Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 600 678
  • 1 934
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Re: Missä he ovat?

Viestin lähetti Oppikiekko
Kaipaan kovasti nimimerkkejä Since 1981 ja Kulttuurirelativisti, Missäköhän he nykyään ovat? He menettivät aikoinaan kirjoitusoikeutensa. Heillä oli kyllä sana hallussa.

edit. Nyt he ovat löytyneet. Tässähän he ovat, helvetti! Saatanan kaksois- ja kolmoisnicit. 666 ja virtuaali-itsemurha!!!

T: Kolme heppua
There's no life, like nolife...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Veini on ollut jo viisi päivää kirjoittelematta. Tuliko moderaattoreiden sakset, vai mihin heppu katosi? Mitään ilmoitusta en ainakaan ole havainnut.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Veinihän" ilmoitti tässä ketjussa 10.4. klo 09.04 katoavansa "10.04.2005 kello 24.00 -01.-05.2005.kello 12.00 väliseksi ajaksi" ravintolan aukaisun takia. 11. päivästä tätä kuuta eteenpäinkin on veinin viestejä kuitenkin näkynyt, mutta liekö ravintolan aukaisu sitten siirtynyt...
 

krobbe

Jäsen
Kyllä veini on hengissä, on vain painunut Tallinnan alapuolisiin katakombeihin pakoon vihulaista. Vihulainen on silikoni teollisuuden provokaattorit ja terroristit, jotka saataisivat iskeä limblanti pommeilla veiniä mikäli urhomme tavoittaisivat.

Näin kertoi herra minulle yksityisviestissään. He will be back kunhan tilanne rauhoittuu. Sirjestä ei mainninut mitään.

Odotellaan mitä tuleman pitää.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
King Vlasak, Pitkä, Dale, Kale, Big Pen, Kynä... Suurvisiiri, Munkkiniemen Mao, Pratu, Vippiaitio, Nainen keltaisissa, Patarouva, Mike, pekoni, porin_karhu...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mihin on kadonnut nimim. "äijä"? Viimeinen viesti Jokereiden uskottavuus -ketjuun 22.10.2003 23:05.

vlad.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti vlad
Mihin on kadonnut nimim. "äijä"? Viimeinen viesti Jokereiden uskottavuus -ketjuun 22.10.2003 23:05.

vlad.
Jos oikein muistan niin kirjoitti silloin Jokerifanit.netin foorumiin omaan tyyliinsä että kirjoitusoikeudet Jatkoajasta poistettiin. Jokerifanit.nettiä äijä rikastuttaa edelleen mm. runoillaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Maestro, Kerho-fani, aikoinaan suht aktiivinen. Viimeisin viesti: 20.09.2004.
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Vteich
Big Pen, Kynä...

No no, enhän minä mihinkään ole kadonnut. Vuoden 2004 saldona arkistoista löytyi peräti 15 kirjoitettua viestiä eikä hassummin ole alkanut uusikaan vuosi. Huhtikuuta mennään ja näppäimistöiltä putoaa palaset jo vuoden viidenteen jatkoaikapostaukseeni.

Jatkoajasta olen kiekkotietouttani pääasiassa viime vuosina täydentänyt ja -juoruni hakenut, mutta kirjoittelu on siis jäänyt vähemmälle. Syksystä 2003 alkaen tähän on merkittävämpänä syynä opiskelu Etelä-Saksassa. Tosin kaikki syyt, jotka estävät meitä kirjoittamasta Jatkoaikaan, ovat tekosyitä.

Keskieurooppalaistumiseni takia on kotimaan kiekkoilun seuranta siis ollut aika hankalaa. Tosin tyytyväinen pitää olla siihen, että kaudella 2003-2004 onnistuin näkemään livenä seitsemän SM-liigapeliä ja tällä tuoreimmallakin neljä. Ihan ok saldo Saksassa asuvalle mielestäni. Samojen kausien aikana olen toki ollut katsomossa yhteensä kahdeksassa DEL-pelissä sekä yhdessä Saksan junnufinaalissa.

Tunnustan tässä ja nyt avoimesti sen, että tämän ketjun selasin pitkälti juuri siitä itsekkäästä syystä, että kiinnosti tietää, josko joku vielä minutkin muistaisi. Joten danke schön, Vteich. Big Pen on aikanaan Kiekkopesässä käyttämäni nimimerkki, jonka vaihdoin kotimaisempaan heti Jatkoaikaa kapaloitaessa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti werther
JHagin viimeinen viesti on 25.3. ja sitten rapsahti viikon pelikielto. Poistuiko mies lopullisesti keskuudestamme?

JHag on löytynyt Itäkeskusksesta harhailemasta etsien nappiverkkarimyymälää ja edullisinta Bostik-tarjousta. Hän aikoo tulla takaisin jokerifanina ja on suunnitellut uudeksi nickikseen "jokerit4evÄ". Masentava uutinen.

Mike on nähty Jatkoajan tärkeimmässä ketjussa, nimittäin nuuskatopicissa. Hän elää ja voi hyvin? Lisäksi hän on -loistavaa!- poistanut erään jääkiekkojoukkueen suosikkijoukkueensa kohdasta ja korvannut sen ansiokkaalla englantilaisella jalkapallojoukkueella. The Animal toimii astangajoogaohjaajana Forssassa. Mutta missä on matti & teppo ? Vai pitäisikö kysyä missä ovat matti & teppo?
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Viestin lähetti JHag
JHag on löytynyt Itäkeskusksesta harhailemasta etsien nappiverkkarimyymälää ja edullisinta Bostik-tarjousta. Hän aikoo tulla takaisin jokerifanina ja on suunnitellut uudeksi nickikseen "jokerit4evÄ".

Whata fucka? Ei käy, mulla ei oo just nyt käyttöä ton tyyppiselle tönimiselle, joten kekkaa joku oma nicki. Bostikit kandee toki ostaa pois hyllystä pölyyntymästä, ne voi sniffaa vappuna töpseliin ja laajentaa tajuntaansa kokeakseen A. Mertarannan hyvänä lätkäselostajana aattona alkavissa nappiverkkarikansan kiekkokisoissa.

Mutta missä on Stadin Esko? kaveri tuli ja meni vauhdilla, 15 viestiä kahteen päivään 6 - 7.12.2004. Onkohan hän sukua Äänittäjä-Eskolle, muistaakseni senkin niminen ihminen on tänne kirjoitellut.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Jokerit Forever
Whata fucka? Ei käy, mulla ei oo just nyt käyttöä ton tyyppiselle tönimiselle, joten kekkaa joku oma nicki.

Sun nicki on liian ammattitasoa mun makuuni. Amiksessa sanottiin että 4 on makee ton forin paikalla. Mutta voin muuttaa, oon nyt "jokerit3evÄ".

Lisää kadonneita: Vänrikki Naapero. Erittäin kova nikerilasimies, monta hyvää vääntöä oli hänenkin kanssaan. Snif.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Mitähän Cimolle (Jokerit) on tapahtunut? Viimeisin viesti on 28.10.2003 09:17 Toimi jokerifani.netin valvojana, mutta eipä ole näkyny.

Lisäksi Tormentori. Mihin kadonnut?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti snailcake

Lisäksi Tormentori. Mihin kadonnut?

Tormentori taisi joutua Moderaattoreiden puutarhasaksien napsuttelun kohteeksi jonka seurauksena kirjoitusoikeudet leikattiin pois.

vlad.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti mirasane
Itse olen jäänyt ikävöimään SaiPa-ikonia, joka käytti nimimerkkejä Sniper2001 ja Lapa. Modet eivät tykänneet hänestä yhtä paljon, vaan poistivat hänen käyttäjätunnuksensa.

Sniper osoittautui todelliseksi legendaksi. Oli aina ilo lukea miehen teoksia [NOT]

Voi olla että ketjussa on ihmetelty jo tätä, mutta mihin on kadonnut TheRef? Viimeinen viesti 18.03.2005...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Missäs Olkku on, en ole nähnyt vähään aikaan hauskaa seuratoveria. Onkohan kaikki hyvin?

Olinkin vain sokea , hyvä juttu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti veinikretski
Missäs Olkku on, en ole nähnyt vähään aikaan hauskaa seuratoveria.

Mulla on välillä nettikamera kiinni, aina ei voi nähdä , ei edes joka päivä:)

PS. perverssiä kaivata minun näkemistä...
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti snailcake
Mitähän Cimolle (Jokerit) on tapahtunut? Viimeisin viesti on 28.10.2003 09:17 Toimi jokerifani.netin valvojana, mutta eipä ole näkyny.
Cimo lähti silloin duuniin Atlantin toiselle puolelle. Ilmeisesti kiirettä pitää.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Realcowboy
Poispotkittujen runsaaseen joukkoon kuuluva Unelma ja hänen monimutkaiset mummosuhteensa Kuinka idiootti häädetään ? - ketjussa. On hupaisaa luettavaa yhäkin.

Kiitos cowboy todella makoisista nauruista. Hauskin ketju JA:ssa mitä muistan. Toimi ainakin näin pikku krapulassa niin sanotusti kympillä.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti Tuomas
Cimo lähti silloin duuniin Atlantin toiselle puolelle. Ilmeisesti kiirettä pitää.

Onko tietoa milloin Cimo kotiutuu Suomen kamaralle? Ollut jo useamman vuoden meren takana.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti snailcake
Onko tietoa milloin Cimo kotiutuu Suomen kamaralle? Ollut jo useamman vuoden meren takana.
Eipä ole tietoa, taisi silloin mainita että ei tiedä kauan on LA:ssa töissä. Ei ole miehestä juuri mitään kuulunut nyt pitkään aikaan.

Ehkä nimimerkki Playmaker (?) voisi tietää tarkemmin?
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Viestin lähetti snailcake
Mitähän Cimolle (Jokerit) on tapahtunut?
Elossa ja potkii.

Mulla ei just nyt ole käyttöä tämän tyyppiselle palstalle. Katsellaan jos jossain vaiheessa tekee mieli takaisin.

Tarkkailen kyllä selkänne takana.

Terkkuja Tuomakselle ja muille tutuille.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Mihin on kadonnut dana77? Viimeisin viesti jo yli kuukauden takaa, vaikka aikaisemmin viestejä tullut yli 3 viestiä per päivä.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta missä ovat helko-vaara, todellinen ääliö ja Oloneuvos?

Edit: viimeinen selvisikin, kun luin ketjua vähän tarkemmin...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös