Kalsarikänniketju

  • 5 222 363
  • 66 665

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Aijjiiii

Tässä kyllä Eurodancen kruununjalokivi.

Vielä pari tuntia niin muija tulee duunista ja asettaa rajoitteita mun iltaan... Vittu musta muuten tulee ukkomies ensi vuonna. Kaikkea se humala teettää.

Edit. Miksi niin monet Eurodancen suuruudet ovat Saksasta?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas, muutama kymmenen neliötä tullut tänään lätkittyä laminaattia lattiaan ja siihen päälle vielä tuolla helteessä leikkailin pensasaidan ja samalla siistin kaikki pensaiden ja tuon pensasaidan juuret ja haravoin vielä pihan, joten nyt voi ihan hyvällä omallatunnolla siirtyä KKK:n pariin. Ja mikäpäs tässä kun tuosta laminaattiurakasta tuli vaivanpalkaksi iso pullo ihan ehtaa Koskenkorvaa. Aloitellaan kuitenkin varovasti lonkerolla ja katsotaan miten ilta etenee.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä diagnosoitiin aikanaan. Istuttiin kesäterassilla ja ohi kulki toinen toistaan vähäpukeisempaa kaunokaista. Niskat kipeytyivät, minulla ja ystävälläni P:llä, kun päät pyörivät kuin pöllöillä koko päivän. Naapuripöydässä joku valitti tenniskyynärpäätään, joten me totesimme kärsivämme minihameniskasta.

Ja kolmannessa pöydässä kärsittiin sitten minihameniskan kanssa samaan aikaan minihameranteesta? Se oiskin jo vakavampi vaiva.

Mikkelissä tuli piipahdettua pari tuntinen jäähallilla ja niin äkkiä pois kuin mahdollista. Ihan mukava oli katella peliä, tosin vastustaja nyt ois saanu olla vähän parempi.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Keli on mahtava, mutta niin on onneksi mieskin. Niin no ite ainakin tykkään muista niin väliä. Itserakkaus kunniaan! Turhan pitkään sitä on vaatimattomana tässä pyörittykkin ja hopeat noudettu.

Itse asiaan sen verran että Avenged Sevenfold on ihan hyvä soitinyhtye. Sen olen todennut jälleen kerran. Nyt on muuten visainen paikka eli katsoiskohan sitä Bumtsibumia vai Baywatchia vai iskisikö töllön kiinni. Turhan kovia päätöksiä sitä joutuukin näin aikaisin tekemään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on muuten visainen paikka eli katsoiskohan sitä Bumtsibumia vai Baywatchia vai iskisikö töllön kiinni. Turhan kovia päätöksiä sitä joutuukin näin aikaisin tekemään.

Laita töllö kiinni. Baywatchissa näkyy vain muovitissejä punaisissa uikkareissa ja Bumtsibumissa on Bjurström.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
katsoiskohan sitä Bumtsibumia vai Baywatchia vai iskisikö töllön kiinni.
Noista vaihtoehdoista; töllö kiinni. Itse katson Jimiltä Ian Flemingin tarinaa. Oikein jännää.

Kylläpä kupolissa ihan hyvin humisee tuo viini. Pulloa avatessani, sysipaskalla avaajalla, jonka olin heittää saman tien roskiin, katkesi punkkupullon kaula. Onkohan tuolla nyt sitten lasinsiruja seassa. No, aamupaskallahan se selviää.

Kiva kun Kärpät hävisi ja Åland United nousi kahden maalin takaa voittoon. Meikä kiittää, PAF ei.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä löysin taas itsestäni sisäisen naisen. Tiedättehän kuinka (monilla) naisilla on tapana tuskailla kuinka heillä ei ole mitään mitä laittaa päälle, vaikka he samaan aikaan katsovat valtavaa vaatekaappia joka kirjaimellisesti pursuaa erilaisia vaatteita. Minulla käy joskus samalla tavalla kun yritän keksiä mitä musiikkia kuuntelisin. Minulla on siirretty koneelle koko levykokoelma, eli satoja levyjä, ja koneelta löytyy varmaan kymmeniä tuhansia biisejä. Mutta välillä tulee sellainen olo kun yrittää miettiä mitähän kuuntelisi, että "minulla ei ole mitään hyvää musiikkia".

Pelastakaa pulasta ja sanokaa mitä minä laittaisin soimaan. Jotain mukavaa, kevyttä kesämusiikkia olisi nyt kiva kuunnella.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hei tuo Martti Servohan olikin varsin oiva ehdotus! Kiitokset myös muille avun tarjoajille.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Minä löysin taas itsestäni sisäisen naisen. Tiedättehän kuinka (monilla) naisilla on tapana tuskailla kuinka heillä ei ole mitään mitä laittaa päälle, vaikka he samaan aikaan katsovat valtavaa vaatekaappia joka kirjaimellisesti pursuaa erilaisia vaatteita. Minulla käy joskus samalla tavalla kun yritän keksiä mitä musiikkia kuuntelisin. Minulla on siirretty koneelle koko levykokoelma, eli satoja levyjä, ja koneelta löytyy varmaan kymmeniä tuhansia biisejä. Mutta välillä tulee sellainen olo kun yrittää miettiä mitähän kuuntelisi, että "minulla ei ole mitään hyvää musiikkia".

Pelastakaa pulasta ja sanokaa mitä minä laittaisin soimaan. Jotain mukavaa, kevyttä kesämusiikkia olisi nyt kiva kuunnella.

Takaisin bisneksissä...

En tiedä miten toimii siellä, mutta tuosta Beagle Boyn aikamatkasta 90-luvulle pitää pistää vielä tämä osa 2.

Nyt alkaa olemaan kesäkelit meikäläisen makuun täällä Lapin keitaalla, Rollossa. Vielä 1 kk lisää tätä niin voi hyvillä mielin kyllästyä helteisiin ja nauttia syksyn tunnelmallisista aamupakkasista.

Here we go...
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi mennyt ja hyvin maistuu. Tässä vaan saattaa käydä niin, että joutuu jossain vaiheessa pukemaan päälle ja lähtemään liikeelle. Tänään on tullut linkiteltyä noita U2 uuden kiertueen videoita jo toiseenkin ketjuun ja kyllä ottaa päähän kun Suomi ei taaskaan ole mukana kalenterissa.

360-Tour-One

Ja intro

On kyllä taas niin siistin näköistä ja kuuloista.

Edit. -OO-:lle kannattaa vaikka fiilistellä kaiuttimet/kuulokkeet täysillä U2 keikka biisejä, melkein kuin olisi paikanpäällä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pelastakaa pulasta ja sanokaa mitä minä laittaisin soimaan. Jotain mukavaa, kevyttä kesämusiikkia olisi nyt kiva kuunnella.
Helkutti. Olen musiikkinimet unohtava. Nyt olisi kaksi sopivaa kipaletta, vaan en muista niiden artistien ja biisien nimiä! Se ensimmäinen on alle 3 minuutin kipale, Anna Puustjärvi taisi vetää siitä jonkun version Idolsissa. Ja sen toisen kipaleen vetää muistaakseni joku oikein kaunis nainen, joka on musavideossa pellolla ja juttelee jonkun miehen kanssa. Oliko se jopa ranskalainen? Kyllähän nyt -OO- asiantuntijana nuo tunnistaa! Sitä paitsi kauniita naisia ei laulajina ole juuri lainkaan.

Ei kun löysinpä sen toisen juuri ennen kuin lähetin tämän: Jungle Drum.

Enää uupuu se toinen unhoittamani.

On muuten Evilin ykkösbiisi tuo Jungle Drum. Varma tieto.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo U2 ei minulle putoa sitten ei millään, mutta muuten kyllä tullut oikein oivia ehdotuksia. Tuota Käyttäjänimettömän toista biisiä en kyllä millään tunnista noilla tuntomerkeillä
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kovasti koitan kyllä humaltua. Ja tarkoitus on kyllä vetää päätyyn asti, eikä suoristaa selkää kesken kaiken. Aja, aja....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On muuten Evilin ykkösbiisi tuo Jungle Drum. Varma tieto.
Enpä ole kuullut ennen. Nyt kuuntelin 15 sekuntia. Ei jaksa.

Kuuntelen Grateful Deadin "The Closing of Winterland" -pakettia, neljä seedeetä hienoa keikkaa. Lapsia nukuttelen, välillä ripustelen pyykkiä. Juon olutta. Kiva kiva.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyl on jengiä. Pitäis kuulemma lähtee katsomaan Aarne Tenkasta johonkin Hangout, Hangover, Hang..-mestaan. 7-8 euroa sisään ja paikka sijaitsee jossain päin itä-Helsinkiä. Jää kyllä väliin tänään.
Kolmas olut menossa, hiljainen on tahti vielä, mutta hitaastihan se dieselkin kiihtyy.
Mihis tänään? Ja mitäs pitäis laittaa päälle (näin naisnäkökulmaa ajatellen)? Ei mitään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös