Kalsarikänniketju

  • 5 210 148
  • 66 655

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
SEW on sellainen bändi jonka biisien mukana on itketty monia murheita..

Itketty, iloittu ja myötäeletty.. Mitäköhän versiota ( vol ) arvon neito tarkoitti? Olette arvon neito kuitenkin ylittänyt jo kuuluisan 18-ikävuoden, joten tarjoan teille arvon Helmi-neito korvikkeeksi tälläisen Tom Waitsin biisin, josta Juha on omansa tehnyt, jos et laita pahaksesi... Tom Waits, jersey girs...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iltaa arvon veljet ja siskot. Taidanpa ottaa iltapalaksi vähän Karhun A mallasta. Siirryn samantien tutkimaan youtuben videoita. Mr. Dickinson täyttää tänään 51v., joten löytyisköhän youtubesta Maideniä??

Niikö? Kas perhana, en nyt varsinaisesti täytä ketjun vaatimia kriteerejä, pari olutta ja pari sormen leveyttä laproaighia saa riittää, mutta menköön vielä yksi Brucen kunniaksi.

"I'm Bruce Dickinson, THE Bruce Dickinson..."Needs more cowbell"

Moderaattoreille tiedoksi, että ko. linkki johtaa Saturday Night Liven sketsiin, jossa Christopher Walken näyttelee Brucea.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mun vanha kemianopettaja lukiosta (nainen, tietääkseni hetero, varmaan lähempänä kuuttakymppiä nykyään) taitaa viettää kanssa KK-iltaa... Kyseli tuossa äsken, että lähtisinkö drinkille ensi viikolla =O
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mun vanha kemianopettaja lukiosta (nainen, tietääkseni hetero) taitaa viettää kanssa KK-iltaa... Kyseli tuossa äsken, että lähtisinkö drinkille ensi viikolla =O

Hmm olisikohan kemian opiskelija Azul herättänyt aikoinaan hänessä kenties sellaisia Opettaja-Oppilas tunteita mitä ei sovi opettajan työssään tavoitella mikäli pyrkii opetustyönsä pitämään?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mitä oli elämä ennen youtubea?? miettikääpä sitä. Karhu on hyvää iltapalaksi. Kohta pitäis varata uusi risteily, koska Karhu uhkaa kuolla sukupuuttoon. Laivoilta saa edullisesti Karhu A:ta ja hyvä niin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hmm olisikohan kemian opiskelija Azul herättänyt aikoinaan hänessä kenties sellaisia Opettaja-Oppilas tunteita mitä ei sovi opettajan työssään tavoitella mikäli pyrkii opetustyönsä pitämään?

Pidän äärimmäisen epätodennäköisenä. Tai sitten olen vain hyväuskoinen hölmö, joka keskittyi tunneilla politiikasta väittelemiseen tai nukkumiseen (jos siis ylipäätään baarista tunnille löysin), eikä seurailemaan, onkohan jollakin opettajalla kummallisia aikeita. Mutta siis tosiaan ainakin ymmärtääkseni on (/oli) ihan hetero.

Avomies muuten tuli tuossa kotiin. Pelaa mieluummin pokeria kuin katsoo mun kanssa tv:stä jotain, sohvalla söpösti.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mutta siis tosiaan ainakin ymmärtääkseni on (/oli) ihan hetero.
Avomies muuten tuli tuossa kotiin. Pelaa mieluummin pokeria kuin katsoo mun kanssa tv:stä jotain, sohvalla söpösti.

Ensimmäiseen: Ulkonäkö pettää... Toiseen tässähän on iskun paikka! Deitti opettajan kanssa, ajattele naisellisten pelien mahdollisuuksien määrää..
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ensimmäiseen: Ulkonäkö pettää... Toiseen tässähän on iskun paikka! Deitti opettajan kanssa, ajattele naisellisten pelien mahdollisuuksien määrää..

En mä nyt kuitenkaan taida innostua itseäni selkeästi vanhemmista naisista, sorry vaan.

Avomies suunnisti just nukkumaan. Pitäisiköhän tästä siirtyä tv:n ääreen, kun täälläkin on niin hiljaista?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Azulille: Mitä on hiljaisuus?

Likainen mielikuvitus keksii (pyytämättä) kaikennäköisiä mielikuvia pieneen työläismieleen. Kais tiedät?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Hips, täällä taas. Eilen jäi jutustelu vähälle, saa nähä miten nyt innostuu. Juomaa vielä riittää..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös