Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudella 2014–2015 (NHL edition)

  • 159 317
  • 736

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

- Herkku - Bobrovsky
- #J67 - Lundqvist - 30e
- Uniquewn - Rask - 30e
- Hasselbaink - Price - 30e
- Molkke - Bishop - 30e
-2-viivan syöttö - Rinne - 30e(?)
- Lumimies - Varlamov - 20e
- Shard - Lehtonen - 20e
- Eikka - Quick - 30e

Ja toiseksi samoilla säännöillä väitän että Aaron Ekblad vie Calderin. Sääntöihin se muuton että veto raukeaa jos jommankumman ehdokas lähetetään ensimmäisen 9 ottelun aikana takaisin junnuliigoihin mutta esim loukkaantumiset eivät raukaise vetoa. Samat panokset kuin ylläolevaan.

- Molkke - Drouin - 30e
- kake69 - Bennett - 30e
- Urpo35 - Kuznetsov - 30e
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Voisin lyödä vetoa Luongon Vecina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vecinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Kiinni veti! Otan Sergei "Maailman paras" Bobrovskyn. Panos voidaan sopia kesän mittaan.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Voin lyödä vetoa, että tämän ketjun vedoista (tätä ei lasketa) suuremman osan voittaa se, joka on lähtenyt mukaan kuin se, joka on kriteerit määrittänyt. Tasatilanteessa ei löydy voittajaa.

(Esim. Jombb#91:en ehdotus: Jonathan Drouin voittaa Calderin. kake619 otti vedon vastaan. Jos kake voittaa vedon, minä saan pisteen, jos Jombb#91 voittaa, vetoni vastaanottanut saa pisteen. Se kummalla enemmän pisteitä kauden lopussa voittaa.)
 

Jombb#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Väitän, että Lightning ei yllä 100 pisteen rajaan. Kympillä?

Tämä käy!

Eli. Lightning yltää 100 pisteen rajaan. Jombb#91 [KYLLÄ] - Jänkhä [EI]. Panos 10€

kake619 kirjoitti:
50€ ja Druin ei voita Calderia.

Lyödään tämäkin lukkoon!

Eli: Drouin voittaa Calderin. Jombb#91 [KYLLÄ] - kake619 [EI]. Panos 50€

Pelionnea tuleville kilpakumppaleille! :)

Lisäys:

Hedman on top-3 ääniä saanut Norris-äänestyksessä. Jombb#91 [KYLLÄ] - Eikka [EI]. Panos 30€
 
Viimeksi muokattu:

#J67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, IFK, PSG
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Tähän sanon Lundqvistin. 30e panos?
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Ei Kuznetsov kelpaisi tähän?

Kuznetsoville povaan Drouinin ohella parasta tulokaskautta, joten en uskalla lähteä tuohon. Kuka tahansa muu tulokas kelpaa kuin nuo kaksi.

Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Lähden tähän Raskilla, jos käy? 30 € sopii.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Olen tietty uusi kirjoittaja ja tuskin vielä luottoa löytyy muilta kirjoittajilta minua kohtaan maksun saamisesta, mutta jos vaan kelpaa niin Carey Pricellä ja 0,7l jallulla voisin lähteä kisaan mukaan! Mikäli Tapparan kannattajana asut Tampereen liepeillä niin maksun voisi suorittaa vaikkapa kädestä käteen jonkin hyvinvointiliike Alkon läheisyydessä?
 

Molkke

Jäsen
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

30€ ja Bishopin Benkku. Ja ymmärsinhän oikein, eli jos Rask, joka on jollakulla muulla valittuna voittaa, raha ei vaihda omistajaa minun suunnaltani, vaan vedot ovat aina head-to-head sinun ja toisen osapuolen kanssa?

Ja Calder-vetoosi 30€ ja Drouin
 
Viimeksi muokattu:

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Ja toiseksi samoilla säännöillä väitän että Aaron Ekblad vie Calderin. Sääntöihin se muuton että veto raukeaa jos jommankumman ehdokas lähetetään ensimmäisen 9 ottelun aikana takaisin junnuliigoihin mutta esim loukkaantumiset eivät raukaise vetoa. Samat panokset kuin ylläolevaan.

30€ ja Bennett kiinni täältä.
 

Urpo35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals
Ja toiseksi samoilla säännöillä väitän että Aaron Ekblad vie Calderin. Sääntöihin se muuton että veto raukeaa jos jommankumman ehdokas lähetetään ensimmäisen 9 ottelun aikana takaisin junnuliigoihin mutta esim loukkaantumiset eivät raukaise vetoa. Samat panokset kuin ylläolevaan.

30 eurolla voisin ottaa kiinni ja Kuznetzovilla.
 

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Jonathan Quick ja 30 euroa?
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
-Calderin pokkaa kaudella 2014-2015 Sam Bennet. Tähänkin panoksena joko Alkon tuote haarukasta 10-25€ tai 20€ käteistä/tilisiirto.

Tästä voisin ottaa kopin jos vain on enään mahdollista. Drouinillehan se menee.
 

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
Voisin kyllä itsekin kehitellä yhden vedon:

Nathan MacKinnonin tulevan kauden ottelukohtainen pistekeskiarvo on tulokaskauden lukemaa (0,77) matalampi

Ottelumäärällä ei väliä. Vedon suuruus max 30 e.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Tästä kiinni : Minä uskon että Vezina menee Pekka Rinteelle joka on suurin syy siihen että Predators taistelee kivikovassa Central divisioonassa pleijaripaikasta. Panokseksi käy rahasumma tai kahveista parhain, Jalokahvi. Päätä sinä.

Edit: Perseaukisten litkua joten pari pulloa Jalokahvia, tai vaikka 20-30e. Vaikutan itsekin tampereella usein, joten jos siellä asut hoituu myös jonkun paikallisen alkon edustalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös