Kalsari-gallup.

  • 9 844
  • 83

Minkälaisiin kalsareihin pukeudut? (Lyhyet vai pitkät)

  • Aina lyhyet kalsarit

    Ääniä: 214 47,6%
  • Kalsarit vuodenajan mukaan

    Ääniä: 236 52,4%

  • Äänestäjiä
    450

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ite puen sään mukaan. Elikkä pitkiä kalsareita ruvetaan käyttämään kun elohopea tippuu nollan alle.
Minua ei meinaan kiinnosta paskan vertaa hytistä kylmästä.
On se vaan aika mukava kattoo kun teinit hytisee minihameissaan ja lökäpöksyissään bussipysäkillä -20 asteen pakkasessa.
Muutenkin minua ihmetyttää tämä minä oon kova minä en pitkiäkalsareita käytä ajatusmalli. Mulle se on yks hailee mitä muut ajattelee minun pukeutumisesta. Ei oo elämä siitä kiinni.
Taitaa lapsellisuuskin olla suurempaa tuolla kehäkolmosen sisäpuolelle (laitoin taitaa siks että en oo kovin montaa kertaa käyny tilannetta toteamassa).
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vastaisin sopivat, jos sellainen vaihtoehto olisi ollutmahdollinen. Lyhyissä kalsareissa lahkeet ylettyy ainoastaan polviin asti ja pitkissä naapurikuntaan.

Pitkiä säiden mukaan, eli jos mittari näyttää -35 volttia, ei kannata lähteä tangoissa liikenteeseen tai säärikarvat jäätyvät. +35 graadissa ei tarvita taas ollenkaan kalsareita.
 
Viestin lähetti äijä


Tangat tuntuvat hyvältä, mutta näyttävät kamalalta. En siis puhu mistään helvetin stringitangoista (onkohan sellaisia?), joissa naru menee persvakoon aiheuttaen kiusallista kiemurtelua julkisilla paikoilla puhumattakaan kutinasta.


On sellaisia. Myös miehille. Kerran hamusin itselleni kalsareita erään ruotsalaisen nuortenvaatetusliikkeen alelaarista. Olivat halpoja, nättejä ja valkoisia - muiden rättien joukkoon vaan.

Yllätys oli melkoinen, kun availin myyntipakkauksia kotona. Alkkareihin olikin käytetty kangasta puolet vähemmän kuin normaalisti. Etumus oli tuttu kalukukkaro, mutta perseosio koostui vain narumaisesta kangasviritelmästä. Jalassa kyseiset stringit tuntuivat hieman oudoilta, lopulta päädyin käyttämään niitä erinäisissä urheilusuoritteissa. Vehkeet eivät päässeet turhaa hölskymään. Takapuolen vakoa kyntänyt naru oli kylläkin kutittava. Mihinkään pukuhuoneurheiluun ne eivät tietenkään sopineet, sen verran kamalalta ne jalassa näyttivät.

Nykyään suosin pääasiassa sellaisia modernin miehen kireitä boksereita. Mm. erään entisen ruotsalaisen tennispelaajan firma tekee ihan mukavia malleja. Pitkät jalkaan talviurheiluun, mutta ei koskaan esim. töihin.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Nuorena poikana oli aina lyhyet mutta iän myötä on alkanut huomaamaan lyhyillä kalsareilla kovanaamailun olevan silkkaa naurettavuutta. Kukaan ulkopuolinen ei huomaa, että tuossa menee kova jätkä lyhyissä alkkareissa. Hukkaan meni sekin palelu. Palelu ei kiinnosta tässä vaiheessa koulutusta vähääkään.

Oletteko muuten huomanneet, että lyhyistä kalsareista puuttuvat nykyään sepalukset lähes tyystin. Ellei ihmiskunnan evoluutiossa ole tapahtunut äkillistä hyppäystä ihan viime vuosikymmenten kuluessa, miesten pitää edelleenkin hoitaa ylimääräisten nesteiden ulosvalutus sieltä yhdestä pötköstä. Tämä on kalsarivalmistajilta unohtunut ja tarjolla on pelkästään näitä "naisten malleja". Jos estetiikka on syynä eli sepalus näyttää jotenkin rumalta, voin väittää, että kusen kastelema housunetumus on monin verroin epäesteettisempää. Hädän hetkellä on turhauttavaa alkaa pingottamaan housunkaulusta sormella ja muljauttaa pikkuveijaria päivänvaloon.

Kysyin kerran asiaa myyjältä Stokkalla ja hänen mukaansa syynä on kustannuskysymys. Sepaluksen tekeminen edellyttää monta työvaihetta, joten aukoton (tai on siinä tietysti aukot sekä jaloille, että
vartalolle) malli on edullisempi tehdä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
-15 on raja. Mustat Levikset lämmittävät hyvin siihen saakka. Munat ei jäädy oli päällä lyhyet tai pitkät, mutta jalat kyllä. Jokeripipo on myös päässä samoissa pakkasrajoissa. En oikein ymmärrä miksi lämpimällä ilmalla pitäisi pitää liikaa vaatteita päällä ja varsinkaan en ymmärrä miksi jengi istuu dösässä pipo päässä. Dösässä pitää avata rotsi ja ottaa hanskat ja pipo pois jottei kun ulos mennään olisi liian kylmäntuntuista. Intissäkin meikäläinen otti talvella teltassa mahdollisimman paljon kuteita pois ja väijyssä ei yleensä ollut yhtään kylmä. Näin siis kokemuksesta.
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
En ole pitkia omistanut ainakaan 15 vuoteen, enka naa tarpeeliseksi ostaa niita tulevaisuudessakaan. Tosin en asu Suomessa, joten ilmastokin on hieman erilainen. Tosin talvisin Suomessa kaydessa en myoskaan katso tarpeelliseksi pitkien hankkimista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Totta munassa minä käytän sään mukaan kalsareita. Olen siis sen verran kova tyyppi, että uskallan pukea jalkaani myös pitkinä kalsareina tunnetut housut. Enkä pelkää egoni pienenemistä, vaikka kalsareitani koristavat myös Harald Hirmuisen ja Star Wars-hahmojen kuvat. Perkele, kylmyyttä ei ole pakko sietää, jos ei halua. Kova jätkä pistää jalkaansa ne pöksyt, joita pitää parhaina.

Isini kertoi, että vaari-vainaani vasta kova jätkä olikin. Piti vielä juhannuksenakin välihousuja...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nyt on ollut pari päivää sellaisia pakkasia, että pitkät on ollut pakko laittaa päälle tai siis alle. Raja menee yli kymmenessä pakkasasteessa. Samoin on pipon kanssa, mutta nuorempana meno oli toista. Silloin periaate oli "mieluummin järki jäässä, kuin pipo päässä" ja aina alla lyhyet kalsarit.
Vanha viisastuu.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kelien mukaan alushousut. Kesällä lyhyet, talvella boxerit. Pitkiäkin harkitaan, mutta vain harkitaan, ellei pakkaslukemat sitten romahda alle -20 asteen.
 

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PeteX
...mutta nuorempana meno oli toista. Silloin periaate oli "mieluummin järki jäässä, kuin pipo päässä" ja aina alla lyhyet kalsarit.
Vähän off-topicia:

Nyt taas nykynuoret ovat saaneet aivan uutta oppia.

Joillakin on pipo liimaantunut päähän tavalla, jota moni ei uskoisi. Nämä "pipopäät" pitävät pipoa talvella (oikea ratkaisu), Keväällä (öh?), Kesällä (öööööh, siis mitä?), Syksyllä (talvi lähestyy). Eikä tässä vielä kaikki: Pipo pysyy kuin liimattuna ruokapöydässä(tavat, tavat), sisällä, ulkona ja joka ikisessä paikassa missä nuori liikkuukaan. Tiedä vaikka nukkuisivat pipot päässä.

Näiden nuorten päät ovat varmasti aivan ihanteellisia paikkoja meidän pikku ystävillemmme, täille. Heidän hiukset kuhisevat täitä, puhumattakaan hilseestä ja muista "pikkuvaivoista". Ajatelkaapa minkä näköinen pehko näillä nykynuorilla oikein on, eivät pese päätään kovinkaan usein, puhumattakaan hiusten leikkuusta tai pipon käytöstä.

Siis meidän nuorisomme pää on varmasti monen täin oma
loisto-Karibia!

Mitä liimaa nämä kaverit oikein iskevät päähänsä? Mistä sitä saa?
Mulle kanssa, pitäisi tuo talon ovi liimata paikalleen.
Tästä liimasta tulisi varmasti vuoden myyntihitti.

Jottei aivan menisi ohi aiheen:
Tällä hetkellä meikäläisellä pitkät ja boxerit ovat suosiossa. Näiden käytössä meikäläisellä menee raja siinä -10 pakkkasasteen kohdalla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Aina lyhyet kalsarit prkl.Tykit on jotenkin niin epämukavat ,että ei paremmasta väliä.
Viime päivinä oon kyllä ruvennut harkitsemaan josko sittenkin ostaisin pitkät kalsarit ,mutta enpä ole viitsinyt.Selvisin viime vuoden -25 asteen pakkasista niin kyllä mä selviän nytkin.
Pipon pidän kyllä päässä ettei oo järki jäässä.=)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näillä mennään!
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Olisin äänestänyt "en käytä minkäänlaisia boksereita enkä muitakaan miestenhousukkeita"-vaihtoehtoa.
 

Anton

Jäsen
Valitsisin vaihtoehdon c ) eli kohdan jota ei ole. Ei luule olevani Elvis, vaan tiedän olevani Elvis. *tavanomaista henkselien paukuttelua*
En normaalisti käytä pitkiä, enkä lyhyitä kalsongereita. Poikkeusoloksi määrittelen syksyisen kalareissun merellä tai laskettelurinteen kunnon pakkasessa. Eikä kumpiakaan ole kovin montaa vuodessa. Vähemmän kriittisissä tilanteissa farkkukangas on aivan riittävä turva.

Kalsarit ja boxerit ovat täysin turhia, vain tiellä ja hidastamassa toimintaa. Niiden päältä kiskominenhan viivästyttää pari kolme sekuntia sukupuoliaktia! *wirn*
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Jaahans. Vain Predator on tähän menessä uskaltanut tunnustaa käyttävänsä sukkahousuja. Eikö todellakaan muita löydy;)

Työni puolesta tiedän että miestenmallia kyllä valmistetaan. Ja jopa ostetaan...?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kesällä lyhyet kalsarit, talvella joko lyhyet kalsarit tai bokserit sen mukaan, kummat sattuvat käteen laatikosta osumaan aamulla. Talvella noiden päälle joko puolipitkät tai pitkät kalsarit, riippuen ulkoilman kylmyydestä ja siellä vietettävän ajan kestosta. Alushousutuksen päälle toki laitetaan shortsit tai pitkät housut, joiden tyyli myös riippuu monesta eri tekijästä, mutta luotan siihen, ettei teille tarvitse selittää tätä asiaa tämän enempää.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Muutamana viime päivänä on ollut pakkasta riittävästi, että pitkät on laitetu jalkaan. 10 astetta pakkasta on sellainen rajapyykki, joka määrää meikäläisen kalssongien lahjepituuden.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Pitkiä en käytä. Kesällä lyhyet, talvella boxerit tai oiken kovilla pakkasilla ns. puolipitkät, mitkä ulottuvat polviin. Näillä mennään.

Enkä muuten käytä pipoakaan, jokuhan voi luulla, että käytän myös pitkiä kalsareita. ;)
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäisen eturauhastulehduksen jälkeen sitä käyttää pitkiä kalsareita vaikka kesällä. Kokeilkaa vaikka. =)

Itse vastasin kelin mukaan, käytän kylläkin vain puolipitkiä kalsareita...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Yleensä yritän välttää pitkiä kalsareita, mutta kun on tarpeeksi kylmä, niin perkele pakko ne on jalkaan laittaa, mulla taitaa ääreisverenkierto muutenkin olla nykyään ihan perseestä.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Ei missään nimessä pitkiä. Sellaista ilmaa ei ole vielä tullut vastaan, että olisi tarvinnut pukea pitkät kalsongit jalkaan. Välillä kyllä ajattelee, onko tässä mitään järkeä, mutta näillä mennään.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viimeksi olen käyttänyt pitkiä kalsareita ollessani armeijassa jokunen vuosi sitten. Sen koommin en ole niitä jalkoihini laittanut eikä sellaista ilmaa voi tullakaan, että ne laittaisin. Oli kylmä tai kuuma, satoi tai paistoi niin lyhyet kalsarit ovat joka tapauksessa valintani...ja kun asian vielä tarkistin niin huomasin ettei vaatekaapissani pitkiä kalsareita olekaan, joten valinta on aina siinäkin mielessä helppo.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pitkät tykit jalkaan vasta jos on -20





tai jos äiti käskee
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Sniper
Mutta yksi tämän ketjun "yleisesti tiedetty totuus" jäi mietityttämään; onko pitkät kalsarit muka naisten mielestä yksiselitteisesti erotiikantappajat? Minulla kun on päinvastaisiakin kokemuksia.

Tämä nyt vain on oma käsitykseni että perustelu pitkien kalsarien käyttämättömyydelle juurikin seksittömyydellä on naurettava. Eikö muka nainen anna, jos farkkujen alta paljastuukin pitkät kalsarit? Ehkä tässä tapauksessa ko. naishenkilö on edes sen arvoinen että kannattaisi nusasta. Eiköhän se ole kuitenkin parempi että sillä "pikkuveikalla" on hyvä olla eikä palella edes talvella. Tykkääpä se nainenkin sitten. Sitten jos voi varmasti siirtyä lämpimästä paikasta lämpimään autolla tai muuten lämpimässä kulkuneuvossa niin mikäs siinä sitten, käytän itsekin lyhyitä kalsareita mutta kun on riittävästi pakkasta ja joutuu olemaan ulkona niin järjen ja kalsarien käyttö on sallittua, jopa suotavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös