Kalsarikänniketju

  • 5 222 293
  • 66 665

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vichyä, voiko sillä pestä auton?
Voi, etenkin Olvin sellaisella onkin parempi se auto pestä, pesunesteet ja Lasolit kannattaa mieluummin vaikkapa sitten juoda.

Samoin voi Vichyllä lantrata vaikkapa Kossua. Pilaa hyvänkin Kossun se Olvin Vichy.

Jahas, nyt tuli nukkumaanmenoaika. Käsky tuli korkeammalta taholta.

Jatkoja tänne. Olvisteillekin, jotka Santuillanne elvistelette.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Opetellaanpa nyt kuitenkin ensin siellä testiosiossa lainaamaan oikein, ettei tule sitä kuuluisaa penalttia, kö?
Aika nopeasti korjattu tässä kunnossa, eikö? Nyt jos puhaltaisin niin 2,68 promillea olisi suunnilleen. Ja tämä on ammattilaisen arvio.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jatkoja tänne. Olvisteillekin, jotka Santuillanne elvistelette.

Älä nyt käy Olvistiksi nimittelemään, kun tässä kaikin puolin yrittää välttää leimautumasta miksikään -istiksi. Kyllä minäkin edelleen mieluiten olueni muualta ostan kuin Iisalmesta mutta ei tuo Sandels nyt ihan kelvotonta ole. Ja ennemmin minä sitä perus-Olviakin juon kuin Karjalaa tai Koffia. Noista molemmat on nimittäin oluen irvikuvia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Aika nopeasti korjattu tässä kunnossa, eikö? Nyt jos puhaltaisin niin 2,68 promillea olisi suunnilleen. Ja tämä on ammattilaisen arvio.

My pro brother, ja te muut myös. Se on nimittäin sillä lailla että meikäläisellä alko loma nyt. Tahi ainakin se aika vuodesta kun saa palkkaa siitä että saa maata aamulla lahnana petissä ja puhelinvittuilu alkaa tavallista myöhemmin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä missä vika on, tai siis kyllä tiedän, mutta mulle on ihan sama mitä olutmerkkiä ryystän. Otan aina sitä halvinta. Minun suussani ne kaikki maistuu ihan samalta. Samoin viinit. Niitä on kahta lajia: punkut maistuu kaikki samalle punkulle ja valkkarit valkoviinille. Kaikki kirkkaatkin maistuu suunnilleen samalle paitsi Stolishnaja on pehmeintä ja parasta.

Niin, se syy on siinä että pölyallergioista ja pitkällisestä mausteiden yliannostelusta johtuen maku- ja hajuaistini ovat kutistuneet ehkä kymmenesosaan siitä mitä ne joskus olivat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
My pro brother, ja te muut myös. Se on nimittäin sillä lailla että meikäläisellä alko loma nyt. Tahi ainakin se aika vuodesta kun saa palkkaa siitä että saa maata aamulla lahnana petissä ja puhelinvittuilu alkaa tavallista myöhemmin.
Mulla ei ole koskaan ollut sellaista. Ikinä en ole saanut palkkaa muusta kuin työstä. Ja yli viikon tekemättä työtä olin viimeksi 2002. Sellaista se on se pätkätyöläisen elämä.

No. Jouluun mennessä gradu on paketoitu ja pian vietetäänkin sitten 2½ kuukauden lomia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En tiedä missä vika on, tai siis kyllä tiedän, mutta mulle on ihan sama mitä olutmerkkiä ryystän. Otan aina sitä halvinta. Minun suussani ne kaikki maistuu ihan samalta. Samoin viinit. Niitä on kahta lajia: punkut maistuu kaikki samalle punkulle ja valkkarit valkoviinille. Kaikki kirkkaatkin maistuu suunnilleen samalle paitsi Stolishnaja on pehmeintä ja parasta.

Niin, se syy on siinä että pölyallergioista ja pitkällisestä mausteiden yliannostelusta johtuen maku- ja hajuaistini ovat kutistuneet ehkä kymmenesosaan siitä mitä ne joskus olivat.

Lyhyestä virsi kaunis: Lempijuomani on alkoholi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hei vaan kaikille...

Tulin nopeasti tervehtimään!

Itse vietin illan duuniporukan kanssa... sangriaa ja bisseä kiskoen, jallua kyytipojaksi. Hyvä ilta siis... nyt koffin seuraan ja murehtimaan huomisaamua, kun pitäs faija viedä jäkeen kattelee puistobluesia... no kai sitä selviää johonki aamu kymmeneks.

Ja vaikka teistä osa ei tästä diggaakaan, niin rest in peace MJ
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minun suussani ne kaikki maistuu ihan samalta. Samoin viinit. Niitä on kahta lajia: punkut maistuu kaikki samalle punkulle ja valkkarit valkoviinille.

Onneksi minun kohdalla tilanne ei ole sama - tosin punkkuja en juurikaan voi juoda koska ne saavat vatsani totaalisen sekaisin olipa valmistaja ja merkki mikä tahansa mutta valkoviinien kohdalla ei ole ongelma ja niiden kohdalla todellakin havaitsee eron sen suhteen mitä laatua viini on. En todellakaan voi juoda jotain El Tiempoa (maksaa joku 5€/pullo) - siis aivan kauheaa kuraa. Nykyään suurin osa kymmenen euron pulloista on sellaisia ettei niitä viitsi pahemmin ruveta juomaan - joukossa on toki muutamia poikkeuksia, mutta pääosin laatu on keskinkertaista. Jos olisi varaa niin panostaisin kunnolla ja ostaisin vai todellisia laatuviinejä mutta näillä tuolla vuosikertaviineihin on varaa vain hyvin harvoin - kuten nyt jolloin tilauksessa on vuoden '98 Hugel & Fil'in vuosikertaa.

vlad.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...pitkällisestä mausteiden yliannostelusta johtuen maku- ja hajuaistini ovat kutistuneet ehkä kymmenesosaan siitä mitä ne joskus olivat.

Tuossa viikolla oli uutinen Intialaisista, jotka aikoo tehdä chilipommeja hallitakseen massoja tms ja käyttää siihen bhut jolokia, joten miten vahvaa tuo muka sitten on lopulta. Itse käytän ihan normi ruuan laitossa sudden death habaneroa, lemon droppia yms perus vihanneksia, joten ihmetyttää. Kai siitä vähän vaahto valuu suusta, mutta aseeksi ja muka lamaannuttaa ihmisen... Onhan se pippurisumutekin, mutta eikö nuo ole nyt ihan ruuan lisukkeeksi tehty?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tänään muuten opin miltä tuntuu olla jääkoneenkuljettaja. Pihaan nimittäin ajettiin valehtelematta noin seitsemän miljoonaa kuutiota mursketta jota piti sitten lanata yhtä rinkiä sellaisella täryttimellä tasaiseksi.

Melkein luulen että huomenaamuna sitä vehjettä ei tarvitse edes laittaa käyntiin, säästypähän bensaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ihmetyttää
No älä suotta ihmettele. Suurin syy on kuitenkin ne heinänuhapisnekset. Ilmeisesti on jotenkin kuonon värekarvat vai mitä ne nyt on palaneet karrelle, ja turpa on mulla tukossa suurimman osan ajasta. Kunnolla ei ilma ole kulkenut nenän kautta Koiviston presidenttiajan jälkeen. Mausteet tulee sitten ehkä siitä, että ellei tuhraisi kunnolla polttavaa, ei tietäisi edes syövänsä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tuossa viikolla oli uutinen Intialaisista, jotka aikoo tehdä chilipommeja hallitakseen massoja tms ja käyttää siihen bhut jolokia, joten miten vahvaa tuo muka sitten on lopulta.

Ymmärtääkseni kyseesä on todella vahva chili, ainakin englanninkielinen wikipedia antaa arvoksi Heat: Peak (SR: 1,041,427). Tulisin luokiteltu chili-lajike on Naga Morich, josta on mittautettu useamman kerran yli miljoona scovillea eli kyseessä olisi tätä vahvempi lajike mikäli oikein ymmärsin. Kemiallisesti valmistetut scoville-lukemat nousevat jopa yli 16 miljoonaan scovilleen.

vlad.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ymmärtääkseni kyseesä on todella vahva chili..

On, todellakin vahva, mutta aivan syömiskelpoinen. Siksi lähinnä tuota uutisoitia ihmettelin, että pitää vääntää yhdestä chilistä räjähteenomainen aine, jota tulisi pelätä. Hienoja vihanneksia nuo; täytyy koittaa joskus tuota kovinta. Veikkaan tosin, ettei ilma kulje hetkeen ja makuaisti menee, mutta siltikin. Tunnahan kiskas tuollaisen Madventuresissa ja vaahto vaan valu pitkin tannerta...
Taidan jatkaa oluella.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No jooh, hyvää yötä vanhukset ja miksei myös nuoremmatkin. Juokaa ja levätkää hyvin, huomenna uudestaan. Paitsi muitakin vaatteita kalsareiden lisäksi, eli jossain Helsingin juottolassa tavataan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taidan lähteä nukkumaan. Pesen ensin hampaat, jos satun löytämään ne.
Tästä tuli mieleen, kun joskus 90-luvulla menin Pub Tinatähdessä vessaan. Yhden vessakopin ovi oli auki, ja näin iäkkään miehen kontillaan pöntön edessä, käsivarsi syvällä pytyssä. Mies katsoi minuun päin säälittävän näköisenä. Kysyin mikä hätänä, voisinko auttaa? Äijä sanoi oksentaneensa hampaansa pönttöön, voisinko auttaa niiden etsimisessä? Kieltäydyin kohteliaasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noh, kamoon. Joko kaikki pötköttää? Mie ainakin juon vielä ja kuuntelen regeetä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
On, todellakin vahva, mutta aivan syömiskelpoinen. Siksi lähinnä tuota uutisoitia ihmettelin, että pitää vääntää yhdestä chilistä räjähteenomainen aine, jota tulisi pelätä.

No, ilmeisesti kuitenkin laskevat, että suurin osa ihmisistä ei kykene kyseistä chiliä syömään, jolloin sillä on sopiva vaikutus suuriin massoihin - ja aivan toisenlainen kuin esim. pippurisumutteilla, joita täkäläiset poliisit käyttävät. Ja vaikka voisivatkin syödä kyseistä chiliä niin kenties vaikutus esim. silmiin on sitten aivan toinen, jolloin saadaan moninkertainen hyöty aikaiseksi vrt. kyynelkaasu.

vlad.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Chili on perkeleen mainio asia. Pelastaa tilanteen aina.

Oon pitkin iltaa ja aamua kummastellut, miksi mediassa Michael Jacksonin kuolemasta pitää tehdä iso numero, vaikka mies on ollut jo kymmenisen vuotta käytännössä kuolllut. Taidan sitten vaan kuulua niihin ilmeisesti harvalukuisiin tyyppeihin, joille Michael Jackson ei ollut ikinä lainkaan kova juttu.

Ymmärrän miehen merkityksen pop-maailmassa, mutta en koskaan häntä oikein arvostanut.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
<perskeles, muistanut tällästa ketjua olevankaan. Helevetin tyytyväisenä draftia katsellessa oluen ja koiran seurasta nauttien. Brian Burkesta tulee todella paljon mieleen fast shown Swiss Tony.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös