Kalle Myllymaa

  • 15 445
  • 92

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kalle Myllymaan super-ilta 1+3=4 on jo sellainen paukku, että paljon pienemmilläkin tehoilla on ketju Ässien keskusteluosioon avattu.

Myllymaan pelaajakortti EP:ssä: Kalle Myllymaa at eliteprospects.com

Tästä on hyvä jatkaa, Ruuttun kanssa näyttäisi peli kulkevan ja tehoja tulevan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hieno peli Kallelta tänään. Olisko ensi kaudella kolmosen keskellä?

P.Juholaa olen itse sinne kaavaillut. Mutta ensi kauteen on vielä pitkä matka ja tiedä ketä senttereitä meillä silloin on rosterissa.

Aloituksiin pitää pojan ainakin keskittyä ja niitä pitää pystyä parantamaan ainakin sinne 50% tasolle
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Myllymaan "vähättelyä" tai "unohtamista" esimerkiksi Karnarannan, Knihtin ja Viitalan rinnalla olen ihmetellyt jo tovin. Ajattelin kuitenkin, että hän olisi yksi niistä, jotka enemmän tai vähemmän varmasti olisivat ensi kaudella vakituisesti edustuksessa..

Eilistä suoritusta ei voi vähätellä edes siinä valossa, että vastassa oli vain SaiPa, koska sille "vain SaiPalle" onnistuttiin kuitenkin häviämään..
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Myllymaan "vähättelyä" tai "unohtamista" esimerkiksi Karnarannan, Knihtin ja Viitalan rinnalla olen ihmetellyt jo tovin. Ajattelin kuitenkin, että hän olisi yksi niistä, jotka enemmän tai vähemmän varmasti olisivat ensi kaudella vakituisesti edustuksessa..
Kaipa siinä on se että Kalle ei oikein ole pelaaja joka voidaan nostaa nelosketjun kautta kasvamaan vaan melkeimpä vaatii hyvät kokeneemmat laiturit ja vastuuta. Tietysti myös isä on hyvin ristiriitainen persoona Porissa, sekin varmasti aiheuttaa pojan vähättelyä.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vielä vähän pelannut, mutta ollut positiivinen ilmestys ja ensi kaudeksi vakiorooliin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jami Virtasella oli myös game7 jatkoaikamaali Lukkoa vastaan.

Okei, tuo meni ohitse mutta hienoa että nuorilla on tälläisiä haaveita. Olisi viime kaudella kaivannut samaa kokeneemmalta kaartilta
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyvin apinoitu layoutit Jyväshyvän Liigasuklaa-keräilytarroista ysärin alusta (ennen lätkäkorttien Suomeen rantautumista). Kun olisi aikanaan ymmärtänyt säästää nuo tarrat....

Itsellä on juliste tallessa, jossa kaikki tarrat kerättynä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hyvin apinoitu layoutit Jyväshyvän Liigasuklaa-keräilytarroista ysärin alusta (ennen lätkäkorttien Suomeen rantautumista). Kun olisi aikanaan ymmärtänyt säästää nuo tarrat....
Itse en saanut muistaakseni ihan kaikkia kerättyä, mutta paremmin mulla meni kuin yhdellä kaverilla.
Sille osui suurin piirtein joka toisesta suklaapatukasta Ossi Piitulaisen tarra, joita oli lopulta varmaan 15 kpl. Epätoivoisesti yritti saada niitä vaihdettua, mutta eihän kukaan suostunut vaihtamaan.
Kaverin lempinimeksi vakiintui seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi Piitulainen.

Ketjun aiheeseen liittyen: onko Myllymaa oikeasti 178cm pitkä, kuten kortissa väitetään?
Televisiokuvissa vaikutti viime kaudella kyllä noin 5 senttiä lyhyemmältä.
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Itse en saanut muistaakseni ihan kaikkia kerättyä, mutta paremmin mulla meni kuin yhdellä kaverilla.
Sille osui suurin piirtein joka toisesta suklaapatukasta Ossi Piitulaisen tarra, joita oli lopulta varmaan 15 kpl. Epätoivoisesti yritti saada niitä vaihdettua, mutta eihän kukaan suostunut vaihtamaan.
Kaverin lempinimeksi vakiintui seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi Piitulainen.

...

Ite sain varmaan 10 Allan Measuresia.. Ässäfanille tuo oli varsin ikävää, kun Measures pelasi silloin Lukossa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en saanut muistaakseni ihan kaikkia kerättyä, mutta paremmin mulla meni kuin yhdellä kaverilla.
Sille osui suurin piirtein joka toisesta suklaapatukasta Ossi Piitulaisen tarra, joita oli lopulta varmaan 15 kpl. Epätoivoisesti yritti saada niitä vaihdettua, mutta eihän kukaan suostunut vaihtamaan.
Kaverin lempinimeksi vakiintui seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi Piitulainen.

Ketjun aiheeseen liittyen: onko Myllymaa oikeasti 178cm pitkä, kuten kortissa väitetään?
Televisiokuvissa vaikutti viime kaudella kyllä noin 5 senttiä lyhyemmältä.
Alkoi tuo suklaa muuten jossakin vaiheessa ällöttää.

Kirjoitusvirheet jäävät joskus hyvin muistiin. Olikohan juuri noissa tarroissa muutaman pelaajan suosikkibändi ”S.W. Heinon (oik. Heimon) kädet”.

Joskus tuli olisiko ollut Jääkiekkolehdestä tms. jääkiekkokortti, jossa oli Ässien pelaaja Jan Alino.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jaa, Myllymaan ketju muuttuikin yllättäen suklaa-ketjuksi.
 

Mullet1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, Leijonat, Huuhkajat
Jatketaan aiheesta vielä sen verran, että huvitti silloin ja huvittaa edelleen parin Ässä-pelaajan lempinimet: Kari "Kari" Takko sekä Jokke "Jokke" Heinänen.

Kiekko-Espoon Tero "Tertsi", Yze" Lehterä.
Noh, Tertsillä muistaakseni taisi olla suosikkipelaajana muuan Yzerman.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös