Kalsarikänniketju

  • 5 227 523
  • 66 666

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Voittivat. Tai siis belaryssät hävisi Suomelle Suomen omilla aseilla: varmat maalipaikat ryssivät kerta toisensa jälkeen.

Black Sabbath. Black Sabbath. BLACK SABBATH!!!

Vaikka mä olen myös suuri Black Sabbath fani (vain Ozzyn tuotannon), niin nakitan nyt Volbeatilla!!! Sunnuntaina luvattuun maahan Tampereelle bändiä kuuntelemaan toisen kerran livenä. Viimeksi trombi-Sonispheressä Porissa näin livenä ja helvetin kovaa tanskalaiset vetää!

Shortseja en vieläkään vaihtanut kalsareihin eli pian varmaan ketjun portsarit poistaa mut pukukoodivirheen vuoksi, mutta oon nyt kapinallinen!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Täällä sitä aloitellaan näköjään. Muutama olut tässä perjantai-illan ratoksi naamaan. Mitään sen kummempaa tuskin tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Alkon nykyvalikoimaan kuuluvaa Szigetin veltlineriä tässä tyhjentelen. Vaikka on lämpimän nihkeä ukkosta puhkuva sää, niin jostakin syystä sielu halajaa raskaampaa punaista, jotakin supertoscanalaista tahi amaronea.

Sabbathia en ole kuunnellut oikeastaan koko kuluvalla vuosituhannella. Sammui jostakin syystä kiinnostus ammoin. Eipä silti, mukava kuulla että taso pitää. Kaikista ikämiesten pumpuista ei voi sanoa samaa.

Perkele mie avaan kaapista jonkin hyvän kohta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Perkele mie avaan kaapista jonkin hyvän kohta.

Avasin juuri ranskalaista siideriä ison pullon ja nyt teen tutustumisretken puolimakeaan Cidre Fermier Traditioniin. Katsotaan kuinka puolimakea siideri uppoaa minuun kun yleensä nautiskelen puolikuivista tahi kuivista siidereistä.

Ja seuranani on yhä Springsteen ja edelleen ollaan varhaiskauden tuotannossa ja vuorossa Adam Raised a Cain levyltä Darkness on the Edge of Town.

vlad.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onpa muuten heikohko elokuva tämä Poliisiopisto 4. Juodaan siis lisää olutta sen kunniaksi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Perusasioihin. Kanadan lahja maailmalle, Polio-Niilo, joella ammuskeli hullun hevosen kanssa.

Niilo tekaisi kuumesairaana suunnilleen yhdeltä istumalta reilut 40 vuotta sitten kolme raskaan sarjan ikivihreää. Nuo olivat linkin takainen Down by the River, Cowgirl in the Sand ja Cinnamon Girl. Kappaleita väitetään yhdistävän saman henkilön, ja tarina taustalla on ainakin mielenkiintoinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perusasioihin. Kanadan lahja maailmalle, Polio-Niilo, joella ammuskeli hullun hevosen kanssa.

Niilo tekaisi kuumesairaana suunnilleen yhdeltä istumalta reilut 40 vuotta sitten kolme raskaan sarjan ikivihreää. Nuo olivat linkin takainen Down by the River, Cowgirl in the Sand ja Cinnamon Girl. Kappaleita väitetään yhdistävän saman henkilön, ja tarina taustalla on ainakin mielenkiintoinen.
Kolme parasta biisiä Niilon yhdeltä parhaista albumeista ei ole huono saldo kuumepäivälle. Oi luoja, miksen mie sairastu?

Sapattia tosiaan joka kotiin suosittelen. 13 näyttää mallia, miten nämä reunionit pitää tehdä. Jos ei ole 35 vuoteen asiaa, niin sitten ei tehdä sitä asiaa. Kun levy tehdään, se tehdään siten että perinnön päälle ei paskanneta. Jotkut ei tätä ole osanneet, Sabbath osasi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen tässä koettanut sivistää rouvaani soittamalla hälle jokusen kipaleen Rushia (itse pyysi!) ja tarjoilemalla väliin hiukan Pohjolan Pekkaa ja Tolosen Jukkaa.

Minkäslainen salaliittoteoria saataisiin aikaiseksi siitä, että Pohjolan 'Visitation'-levyllä on kappale 'Vapor Trails'?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minkäslainen salaliittoteoria saataisiin aikaiseksi siitä, että Pohjolan 'Visitation'-levyllä on kappale 'Vapor Trails'?
Pekan levyllä kirjoitusasu oli Vapour Trails, mutta samapa tuo. Visitation tosin ilmestyi toistakymmentä vuotta ennen Rushin levyä, joten salaliiton vyyhteä pitänee lähteä ensinnä kerimään Torontosta eikä Espoosta käsin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pekan levyllä kirjoitusasu oli Vapour Trails, mutta samapa tuo. Visitation tosin ilmestyi toistakymmentä vuotta ennen Rushin levyä, joten salaliiton vyyhteä pitänee lähteä ensinnä kerimään Torontosta eikä Espoosta käsin.

No tätäpä juuri. Ei olisi ensimmäinen tapaus, kun ovat maailman musiikkimiehet ottaneet Pekasta vaikutteita soitantaansa.

Arvasin, että työ kaivatte esiin tuon kirjoitusasueron...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No tätäpä juuri. Ei olisi ensimmäinen tapaus, kun ovat maailman musiikkimiehet ottaneet Pekasta vaikutteita soitantaansa.
Ehkä nuo menivät ristiinkustenkin välillä. Pohjolan loppupään tuotannon Views-levyltä löytyy The Red Porsche, joka on tietysti vähän rotevampi urheiluautoksi kuin Moving Picturesin samanvärinen Barchetta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minkäslainen salaliittoteoria saataisiin aikaiseksi siitä, että Pohjolan 'Visitation'-levyllä on kappale 'Vapor Trails'?
No vaikka sellainen, että Hawkwindin Levitation on melkein Visitation, ja sillä on rumpalina Ginger Baker. Baker on leipuri, ja Pohjola levytti Love Recordsille. Lovelle levytti myös Juice Leskinen, jonka bändissä soitti Petteri Salminen. Hänen sukunimikaimansa Simo Salminen oli ammatiltaan leipuri.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No vaikka sellainen, että Hawkwindin Levitation on melkein Visitation, ja sillä on rumpalina Ginger Baker. Baker on leipuri, ja Pohjola levytti Love Recordsille. Lovelle levytti myös Juice Leskinen, jonka bändissä soitti Petteri Salminen. Hänen sukunimikaimansa Simo Salminen oli ammatiltaan leipuri.
Ja nuo kaikki hipit lauloivat Vietnamista ja tekivät rotestilauluja.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ehkä nuo menivät ristiinkustenkin välillä. Pohjolan loppupään tuotannon Views-levyltä löytyy The Red Porsche, joka on tietysti vähän rotevampi urheiluautoksi kuin Moving Picturesin samanvärinen Barchetta.

Yritin tuossa rivien välistä ja lauteiden alta viitata yhteen Mike Oldfieldiin, vaan vituikshan tuo mäni...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Yritin tuossa rivien välistä ja lauteiden alta viitata yhteen Mike Oldfieldiin, vaan vituikshan tuo mäni...
Tuo onkin dokumentoitua historiaa ja faktaa.

Kukaan elossa oleva ei varmaksi tiedä, mutta väitetään että itse Frank Zappa olisi soittanut Pekka Pohjolalle keskellä yötä ja pyytänyt Motherseihin basistiksi. Pekka olisi kai silmät ristissä laittanut luurin takaisin paikalleen, jolloin asia raukesi tähän.

Jim Pembrokella oli sittemmin tapana soitella Pekka Pohjolalle erikoisiin vuorokaudenaikoihin, ja aloittaa puhelu "this is Frank Zappa calling from Los Angeles, California..."
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tuo onkin dokumentoitua historiaa ja faktaa.

Kukaan elossa oleva ei varmaksi tiedä, mutta väitetään että itse Frank Zappa olisi soittanut Pekka Pohjolalle keskellä yötä ja pyytänyt Motherseihin basistiksi. Pekka olisi kai silmät ristissä laittanut luurin takaisin paikalleen, jolloin asia raukesi tähän.

Jim Pembrokella oli sittemmin tapana soitella Pekka Pohjolalle erikoisiin vuorokaudenaikoihin, ja aloittaa puhelu "this is Frank Zappa calling from Los Angeles, California..."

Taisi olla Pekan elämäkerrassa tämä kuvattuna, todenperäisyydestä ei liene takuuta kukaan antamassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Taisi olla Pekan elämäkerrassa tämä kuvattuna, todenperäisyydestä ei liene takuuta kukaan antamassa.
Oli siitä Bassokenraalissakin, mutta tuo on liikkunut kylillä kaupunkitarinana jo 70-luvulta saakka. Olen sen muistaakseni Soundin sivuilta jo lukenut muinoin, ja kinkereilläkin ovat vanhan liiton äijät asiasta pakisseet.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oli siitä Bassokenraalissakin, mutta tuo on liikkunut kylillä kaupunkitarinana jo 70-luvulta saakka. Olen sen muistaakseni Soundin sivuilta jo lukenut muinoin, ja kinkereilläkin ovat vanhan liiton äijät asiasta pakisseet.

Minä kun olen tärvellyt lapsuuteni ja nuoruuteni provinssissa asumalla, niin joudun turvautumaan toissijaisiin lähteisiin. Eikä riittänyt äly opiskeluaikanakaan mennä Pekkaa viimesillään kuuntelemaan Tavalle, se kun oli aivan liian lähellä.

Pikkuisen on vähän kaduttanut. Kingston Wallin ja Albert Järvisen sentään näin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä kun olen tärvellyt lapsuuteni ja nuoruuteni provinssissa asumalla, niin joudun turvautumaan toissijaisiin lähteisiin. Eikä riittänyt äly opiskeluaikanakaan mennä Pekkaa viimesillään kuuntelemaan Tavalle, se kun oli aivan liian lähellä.

Pikkuisen on vähän kaduttanut. Kingston Wallin ja Albert Järvisen sentään näin.
Sama juttu, tosin yliopistot suorittelin pääkaupungin valojen loisteessa. Mie Pekan näin juurikin Tavastialla monesti, eikä se millään lailla viimeisillään ainakaan 90-luvulla ollut.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sama juttu, tosin yliopistot suorittelin pääkaupungin valojen loisteessa. Mie Pekan näin juurikin Tavastialla monesti, eikä se millään lailla viimeisillään ainakaan 90-luvulla ollut.

Siinäpä se, jos oisi tiennyt niin oisi mennyt, vaan kun aina oli köyhyys tai muut kiireet mukamas päällä.

Näin mie siellä sentään Marillionin, tosin tämän uuden kelvottoman solistin kanssa. Ja The Crampsin, en kyllä vieläkään tiedä, miksi.

Wigwaminkin reunionin kavin siellä kahtomassa.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäinen viesti jatkoaikaan ikinä ja heti kalsariketjuun!

On kyllä komea lauantaipäivä, univelat nukuttu pois ja parvekkeella siemailla jääkaappikylmää limelonkeroa. Kalsarit jalassa offcourse.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yksi olut ja pari vodkapaukkua päässä ja lisää luvassa. Musa soi. Kohta tuli nuotioon ja sitten parit makkarat naamariin.
Ou jee!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kingston Wallin ja Albert Järvisen sentään näin.
Minä näin KW:n peräti kahdesti, joensuulaisessa Public House -nimisessä juottolassa jota ei enää ole ollut lähes 20 vuoteen, ja Ilosaarirockissa myös. Kaksi hyvin erilaista, mutta yhtä lailla hienoa keikkaa olivat ne.



Jaaha, ensimmäinen viesti tänne evö ja heti kalsariketjuun..!

Ensimmäinen viesti jatkoaikaan ikinä ja heti kalsariketjuun!
Nuorissa on tulevaisuus! Tervetuloa KKK:n käyttäjiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös