Kaspars Astashenko try-outille

  • 20 369
  • 102

olke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
vaihtasin koska tahansa Mäkelään..
Tuukka sentään pelas aina suurella sydämellä. Ja voittais Astashenkon nyrkkihippasilla varmasti.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Eli samoilla linjoilla olen kanssasi, Twite.
Kiitos tuestanne. Korostan kuitenkin että varaan itselleni ykkösoption 'mitäs mä sanoin'-kortin käyttöön.

Ymmärrän kyllä että Astashenkon pelityyli on sellainen että hänestä on helppo olla pitämättä. Ja virhesyöttöjäkin sattuu. Arvostelu kuitenkin on minun näkemykseeni ollut lievästi yliampuvaa verrattuna siihen että Astashenko kyllä melkeinstä aina on tasan oikeassa paikassa silloin kun vastustajajoukkueella on kiekko. Toki Hämeenlinnassa on aina arvostettu kiekollista peliä enemmän kuin katsomoon kiipeilyä.. ööh, siis kuin kiekotonta pelaamista. Ja niin itsekin arvostan, mutta tämän herran kyseessä ollessa kehotan tarkkailemaan sitä työtä mikä on tavallaan puolustajan toimenkuvaan kuuluvinta, eli pelaamista silloin kun vastustelijoilla on kiekko.
 
Viimeksi muokattu:

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuka olisi uskonut?

Kaspasrsille sadan vuoden sopimus! Kuka olisi uskonut, että Astashenko ottaa näin suuren roolin HPK:ssa tänä keväänä! Tällä hetkellä asiaa onnellisuus- ja kännissä jatkoajassa ketjuihin, mutta ällistyttävän tasonnoston suoritti Asta pudotuspeleissä. Etenkin lämmittää, että jostain syystä Asta oli suosikkejani heti Kerhoon tultuaan, vaikka silloin vielä suoritukset olivat tuloksiltaan hyvin vaihtelevia. Onnittelut Kasparsille merkittävästä suorituksesta HPK:n ensimmäisessä mestaruusjoukkueessa!

Ps: Kännissä ja onnellinen!!!!!!!!
ervatsalo kirjoitti:
Niin, koska ko. jannusta puhuttaessa puhutaan myös fyysisyydestä ja kovuudesta, olen täysin valmis ottamaan hänet heti rosteriin. Vaikka ilman try-outtia.

"Laitisia" kasvaa kyllä kotimaassakin.

Täältä tähän
Ja kuinka oikeassa Erva sivulla 1 olikaan!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös