Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudella 2014–2015 (NHL edition)

  • 159 380
  • 736

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Joo, mutta ei koske ensi kautta ;)

Noh noh, koskeehan se. Veikkaan, että saat postittaa mulle pullon Kosanderia jo jouluksi.

Tuo ensimmäisen viestin Capitals ja playoffit myös kutkuttelisi lyömään vetoa vastaan, mutta ei nyt ihan vielä lähdetä siihen.
 

#J67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, IFK, PSG
Väitän että Oliver Ekman-Larsson voittaa Norris trophyn.

Valitset yhden puolustajan, mikäli molemmat huti niin tasapeli.

Panoksena 20-50e
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Väitän että Oliver Ekman-Larsson voittaa Norris trophyn.

Valitset yhden puolustajan, mikäli molemmat huti niin tasapeli.

Panoksena 20-50e

Vieläkö onnistuu toinenkin? Jos onnistuu, niin sama panos kuin edellisessä ja P.K. Subban.
 

#J67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, IFK, PSG
Vieläkö onnistuu toinenkin? Jos onnistuu, niin sama panos kuin edellisessä ja P.K. Subban.

Käy tämäkin! Otan sittenkin vielä norris hedareita vastaan.

Oliver Ekman-Larsson on oma valintani.

Subban ja Pietrangelo jo varattu.
 
Viimeksi muokattu:

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Olen valmis lyömään 50€ vetoa siitä että Mikael Granlund ei mahdu 2010-draftluokan pistepörssin top4-joukkoon. Bonukseksi vetoon haluaisin että minun voittaessani toinen osapuoli laittaa kauden 2015-16 ajaksi allekirjoitukseensa tekstin: Mikael Granlund on yliarvostettu pelaaja, Defensefirst oli oikeassa. Ja mahdottoman sattuessa toimitaan tietysti toisinpäin.

Eiköhän joku palstan lukuisista suomipoikafaneista tähän tartu.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Pistetääs muutama ehdotus itsekin:

- Sam Bennett tekee enemmän pisteitä kuin Leon Draisaitl, vähintään 41 matsia pitää kertyä molemmille. Suuri todennäköisyys siis sille, että jompikumpi/kummatkin palaavat junnusarjaan, mutta jos ei, niin näin uskon käyvän.

- Johnny Gaudreau tekee vähintään 30 pistettä pelatessaan yli 60 ottelua.

- Gaudreau tekee enemmän pisteitä kuin (valitse seuraavista): Teuvo Teräväinen, Sam Reinhart, Mikhail Grigorenko, Mark Arcobello, Scott Laughton, Alexander Khokhlachev. Väh. 41 peliä molemmille osapuolille.

- Lance Bouma blokkaa enemmän laukauksia kuin valitsemasi hyökkääjä. Pelejä vähintään 60 per pelaaja. TAI sama veto Kris Russellilla, valitse pakki (pelejä sama määrä, eli väh. 60).

- Flames EI ole NHL:n huonoin kanadalaisseura runkosarjassa.

- Mark Giordano tekee enemmän maaleja kuin kukaan Canucksin puolustaja, pelatessaan vähintään 65 peliä.

Ja panokseksi 20-100 € per kohde riippuen siitä, miten neuvottelut etenevät.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Pistetääs muutama ehdotus itsekin:

- Gaudreau tekee enemmän pisteitä kuin (valitse seuraavista): Teuvo Teräväinen, Sam Reinhart, Mikhail Grigorenko, Mark Arcobello, Scott Laughton, Alexander Khokhlachev. Väh. 41 peliä molemmille osapuolille.

Ei Kuznetsov kelpaisi tähän?
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Olen valmis lyömään 50€ vetoa siitä että Mikael Granlund ei mahdu 2010-draftluokan pistepörssin top4-joukkoon. Bonukseksi vetoon haluaisin että minun voittaessani toinen osapuoli laittaa kauden 2015-16 ajaksi allekirjoitukseensa tekstin: Mikael Granlund on yliarvostettu pelaaja, Defensefirst oli oikeassa. Ja mahdottoman sattuessa toimitaan tietysti toisinpäin.

Eiköhän joku palstan lukuisista suomipoikafaneista tähän tartu.

En kuulu niihin palstan kovimpiin "suomipoikafaneihin", mutta otan tämän kiinni ilman tuota allekirjoitusta jos tähän lähdet. Hall ja Seguin tulevat olemaan edellä varmasti, muiden kanssa voikin olla sitten jo tasaisempaa.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Detroitin playoff-putki ei katkea tälläkään kertaa. Haasteita otetaan vastaan.

Tähänkin voisin tarttua. Detroit siis ei pääse playoffeihin kaudella 2014-2015. Panoksena alkon tuote/tuotteita?

Pistetään jotain itsekin tarjolle:

-Ovetchkin on taas paras maalintekijä. Panoksena puolikas jallu tms. Alkon tuote tai vaihtoehtoisesti 20€.
Asukki koppasi tämän.

-Florida tulee pääsemään playoffeihin kaudella 2014-2015. Panos sama kuin edellisessä
Helpot pois kuljeksimasta. Jallu kelpaa.
Apmp- otti siis tästä kopin.

-Kasperi Kapanen ei tule pelaamaan ensimmäistäkään peliä NHL:n puolella (runkosarja+playoffit) kaudella 2014-2015. Samaa panosta tarjoan tähänkin.

-Calderin pokkaa kaudella 2014-2015 Sam Bennet. Tähänkin panoksena joko Alkon tuote haarukasta 10-25€ tai 20€ käteistä/tilisiirto.
Kopin tästä ottivat TylerDG, Asukki ja Daro.
 
Viimeksi muokattu:

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Dany Heatley tekee 25+ maalia runkosarjassa, ilman suurempia loukkaantumisia. Panoksena voi olla mitä tahansa, paitsi ei alkoholijuomia.
 

Gemondo

Jäsen
Dany Heatley tekee 25+ maalia runkosarjassa, ilman suurempia loukkaantumisia. Panoksena voi olla mitä tahansa, paitsi ei alkoholijuomia.

Ei tee.

Mutta miten määritellään "ilman suurempia loukkaantumisia"? Olisko 65 ottelua sopiva raja? Vai kenties runkosarja ilman sellaista loukkaantumista joka pitää Danyn sivussa yli kuukauden kerrallaan?
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Ei tee.

Mutta miten määritellään "ilman suurempia loukkaantumisia"? Olisko 65 ottelua sopiva raja? Vai kenties runkosarja ilman sellaista loukkaantumista joka pitää Danyn sivussa yli kuukauden kerrallaan?

Yli 65 ottelua on ihan riittävä raja. Joku 0-30€ arvoinen summa/tavara riittävä vetopanokseksi?
 

Jombb#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Voisin itsekkin heittää 3 vetoa ilmoille. Panos väliltä 10-50e.

Jonathan Drouin voittaa Calderin

Lightning yltää 100 pisteen rajaan

Hedman on ehdolla Norris-trophyyn
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
En ole tähän betsailemassa, mutta kysyn kun rupesi mietityttämään...
Mitenkäs tässä muuten määritellään pidempään kestävä kausi? Onko se päivämäärän mukaan vai vai pelien mukaan? Esimerkiksi siis, jos molemmat jäisivät ulos pleijareista ja toinen pelaa viimeisen runkosarjan ottelunsa myöhemmin tai jos molemmat tippuvat pleijareissa ensimmäisellä kierroksella 4-0, mutta toinen pari pelataan myöhemmin, niin onko tuo tasapeli vai ei?

Itse ajattelin ottelumäärä, mutta niiden ollessa tasan joko pvm tai ratkaisematon. Saakoot veli JTX päättää. :)
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tähänkin voisin tarttua. Detroit siis ei pääse playoffeihin kaudella 2014-2015. Panoksena alkon tuote/tuotteita?

Sellainen perus ~20€ pullo voisi olla ihan asiallinen. Tai tilisiirtona, jos menee helpommin.
 

Asukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts, Tappara
Pistetään jotain itsekin tarjolle:

-Ovetchkin on taas paras maalintekijä. Panoksena puolikas jallu tms. Alkon tuote tai vaihtoehtoisesti 20€.

-Calderin pokkaa kaudella 2014-2015 Sam Bennet. Tähänkin panoksena joko Alkon tuote haarukasta 10-25€ tai 20€ käteistä/tilisiirto.

Voin ottaa molemmista kopin. Toiseen ilmeisesti jo löyty, mutta jos otat vielä toisen vedon vastaan niin oon mukana? Molemmista 20€ tilisiirrolla kelpaa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Dany Heatley tekee 25+ maalia runkosarjassa, ilman suurempia loukkaantumisia. Panoksena voi olla mitä tahansa, paitsi ei alkoholijuomia.

Tämä ja 30€? Väitän, että ei tee.

Rajana tuo vähintään 65 peliä?
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Olen valmis lyömään 50€ vetoa siitä että Mikael Granlund ei mahdu 2010-draftluokan pistepörssin top4-joukkoon. Bonukseksi vetoon haluaisin että minun voittaessani...

Käy.

Ja minun voittaessa sinä pistät tämän tekstin allekirjoitukseesi, "Olen aivan uskomaton keihäs. Vai oletko muka törmännyt minua huonompaan provoilijaan missään? Niinpä, check and mate." Ok?

Rahojasi en tarvitse vaan haluan nähdä (sensuroidun) kuvakaappauksen 50€ siirrosta Kissojen Suojelu ry:n tilille. (FI40 1146 3001 1286 66)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös