Kalsarikänniketju

  • 5 217 604
  • 66 665

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Amatöörit ja kaikenmaaliman hiutaleet juo viikonloppuna, maanantaikännissä on aina jotain jännittävää ja erilaista. Niin nytkin, pari olutta alla vasta jo nyt kuuntelen suhteellisen hämäriä lyriikoita. Hieno biisi, hieno nostatus lopussa.

Boldasin tuon. Jotain jännittävää ja erilaista. Kyllä. Itse siirryin luontevasti maanantaikännistä tiistaikänniin. Hauska se tässä on dokata ja eka viestini tähän Kalsarikänniketjuun. Laitoinkin ton Metallican soimaan, jota vihjeistettiin yllä.

Millon muuten saa alkaa kutsua palstailijoita palstaveljiksi? Kelasin kun oon vasta vähän aikaa täällä ollut vaikka lukenut vuosia, ei sillä. Mutta. Tyhmä kysymys. Mutta oon kännissä. Eli jos tästä tulee vittuilua niin vetäkää käteen. Mun ei tartte.

Hit the Lights on kyllä hyvä biisi vaikka Metallica vuonna 2012 on kieltämättä jotenkin varjo entisestään. Tulkaapa joku puhumaan tänne kanssani. Amazonista tuli kirja. Voiko olla parempaa: kirjallisuus ja kasarihevi/ -rock. No ei vittu voi olla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Millon muuten saa alkaa kutsua palstailijoita palstaveljiksi? Kelasin kun oon vasta vähän aikaa täällä ollut vaikka lukenut vuosia, ei sillä. Mutta. Tyhmä kysymys. Mutta oon kännissä. Eli jos tästä tulee vittuilua niin vetäkää käteen. Mun ei tartte.

Hit the Lights on kyllä hyvä biisi vaikka Metallica vuonna 2012 on kieltämättä jotenkin varjo entisestään. Tulkaapa joku puhumaan tänne kanssani. Amazonista tuli kirja. Voiko olla parempaa: kirjallisuus ja kasarihevi/ -rock. No ei vittu voi olla.

Minnua voit kuhtua palastavelejeksi vaikka heti enkä nokkau, miehellä kun on selevästi hyvä tyylitaju ja kirjuutuskyvysäkkää ei oo moitteen sijjaa. Tosin en ole kännissä viinaksista, mutta olen aina pikkuisen päissäni kun kuuntelen Metalliccaa tai tavvailen painettua ränttiä. Pistin äsken automaattirammahvooniin äänilevyn jonka päälle on örmitty että Metallica ...and Justice for All.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minnua voit kuhtua palastavelejeksi vaikka heti enkä nokkau, miehellä kun on selevästi hyvä tyylitaju ja kirjuutuskyvysäkkää ei oo moitteen sijjaa. Tosin en ole kännissä viinaksista, mutta olen aina pikkuisen päissäni kun kuuntelen Metalliccaa tai tavvailen painettua ränttiä. Pistin äsken automaattirammahvooniin äänilevyn jonka päälle on örmitty että Metallica ...and Justice for All.

Hyvä veli, tästä kiitällän.

Mulla soipi nyt Guns N' Roses -orkesterin esikoislevy, paljonkin kiitelty Appetite for Destruction. Levy kertoo suurkaupungin arkielämästä, niistä sattumuksista joita voi sattua pikkukaupunkiin poijjaalle joka saapuu ison kapuntin valoin. Metallica-orkesterin tuotanto ko. levvyyn saakka on varsin mukiinmenevää, mielestäni. Toki joku voi olla erimielinen ja se sopii minulle. Olen avara luonne.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minulle ei palstaveljiä luvassa. Vittumaisen päivän jälkeen brenaa huiviin pienten olusien muodossa. Onneksi ehti välillä kummitella jatkoajassa snadien breikkien aikana.

Toverille tein muuttoa paikasta A paikkaan B. Väliä näillä sellainen vajaa kilometri. No tämä urvelo oli kussut kuviot pakettiautonsa suhteen, joten itse uhrauduin sitten kantamaan kolmiosaisen kirjahyllyn ylä -sekä alaosat kävellen tuon matkan paikasta A paikkaan B. Yläosat eivät painaneet mitään juurikaan, mutta vittumaista silti. Kirjahyllyn alaosat arvioinkin sitten sellaisiksi 45-55kg "huveiksi" kun ei tyhjennetty oltu. No kannoin nekin sitten kolmeen eri kertaan tälle toverille. Arvosti tätä tekoani puristamalla kättä ja kiitoksella.

Perjantaina seuraavan kerran vasta salille treenaamaan ja muistan että mulkku on mulkku. Aina.

Karjala. Skool.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mitä jos Tauski ei laulaisi Mitä jos?

Mitä jos me kaikki elämmekin Olli Lindholm-ulottuvuudessa ja Ässät ei voittanutkaan mestaruutta?

Mitä jos ei tiedä elämäntehtäväänsä?

Aivan sama, jano on silti.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Aivan sama, jano on silti.

Kyllä, kova on jano ja tuntuu vain kasvavan jokaisen oluen jälkeen. Ensimmäiset kaksi meni ihan sukkana sisään janojuomana, kun päivän on hikoillut. Sitten tulikin erilainen jano mutta mitäpä tuo haittaa.

Olisi tehnyt mieli avata terassikausi mutta kavereilla on jotain lapsellisia tekosyitä kuten duunia, muuttoapua ja valmistumisjuhlia. Yksin ei ainakaan näin selvinpäin viiti lähteä joten tilsitään sitten yksin kotosalla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitä jos me kaikki elämmekin Olli Lindholm-ulottuvuudessa ja Ässät ei voittanutkaan mestaruutta


Mut voitto tuli! Ei pysty peruu enää!

Olutta ja lonkeroa. Kysyttävää?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kyllä, kova on jano ja tuntuu vain kasvavan jokaisen oluen jälkeen.

Kappas, kävin nopeissa muutaman tunnin orkesteriharjoituksissa ja heti kun palaan himaan, niin ensimmäiset nautintoaineilijat alkavat vasta saapua.

Tästä saattaa vielä kehkeytyä hieno ilta, hyttyset tosin kiroaisin, jos minulla olisi siihen oikeudet.

T: Batman Bin Superman
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kysyttävää?
Miksi?

Pettymysten sarja koko tämä viikko pohjoisen asukille. Varjossakaan ei ole inhimillisiä lämpötiloja saavutettavissa, eikä aina voi olla kämpillä tai auton ratissa. Täällä on niin kuuma, ettei kertakaikkiaan jaksa vaivautua tuonne kaupungin iltaan.

Siispä iso kasa oluita tuonne jääkaappiin ja ilmastointi arktiseen asentoon.

Pikkaisen kaihertaa muuten, etten Jane Levyn nimeä nostellut tuonne kesätyt... ei vaan "mille runkkaan tv:ssä" -ketjuun. Karen Gillania koetin vihjata, mutta ei sekään tainnut kelvata.

Jotain vikaa täytyy olla päässä, kun punapäät ovat kovin kiehtovia nykyään. Koetan juoda tuon trendin päästäni.

Kerrottavaa?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Tästä saattaa vielä kehkeytyä hieno ilta, hyttyset tosin kiroaisin, jos minulla olisi siihen oikeudet.

T: Batman Bin Superman

Täällä ei niitä pirulaisia vielä ole juurikaan näkynyt, vaikka joki onkin melkoisen lähellä. Muutamia eilen murskasin soramontulla mutta muuten on saanut rauhassa olla. Eikä kyllä muitakaan öttiäisiä vielä ole ilmaantunut, yksi onneton kärpänen lenteli yksi aamu mutta kissa söi sen ennen kuin ehdin häiriintyä.

On muuten vakava paikka nyt, kuuntelisiko Faith No Morea vai jotain vanhempaa rokkia mitä spotifystä löytyy. Tilanne vaatii uuden oluen.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jotain vikaa täytyy olla päässä, kun punapäät ovat kovin kiehtovia nykyään. Koetan juoda tuon trendin päästäni.

Kerrottavaa?

Tuo on kyllä omituinen juttu, välillä minullakin tuntuu, että punapäät ovat ehdottomasti kuumimpia. Sitten se menee taas ohi, palatakseen taas hetken päästä takaisin. Todella omituista. Se tosin pakko on sanoa, että punainen karvoitus jalkovälissä on instant turnoff, niinku punaniska sanoisi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Se tosin pakko on sanoa, että punainen karvoitus jalkovälissä on instant turnoff, niinku punaniska sanoisi.
No kyllä sen punaisen karvoituksen sen punaisen niskan edestä ottaisin..

Joskus on kovinkin tuuheaa punaista aluskasvillisuutta tullut tavattua, eikä se ole niinkään häirinnyt. Tämän geenivirheen suosimisen täytyy olla fetissi.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
On muuten vakava paikka nyt, kuuntelisiko Faith No Morea vai jotain vanhempaa rokkia mitä spotifystä löytyy. Tilanne vaatii uuden oluen.

Ehdottomasti FNM:a. Sitä kannattaa kuunnella muuten silloinkin kun se tähän ketjuun eksyy. Se on ehdottoman maanläheinen mutta silti urbaani, joskus polttaa saunan, toisinaan taas ei.

Tällä kun aloitat niin hyvä tulee.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ehdottomasti FNM:a. Sitä kannattaa kuunnella muuten silloinkin kun se tähän ketjuun eksyy. Se on ehdottoman maanläheinen mutta silti urbaani, joskus polttaa saunan, toisinaan taas ei.

Tällä kun aloitat niin hyvä tulee.

No perkeles, justiin tuon kuuntelin, tosin Spotifystä. Melko kosmista. Mutta taidan Angel Dustista siirtyä King for a Dayn kautta vuoden albumiin. Mike Patton on kyllä aika kova ukko.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No perkeles, justiin tuon kuuntelin, tosin Spotifystä. Melko kosmista. Mutta taidan Angel Dustista siirtyä King for a Dayn kautta vuoden albumiin. Mike Patton on kyllä aika kova ukko.
Kannattaisi kuitenkin ottaa siihen Angel Dustin päälle Album Of The Year, jotta nousuissa edetessäsi voit sitten kuunnella ehkä parasta levyä mitä on koskaan tehty, eli KFADFFAL.

Voit lopettaa illan kätevästi "Take This Bottlen" kertsiin.. ;)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kannattaisi kuitenkin ottaa siihen Angel Dustin päälle Album Of The Year, jotta nousuissa edetessäsi voit sitten kuunnella ehkä parasta levyä mitä on koskaan tehty, eli KFADFFAL.

Voit lopettaa illan kätevästi "Take This Bottlen" kertsiin.. ;)

Ei paskempi idea tuokaan. Oli muuten teini-Jeepelillä silmät pyöreänä, kun KFADFFAL:n eka kerran ympäri pyöritti. Jumalauta miten kovasti se kolahti silloin. Ainoa, mikä pääsee lähellekään sitä tunnetta ja uudelleen kuuntelun määrää taitaa olla Therapy?:n Troublegum.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
No perkeles, justiin tuon kuuntelin, tosin Spotifystä. Melko kosmista. Mutta taidan Angel Dustista siirtyä King for a Dayn kautta vuoden albumiin. Mike Patton on kyllä aika kova ukko.

Alan miehiä paikalla... Sattuiko kukaan olemaan läsnä koodinimi "aurinkokeikalla"?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Remmiä(R.E.M.) ja Saaremaa-vodkaa.

Tänään taitaa olla aika paljon siideri-pissiksiä liikenteessä, sillä suht usein kuuluu humalaista esittävän teinitytön kikatusta ulkoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pojat pojat, radiosta tulee Parasta ennen. Siitä laatuysäriä! Saa kuunnella.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Remmiä(R.E.M.) ja Saaremaa-vodkaa.

Tänään taitaa olla aika paljon siideri-pissiksiä liikenteessä, sillä suht usein kuuluu humalaista esittävän teinitytön kikatusta ulkoa.

Sama huomio, täällä taitavat matkustaa läheiselle linnan rauniolle pussikaljottelemaan. Mikäpä siinä, tällä ilmalla voisi itsekin mennä, jos ikää olisi paljon vähemmän. Kuhan eivät tipu kiville tai jokeen siidereissään ja korkkareissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös