Kamil Kreps Kärppiin

  • 111 870
  • 158

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Joo ei todellakaan tällä hetkellä näytä kaverilta, joka tuotiin isolla rahalla johtavaan rooliin joukkueeseen. Itse en ole nähnyt oikeastaan mitään siihen viittaavaa vielä tällä hetkellä. Jotenkin näyttää päinvastoin välttelevän vastuuta ja muutenkin näyttää flegmaattiselta ja haluttomalta kentällä. Eikö pää kestä, kun pitäisi aivan oikeasti olla johtavassa roolissa? Tässä asiassa olen mielellään väärässä. Pikku hiljaa pitää alkaa lunastamaan odotuksia.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Joo ei todellakaan tällä hetkellä näytä kaverilta, joka tuotiin isolla rahalla johtavaan rooliin joukkueeseen. Itse en ole nähnyt oikeastaan mitään siihen viittaavaa vielä tällä hetkellä. Jotenkin näyttää päinvastoin välttelevän vastuuta ja muutenkin näyttää flegmaattiselta ja haluttomalta kentällä. Eikö pää kestä, kun pitäisi aivan oikeasti olla johtavassa roolissa? Tässä asiassa olen mielellään väärässä. Pikku hiljaa pitää alkaa lunastamaan odotuksia.

Ehkäpä Kreps on kevään pelaaja Esa Tikkasen tapaan ja säästelee tehoja pleijareihin? :)

Itse olen valmis antamaan Kamilille aikaa siihen asti, kunnes Rosa palaa Kärppiin ja istutetaan Krepsin vierelle. JOS sitten ei ala tehoja tulla niin en tiedä, mitä pitäisi ajatella. Toki niiden peliotteiden pitää parantua jo ennen sitäkin ja miehen tulee osoittaa kaukalossa, että on ison palkkansa arvoinen.
 
Itse olen valmis antamaan Kamilille aikaa siihen asti, kunnes Rosa palaa Kärppiin ja istutetaan Krepsin vierelle.

Ja itse taas ajattelen, että voihan vittu jos taas mennään samaan miinaan ja haetaan yhtä superketjua. Käytännössä sen jälkeen on jokainen peli yhden ketjun tekemisistä kiinni. Harvemmin toimii.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaikki Kärppien Raksilassa vuonna 2010 pelatut harjoituspelit nähneenä olin ennen SM-liigakauden alkua todella vakuuttunut, että Kreps on eräs huikeimpia kärppäpelaajia koskaan. Tuntui, että hän olisi ainakin 400 000 euron arvoinen, noin pelillisesti. Peli oli niin loistavaa, että kyllä sillä Krepsillä taitoja on vaan jostakin syystä koko joukkueen kooma näkyy etenkin Krepsissä. Tästä juuri on kyse, Kärpät on tällä hetkellä niin selkeästi vähemmän kuin osiensa summa. Jos puikoissa on hyvä valmentaja, niin hän luo joukkueeseensa ikään kuin synergiaa mutta huonompi valmentaja (persoonakysymyskin) luo omalla panoksellaan eräänlaista dissynergiaa.

Syitä voi toki olla muissakin. Ja joskus joku valmentaja ei sovi jonnekin ja toisaalle voisi sopiakin. Eiköhän tuo Kärppien miehistö ala olla sitä luokkaa kusipäitä tulvillaan, että sinne tarvitaan joku scottybowman, jotta pelaajisto kykenee kunnioittamaan valmentajaansa. Vaikeaa siinä on olla mikkohaapakoski, kun kamilkrepsit eivät aidosti arvosta.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Yhdeksän ottelua pelattuna ja tehopisteet 3+3.

Ei ihan sitä, mitä odotettiin. Tällä tahdilla Kamil paukuttaa noin 40 tehopistettä, mikä olisi jonkinmoinen pettymys. Toivotaan, että Krepsin hanat aukeavat ja mies kykenee vastaamaan koviin odotuksiin, joita kaverin harteille on kasattu. Jospa se Rosa toisi uutta virtaa Krepsinkin peliin ja heidän ympärilleen saataisiin rakennettua tuhovoimainen ykköskenttä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä kannattaako Krepsiä ja Rosaa edes istuttaa samaan ketjuun. Kreps ei liikuta kiekkoa tarpeeksi..jotta sitten olisi ketjussa kaksi samanlaista kaveria. Paremmat tehot kun miehet pidetään erillään.
 

Itäpuu

Jäsen
Omaan isoon kärsään haiskahtaa aivankuin Kreps odottaisi Rosaa, että voi alkaa oikeasti pelaamaan. Pitäisin varmana, että Haapakoski herättelee Krepsin Rosan kanssa samassa ketjussa, ja jos aihetta on niin sitten erottaa.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Tuli mieleen tuosta Krepsin eilisestä maalista liiganousun jälkeinen avauspeli (ja pari muutakin peliä), jossa Brett Lievers ratkaisi matsin. Oli jo vähän saman tason meininkiä tällä meidän "flopilla". Vaikka paskoin jo itsekin jatkoaikahypessa housuuni, niin alkaa näyttää siltä, etttä niitä liiderin odotuksia voidaan laskea myös Krepsin harteille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oli jo vähän saman tason meininkiä tällä meidän "flopilla". Vaikka paskoin jo itsekin jatkoaikahypessa housuuni, niin alkaa näyttää siltä, etttä niitä liiderin odotuksia voidaan laskea myös Krepsin harteille.
Tätä palstaa lukemalla saa helposti päähänsä sellaiset taikalasit, että näkee siellä kentällä mitä taikalasit näyttävät. Hypetys sokeuttaa. "Se on sitä mieltä, itsekin olen sitä mieltä", ja pian nähdään kuin yhtenä kuorona kuin ämmälauma, että se on sika, vaikka se kuorisi perunoita perheelleen, keittäisi aamukaakaot ja ostaisi naiselleen Vuokkosia.

Niin, reaalitodellisuudessa pysyy kyllä täälläkin, jos lukee minun kirjoituksiani. Hööhöö.

Jos Kreps pitää varianssista huolimatta seuraavat viisi peliä sen kultakypäränsä, niin pitää sen loppukaudenkin. Kauhea floppi. Luomala ja Kossu tulevat seuraavina, nuo flopit.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Krepsin kriteerit pisteinä:

10+10 = saunan taakse
20+20 = (painokelvotonta tekstiä)
30+30 = floppi
40+40 = hampaiden kiristelyä
50+50 = mukiinmenevä kausi
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Samana päivänä yksi sentteri sisään ja toinen ulos. Kreps loukkaantui HIFK-Kärpät pelin toisessa erässä, saatuaan ensin viikatteen ranteeseen ja sekunti myöhemmin otti taklauksen vastaan huonossa asennossa. Tämän jälkeen ei Krepsiä pelissä nähty... Rannettaan puistellen vaihtoon
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kalevan mukaan peukalovamma, kuvataan huomenna...

Kärppien kannalta huolestuttavaa oli Kamil Krepsin loukkaantuminen. Hän sai tällin käteensä toisessa erässä, eikä enää pelannut viimeisessä erässä. Kreps sai vamman peukaloon, mikä kuvataan keskiviikkona.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Toivottavasti Krepsin sormessa ei ole murtumaa. Jos Kreps on pois torstaina, voi olla kentällä ihan mielenkiintoiset sentterit.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Murtuma vie sen 3-4 viikkoa, vaikka ei nyt mitenkään järisyttävän pitkään olisikaan pois, ei näitä kaivattaisi enään yhtään. Varisnkin kun Kamilin peli alkaa pikkuhiljaa löytymään.

Tokihan pelaavat teipattuna/puudutettuna pudotuspeleissä, mutta nyt ei varmaan kannata ottaa mitään riskejä...
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Murtuma vie sen 3-4 viikkoa, vaikka ei nyt mitenkään järisyttävän pitkään olisikaan pois, ei näitä kaivattaisi enään yhtään. Varisnkin kun Kamilin peli alkaa pikkuhiljaa löytymään.

Tokihan pelaavat teipattuna/puudutettuna pudotuspeleissä, mutta nyt ei varmaan kannata ottaa mitään riskejä...

Jep, muakin harmittaa just siksi, että Kreps alkoi heräämään. Ei nuo puudutuksessa pelaamiset pitemmän päälle ole kellekään hyväksi. Tulee vaan mieleen Piku ja Devils, jossa häntä piikkien avulla pistettiin pelaamaan. Tulos on nähtävissä, ei ole parantanut hommia.
 

ezco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minulla on itsellä pelihommissa peukalo vääntynyt ja se ei parane kovin nopeasti, vaikkei olisikaan murtunut.

Itselläni tuo peukku meni alakädeltä ja se vei kyllä laukauksista voiman pois. Minulla meni sellainen 3kk, että alkoi olla puristusvoimaa kohtuudella ja 6kk, että palautui normaaliksi. Turvotus esti aika tehokkaasti sormen käyttöä alkuunsa.

Tietenkin nämä ammattimiehet saa tehokkaamman hoidon ja pelaavat risana(pelasin itsekin), mutta kyllä sen peukalon olemassa olon tiesi ja huomasi kokoajan.

Toivottavasti oli hätävarjelua ja mistään pidempiaikaisesta ei ole kyse. Joskus peukalon vääntyessä nivelsiteet kestää, mutta luunpalasia irtoaa mukaan. Sormen murtumasta saattais siis toipua nopeammin, kuin pahasti vääntyneestä peukalosta.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Pitää toivoa, että ei kovin pitkää saikkua tulisi nyt tässä vaiheessa kautta. Se varmaan on jokatapauksessa aika varmaa, että ei tule huomenna jypiä vastaan pelaamaan. Tänään varmaan tulee lisää tietoa tästä, miten pitkään on poissa.
 

Left Wing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On se vaan kumma että HIFKin pojilla on lupa pelata sikaa ja teloa vastustajan parhaat pelimiehet telakalle. Mitähän olis tapahtunu jos joku Kärppien pelaaja olis telonu vaikka Ville Peltosen peukalon?? ...voi vain arvailla, mutta jotain varmasti. Seuraavassa pelissä kova kovaa vastaan...prrr
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Mitä siinä Krepsin loukkaantumiseen johtaneessa tilanteessa oikein tapahtui? Jäi itselläni hieman epäselväksi. Ilmeisesti joku IFK:n pelaaja löi mailallaan Krepsiä, vai?
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Mitä siinä Krepsin loukkaantumiseen johtaneessa tilanteessa oikein tapahtui? Jäi itselläni hieman epäselväksi. Ilmeisesti joku IFK:n pelaaja löi mailallaan Krepsiä, vai?

Petrell ilmeisesti huitaisi, ja taklasi vielä sen jälkeen. Ei mikään kummoinen tilanne, saattoi jopa olla, että peukalo meni siinä tönäisyssä.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Hieno uutinen tämä, toivottavasti saadaan jo huomenna kehiin, niin voitaisiin vähän paremmin haastaa Jypiäkin.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös