Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 601 110
  • 1 934

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti rectum
Mihin on kadonnut dana77? Viimeisin viesti jo yli kuukauden takaa, vaikka aikaisemmin viestejä tullut yli 3 viestiä per päivä.

Taitaa olla työkiireitä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Palstan todellinen asiantuntija Old School on myös erottunut edukseen olemalla pari kuukautta maan alla. Liekö moderaattorien viikate heilahtanut?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Realcowboy
Poispotkittujen runsaaseen joukkoon kuuluva Unelma ja hänen monimutkaiset mummosuhteensa Kuinka idiootti häädetään ? - ketjussa. On hupaisaa luettavaa yhäkin.

Kiitokset täältäkin. Tuollainen ketjuhelmi oli mennyt aikaisemmin ohi, mutta sai aikaan pari totaalista repeämistä näin puolen vuoden viiveelläkin luettuna. :D
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Viestin lähetti Realcowboy
Poispotkittujen runsaaseen joukkoon kuuluva Unelma ja hänen monimutkaiset mummosuhteensa Kuinka idiootti häädetään ? - ketjussa. On hupaisaa luettavaa yhäkin.

Täysin posketon ketju. Enpä ole hetkeen nauranut Jatkoajan keskustelupalstan ääressä näin makeasti!

Ervatsalon sanoin: Unelman sukupuu kuulostaa melko monimutkaiselta.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Viestin lähetti BitterX
Ilmestyi ennen / jälkeen pronssipelin Kerho-palstalle haukkumaan joukkueen ja organisaation pronssista. Muuten ei oo tosiaan näkynyt.

Olen tarkoituksella jättänyt palstalle kirjoittamisen vähemmälle. Aika menee niin moneen muuhun juttuun.

Ja off-topic: Haukkuminen ja kritiikki ovat kaksi eri asiaa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti rectum
Mihin on kadonnut dana77? Viimeisin viesti jo yli kuukauden takaa, vaikka aikaisemmin viestejä tullut yli 3 viestiä per päivä.
Kiitos kysymästä, lomalla USA:ssa, Japanissa ja Kiinassa.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Missä ervatsalo on?

Hävittänyt itsensä kenties kolmenkympin kriisin keskelle?

Yli viikkoon ei ole kuulunut mitään, olen huolissani. Vai oliko niillä just nyt se lomamatka?
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen jo pitkään ihmetellyt missä on nimimerkki bozik, mutta sitten minulle selvisi, että hän on poistattanut kirjoitusoikeutensa. Harmi, koska siinä oli mielestäni yksi parhaista kirjottajista. Kaikkea hyvää bozikille, jos Jatkoaikaa vielä luet!
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Ehdottomat suosikit olivat: Ralli, sam_gebir, Hanska, Slode ja Vihanneskaappi.
Kaikki "vapautettiin" eikä yksikään heistä ole tullut takaisin, ainakaan samalla nimimerkillä vaikka siihen annettiin mahdollisuus. Oi niitä aikoja!
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Heh! Jos jotakuta kaipaan Jatkoajan foorumiin aktiivisiksi, niin kyllä se on järjestyksessä:
1. Skoda
2. Wamba
3. Senilix


Tietysti kotiinpäin vetoa runsaasti.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Skodasta ei olekaan pitkään aikaan mitään kuulunut. Mitähän mies mahtaa puuhailla? Työtä pukkaa, ihan ulkomailla saakka vai?

Jatkoajan alkuaikoina 2001 ja 2002 oli sellainen Lukko-kirjoittaja kuin Flazor varsin aktiivisesti mukana, mutta yhtäkkiä mies katosi. Mihin kummaan?

Eikä Patarouvan kirjoituksiakaan ole näkynyt enää pariin vuoteen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
siesta kirjoitti:
Mihin on hävinnyt ennen aktiivinen SaiPakirjoittaja theref?
On käynyt viimeeksi tänään palstalla. Eli linjoilla on, harmillisen vähän kirjoitellut kyllä SaiPan alueelle. Kenties ei vaan ole mitään tähdellistä sanottavaa?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
JHag?

Mikäs tää Bozikin itse-eliminointi juttu oikein on?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
yellow kirjoitti:
Eipä ole Belenos-nimistä Lukkolaista palstoilla näkynyt pitkään aikaan?


Kettu sai kenkää. Se selittää kaiken.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä ovat Mister-Finland ja Tesla?

Toinen jaksoi viestihistorian mukaan trollata vain kaksi viikkoa MM-kisojen aikaan, kun taas jälkimmäinen painoi aina WC-kisoihin asti.

Voimme lohduttautua sillä, että todennäköisesti saamme lisää näitä "hauskoja" heppuja palstalle vuosittain keväisin, kunnes moderaattorit estävät rekisteröitymisen MM-kisojen tienoilla.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Mister-Finlandin" kirjoitusoikeudet poistettiin muistaakseni sillä perusteella, että hän oli "moderaattorien wanha tuttu".
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Saku #11 kirjoitti:
JHag?

Mikäs tää Bozikin itse-eliminointi juttu oikein on?

Kysymys oli hieman liian kiireisestä ratkaisusta, toki Bozikin omasta sellaisesta, odotellaan josko mies vaikka jossakin vaiheessa tulee takaisin. Olen ollut mieheen yhteydessä ja tälläistäkin vaihtoehtoa on väläytelty, ilmeisesti asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen juttu.

Toivotaan kuitenkin parasta, mukava heppu tämä Bozik ja varmasti hyvä ja värikäs kirjoittaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös