Kalsarikänniketju

  • 5 208 550
  • 66 643

Rankkari

Jäsen
Joskus voisi päivittää sitä, että mitä ottaa kalsarikänni ketjun kirjoittamis päivinä.
Aloitan: Olut, viini, siideri, ja vähän tiukempaakin.
Jos ok, niin muut jatkaa..?
Mut joo, hyvät ideat usein katoaa höpinän puuroon.. täällä varsinkin.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Joskus sitä toivoo kunpa pääsisi jo Netflixin ääreen, mutta vielä tässä on jalka- ja lentopalloa.
Eikös ne lentopallon mennyt jo.
Helppoa elämää hän tää on. Perhe yli 4000 kilometrin päässä. Mutta on täällä kotimaassakin aikalailla hommia. Siksi hän tässä pitääkin nollata nyt viikonloppuna. Ikävä hän se tietysti on mutta viikon päästä taas visiitti perheen luo. Mä vaan tienaan täällä heille rahat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Samassa pelissä? Ota kalsarit pois ja laita Netflix päälle. (ok oli huono heitto - tunnustan)

Vaikka kaukosäätimet ja muut vempeleet ovatkin yksi jumalan kirous missä on liikaa näppäimiä, niin yleensä kuitenkin mute löytyy.

Niin eivät sitten kaikki sentään ole edes lähellä samassa pelissä.

Mä vaan tienaan täällä heille rahat.

Niin. Tarvitseeko sanoa enempää. Hyvä ystäväni joutui terapiaan, kun kävi ilmi kuinka hänen tienatessaan rahaa kotiäiti vehtasi naapurin ukon kanssa.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Nyt tuntuu siltä, että kalsarikännit vaihtuu baariympäristöön.
Samaa hommaa täälläkin olen suunnitellut, mutta onkohan tuo lapsuuden sankari Indiana Jones vetävämpi. No tietysti sen muistaa jo ulkoa.
Baareista ei aina tiedä, hirveän arvoituksellinen paikkoja. Pitäisikö lähteä lähipubiin vai ihan ytimeen. Vaikeita valintoja.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Vaikka kaukosäätimet ja muut vempeleet ovatkin yksi jumalan kirous missä on liikaa näppäimiä, niin yleensä kuitenkin mute löytyy.

Niin eivät sitten kaikki sentään ole edes lähellä samassa pelissä.



Niin. Tarvitseeko sanoa enempää. Hyvä ystäväni joutui terapiaan, kun kävi ilmi kuinka hänen tienatessaan rahaa kotiäiti vehtasi naapurin ukon kanssa.
Meillä ne terapiat on jo käyty. Näillä mennään...
Tietysti eiköhän minime ole siellä pitänyt kiireisenä ja kohta taas olen kouluttamassa tulevaa lätkäfania ainakin hetken.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Meillä ne terapiat on jo käyty. Näillä mennään...

Tuon voisi ymmärtää sillä lailla, että homma jatkuu saman naisen kanssa.

Kaverilla ei ollut pienimpiäkään edellytyksiä eikä varsinkaan kiinnostusta jatkoon. Muutenkin hän kävi siellä yksin eikä olisi todellakaan edes suostunut mihinkään parijuttuun ja hyvä niin.

Muutti vielä sitten naapurin ukon kanssa yhteen ja lasten asiat saadaan erittäin viileän asiallisesti hoidettua.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt tuntuu siltä, että kalsarikännit vaihtuu baariympäristöön.

Itsellä kävi sama mielessä jo tossa tovi sitten, mutta kun oli viime la baarissa niin ei taida tänään ainakaan lähteä. Pitkin viikkoa vähän tissutellut ja huomenna ois oltava tikissä tai no ainakin ajokunnossa niin jos jättää väliin. Katsoo sit jos huomenna ? Viikon päästä ois kyllä tarkoitus mennä ottaan taas muutamat....
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
"Ehkä otin, ehkä en? Onko väliä sen?" - Siis pienet...
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Olen, siis on väliä ... mutta ei aina? Vaimo nukkuu!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välitetääks teistäkin juopporingissä? Yks tyyppi sanoi että vetää turpaan jos näkee mut vielä kännissä, mutta eipähän eilen vetänyt. Buahhahhahhaa. Eikä toissa päivänä. Buahhahhahhaa.
 
Ei vittu. Kiva nähdä Petri sinuakin tässä hienossa ketjussa :D Onneksi en ole enää paha alkoholisti, kuten ennen. Silloin meni lujaa, oli aina olutta saatana. Joka saatanan päivä. Nykyään noin kaksi kertaa kuussa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitoin sortsit jalkaan ja paidan päälle. Ymmärrän toki miten pitsamiestä ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta onhan se asiallista olla asiallinen. Ovikello soinee hetkenä minä hyvänsä.

Sinänsä vituttaa olla kotona pukeutuneena, mutta voisihan sitä mennä ravintolaankin, jos ei kotiin tilaaminen maistu.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Laitoin sortsit jalkaan ja paidan päälle. Ymmärrän toki miten pitsamiestä ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta onhan se asiallista olla asiallinen. Ovikello soinee hetkenä minä hyvänsä.

Sinänsä vituttaa olla kotona pukeutuneena, mutta voisihan sitä mennä ravintolaankin, jos ei kotiin tilaaminen maistu.

Olisit laittanut jonkun eroottisen läpinäkyvän kylpytakin päällesi. Pitsamies olisi saattanut paeta paikalta melko nopeasti eikä olisi tippiä pyytänyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt se tuli, parrakas mies, ikää varmaan viitisenkymmentä.

Nopeat tervehdykset ja ruokaa taloon. Kyllä tämä internet-aika on vain hienoa aikaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aivan liian paksu pohja, vaikka perushyvää, niin ei tämä voi näin jatkua.

Onko jollain Italian sisäministerin numeroa,

(Oikeasti söin niin huonoa pizzaa Italiassa minkä ei luulisi olevan tottakaan.)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En muista koska viimeksi täällä. Nyt annoin audienssin. Olkaa hyvät.

Katson elokuvia vain harvoin ja silloin kun niin teen menen aina IMDB:sta tutkimaan mitä siitä kerrotaan,

Siellä on aina kuinka jotain tuhat muutakin oli tarjolla tähän ja joku valittu ei sitten tullutkaan sopimuskiemuroiden takia. Ohjaajatkin on vaihdettu moneen kertaan.

Et ole yksin. Audienssista tulee vain ongelmia tai sitten saa miljoonadiilin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
(Oikeasti söin niin huonoa pizzaa Italiassa minkä ei luulisi olevan tottakaan.)

Surkeimman pizzani olen syönyt Roomassa. Eli, onhan se mahdollista. Ainoa maku syntyi ylisuolatusta puoliraa'asta pekonista.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Surkeimman pizzani olen syönyt Roomassa. Eli, onhan se mahdollista. Ainoa maku syntyi ylisuolatusta puoliraa'asta pekonista.

Uskoisin tämän johtuvan siitä, kun turistia voi vain koijata. Mitä tahansa paskaa voi myydä pitsan nimellä ja aina joku ostaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Oudon alas tämä ketju valahtanut.

Kylmää juomaa (alkoholillista siis) kurkusta alas. Hasselbackan perunat uunissa, mukavan terveellistä safkaa kyytipojaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös