Kamil Kreps Kärppiin

  • 111 752
  • 158

Vigil Ignis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Boston, Skins.
Voi pojat...

Viuhkola on (toivottavasti voi vielä käyttää tuota aikamuotoa) loistava pelaaja ja erittäin mielelläni näen hänet vielä kaukalossa hassuttamassa onnettomia vastustajia. Sällistä Kärpät saa Donskoin rinnalle todellisen henkisen ja miksei pelillisenkin johtajan.

Musta huumori sattuu? Puhiskaa nyt vaikka mun kommenttiin pahimmat kiukkunne jos se helpottaa. Toivon erittäin mielelläni näkeväni Kärpäset ensi keväänä Bluesin finaalivastustajana, olisi unelmafinaali. Ei mulla muuta, pitäkää ketjunne.

Hei, aurinko paistaa, selvästi hyvä päivä!
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Voi pojat...

Viuhkola on (toivottavasti voi vielä käyttää tuota aikamuotoa) loistava pelaaja ja erittäin mielelläni näen hänet vielä kaukalossa hassuttamassa onnettomia vastustajia. Sällistä Kärpät saa Donskoin rinnalle todellisen henkisen ja miksei pelillisenkin johtajan.

Musta huumori sattuu? Puhiskaa nyt vaikka mun kommenttiin pahimmat kiukkunne jos se helpottaa. Toivon erittäin mielelläni näkeväni Kärpäset ensi keväänä Bluesin finaalivastustajana, olisi unelmafinaali. Ei mulla muuta, pitäkää ketjunne.

Hei, aurinko paistaa, selvästi hyvä päivä!

Kun tiedetään kuinka vaikeasta vammasta Viuhkolan kohdalla on kyse, niin kyllä tuollaisia kommentteja vituttaa lukea. Hienoa, jos oli sinun mielestä hauskaa. Hyvä homma. Sinulla tuskin kuitenkaan on mitään annettavaa tähän keskusteluun, niin menehän heittämään hyvää huumoria vaikka tuonne bluesin keskusteluun.
 
Voi pojat...
Musta huumori sattuu?

Tiesit kyllä tasan tarkkaan miten täällä ihmiset viestiisi reagoivat, joten kirjoittaessasi jo ymmärsit (vai yliarvioinko sinut?) tekeväsi mautonta provoa. Olisit siis voinut jättää kirjoittamatta...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Paskaa tai ei, that's my story and I'm sticking to it. En oikein ymmärrä miten muut pelaajat ja heidän onnistumisensa liittyvät Krepsiin, mutta keskustellaan:

Sitä minä vaan yritin niillä esimerkeillä todentaa, että hyppäys NHL:n nelosketjusta SM-liigan pistelingoksi ei ole liian kova. Se vaan oli liian kova tehtävä Kamil Krepsille, joka ei sitten ollutkaan niin kova äijä, kuin mitä monet minä mukaan lukien luultiin.

Minä en toivo Krepsille jatkoa, koska luultavasti tehot ja palkka eivät tule ensi kaudellakaan kohtaamaan. Olisi ihan ok kolmossentteri, ehkä kakkonenkin, mutta tuskin jatkaa sellaisella summalla mikä sen roolin pelaajalle tulisi maksaa.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei Krepsillä ole järkeä jäädä Kärppiin. Miehen kannattaa mennä seuraan, joka on valmis tarjoamaan hänelle kärkisentterin roolia, jolloin edellytykset pistelingoksi muuntautumiselle ovat kunnossa.
 
Hieno pelaaja oli, mutta epäonnistui ottamaan askeleet kiekolliseksi johtajaksi. Taidot ovat muuten kohillaan, mutta kuinka käy peliälyn? Noh, pari kautta kiekollisessa roolissa niin kyllä sen näkee onko sitä tarpeeksi vai ei.

Eipä olisi haitannut nähdä enemmänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös