Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 772
  • 1 934

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Missä on Jatkoajan legenda Evil? Tiedetään joo, että boikotoi scholl-tapauksen johdosta, mutta boikotti on pettänyt pariin otteeseen. Myöskin merkittävä tekijä -OO- ei ole kirjoittanut sitten 16.11 2014, harmittava menetys palstalle.
-OO-:han on pitänyt aiemminkin pidempää taukoa. Sääli. Yksi vakiokasvoja ralliketjussa.

sierramieskin on ollut hetken poissa foorumilta. Edellisen kerran kun tässä aiheessa ollut puhetta hänestä, puhuttu korkin olleen auki aika reippaasti. Ettei vaan taas oo sama kierre käynyt?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Missä on Jatkoajan legenda Evil? Tiedetään joo, että boikotoi scholl-tapauksen johdosta, mutta boikotti on pettänyt pariin otteeseen.
Evil on keskittynyt viime aikoina siviiliasioihinsa, mies on nähdäkseni täydessä tikissä edelleen. Ehkä joiltakin osin jopa paremmassa kuin taannoin, mutta tämä on vain omaa tulkintaani. Mahdollinen paluunsa palstalle ja suhtautumisensa lennokkaasti liikkeelle laskettuun boikottiin ovat yksin Pahan omissa käsissä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
J.Grönvallista ei ole kuulunut pihaustakaan kesäkuun alun jälkeen. Vaikuttaa vahvasti siltä, että on jättänyt palstan?
Nähy viimeksi 4.7.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Kyllä minä vain kovin kaipailen edelleen nimimerkkiä @Tempura palstalle, toivottavasti Calgary pääsee pleijareihin ja päästään lukemaan hänen mainioita viestejään. Tällä hetkellä tuolla änäripuolella on vain yksi viihdyttävä kirjoittaja, joka valitettavasti konjakkipärinöissään menee välillä raskaamman puolelle taiteillessaan veitsenterällään. Palsta kaipaisi Tempuran tapaista humoristia mukaan sotkemaan.
 

Snagari

Jäsen
Kyllä minä vain kovin kaipailen edelleen nimimerkkiä @Tempura palstalle, toivottavasti Calgary pääsee pleijareihin ja päästään lukemaan hänen mainioita viestejään. Tällä hetkellä tuolla änäripuolella on vain yksi viihdyttävä kirjoittaja, joka valitettavasti konjakkipärinöissään menee välillä raskaamman puolelle taiteillessaan veitsenterällään. Palsta kaipaisi Tempuran tapaista humoristia mukaan sotkemaan.
Tähän erittäin vahva sama! Vaikka taidankin miestä twitterissä seurata (en ole varma), niin toivoisin todella miestä piristämään sympaattisen Calgaryn joukkueen kausitopickia. Eli jos näät tämän, @Tempura tule takaisin!
 

Nick Neim

Jäsen
Missäs liikkuu @Jackie Moon ? Monelle varmasti tuttu NHL-puolelta, hänen kirjoituksiaan oli hauska lukea. Kuukauden verran jo kulunut viime kirjautumisesta, ja viestistä yli pari kuukautta.
 

Bacon

Jäsen
Tulipa lueskeltua hiukan KHL:n puolta ja sitten välähti. Nimimerkki @Magni ei ole kirjoittanut viime syksyn jälkeen ja viimeinen kirjautuminenkin tammikuun lopulla. Missähän mahtaa heppu viilettää, kirjoitti kuitenkin mielenkiintoisia tekstejä KHL:stä vaikkei tuo liiga muuten hirveästi kiinnostakaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Missähän mahtaa heppu viilettää, kirjoitti kuitenkin mielenkiintoisia tekstejä KHL:stä vaikkei tuo liiga muuten hirveästi kiinnostakaan.

Minäpä kysäisen häneltä. Twitterissä ainakin on ollut, soisi kirjoittavan taas enemmän palstalle. Huomasin itsekin hänen pienen hiljaiselonsa.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Nimimerkkiä @Musta Nuoli en ole pitkään aikaan bongannut. Toivottavasti alkaisi kohta tuottaa taas tekstiä, koska tämän herran viestejä on aina mukava lukea.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nimimerkkiä @Musta Nuoli en ole pitkään aikaan bongannut. Toivottavasti alkaisi kohta tuottaa taas tekstiä, koska tämän herran viestejä on aina mukava lukea.

Mukavaa, että on kaivattu, mutta olen minä palstalle kirjoitellut säännöllisen epäsäännöllisesti, lähinnä vapaan/kierrätyskeskuksen puolelle ja satunnaisesti Mestis-puolelle. Tosin viime kuukausina olen kirjoitellut selvästi vähemmän kuin ennen, syy on pitkälti siinä minkä Trenchtown jo kiteyttikin omassa viestissään:

Muistaakseni hän muutti taannoin uuteen asuntoon ja vieläpä uuden (?) naisen kanssa. Kyllä siinä Jatkoajat jää vähemmälle, kun muija uudistaa tärkeysjärjestyksen.

Uusi asunto ja muuttoprosessi, uudessa asunnossani nainen jonka kanssa menen ensi kuussa naimisiin. Siinäkin on jo sinänsä syitä keventää netissä roikkumista, tähän päälle vielä pitkäkestoiset terveysongelmat tältä keväältä, joiden takia puhti on ollut muutenkin poissa ja meno sen verran aneemista (tällä hetkellä kirjaimellisestikin sitä, pitäisi ostaa rautatabletteja hemoglobiinin saamisessa kuntoon), ettei hengentuotoksiani ole palstalle syntynyt vanhaan malliin.

Mutta en ole täältä mihinkään menossa lopullisesti, sen verran verissä Jatkoaika kuitenkin on, vaikka monesti samat aiheet tuntuvatkin kiertävän kehää eikä niihin jaksa kommentoida. Eli eiköhän tekstejä voi bongata jatkossakin sieltä sun täältä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nimimerkki @Magni ei ole kirjoittanut viime syksyn jälkeen ja viimeinen kirjautuminenkin tammikuun lopulla.

Minäpä kysäisen häneltä.

Kysäisin ja hän vastasi. Kuulemma motivaatio kirjoitella palstalle lopahti noiden palstamuutosten myötä. Sanoi ehkä joskus vielä kirjoittelevansa palstalle, mutta tuskin nyt ainakaan hirveän paljoa jos ollenkaan tässä lähiaikoina.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos kovasti! Vaikka supermassiivisen onnekkaaksi koen itseni jo nytkin, kun olen löytänyt kauniin ja fiksun morsiamen elämääni jakamaan.
Lämpimästi onnea teille. Tuo tällaisen tuntemattomankin elämään iloa tieto, että ihmisillä löytyy rakkautta. Itse taidan olla enemmän sellainen renttumagneetti, joten kyyniseksi itseni suhteen alan tulla.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mukavaa, että on kaivattu,

Jotenkin olen odottanutkin, että joku tulee kyselemään perääsi. Ehtisit itse vastata kyselyihin enkä ehtinyt kirjoittamaan sinun pitävän joka vuotista kesätaukoasi.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Vaikka supermassiivisen onnekkaaksi koen itseni jo nytkin, kun olen löytänyt kauniin ja fiksun morsiamen elämääni jakamaan.
Onnea kovasti täältäkin nyt tätä kautta!
Pitää katsoa jos ensviikolla ehtisin työpaikallesikin taas turisemaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kovasti! Vaikka supermassiivisen onnekkaaksi koen itseni jo nytkin, kun olen löytänyt kauniin ja fiksun morsiamen elämääni jakamaan.
Ja tämä morsian ei sitten varmasti osaa käyttää Exceliä? ;-)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onnea kovasti täältäkin nyt tätä kautta!
Pitää katsoa jos ensviikolla ehtisin työpaikallesikin taas turisemaan.

Kiitoksia vain kovasti!

Työpaikallani en valitettavasti ole vähään aikaan, sillä onnellisten uutisten vastapainoksi tämän kevään terveysongelmat eli munuaiskiviongelmat jatkuvat. Olin taas uudessa TYKSin operaatiossa tällä viikolla ja sen lisäksi olivat vielä hemoglobiinitkin hyvin alhaiset eli olen ihan kirjaimellisesti varsin aneeminen tyyppi tällä hetkellä. Jouduin näiden takia toviksi sairauslomalle. Sieltä sitten tulen takaisin (toivottavasti) uusin voimin ja ukkomiehenä!

Ja tämä morsian ei sitten varmasti osaa käyttää Exceliä? ;-)

Jos osaa, niin uskoakseni excel-taulukkoon on kiinnitetty muuttuvien arvojen sijasta kiinteät ja riittävän korkeat vakioarvot.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lämpimästi onnea teille. Tuo tällaisen tuntemattomankin elämään iloa tieto, että ihmisillä löytyy rakkautta. Itse taidan olla enemmän sellainen renttumagneetti, joten kyyniseksi itseni suhteen alan tulla.

Kiitoksia vain onnentoivotuksista! Toivoa ei kannata menettää, melko kyyniseksi olin minäkin vuosien aikana päässyt erinäisten epäkelposuhteiden ja/tai pidempien poikamiesaikojen jäljiltä mutta niin sitä vain kuitenkin kävi, että rakkaus löytyi, rakkaus voitti ja rakkaus palautti elämänkatsomukseen jotain sellaista, jonka olin ajatellut jo hautautuneen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Meinaako tämä Mustan Nuolen suhdestatuksen muuttuminen ukkomieheksi sitä, että Pillukarva-ketju jää kokonaan minun ja Ted Raikkaan vastuulle?

Onnittelut toki myös minulta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Meinaako tämä Mustan Nuolen suhdestatuksen muuttuminen ukkomieheksi sitä, että Pillukarva-ketju jää kokonaan minun ja Ted Raikkaan vastuulle?

Onnittelut toki myös minulta.

Kiitoksia.

Jätän kyllä jatkossa kyseisen ketjun teidän kahden vahvoille harteille, koska en tulevan vaimoni yksityisasioita kommentoi tai tule kommentoimaan suuntaan tai toiseen (hatunnosto kyllä NahkaJakelle, joka niin avoimesti vaimonsa rämemajavasta kertoili), ja ukkomiehenä en viitsi myöskään ruotia vieraiden naisten alapäästatuksia. Näkemykseni asiasta olen myös monesti kirjoittanut eikä niissä ole muutoksia tapahtunut, joten katson täyttäneeni pyhän velvollisuuteni kyseisen ketjun tärkeän kutsumustyön eteen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Palstaveljelle @Musta Nuoli onnittelut myös täältä. Mukava huomata, ettet kuitenkaan ole kokonaan pyristäytynyt eroon keskuudestamme. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun vastaavan tyyppinen elämänmuutos saa aikaan huomattavia muutoksia muissa harrasteissa tahi ajanvietteissä, pudottaen osan noista ihan kokonaan pois pelistä. Useat meistä tuntevat jonkun pariutuneen elämänsä varrelta, joka on uppoutunut pitkäksi ajaksi harrastamaan ainoastaan parisuhdetta.

En halua arvostella ketään, ja Mustaa Nuolta ei siis tietenkään edes tarvitse kun tämä ei näytä olevan hänelle mikään pulma, mutta varoittelen noin yleisesti ihmisiä menemästä uusiin ihmissuhteisiin pää edellä niin, että suunnilleen kaikki muu unohtuu. Jos joku ei tiedä miksi, niin lukekoon jostain elämänhallinnan oppaasta. Niissä luultavasti selitetään tällaisista ummet ynnä umpilammet.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Palstaveljelle @Musta Nuoli onnittelut myös täältä. Mukava huomata, ettet kuitenkaan ole kokonaan pyristäytynyt eroon keskuudestamme. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun vastaavan tyyppinen elämänmuutos saa aikaan huomattavia muutoksia muissa harrasteissa tahi ajanvietteissä, pudottaen osan noista ihan kokonaan pois pelistä. Useat meistä tuntevat jonkun pariutuneen elämänsä varrelta, joka on uppoutunut pitkäksi ajaksi harrastamaan ainoastaan parisuhdetta.

En halua arvostella ketään, ja Mustaa Nuolta ei siis tietenkään edes tarvitse kun tämä ei näytä olevan hänelle mikään pulma, mutta varoittelen noin yleisesti ihmisiä menemästä uusiin ihmissuhteisiin pää edellä niin, että suunnilleen kaikki muu unohtuu. Jos joku ei tiedä miksi, niin lukekoon jostain elämänhallinnan oppaasta. Niissä luultavasti selitetään tällaisista ummet ynnä umpilammet.

Kiitos sinullekin onnentoivotuksista!

Varoituksesi on näin yleisellä tasolla aiheellinen, vaikka se ei minua koskekaan ja minä olen tuontyyppisen läksyn aikoinani oppinut vuosia, vuosia sitten. Ei ollut silloinkaan kyse pahimmasta mahdollisesta uppoutumisesta, mutta niitäkin on lähipiirissä joskus nähty. Useimmiten tuontyyppinen ilmiö koskee nuoria tai nuorempia "parisuhdelaisia", vanhemmat ja toivottavasti viisaammat yleensä ymmärtävät mihin täysin holtiton uppoutuminen voi johtaa.

Tärkeää, ellei suorastaan olennaista on se, että parisuhteen molemmat osapuolet säilyttävät omat harrastuksensa ja ns. omaa elämää, vaikka uusi yhteiselämä tietysti etusijalle asetetaankin. Siitä ei mitään tule, jos muu ulkopuolinen maailma suljetaan pois tai jos jompi kumpi luopuu omista kavereistaan, kiinnostuksen kohteistaan tai näkemyksistään.

Se tietysti on selvää, että vuorokaudessa käytettävä aika on vakio ja kun sitä aikaa ja yleensäkin energiaa käytetään omaan puolisoon (joka tämän ajan tietysti ansaitsee), niin silloin käytettävissä oleva aika muihin asioihin väkisinkin vähenee. Jos sitä aiemmin käytti vaikkapa neljä tuntia illassa netissä roikkumiseen, niin jatkossa ei ole mielekästä käyttää kuin osa tästä ajasta ainakin jos haluaa sen parisuhteensa säilyttää ja sitä ylläpitää.

Sitä paitsi työhuoneeni (jossa tietokoneeni sijaitsee) on tällä hetkellä kolmen uuden kissatulokkaan eli puolisoni kissojen päämaja, jossa katit sopeutuvat uuteen asuntoonsa ja minun kahteen vanhempaan kissaansa. Ei tänne ole niin vain tulemista koneelle naputtelemaan, tai ainakin naputtelu keskeytyy kehräysten, puskujen ja maukumisen saattelemana hyvin rivakasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös