Kamalimmat paukut

  • 134 218
  • 347

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti ZiPA
Eipä ollut erityisen hyvää helteisenä krapula-aamuna mökin terassin varjosta löytynyt Vichy Citronelle joka sattuikin sisältämään, no, valopetroolia. Tämän asian havaitsin noin kolmannen kurkusta alas soljuvan kulauksen kohdalla... Voi v*ttu, sanon minä..

Jatketaan hieman off-topic -linjalla.

Eräs äitini tuttava sattui kerran veneilyreissulla heräämään keskellä yötä janoisena. Hämärässä ensimmäisenä käteen osui vissypullo. En tiedä lähtikö jano, mutta sairaalareissu ainakin tuli, sillä pullon sisältö olikin lamppuöljyä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Bloody Mary on ehkä ainoa paukku, joka on jäänyt juomatta kun ostin. Tässä on yksi "oma" paukku:

Ace of Spades:
2cl Salmiakkikossua
2cl Absinthia

EDIT: Hei, Ossilla olikin sama, mutta eri nimellä!
 

WiLkKu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Jokerit
Viestin lähetti Ossi
Ja lisää absinttisotkuja. On se vaan kumma, ettei siitä saa juotavaa sitten millään.

Niskalaukaus:
2 cl absinttia
2 cl salmaria
Ykkösellä naamaan.

Kai tuohon samaan konkurssiin menisi muutama tippa tabascoakin.

Jos oikein muistelen, niin baarissa kun tuota tuli kokeiltua, salmarin tilalla oli jekkua. Ykkösellä alas ja kyllähän se kilahti, päähän nimittäin. Eikä edes vaivautunut tulemaan ylös. Tuota pitää muistaa kokeilla uudelleenkin.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
WTC

2 cl viskiä
2 cl tequila
kokista

Yhdellä WTC:llä lähtee krapula. Ja siitä se sitten lähtee.
Toiset tykkää, toiset ei. Mutta tehokasta ainakin.
Tosin Spritellä parempi kuin kokiksella.

Viski maidolla tai piimällä on makuhermoja kutkuttava kokemus.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ketunsyötti

Tästä tuli aikoinaan ihan legenda kaveriporukassa.

Carilloa sen verran kuin makuaisti kestää ja loput Fantaa. Hurjimmat voivat sekoittaa vielä mukaan jotain halpaa vodkaa (Tapio).

Virallisesti:
4cl Carilloa
Fantaa
 
Joillakin on loppunut joskus lantrinki ja tuloksena on ollut seuraavia, itse en ole koskaan ko. viritelmiä maistanut. Nimien synty on myös hiukan epäselvä.

Caribean Dream:
4 cl kossua
vettä

Siperian Tiikeri:
Lumipallo
erinäinen määrä kossua lumipalloon

Umurin Tiikeri:
Lumipallo
erinäinen määrä minttuviinaa lumipalloon

Kiinalaisesta riisiviinasta on keskusteltu ja siinä on myrkky, jota en suuhuni enään eläissäni kaada, pahinta mitä eläissäni olen maistanut, maistui suussa vielä seuraavana aamunakin.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Tälle tuskin löytyy mitään nimeä kun en ole itse kerennyt kehittelemään, mutta tein tuossa edellis uutenavuotena tällaisen paukun. Sanotaan vaikka perivenäläinenperseraiskaus tuon nimeksi

4 cl Koskenkorva
4 cl Bacardi
4 cl Dry vodka

sekaan korkillinen spriteä väriä antamaan ja sekoitetaan hyvin ja kietaistaan huiviin kerralla tai maximissaan kahdella. Pahaa on, mutta toimii kyllä sitäkin paremmin :).
 

JanJ

Jäsen
Re: Isojärveläinen

Viestin lähetti Nahkaparturi
Yksi osa pontikkaa sekä viisi osaa kesähelteen kypsyttämää 25 asteista Pomarkun Isojärven vettä.
Itsellanihan on mokki Isojarvella, tosin saaressa. Mutta mielestani siella ei ole koskaan 25 asteinen vesi... Olen kokeillut kossun kanssa tuota nektaria kyllakin.

Poncha on mielestani melko pahaa.
Siihen tulee Aguardentea (pontikkaa), sitruuna ja hunajaa.
Ainesosat sekoitetaan hyvin, sitruuna siis kuorineen kaikkineen mukaan. Kuoret toki irroitetaan ensin ja paloitellaan mukaan. Sitten painetaan neste siivilan lapi. Tata tarjoillaan seka kylmana etta kuumana.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruotsalainen lämmin olut... pahempaa saatana kuin saunalämmin kossu.

Hyi vittu...
 

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
Kenttäpirtu.

Eli sulatetaan lunta pullossa patterin päällä ja tämä sekoitetaan pirtun sekaan.

Kyseistä juomaa tuli joskus teininä pakon sanelemana juotua, kun lantrausaineet loppuivat ja humala oli pakko saada päälle. Makuelämyksen jokainen voi varmaan itse kuvitella. En suosittele.
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki maitoon sekoitetut viinat! Hyi helvetti.. :oP Kaveri tilaa aina Mariannea, mitä lie minttua ja maitoa sitten sisältääkään. Takuuvarma krapula.
 

Olarii

Jäsen
Matkamiehen kuoleman join joskus kun kaveri tarjosi, ei ollut kovin mieltä ylentävä kokemus. Maito drinkit on myös kamalia, tai siis on ne ihan hyviä mutta ryynien lentäminen liiveille on aika takuuvarmaa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Mysteryman

Kiinalaisesta riisiviinasta on keskusteltu ja siinä on myrkky, jota en suuhuni enään eläissäni kaada, pahinta mitä eläissäni olen maistanut, maistui suussa vielä seuraavana aamunakin.

Mau Tai lukee ainakin siinä astianpesuainepullon näköisessä purkissa, joka on kaapissa ollut melkein viisi vuotta. Kerran maistettu ja parhaille kavereillekin tarjottu. Kukaan ei halua toista kertaa.

On myös kokeiltu paukuissa raaka-aineena, tippa tätä pilaa kaiken mahdollisen. Ei saa juotavan makuista millään.

Jos joku minut tunteva haluaa, maistaa, saa soittaa. Puolisen litraa jäljellä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti E
Jos joku minut tunteva haluaa, maistaa, saa soittaa. Puolisen litraa jäljellä.
Kohta sun puhelimes tukkeutuu soitoista ja viesteistä, kun kaikki Offsiden hapot pyrkivät baarikaapillesi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Shayne
Kohta sun puhelimes tukkeutuu soitoista ja viesteistä, kun kaikki Offsiden hapot pyrkivät baarikaapillesi.

Mulla baarikaappia ole, tuo pullo on siivouskaapissa.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lämmin olut. Myöskään mitkään cola-pohjaiset paukut eivät uppoa mulle.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Viestin lähetti E
Mau Tai lukee ainakin siinä astianpesuainepullon näköisessä purkissa, joka on kaapissa ollut melkein viisi vuotta. Kerran maistettu ja parhaille kavereillekin tarjottu. Kukaan ei halua toista kertaa.

On myös kokeiltu paukuissa raaka-aineena, tippa tätä pilaa kaiken mahdollisen. Ei saa juotavan makuista millään.

Jos joku minut tunteva haluaa, maistaa, saa soittaa. Puolisen litraa jäljellä.

Mao Taiksi me tätä kutsuttiin, kaveri toi aikoinaan uuden vuoden bileisiin tätä myrkkyä ja pahimmatkin juopot sylkäisivät aineen ulos suustaan. Itse sain sen juuri ja juuri nieltyä, sen jälkeen ei tarvinnut kuin avata pullo (jäi meinaan hoiteisiini) ja meinas yrjöt lentää. Puolisen vuotta meni että pääsin pullon sisällöstä eroon, se hyöty siitä oli että sen jälkeen kukaan ei ole uskaltanut tarjoamiani juomia maistella. Saapahan itse juoda juomansa!
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Seuraavia vapaalla kädellä: tummaa rommia, vissyä ja loraus biisonia. Paukun nimi on Alamo ja ilman bissee Alaston Alamo.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Sistis


Kleopatran kuukautiset

4cl Tequilaa
Tomaattimehua
Maitoa

sekoitetaan, juodaan jäillä pillin kanssa. Muistuttaa olemukseltaan mansikkapirtelöä. Ei toki maultaan.

Ja taas tuli osoitettua tämän drinkin teho.

Eilisen pubirundin jatkobileissä joku nuori fuksipoika väitti minulle, että hän tietää maailman pahimman drinkin. Minä väitin tietäväni vielä pahemman. Tarjosimme drinkit toisillemme. Hänen tarjoamansa drinkki oli ihan juomakelpoinen. Tarjoamani drinkki voitti kilvan. Kyseinen jannu myönsi tämän jälkeen, että "Luulin että voin juoda aina juomaa, jossa on alkoholia. Olin väärässä."

Kyseinen drinkki kiersi sitten noin 20:llä ihmisellä ja kaikkien ilmeet olivat näkemisen arvoisia. Eräskin tuntemani välimallijuoppo sanoi, ettei koskaan ole maistanut mitään noin kamalaa.

Olen otettu.
 

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Disnelyland

2cl rommia
2cl tequilaa
ja lasi täyteen sprite virvoitusjuomalla

kohtuullisen väkevää ja ei erityisen maukasta
jälkimaku tosin ei yhtään hassumpi


Meksikolainen herätys

2cl tequilaa
kahvikupposeen (siis sellaiseen jossa on kahviakin)

maistuu samalle kuin kahvin sekaan olisi sokerin sijasta sotkenut suolaa ja etikkaa
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Enpä huomannut että kukaan olisi vielä maininnut seuraavaa, ainakin Tampereella Sputnik-ravintolan listalta löytynyttä Mötörhead nimellä kulkevaa herkkua, jonka legenda kertoo olevan itsensä Lemmyn lanseeraama.

Mötörhead
2cl Jägermeister
2cl Jack Daniels
grogilasista kuivana
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Huikkaamalla ravintelin tiskillä "talon vahvin paukku" olen saanut mitä hirveimmän makuisen keitoksen
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kasikymppinen Virun Valgia taskulämpimänä, niin siinä on kyllä makua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös