Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 601 290
  • 1 934

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Alamummo kirjoitti:
Tämä ruåttalaisten kannattaja Finnishninja tai jotain sinnepäin... Mihin hän on kadonnut??
Sinun viestisi ja hänen viestinsä välillä on tässä ketjussa 14 viestiä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Twite kirjoitti:
Sinun viestisi ja hänen viestinsä välillä on tässä ketjussa 14 viestiä.

Ai hemmetti en lukenut ollenkaan ketjua taaksepäin. Sorry vaan Finnishninjalle, olemme ilmeisesti liikkeellä eri ketjuissa... Pitäisi varmaan poistaa edellinen viesti tarpeettomana, mutten jaksa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole nähnyt Jaska85:n viestejä pitkään aikaan. Missä luuraa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Blackie kirjoitti:
En ole nähnyt Jaska85:n viestejä pitkään aikaan. Missä luuraa?

Eipä luuraa missään, taitaa Jaska85 olla heitä jotka ovat vaihtaneet nickinsä toiseen. Uutta nickiä en vaan nyt muista, mutta eikös tämä Jaska85 ollut näitä Sport-faneja joten niitä Sport-ketjuja lukemalla "karkurin" saattaisi tunnistaa viestiensä ulkoasun perusteella.

vlad.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Muksu tuntuu käyvän hyvin harvoin täällä enää kirjoittelemassa. Harmi, sillä kaverilla on sana hallussa eikä ulostetta tule silmille, vaikka eri mieltä olisikin.
 

korvakakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
)
vlad kirjoitti:
Eipä luuraa missään, taitaa Jaska85 olla heitä jotka ovat vaihtaneet nickinsä toiseen. Uutta nickiä en vaan nyt muista, mutta eikös tämä Jaska85 ollut näitä Sport-faneja joten niitä Sport-ketjuja lukemalla "karkurin" saattaisi tunnistaa viestiensä ulkoasun perusteella.

vlad.

Jos käyttäjä on halunnut vaihtaa nimimerkkinsä, hänellä on oletettavasti ollut syynsä siihen ja näitä uusia nimimerkkejä on turha täällä arvuutella. Kirjoittaja itse sen varmasti voi halutessaan kertoa.

-Moderaattorit-


Moderaattorit poistaneet viestistä arvuuttelun nimimerkistä.
 

Kaivanto

Jäsen
Hakutoiminnon avulla voi selvittää nimimerkkiään vaihtaneen kirjoittajan uuden nimimerkin noin kymmenessä sekunnissa.
 

Kaivanto

Jäsen
HN kirjoitti:
Hyvä, ettet kuitenkaan linkittänyt hakutuloksiin. Niin tehtyäsi olisit itse joutunut kadonneiden jatkoaikalaisten listalle.

Jees. Jälkikäteen ajatellen oikeastaan aika tulenarkaa toimintaa puhua tällä tavalla julkisesti ja estoitta semmoisesta asiasta kuin hakukone.

P.S.
Älkää suotta spämmätkö kysymyksiä siitä, miten hakua käytetään. Asiasta vain UG:lla.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mihin on kadonnut Sistis? Ei sillä, ettenkö kaipaisi, ikävä tulee teepusseja ja demoja.

Missä on erva? Ai niin, pakkasilla ei tehdä töitä. Eikä se Honda starttaiskaan.

Missä on Kapulainen? Missä on ketju Blues 2007-2008?
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
"Chat-kuolemani"...
Eli teille kaikille vain tiedoksi että minä, Redalert poistun vahvuudestanne... Olen sen verran kiireinen ihan muilla foorumeilla... ;-) HYVÄÄ JATKOA KAIKILLE JATKOAIKALAISILLE !! Vierailijana välistä piipahtelen... This is the end...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Shayne kirjoitti:
Mihin on kadonnut Sistis? Ei sillä, ettenkö kaipaisi, ikävä tulee teepusseja ja demoja.

Katos katos, meikäläistä oli kaipailtu...

En mää mihinkään kadonnut, vietin vaan typotonta tammikuuta... Jos totta puhutaan, niin tuossa oli aivan helvetilliset kiireet päällä koko tammikuun enkä oikein ehtinyt edes seurailemaan koko palstaa, joten päätin jättää kirjoittelunkin siksi aikaa suosiolla. Ja toisaalta, kokeilin samalla hieman myös elää ilman tätä palstaa.

Muutenkin vastaavia lyhytaikaisia katoamisia voi tulla jatkossakin, dippatyö vie aika paljon nyt aikaa ja sitten kun siihen laittaa päälle musiikki-kuviot ja muut harrastukset, ei siinä paljoa ehdi netissä roikkumaan.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Olen täällä :)

Vteich kirjoitti:
Nainen keltaisissa

Olen hengissä, mutta en ole seurannut lätkää kovinkaan aktiivisesti viime vuosina. Muut kiireet ovat vieneet aikaa ja paikkakuntakin vaihtunut (ainakin väliaikaisesti). Jännä, että joku vielä muistaa minut niiiiiiiin pitkän ajan takaa, kun "teininä" SINNE kirjoittelin... :D
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
niin

Minua suuresti ihmetyttää, mihin on kadonnut nimimerkki JanJ?

Kuitenkin selkeästi jääkiekon ykköstietäjiämme, jolla omaa kokemusta jo kymmeniä vuosia...
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
masaman kirjoitti:
Minua suuresti ihmetyttää, mihin on kadonnut nimimerkki JanJ?

Kuitenkin selkeästi jääkiekon ykköstietäjiämme, jolla omaa kokemusta jo kymmeniä vuosia...

No minua ihmetyttää miksi hän meni latelemaan niin typeriä kommentteja jotka olivat melkein jo rikoksen tekemisen puolella. Typerää.

Rajansa kaikella vaikka kaikki me rakastamme peliä nimeltä jääkiekko.
 

tutzba

Jäsen
masaman kirjoitti:
Minua suuresti ihmetyttää, mihin on kadonnut nimimerkki JanJ?

Kuitenkin selkeästi jääkiekon ykköstietäjiämme, jolla omaa kokemusta jo kymmeniä vuosia...

"Nimimerkki JanJ:n kirjoitusoikeudet on poistettu pysyvästi sääntöpykälien 6, 9 ja 13 perusteella. Syynä oikeuksien poistamiseen olivat aikaisemman kirjoitushistorian lisäksi useat lainvastaiset, katsomoväkivaltaan yllyttäneet viestit"

Noin kertoo Jatkoajan moderaattorit.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Minneköhän on Iker mahtanut kadota? Edellinen viesti puolitoista kuukautta sitten.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tommy kirjoitti:
Routaisen Sydämen analyysiä Summasen tulosta Bluesin valmentajaksi kaipailen.
Annetaanhan julkaisun nähdä ensin päivänvalo. Kommentoidaan Summasen tilannetta mahdollisen pestaamisen jälkilöylyissä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Routainen Sydän kirjoitti:
Kommentoidaan Summasen tilannetta mahdollisen pestaamisen jälkilöylyissä.
Itseasiassa pestuuhan tarkoittanee jonkin sorttista rekrytointia, jota siis Summasen tapauksessa ei tarvitse suorittaa. Kyseessä on enemmin funktionaalisten komptenssien substanssihakuinen transformaatio.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Romppanen kirjoitti:
meitä jokaista KalPan junioritoimintaan perehdyttänyt taanrii sai mielestäni modeilta liian kovan tuomion joutuessaan poistumaan, ennen kuin ura ehti kunnolla alkaa. Hänen polkunsa jäi kahden viestin mittaiseksi, mutta määrän puutteen hän korvasi laadulla ja avaamalla yhden legendaarisimmasta ketjuista. TJEU!

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=7647

Heh, ei ole ainakaan listoilta poistunut, kun etusivulla lukee, että kaveri viettää tänään 5.5. syntymäpäiväänsä. Onnitteluja sinne jonnekin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös