä mitä löytyy, tosin joskus jos seisomapaikoille pääsee vielä ilmaiseksi haalareilla, niin silloin mulla on sitä sinistä. Nyt en ajatellut niissä maailmanlopun vermeissä tulla istumaan. Kai mä ton sinisen hupparin voisin laittaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin, kolmessa tunnissa meni kaikki istumaliput ja laiska kun olen, en jaksa seisoa.

Ripa-radio päälle sitten.
On niitä yhä kaupan, Lippupalvelusta juuri nappasin yhden ja yhä jäi jäljelle. Seuraavaksi ehdotteli 23 euron paikkaa A6:sta, riviltä 5.

Huomenna 14:00 ExpressBus Hki -> Rauma.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Taidatte olla molemmat oikeassa... Lukko mainosti tämän alkuviikon, että "varmista paikkasi ässät-peliin ostamalla kausikortti to 11.9. klo 16 mennessä"... Joten Lukko lienee varannut xx-määrän lippuja sieltä sun täältä, eri katsomoista ja riveiltä, mikäli joku vielä ostaa kausaria.

Nyt nuo paikat on nähtävästi vapautettu myyntiin. Tuo lienee ainut keino, miten hoitaa homma. Voisi nimittäin olla huono myydä keskiviikkona kausikortti ja ilmoittaa että myydään kyllä, mutta ekaan peliin et pääse :)
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Avasin ja printtasin s-postistani maanantaina ostamani liput. Paikkanumero sekä rivi niissä näkyy mitä mainioiten, mutta se, missä katsomossa nämä paikat sijaitsevat, on itselleni täysin hämärän peitossa. Katsomo: VASEN. Mitä vittua?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun siinä se VASEN lukee niin siinä sen edessä pitäisi lukea katsomon numero, esimerkkinä minulla A1.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kun siinä se VASEN lukee niin siinä sen edessä pitäisi lukea katsomon numero, esimerkkinä minulla A1.
No niin pitäisi.

Osin väärä hälytys. Sähköpostiin tulleissa lipuissa luki tosiaan pelkkä vasen, mutta kirjauduin lippupalvelun sivuille ja sieltä sai myös katsoa ostetut liput. Niissä luki oikein "alue" ja "lohko" erikseen, joten nyt tiedetään, mihin suunnistetaan. Ihme touhua.

Rokukin on sitten helppo bongata, kun mun lipuissa nyt alue oli D5
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös