Kalsarikänniketju

  • 5 227 483
  • 66 666

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mie en. Miulle ei savolaiset vittuile.

Älä perkele?
Onko sukunimesi nen-päätteinen? Onko sukujuuresi ns. luovutetuilla alueilla tai oletko edes ortodoksi? Joensuun seudun asukkaille on syntynyt korvien väliin kollektiivinen harhaluulo, että he ovat "karjalaisia". Joensuun alue on savolaismurteiden aluetta. Lisäksi aina vuoteen 1960 Joensuu + lähialueet olivat osa Kuopion Lääniä. Näemmä vuonna 1960 syntyi Suomeen uusi heimo.

Joensuun savolaistaustansa kieltävä wannabee-karjalaiset.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joensuun savolaistaustansa kieltävä wannabee-karjalaiset.

Katos katos. Ajo se miinaan sittenkin.

Olen puoliksi savolainen itekin, ehe ehe. Mutta jos sinä sanot, että Pohjois-Karjalaiset saa haistaa pitkän paskan tms, niin minä sanon, että mulle ei mitkään saatanan kuopiolaiset vittuile.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko sukunimesi nen-päätteinen? Onko sukujuuresi ns. luovutetuilla alueilla tai oletko edes ortodoksi?
Minun sukunimeni on, juuret ovat Repolassa ja ortodoksikin olin kunnes kirkosta erosin. Äidin tyttönimi on suomalaistettu -jeff-päätteisestä. Saanko olla edes pikkuisen karjalainen?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos nyt saatana hifistellään, niin äitivainaani oli umpikarjalainen luovutetun Kannaksen alueelta Äyräpäästä, isävainaani taas umpisavolainen Sorsakoskelta.

Mutta se pointtihan oli, että jos heimovittuiluun ruvetaan, niin siitä vaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ja miun isävainaa lähti evakkoon Suvannon seudulta. Parempi olikin lähteä, huopatossun suhinan alta. Kotona puhuttiin penskana karjalaisittain murtaen, a ko mummo vainaa asup hääkii samas mökis, hyö isän kans herkäst huastelliit sietä ja mietä. Silviisii hyö sen puhheen minnuu tartuttivat. Vieläkkii juovuspäissäin välil huomaan jott hyväst se käy yhä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
On kyllä kesken loman vieton sellaista paskaa tullut työpaikalta niskaan, että tänään otetaan vähän konjakkihäppää ja mietitään mitä liitossa maanantaina jutustellaan. Mitään siellä eivät ole vielä tänä vuonna saaneet aikaan, vaikka 7 kertaa asiasta ollaan käyty huomauttamassa. Juu ollaan soitettu kerran työpaikalle ja toruttu. Sen jälkeen homma on mennyt vielä enemmän vittuiluksi ja ulos savustamiseksi.

Kyse on siis emännän työpaikasta, ei omasta. Jos vähän sais ajatuksia kasattua, kun pari lasia konjakkia tässä siemailis.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Työpäivä varsinaisella palkanmaksajalla takana, check.
Pihatyöt tältä päivältä ja loppukeväältä takana, check.
Kämpän kevätsiivouksen viimeistely takana, check.
Kiesi puunattu ja pyyhitty joka vitun ilmansuunnasta ja kolosesta, check.
Kylmää oriGINal lonkeroa kaappi pullollaan, check.

Mestareiden liigaa, Detroitin matsi ja hyvää seuraa. Mikäs tässä, Ritari Ässä.

looT - denotS attesoR
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Illan futismatsia odotellessa. Rentoutusjuomia ja musaa kuluu.

Olen muuten noin kymmenesosan viesteistäni kirjoittanut tähän ketjuun. Juoppo kai olen tai sit mulla on vaan kalsareissa asiaa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Katos katos. Ajo se miinaan sittenkin.

Olen puoliksi savolainen itekin, ehe ehe. Mutta jos sinä sanot, että Pohjois-Karjalaiset saa haistaa pitkän paskan tms, niin minä sanon, että mulle ei mitkään saatanan kuopiolaiset vittuile.

Ajoinko? Seuraava klishe on ihon alle pääseminen. Asiaan: Voi vittu! Minä en ole mikään kuopiolainen. Olen warkautelainen! Niin. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ajoinko? Seuraava klishe on ihon alle pääseminen. Asiaan: Voi vittu! Minä en ole mikään kuopiolainen. Olen warkautelainen! Niin. Saatana.

Oisit heti sanonu! Ei ollut Mehtimäen tekojäällä nulikkana mitään hienompaa kuin JoKP:n ja Varkauden Valttien kiihkeät paikallisväännöt. Paljon kuumempia, kuin joku ihme Kalpa.

Pohjois-Karjalaisille ei silti vittuilla.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Terve. Voiko joku kalsaroida mun kanssa pelin jälkeen? Juon tänään rommia jonka sain tädiltäni kun autoin setäni hautajaisissa. No se on elämää vaan, hyvillä mielin ääntä kohti!
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Siitä on vierähtänyt hetki kun olen kirjoittanut tänne. Meno ei ole ilmaeisesti muuttunut mihinkään ainoastaan hiljentynyt. Chuvas reageriä tulee nautiskeltua ja auringonnousua odottelen.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Vittu, tänään ei pitänyt olla humalassa. Tai no BvB:n hävittyä finaalin, niin tämä lähti käsistä. Tänään pitäisi olla skarppina ottamassa kruunuja pois Solvallasta. Onneksi musiikki on sentään hyvää: Metallica Rock am Ring 12. Jaffa tulee tarpeeseen aamulla, ehkä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Amatöörit ja kaikenmaaliman hiutaleet juo viikonloppuna, maanantaikännissä on aina jotain jännittävää ja erilaista. Niin nytkin, pari olutta alla vasta jo nyt kuuntelen suhteellisen hämäriä lyriikoita. Hieno biisi, hieno nostatus lopussa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaljaa kittaan ja Mattia ja Teppoa kuuntelen. Mitäs tässä.

Missä sitä ollaan oltu...
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy...
Kaiken takana on nainen...

Naisesta tuli mieleen yksi tyttö, tai no illan Bondista se jo tuli mieleen. Uuh, onko meitsi nyt rakastunut, lässynlässynlää. Olga Kurylenko. Hitto oonko mä nyt muka niin kännissä että kehtaisin kertoa, että siis aivan samalta näytti yksi ilotyttö, jonka tapasin joskus neljä viis vuotta sitten, paitsi että se oli nuorempi ja pienempi. Oonkohan mä joskus ennenkin kännipäissäni kertonut siitä täällä, en nyt muista, mutta siis kuitenkin. Koskaan ei pidä mennä rakastumaan ilotyttöön, ei koskaan, mutta hitto mitähän sille nykyään kuuluu. Noin puolen vuoden välein se tulee aina mieleen. Sillä oli joku tatuointi alaselässä. Hitto että mä nussin sitä kuin vierasta sikaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsotaan, että mihin asti sitä jaksaa. Illalla kello 23 heräsin töitä varten. Siitä asti olen valvonut. Nyt on kaksi päivää vapaata.

Jotenkin tämä Borussia Dortmundin sikermä vain sytyttää: BVB Song Heya BVB - YouTube
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös