Kauden avaus matsi- Blue Arena

  • 13 189
  • 66

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Tässä on mielestäni aika hyvä idea.

(asiasta tarkemmin ->http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=27086
ja -> http://www.raumanlukko.fi/?keskustelu.php&d=3YL3L9E5&pg=1)

Olisi raumallakin aika jo järjestää kunnon "tifo". Kun esimerkiksi Vaasassa Sportin Red Army on näitä järjestellyt useaan otteeseen jo kauan ja paljon erillaisia.

Suosittelen jokaista lähtemään mukaan tähän tempaukseen eli jotain sinistä päälle kauden avaus matsiin ja mahdollisesti ehkä hiukan keltaista joukkoon.
Avaus peli tulee vetämään katsomot varmasti täyteen ja on hieno näky jos tämä toteutuu. Parantaisi tunnelmaa hallissa nämä jutut ja tuo varmasti kentällekkin energiaa lisää.

Toivon vaan ettei tämä kaadu tähän normaaliin suomalaiseen menttaliteettiin.
että: minähän en sinistä pistä koska joku idiootti on tälläisenkin keksinyt.

Niin koitetaahan kaikki heittää se suomalainen (raumalainen) murjotus nurkkaan ja lähdetään hallille pitämään hauskaa+katsomaan hyvää hokia.

noh. ketä on mukana?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mukana ollaan, jos saan ostettua lipun, mutta luulenpa, että ainoastaan Nortamonkadun pääty ja seisomakatsomo lähtee mukaan.
Itse ajattelin laittaa keltaisen fanipaidan, jotta saataisiin sinikeltainen Äijänsuo, pelkkä sininen kun on Bluesin juttu.
Toki laitan '08 Pitsiturnauspaidan fanipaidan alle, etten sitten tuntisi oloani aivan tyhmäksi, jos olen ainoa keltapaitainen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ei tuo mikään ongelma mulle ole, vaikka pääkatsomossa istunkin. Kyllä multa sininen Pitsiturnauspaita löytyy ja keltainen vuoden 2006 hallin avajaisturnauksen paitakin mahtuu vielä päälle, ihme kyllä. Toivon mukaan on lämmin ilma jotta hallissa tarkenee t-paidalla.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin tuo sininen vähän hämää muakin. Suurimmalla osalla paidan omistavista faneista kun näyttäisi vieläkin olevan se keltainen fanipaita, kuten mullakin (tosin n. 15 vuotta vanha malli, mutta joka tapauksessa)

Keltainen näkyisikin paremmin, koska areenan penkit ovat suurimmalta osin sinisiä, joten olisko se "sininen areena" nyt sitten niin ihmeellistä loppujen lopuksi?

Jos tuollainen toteutetaan niin olen keltaisen kannalla.
 

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Niin tuo sininen vähän hämää muakin. Suurimmalla osalla paidan omistavista faneista kun näyttäisi vieläkin olevan se keltainen fanipaita, kuten mullakin (tosin n. 15 vuotta vanha malli, mutta joka tapauksessa)

Keltainen näkyisikin paremmin, koska areenan penkit ovat suurimmalta osin sinisiä, joten olisko se "sininen areena" nyt sitten niin ihmeellistä loppujen lopuksi?

Jos tuollainen toteutetaan niin olen keltaisen kannalla.

Niin eihän se ole kumminkaan niin tarkkaa että tarttis olla päästä varpaisiin sininen. Käsitin että tapahtuma vaan kulkee nimellä Blue arena.

Voisihan se olla vaikka Blue&Yellow arena tai Sinikeltainen- Meri.

Ajatushan tässä on tärkein eli jotain sinistä ja/tai keltaista päälle. Sehän voi olla jotain pientä/isoa esim. pariskunta: äijälle pelipaita päälle ja muija pistää vaikka sinisen kaulahuivin+keltaisen käsilaukun.

Että eihän sillä värillä niin väliä ole kunhan vaan on sinistä ja/tai keltaista.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin eihän se ole kumminkaan niin tarkkaa että tarttis olla päästä varpaisiin sininen. Käsitin että tapahtuma vaan kulkee nimellä Blue arena.

Voisihan se olla vaikka Blue&Yellow arena tai Sinikeltainen- Meri.

Ajatushan tässä on tärkein eli jotain sinistä ja/tai keltaista päälle. Sehän voi olla jotain pientä/isoa esim. pariskunta: äijälle pelipaita päälle ja muija pistää vaikka sinisen kaulahuivin+keltaisen käsilaukun.

Että eihän sillä värillä niin väliä ole kunhan vaan on sinistä ja/tai keltaista.

No niin no, kyllä se pitäisi sitten tehdä kunnolla, jos tehdään eikä millään "sininen lompakko taskussa"-meiningillä.

Vähän vaan epäilen, että koko homma tulee jäämään keskustelupalsta-asteelle ja ne pari-kolmekymmentä organisoijaa seisovat fanikatsomossa sininen/keltainen vaate päällä.

Paras tapa olisi saada Lukko organisaationa hommaan mukaan eli Länsi-Suomeen ja Uuteen Raumaan molempiin jutut siitä mitä on suunnitteilla lähempänä koitosta, Rajala ja vaikka Vehanen uudestaan lobbaamaan hanketta jne. Tuskin Jatkoajan Lukko-palsta tai Lukon sivujen keskustelupalsta kahdestaan tavoittavat ne n. 4000+ raumalaista, jotka avausmatsiin tulevat.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vähän vaan epäilen, että koko homma tulee jäämään keskustelupalsta-asteelle ja ne pari-kolmekymmentä organisoijaa seisovat fanikatsomossa sininen/keltainen vaate päällä.

Paras tapa olisi saada Lukko organisaationa hommaan mukaan eli Länsi-Suomeen ja Uuteen Raumaan molempiin jutut siitä mitä on suunnitteilla lähempänä koitosta, Rajala ja vaikka Vehanen uudestaan lobbaamaan hanketta jne. Tuskin Jatkoajan Lukko-palsta tai Lukon sivujen keskustelupalsta kahdestaan tavoittavat ne n. 4000+ raumalaista, jotka avausmatsiin tulevat.

No tätähän olen kanssa itte epäillyt. Jos näistä asioista ei ilmoiteta "Lukon seuraava kotiottelu"-ilmoituksissa Länskärissä ja UR:ssa, niin heikolta näyttää.

Hittolainen, kun olen vieläkin ihastunut omaan ehdotukseen "towel rallysta" http://www.youtube.com/watch?v=JSlbfueKikM

Mun mielestä paljon helpompi toteuttaa.

Vaikka mitään näistä ei saada toteutettua 1. otteluun, niin aika helppohan on mainostaa hulabaloota uuden Mediakuution (tm) kautta vaikka sitte seuraavaan kotiotteluun.
 

NaNi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KooKoo, Red Wings
Aamuja tännekin.En nyt tiedä onko tämä oikea ketju kysyä tästä mutta, onko kenellekään tietoa koska tulee myyntiin lukko-ässät peliin liput? Olisi hyvä tietää kun tuolla armeijan harmaissa ollaan niin laittaa jonkun heti aamusti hakemaan liput ettei pääse loppumaan kun hallille saavun.
 

NaNi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KooKoo, Red Wings

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Liput tulevat myyntiin 8.9
Näinhän se on.

Tässä seuran kotisivun uutisessa vielä tarkempaa tietoa esim. myyntipaikoista.

Asiasta mitään tietämättä voisi kuvitella, että aikamoinen kuhina käy lipunmyyntipisteissä heti maanantaina aamupäivän aikana, joten hereillä kannattaa olla, jos lippunsa haluaa jollekin määrätylle paikalle, eikä omista esim. kausikorttia.
 

Juge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on ihan turha sitä keltaista alkaa mukaan sitten enää sotkemaan, koska se ei päävärinä enää ole. Lukolla nyt täysin samat värit kuin Bluesilla.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Nyt on ihan turha sitä keltaista alkaa mukaan sitten enää sotkemaan, koska se ei päävärinä enää ole. Lukolla nyt täysin samat värit kuin Bluesilla.

Au contraire, juuri nyt sitä keltaista pitääkin alkaa sotkea sinne sinisen joukkoon, että Lukon organisaatiossa nähtäisiin, mitä mieltä tällaisista valkoisista vieraspaidoista ollaan. Voi tietty olla, että olen tämän mielipiteeni kanssa yksin, mutta toivottavasti en ole. Keltaisissa paidoissa ja vanhassa logossa on tullut viimeisin mitali. Taikauskoako? No, näkee sitten, mutta minä ainakin puen keltaisen fanipaidan ylleni.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Au contraire, juuri nyt sitä keltaista pitääkin alkaa sotkea sinne sinisen joukkoon, että Lukon organisaatiossa nähtäisiin, mitä mieltä tällaisista valkoisista vieraspaidoista ollaan.
Whaaaat? En ole yhtään Lukon peliä vielä tällä kaudella nähnyt, joten en tiedä varmaksi, mutta onko teillä valkoinen vieraspaita?

Jos on, niin rajun mielenilmauksen paikka. Lukko on kuitenkin perinteikäs ja hieno seura, jonka värit ovat sininen ja keltainen, ei todellakaan mikään valkoinen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ei HELVETTI! Lukon varit ovat keltainen ja sininen. Valkoiset paidat on tarkoitettu vain rahankeruuseen ajatellen etta nyt fanit paivittaa vanhat paitansa.

Ostakaa pelkkaa keltaista!
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Ihan piristävä kokeilu mun mielestäni nää valkoiset paidat, veikkaanpa että keltaiseen palataan kuitenkin vielä, 1-2 vuodessa ehkäpä..
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Valkoiset paidat on tarkoitettu vain rahankeruuseen ajatellen etta nyt fanit paivittaa vanhat paitansa.

Mitäs sitte? Jos Lukon fanituotemyynti lähtisi siitä huikeaan kasvuun niin mun mielestäni voitas pelata vaikka punaisissa paidoissa, ei niin vakavaa ja pyhää kuitenkaan noi värit ole.
Kaikkihan tässä halutaan tukea Lukon menestystä?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Ihan piristävä kokeilu mun mielestäni nää valkoiset paidat--

Kun ajattelin nuo paidat pelaajien päälle ja kaukaloon, niin eihän se pahalta näyttänyt. Ajattelenkin, että nuo paidat ovat paremman näköiset kuin siniset tai keltaiset paidat.

Kyse on kuitenkin perinteistä ja Rauman/Satakunnan väreistä. Siispä kaikille kauden avaukseen KELTAISTA päälle, kiitos.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyse on kuitenkin perinteistä ja Rauman/Satakunnan väreistä. Siispä kaikille kauden avaukseen KELTAISTA päälle, kiitos.

Eikö se ollut blue arena? Sinistä? Nimimerkillä Ostinko turhaan paidan?

Vieras valkoinen on täyttä perseilyä. Tepsin farmiko tässä ollaan? Lukko on sininen/keltainen ja täts it!
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Eikö se ollut blue arena? Sinistä? Nimimerkillä Ostinko turhaan paidan?

Lähinnä protestiksi ajattelin tuota keltaista, että Lukon johto näkisi, ettei kaikkea voi heittää roskakoriin vain markkinoinnin takia.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nyt tämä on helpompi toteuttaa, kun osalla Ässät-faneista on kuitenkin valkoisia fani-paitoja päällä. Sulautuu tuonne Lukko-fanien joukkoon helpommin. Tehdäänkin valkoinen areena! Valkoisia T-paitoja jokaisella on varmaan vaatekaapissa ja sitten vain heiluttamaan valkoista Lukko-lippua tai heitetään se kuuluisa valkoinen pyyhe kentälle jo heti kauden alussa.

On muuten tuo Patasydän-biisin väkertänyt Nuoret Vihaiset Miehet tehnyt myös maajoukkueelle tarkoitetun biisin nimeltä "Sydän on sinivalkoinen". Pitäisiköhän Rajalan rimpauttaa kavereille ja kysyä myisikö ne tuon biisin Lukolle? Oltaisiin Ässien kanssa vähän niinkuin yhtä sen jälkeen. Biisitkin on aika tavalla samanlaisia. Vittu samiksii!
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs vittua? Kohta menee kuppi nurin. Aloin jo olettaa, että nyt siellä toimistolla tehdään hommia asenteella kun puhuttiin Blue Arenasta sun muusta oheistoiminnasta, mutta sitten työnnetäänkin nyrkki omaan perseeseen ja otetaan Lukolle valkoiset pelipaidat. Ei jumalauta. Niin kauan kuin minä olen Lukon tekemisiä seurannut (n 20 vuotta), on Lukon väri ollut keltainen, sinisellä höystettynä.

Joku karvasandaali on toimistolla varmaankin saanut päähänsä, että aletaan pelaamaan Suomen väreissä (sininen & valkoinen), koska vanhoista Lukon väreistä tulee enemminkin Ruotsin värit mieleen. Voi helvetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös