Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 599 679
  • 1 934

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Eisenhower
Patarouvaa on ikävä. Smartti, tyylikäs ja vielä fiksukin.

Patarouvan kirjoituksista todellakin huokui eräänlainen viisaus. Yhtään sanaa ei ollut laitettu täytteeksi, vaan tekstin takana oli oikeasti ajatus.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Jätkä provosoitu

Viestin lähetti Jet-Ace
En tiedä, kirjoitanko jatkossakaan otteluketjuihin. Aika kurkkuani myöten täynnä olen turenkilaishuumoria, provoilua, puusilmiä.....

Niin, en malta olla huomauttamatta, että tätä kutsutaan leikkisästi provosoitumiseksi, joka on periaatteessa kiellettyä tässä skenessä.

Loppukaneetiksi päädyn vielä arvuuttelemaan, että taidat olla aikamoinen tosikko.

Täältä tähän
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Jätkä provosoitu

Viestin lähetti ervatsalo
Loppukaneetiksi päädyn vielä arvuuttelemaan, että taidat olla aikamoinen tosikko.

No en ole. Kaipaan vain jääkiekkokeskustelussa asiaa edes siteeksi puutaheinän sijasta.

Se huumori, johon viittaat on monen mielestä ihan täyttä roskaa, joka tuskin viihdyttää muita kuin lähinnä kirjoittajaansa ja saman seuran edustajia. Huumorin ja roskan kirjoittaminen ovat kaksi eri asiaa.

Ja koska turenkilaishuumori kiinnostaa minua hyvin vähän, niin jatkan kalastusvälineiden kunnostusta meren juuri vapauduttua jäistä ja jätän kommentoinnin tähän.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Jätkä provosoitu

Viestin lähetti Jet-Ace
No en ole. Kaipaan vain jääkiekkokeskustelussa asiaa edes siteeksi puutaheinän sijasta.

Se huumori, johon viittaat on monen mielestä ihan täyttä roskaa, joka tuskin viihdyttää muita kuin lähinnä kirjoittajaansa ja saman seuran edustajia. Huumorin ja roskan kirjoittaminen ovat kaksi eri asiaa.


Itsehän olen kerrankin turkulaisen (?) kanssa täsmälleen samaa mieltä. Vähiin on käynyt asiallinen kiekkokeskustelu ja oman seuran ketjuun mennessä tietää takuuvarmasti, mitä edestään löytää.
 
Hei vaan hei. Itse olen kovasti ihmetellyt, että mitäs on tapahtunut meidän Ruotsin kirjeen vaihtajalle?? Eli kyseinen herra on Finnishninja eli Suomalainen ninja. Kovasti kaveri kirjoitteli keskustelua muista kiekkosarjoista osioon ja Elitserien sarjasta kertoi meille viimeisimmät uutiset ja juorut.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti Marky Mark
Hei vaan hei. Itse olen kovasti ihmetellyt, että mitäs on tapahtunut meidän Ruotsin kirjeen vaihtajalle?? Eli kyseinen herra on Finnishninja eli Suomalainen ninja. Kovasti kaveri kirjoitteli keskustelua muista kiekkosarjoista osioon ja Elitserien sarjasta kertoi meille viimeisimmät uutiset ja juorut.

Eikös tämä kaveri eronnut tämän erään episodin päätteeski jollaoin jengiä lähtiä kuin sieniä sateen jälkeen protestiksi?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Hasse
Eikös tämä kaveri eronnut tämän erään episodin päätteeski jollaoin jengiä lähtiä kuin sieniä sateen jälkeen protestiksi?

Joo, mutta teki kyllä comebackin. Ei siis pyytänyt tunnusten poistoa missään vaiheessa.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK:n asioista yleensä perillä oleva nimimerkki Knight Hawk on käsittääkseni kirjoitellut vähän viime aikoina. viimeisin viesti näyttäisi olevan 22.02.2005.
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Hasse
Eikös tämä kaveri eronnut tämän erään episodin päätteeski jollaoin jengiä lähtiä kuin sieniä sateen jälkeen protestiksi?

Olen ilmeisesti missannut jotain. Koska kuka mitä hä?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tormentori... tuo moderaattoreiden suurin sylkykuppi ja silmäterä... Mies asuu nykyään Sörnäisten rantatien sillan lähettyvillä ja dokaa Lasolia. Mies vaiennettiin väkisin, ilmeisesti joku halusi kasvattaa virtuaalipippeliään.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Jätkä provosoituu

Viestin lähetti Jet-Ace
No en ole. Kaipaan vain jääkiekkokeskustelussa asiaa edes siteeksi puutaheinän sijasta.....

Niin, ehkäpä juuri sinun tulisikin nyt lähteä taistoon turenkilais-syöpää vastaan harrastamalla asiakirjoitusta, eikä vain luokkia pois paikalta paheksumaan asioita toiseen ketjuun.

Täältä tähän
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Arnold
Chip, TPS - Lappeenrannasta ponnisti, siirtyi Turun kautta Espooseen opiskelemaan. Ainakin profiilin mukaan kotipaikkana nykyään Espoo. Enimmäkseen Vapaalle hänkin. Viimeisin viesti: 13.01.2004

Saanen korjata sen verta, että lappeen Ranta ei missään tapauksessa ole kotiseutuani, vaikka se nykyään tuntuu muuten pulpahtelevan esiin joka paikassa. Opiskelukiireet ja muu elämä veivät JA:lle aiemmin omistetun ajan, pahoittelen... Tänään juuri totesin kun kuulin nimimerkkini mainitun täällä, että hurjan paljon aikaa veisi seurata edelleen samantasoisesti tätä keskustelupalstaa. Mutta kenties saatan piipahdella täällä aina välillä teidän iloksenne tai kauhuksenne :)
 
Heh, meinasin juuri tulla kirjoittamaan tänne, että missä on "Kippari", tuo Aki Kempin puolestapuhuja, ja ykkösfani, mutta Sm-liigaosiota äsken selaillessani huomasin, että hän on tänään tehnyt comebackin.

Welcome back vaan.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Viestin lähetti Lakaisija
Heh, meinasin juuri tulla kirjoittamaan tänne, että missä on "Kippari"
Samaa olin jo itsekin tulossa ihmettelemään, mutta näytti ilmestyneen samana päivänä takaisin. Hauska yhteensattuma.

Minneköhän nimimerkki Pitkä katosi? Viimeisin viesti helmikuulta 2003, eikä sen jälkeen ole näkynyt. Mummojen alalajeja muistellessa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Töölön Vesa

Niin, itseäni kiinnostaa, mitä tapahtui jokerikannattaja "Töölön Vesalle"? Viimeinen havainto herrasta, tai sanotaan sittenkin henkilöstä, on 18.02.2005 klo 19:40?

Siinä sitä oli aikamoinen humpuukijannu ja -maakari.

Täältä tähän
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Jätkä provosoituu

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ehkäpä juuri sinun tulisikin nyt lähteä taistoon turenkilais-syöpää vastaan harrastamalla asiakirjoitusta, eikä vain luokkia pois paikalta paheksumaan asioita toiseen ketjuun.

Täältä tähän

Provoilu on silloin tällöin hauskaa, mutta kun joka jumalan kevät ja jokaikinen otteluketju on samaa settiä niin siinähän väsyy. Tästä hyvänä esimerkkinä tämänvuotiset puolivälierät kanssanne, jos huomasit niin näistä keskusteluista puuttui valtaosa vanhoja perinteisiä palloseura-kirjoittajia. Juu ja minä olin kyllä siellä mukana asiattomuuksia kirjoittamassa, että pata kattilaa soimaa mutta ymmärrän erittäin hyvin muiden hiljaista kannanottoa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Padat ja kattilat

Viestin lähetti kausi
Juu ja minä olin kyllä siellä mukana asiattomuuksia kirjoittamassa, että pata kattilaa soimaa mutta ymmärrän erittäin hyvin muiden hiljaista kannanottoa.
Sinä nyt keskityt kaudesta toiseen lähinnä kanssakirjoittelijoiden arvostelemiseen, niin kuin moni muukin sinun kanssasi saman suosikkijoukkueen omaava jannu/tar. Onneksi poikkeuksiakin löytyy.
 

pygmalion

Jäsen
Re: Re: Kadonneet jatkoaikalaiset

Viestin lähetti Chip
Opiskelukiireet ja muu elämä veivät JA:lle aiemmin omistetun ajan, pahoittelen...

Ei kelpaa selitykseksi, Neiti C. Mars palstalle tositoimiin siitä, nihilismin syövereihin vajonnut TPS-palsta kaipaa ilopillereitä.

Ei vaan hauska huomata, etteä teikäläisessäkin vielä henki pihisee.

Itse jäin miettimään, ketä bittiavaruuteen kadonnutta palstalaista kaipaisin. Tulin siihen tulokseen, että enemmän kaipaan menneitä ja kadonneita aikoja noin yleisesti, toista se oli silloin Kiekkopesän aikoihin, veljet ja siskot... Nimimerkkiä Oloneuvos on kyllä hippusen verran ikävä, olisi mukava keskustella, tai "keskustella", taas erinäisistä asioista, mutta minkäs teet, kun on mieheltä suu suljettu.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Padat ja kattilat

Viestin lähetti Rontti
Sinä nyt keskityt kaudesta toiseen lähinnä kanssakirjoittelijoiden arvostelemiseen, niin kuin moni muukin sinun kanssasi saman suosikkijoukkueen omaava jannu/tar. Onneksi poikkeuksiakin löytyy.

Melkoinen viesti toistohuumorin kruunamattomalta kuninkaalta, joka harrastaa copy/paste kirjoittamista 16.12.2002 luodulta notepadilta.
Kannattaisiko vaikkapa vaihtaa konetta, niin joutuisit oikeasti keksimään jotain uutta?

Edit.

Tiedän. En itsekään ansaitse pulizeria, en todellakaan.

K
 
Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mike

Mike ei taida paljon kiekosta enää kirjoittaa. Se on harmi, sillä varsinkin näin finaaliaikaan sitä ihan herkistyy kun muistelee Miken suoria ja ytimekkäitä mielipiteitä.

Voisitko palata joskus takaisin?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Mike

Viestin lähetti Vakio
Mike ei taida paljon kiekosta enää kirjoittaa. Se on harmi, sillä varsinkin näin finaaliaikaan sitä ihan herkistyy kun muistelee Miken suoria ja ytimekkäitä mielipiteitä.

Voisitko palata joskus takaisin?

Vakio, eikö wanhassa baarissa ole enää elämää? Onko Mike saanut porttarin? :o)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Padat ja kattilat

Viestin lähetti Rontti
Sinä nyt keskityt kaudesta toiseen lähinnä kanssakirjoittelijoiden arvostelemiseen, niin kuin moni muukin sinun kanssasi saman suosikkijoukkueen omaava jannu/tar. Onneksi poikkeuksiakin löytyy.

Onko yllä oleva viestisi kehu vai kanssakirjoittelijan arvostelu? Oletko koskaan miettinyt miksi olet juuri osalle palloseuran kannattajista täyttä myrkkyä, ei se vaikutelma ihan yksinään synny. Tämän enempää ei kannata sotkea tätä sinänsä mielenkiintoista ketjua.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Mike

Viestin lähetti reds1897
Vakio, eikö wanhassa baarissa ole enää elämää? Onko Mike saanut porttarin? :o)

En ole ainakaan kahteen wuoteen käynyt tarkistamassa. Jos on, kertokaa minullekin. Osoitekin on hukassa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vilpertti Mäkissä?

Niin, huomasin juuri, että suuri konemusiikin ja muiden ynnämuu-asioiden lämpimästä ystävästä, nimimerkki Vilpertistä ei ole kuulunut aikoihin mitään.

Liekö mies suivaantunut jostain, vai eikö hän pääse kesätyöpaikastaan Mäkistä enään entiseen malliin tänne turinoimaan, koska viimeisin havainto ko. jannusta on pääsiäismaanantailta?

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös