Kalsarikänniketju

  • 5 199 736
  • 66 623
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No yksi tyyppi muutti pois solustamme. Aina kun joku muuttaa pois, joku tulee tarkastamaan kämpän yleisilmeen ja ettei edellinen asukas jättänyt sotkua peräänsä. Samoin katostaan yleinen siisteys asunnossa yleisissä tiloissa. Ilmoittivat minulle sähköpostilla asiasta 15 minuuttia sen jälkeen kun tarkastaja oli käynyt.
Joo, tuo on selkeä juttu ja kuuluu vuokrakämppäbisneksessä prosessiin. Alkuperäisestä viestistäsi ei käynyt ilmi, miksi "kämpäntarkastaja" oli ilmestynyt paikalle, mutta nyt asia tuli selväksi. Sait siis vittuilut ikään kuin siivellä ja ilmaiseksi.

Hoasin kämpässä saa tietenkin ottaa kuppia koska huvittaa, samalla tavoin kuin missä tahansa vuokra-asunnossa. Saa siitä kyllä vittuillakin, jos vuokranantajan edustaja mieltää asiakkaalle vittuilun edistävän jotakin asiaansa. Rynttäämisen sivutuotteena mahdollisesti syntyvä älämölö, varsinkin riittävän useasti toistuessaan, on asia erikseen. Tosin omalta Hoas-ajaltani muistan, että melkoista spedevisiota piti kämpässä elää, jos meinasi varoituksen tai peräti irtisanomisen hankkia. Minulla ei juuri omien naapurienkin kanssa ollut sanomista, mutta kuulemani mukaan oli paremminkin niin päin, että seinän takana riekkuvaan viiden tähden vittupäähän eivät ilmoitukset vuokranantajalle juuri johtaneet mihinkään. Jos vaan vuokransa maksoi suht säntillisesti eikä hajottanut paikkoja, niin mikäs kiire sellaista vuokralaista olisi ollut poiskaan potkia. Saattoihan noissa tietysti olla kohdekohtaisia eroja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaimolle oon luvannut että piäsee sivistysvaltioon joulun alla. Nyt vähän kaduttaa lupaukseni.

Niin joo, miksiköhän joskus joudun rustaamaan joihinkin kaavakkeisiin "eronnut".

Oikeasti en laita sitä, koska se ei viranomaiselle kuulu pätkän vertaa. Tai en minä tiedä kuuluuko, mutta ainakaan eivät sitä tiedä. Siitähän olisi oikeastaan ainesta kokonaiselle ketjulle. Maailma on aivan järkyttävän täynnä kaavakkeita missä usein vastustajakin sanoo ei noita tarvitse täyttää, mutta laita tuo ja tuo.

Kuka keksi kaavakkeet ja miksi. Onhan tuo sentään helpottunutkin. Monin paikoin pääsee esimerkiksi hotelliin rahalla ja ilman kynää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@pernaveikko ja mitä tun väliä sillä ootko eronnut, karannut, sinkku, naimisissa? No ei mitään, jos ei jostain Kelan tukiaisista ole kyse. Jää ruksaamatta toi kohta, joka kerta. Kertaakaan ei perään olla kyselty. Jos se niille kuuluu, ne tietävät jo.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niinpä. Suomessakin on ihan hyviä cover-bändejä.
Mutta Suomessa ei edelleenkään ole cover-yhtyettä, joka esittäisi pelkästään Pintandwefallin kahden ensimmäisen levyn aikaisua kappaleita.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Keksin juuri, että kun minulla on kannettava kaiutin niin voin sitä kautta soitattaa musiikkia puhelimesta. Hahaa!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hajulukko tyhjennetty ja sen jälkeen juotu lisää olutta. Hyvä fiilis.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siitä onkin aikaa kun olen kotona kännejä ottanut. Tänään on se päivä. Ouzoa mennyt. Ostin Kyprokselta, kun olin vähän reissussa. Maailmanmies kun olen.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Hera80: nyt oon kade, Ouzo on todella hyvää. Itse lipittelen Maker`s Markia ja zoomailen IFK:n koomailuja.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hera80: nyt oon kade, Ouzo on todella hyvää. Itse lipittelen Maker`s Markia ja zoomailen IFK:n koomailuja.

Sietääkin olla kade, sillä olen matkustanut kuumailmapallolla. Mutta koska tässä ketjussa ollaan rehellisiä, niin tunnustan. Jouduin googlettamaan ton Makers Markin ja whiskyksi paljastui. Nostan kuviteltua hattua. Whisky ei uppoa nykyään. En vaan voi juoda sitä. Ennen kyllä, nykyään en. En tiedä mistä johtuu, mutta ei. Entinen suosikki on nykyään no no. Oisko siitä, että sisuskalut on tottunu halvempaan viinaan? En tiedä. Ehkä siitä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
No voihan vittu! Itse diggaan kybällä silloin tällöin ottaa muutaman paukun bourbonia. Mulla taas meni niin, että skotit jäi vähäksi aikaa ja siirryin jenkkeihin. Irkku-viskejä maistelen toki välillä. En tiedä mistä toi johtuu, ehkä savuisuus tökki vähän.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No voihan vittu! Itse diggaan kybällä silloin tällöin ottaa muutaman paukun bourbonia. Mulla taas meni niin, että skotit jäi vähäksi aikaa ja siirryin jenkkeihin. Irkku-viskejä maistelen toki välillä. En tiedä mistä toi johtuu, ehkä savuisuus tökki vähän.

Viski on kyllä elegantti juoma. Ainoa vaan, että vatsa sanoo ihan toista. Ja savua tässä saa samalla runsaasti kun roskia ja kaikenlaista sontaa polttelee mitä kesästä on syntynyt.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän outoa, että ensin diggasit ja nyt ei putoa millään.

Joo siinä kävi niin, en muista missä oltiin, edellisen join kuin vettä vaan ja seuraavan tullessa pöytään en vaan pystynyt juomaan sitä. Tätä olen ihmetellyt useammin kuin kerran tai kaksi.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Tequilapullo huutelee kaapin perukoilta, että etkö meinaa minuun edes koskea, mutta kirkkaat ei jotenkin uppoa. Tai uppoaahan ne, mutta liiankin hyvin ja litra tuota voi pistää pakinkin sekaisin, joten bissellä mennään ja ehkäpä liuetaan yön hellään hyväilyyn vielä. Eikä millä tahansa bissellä, vaan IFK-koffilla ja upeista laseista kaiken kukkuraksi.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Le Banner: oletko juonut jo sitä uutta "punaista" koffia? Itse vedin tänään ensimmäisen, aika laimean oloista shaissea.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Ei kyllä mitään maailman ihaninta, mutta IFK. Itseasiassa kaikki kurat maistuu, mutta pirkka-bisse aivan saatanan pahaa ja juomatta jää. Mitäs @petter tuumaa tähän? Repullinen Pirkkaa ja katsomaan perseitä ei vaan toimi.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miles Davisia taustalle ja pari lasi Laphroaig Four Oakia kyytipojaksi.
Paljoa enempää ei viskiä kannatakaan nauttia. Kyseessä on nimenomaan nautintoaine.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketjun tekstien innoittamana kaivoin naftaliinista varjellun Johnnie Walker Blue Label pullon ja nyt katson vanhoja kiekkomatseja nautiskellen tästä makujen sinfoniasta. Hyvin aromikas ja mieto savun maku hieroo makunystyröitäni.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ketjun tekstien innoittamana kaivoin naftaliinista varjellun Johnnie Walker Blue Label pullon ja nyt katson vanhoja kiekkomatseja nautiskellen tästä makujen sinfoniasta. Hyvin aromikas ja mieto savun maku hieroo makunystyröitäni.

Ottaen huomioon Telian meiningin, varmaan aika moni muukin (kaiholla) joutuu katselemaan vanhoja lätkämatseja nauhalta.

Viina on viisasten juomaa, varmaan siksi oma kaappini pullistelee teräviä ja silti hörpiskelen kaljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös