Käyn Ahon laitaa... Jyrki Aho Ässien päävalmentajana

  • 194 453
  • 1 110

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sama käynyt mielessä. Niin symppis jätkä, että eiköhän mennä sitten kevät 2013 -tyylillä loppuun asti, saadaan Jykälle duunii!
Sait ylipuhuttua, hyppään samaan junaan!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä. Tappio oli Ahon vika ihan niinkuin Kotkaniemen ja Niittysenkin. Nehän siellä penkin takana seisoskelivat.

TUOSSA TERKUT SILLE JOLLA OLI MUNAA TULLA KÄNNISSÄ AUKOMAAN PÄÄTÄÄN MULLE KOLMANNESSA ERÄSSÄ. VITTU, MUN MIELESTÄ KENENKÄÄN EI TARTTE TULLA UHITTELEMAAN MISTÄÄN MIELIPITEISTÄ VAIKKA ONKIN MUKAMAS NIIN KOVA KIEKKOTIETÄJÄ KUN ON JATKOAIKAANKIN KIRJOITTANUT JO VUODESTA 2007. Ja on mulla aikamoinen haisu siitä kuka tuo sälli oli, mutta sitä en tiedä mistä tuntee minut. On ennenkin täällä aukonut päätään, mutta ei ole mulle yhtään tuttu naamasta jos vaan tämä epäilemäni oli.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Kyllä. Tappio oli Ahon vika ihan niinkuin Kotkaniemen ja Niittysenkin. Nehän siellä penkin takana seisoskelivat.

TUOSSA TERKUT SILLE JOLLA OLI MUNAA TULLA KÄNNISSÄ AUKOMAAN PÄÄTÄÄN MULLE KOLMANNESSA ERÄSSÄ. VITTU, MUN MIELESTÄ KENENKÄÄN EI TARTTE TULLA UHITTELEMAAN MISTÄÄN MIELIPITEISTÄ VAIKKA ONKIN MUKAMAS NIIN KOVA KIEKKOTIETÄJÄ KUN ON JATKOAIKAANKIN KIRJOITTANUT JO VUODESTA 2007. Ja on mulla aikamoinen haisu siitä kuka tuo sälli oli, mutta sitä en tiedä mistä tuntee minut. On ennenkin täällä aukonut päätään, mutta ei ole mulle yhtään tuttu naamasta jos vaan tämä epäilemäni oli.
Jos on pokkaa tulla aukomaan päätään, niin luulisi kertovansa oman nimensä ja nimimerkkinsä. Täällä saa jokainen sanoa mitä haluaa ja on kyllä erikoista, että toisten yksityisyyttä ei kunnioiteta. Minua ei haittaa, että täällä on erilaisia mielipiteitä, päinvastoin. Se on tämän foorumin tarkoitus.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Kyllä. Tappio oli Ahon vika ihan niinkuin Kotkaniemen ja Niittysenkin... ...Ja on mulla aikamoinen haisu siitä kuka tuo sälli oli, mutta sitä en tiedä mistä tuntee minut. On ennenkin täällä aukonut päätään, mutta ei ole mulle yhtään tuttu naamasta jos vaan tämä epäilemäni oli.

Ihan varmasti ei ollut Esteri, jonka vaimo voi todistaa. En ollut hallilla, enkä edes kännissä, mikä toisaalta olisi helpottanut tuloksen kestämistä. :)
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Jos on pokkaa tulla aukomaan päätään, niin luulisi kertovansa oman nimensä ja nimimerkkinsä.
Jos ei muuten jo ole noloa vittuilla toiselle foorumikirjoituksista, niin se että pysytellään vielä itse "nimettömänä" tekee asiasta kyllä todella naurettavaa.

Toivottavasti on pokkaa pyydellä anteeksi, kunhan selviää.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos ei muuten jo ole noloa vittuilla toiselle foorumikirjoituksista, niin se että pysytellään vielä itse "nimettömänä" tekee asiasta kyllä todella naurettavaa.

Toivottavasti on pokkaa pyydellä anteeksi, kunhan selviää.

Nykyihmisten ajatusmaailma jaksaa yhä edelleen toisinaan ihmetyttää. Siis se, että täällä nettipalstoilla naureskellaan toisille nimimerkin takaa on täysin ok, mutta jos joku menee sanomaan asiat päin naamaa, on se raukkamaista?

Kannattaa kaikkien kirjoittajien pitää mielessään se, että kaikki tännekin suollettu on julkista materiaalia ja tuhansien viestien jälkeen tulee helposti paljastaneensa itsestään sen verran informaatioita, että joku voi tunnistaa nimimerkin takaa kirjoittelijan. Monesti on puhe siitä, että pelaajat ja valmentajat ovat julkisessa ammatissa ja siksi heitä on ok kritisoida välillä kärkkäästikin. Ihan samalla tavalla on mielestäni oikein kritisoida kaikkia meitä tänne kirjoittelevia ja jos sen tekee ns. oikeassa elämässä, on se mielestäni huomattavasti suoraselkäisempää kuin hassutella jossain "Mille naurat nyt?"-ketjussa.

Disclaimeriksi, minä en ole korkille mennyt avautumaan, enkä tiedä hänen henkilöllisyyttään, eikä se minua kiinnosta. Ainoa nimimerkki, jonka henkilöllisyyden luulen tietäväni, on eräs tänne kirjoittelevä ex-Ässä, mutta häntäkään en tunne oikeassa maailmassa, enkä omia epäilyksiäni sen enempää avaa.
 
Käsittääksemme viimeiset viestit eivät kuulu mitenkään otsikon alle. Palataan siis keskustelussa aiheeseen, joka on päävalmentaja Jyrki Aho.

Nimimerkkien todellisista henkilöllisyyksistä ei ole lupaa keskustella ollenkaan missään ketjussa.

Moderaattorit
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Anteeksi nyt vaan @Moderaattorit mutta mun mielestäni se kuuluu juurikin Jyrki Ahosta kertovaan ketjuun jos umpihumalainen kaveri tulee haastamaan kanssani riitaa sen vuoksi että pidän Ahoa vain keskinkertaisena valmentajana.

Ja siis tottakai kanssani olisi voinut keskustella tai väitellä ihan asiallisesti naamatustenkin mutta jos kaverin asenne on todella hyökkäävä ja aloittaa keskustelun vain aukomalla päätään niin kyllä se on aika väärä lähestymistapa.

EDIT: Ei kai tässä siis kenenkään henkilöllisyyttä ole arvuuteltu sen enempää.
 
Viimeksi muokattu:

sandaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vladimir Vujtek
Itse olen sitä mieltä, että Aho saa joukkueen puolustamaan ja taistelemaan kiekottomana hyvin (poislukien eilen), mutta kiekolliseen peliin hänellä ei juurikaan ole annettavaa. Ässien kiekollinen hyökkäyspelaaminen on huonoa , samoin yyvee, avauspelaamisesta puhumattakaan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime kaudella työläs ilme vei säälipleijareihin ja lopulta tehottomuuteen kaaduttiin. Tämän kauden porukassa on tehoja tekeviä kavereita enemmän, ainakin pitäisi olla ja työläs ilme on edelleenkin voimassa, ehkä ei niin vahvana elementtinä kuin vuosi sitten. Jännä nähdä, missä ollaan, kun kausi on loppupuolella. Kuuden joukkoon pitäisi päästä runkosarjassa ja siitä sitten vaikka kuinka pitkälle.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen sitä mieltä, että Aho saa joukkueen puolustamaan ja taistelemaan kiekottomana hyvin (poislukien eilen), mutta kiekolliseen peliin hänellä ei juurikaan ole annettavaa. Ässien kiekollinen hyökkäyspelaaminen on huonoa , samoin yyvee, avauspelaamisesta puhumattakaan.
15 pelin kuntopuntarissa Ässien ylivoima toiseksi parasta, samoin alivoima. Enkä nyt tuota hyökkäyspelaamistakaan kovin huonona pidä, viimeistelyä kylläkin.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enkä nyt tuota hyökkäyspelaamistakaan kovin huonona pidä, viimeistelyä kylläkin.
5vs5 pelissä Ässillä toiseksi vähiten laukauksia liigassa, vain Jukureilla 12 laukausta vähemmän. Laukaisu% taas on TPS:n jälkeen liigan toiseksi paras.
Tuossa valossa Ässien ongelma on paikkojen luonnissa, viimeistely liigan kärkeä.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
5vs5 pelissä Ässillä toiseksi vähiten laukauksia liigassa, vain Jukureilla 12 laukausta vähemmän. Laukaisu% taas on TPS:n jälkeen liigan toiseksi paras.
Tuossa valossa Ässien ongelma on paikkojen luonnissa, viimeistely liigan kärkeä.
Varmasti noinkin, kuitenkin esimerkiksi Lukko pelissä Ässillä olisi ollut mahdollisuus naulata peli paremmalla viimeistelyllä. Vai pitäisikö sanoa paremmalla tuurilla, paikkoja oli tehdä enemmän kuin se yksi .
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt sovitaankin sitten niin, että Aho tekee Kivet. Ensin Ässille mestaruus, sitten Nuorten maajoukkueen valmentajaksi Kiven tapaan...saadaan Jasperikin mukaan niihin kisoihin.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ahon - ja mielellään muutaman muunkin suomalaisen valmentajan pitäisi päästä koutsaamaan Pohjois-Amerikkaan ja opettelemaan miten joukkue valmennetaan pelaamaan pienessä kaukalossa ja sikäläisillä säännöillä. Sarjatason ei tarvitse olla Änäri tai edes AHL. ECHL tai juniorisarjat kelpaavat vallan mainiosti tähän tarkoitukseen. Kunhan vaan on vastuuvalmentajan rooli eikä mikään kiekonkerääjän rooli.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jykalle juhlapeli torstaina: täyteen tulee 400 lähtöä Liigassa. Toivottavasti tämä taisto päättyy voittoon eikä karmeaan 0-6 tappioon...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jatkoajan Porin pään Manu Lempisen twiittejä Kärpät-ottelun jälkeen

Aho on tuonut paljon hyvää, mutta yhtä en tajua. Sata peliä kuunneltu tappioiden jälkeen samaa: tylyyttä, työtä, kamppailua lisää. Olisko valmentajallakin tässä joku vastuu, edes joskus? Motivoi ja valmista joukkueesi

Ja toisaalta, jos työkalupakista löytyy ainoastaan kamppailu ja tylyys, kannattaako sitä tason vaihtelua ihan kauheasti ihmetellä. Joku joukkue on tiettävästi ollut joskus vapautunut, kun välillä voittaa suunnitelmallisella hyökkäyspelilläkin

Itekin pääsääntösesti tykännyt Ahon tyylistä, vaatimustasosta, työteliäisyydestä. Kääntöpuolena tullut kritisoitua kiekollisuutta/pelin kehittymistä koko viime kausi. Nyt on yks sisäänajokausi harjoteltu ja paremmat työkalut, ohan tuossa ollut viitteitä luovuudesta.

Mutta ei rytmittäminen/hyökkäyspeli ehkä ihan optimaalista ole ollut tälläkään kaudella. Loukkaantumisten piikkiin voi laittaa osan, silti asioita voi toteuttaa/toteutetaan heikommillakin materiaaleilla.

Puolustaminen ja kamppailu on kuluttavaa vs rytmittäminen, kiekonhallinta, hyökkäyspeli. Toivottavasti valmennusryhmä, johon Ahon lisäksi kuuluu myös tuleva päävalmentajamme, kykenevät reagoimaan ja siirtämään erilaisia tapoja pelata, pitää kiekkoa, hyökätä jään tasolle.

Ukkoa sivussa ja tärkeistä pisteistä pelataan hieman alavireisessä jaksossa. Ei oo helppo kehittää peliä just nyt, kamppailu/tylyys on siten helpoin/kuluttavin ratkaisu.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Empä jaksa sen enempää kirjoittaa tänne kun jotkut taas näkevät kirjoituksessani yhden punaisen Rockyn mutta kuitenkin... Kolme asiaa jotka mun mielestäni ovat Ahon "kompastuskiviä".
1. Pelinaikainen reagointi. Ei peluuteta kuumia pelaajia, ei katsota ketä vastaan kukakin pelaa, ei vaihdeta maalivahtia tai oteta aikalisää silloin kun on oikea aika.
2. Parhaiden kombinaatioiden puuttuminen. Tästä voi vapaalla kädellä vetää viivan maalinteon tökkimiseen. Ei vaan voi laittaa puolustavaa pakkia nelosen laitaan, ei voi laittaa kahta kiekollisinta pakkia samaan pariin, ei voi tehdä ketjuja kolmesta rightista tai kolmesta leftistä. Ketjuja on kyllä sekoiteltu, mutta mun mielestäni johdonmukaisuus puuttuu. Ketjuruletti (/kierrätys) on lähinnä tarkoittanut nelosen laiturin vaihtamista, ennen tätä loukkaantumis- /sairastumissumaa.
3. Kyky katkaista/kääntää putkia puuttuu. Ässät on ihan uskomaton putkijoukkue. Jopa pelaajat pelaavat hyviä pelejä putkissa ja sitten hiipuvat takaisin eri tasolle. Pelataan tasainen eka erä ja sitten vastustaja tekee pari maalia. Ässät ei vaan kykene siitä nousemaan. Ja homma on jotenkin hengetöntä. Lisäksi jokaiselle sarjassa kovemmalle joukkueelle hävitään kotona ihan vitusti.

Palikat on mestaruuteen asti (jopa maalivahti vaikutti kauden alussa siltä), mutta nyt suurin ongelma mestaruuden tiellä on valmennus. Tekisi mieli sanoa että mitä minä sanoin, mutta siitä voi tulla joku urpo valittamaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Palikat on mestaruuteen asti (jopa maalivahti vaikutti kauden alussa siltä), mutta nyt suurin ongelma mestaruuden tiellä on valmennus. Tekisi mieli sanoa että mitä minä sanoin, mutta siitä voi tulla joku urpo valittamaan.

Valmennusryhmässä on vieläpä ens kauden päävalmentajamme, jolla ilmeisesti ei ole visiota, kykyä tai rahkeita tuoda kokonaisuuteen uusia mausteita. Voi melkeen lyödä ruksin jo ens kaudenkin päälle. Huolestuttavaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Valmennusryhmässä on vieläpä ens kauden päävalmentajamme, jolla ilmeisesti ei ole visiota, kykyä tai rahkeita tuoda kokonaisuuteen uusia mausteita. Voi melkeen lyödä ruksin jo ens kaudenkin päälle. Huolestuttavaa.
Toisaalta, jos jutut siitä miten Autoritäärinen valmentaja Aho on pitää paikkaansa niin tuosta on vaikea sanoa. Toivottavasti Miku ja Niittynen ovat oppineet muutakin kuin kiekkojen keräämistä. Siinä varmasti lienevät maan parhaimmistoa.

Ja just niinku Pratu tuossa myös toteaa, ei kai tässä nyt enää sitä kaivata että valmennuskin alkaisi keikuttaa laivaa.
 
Viimeksi muokattu:

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valmennusryhmässä on vieläpä ens kauden päävalmentajamme, jolla ilmeisesti ei ole visiota, kykyä tai rahkeita tuoda kokonaisuuteen uusia mausteita. Voi melkeen lyödä ruksin jo ens kaudenkin päälle. Huolestuttavaa.
No se tästä puuttuis että valmennuksessa alettaisiin kiskoa köyttä eri suuntiin. Aho nyt päävalmentajana ja sen mukaan mennään. Ensi kaudella sitten vähän eri sävelin Kotkaniemen johdolla uutta tarinaa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
No se tästä puuttuis että valmennuksessa alettaisiin kiskoa köyttä eri suuntiin. Aho nyt päävalmentajana ja sen mukaan mennään. Ensi kaudella sitten vähän eri sävelin Kotkaniemen johdolla uutta tarinaa.

En tiedä eri suunnnista. Mutta muistanko esim. siinä kirjassa mestaruuden jälkeen Karri Kiven kertoneen, kuinka välillä haastettiin kovastikin. Oliko haastaminen sitten Kaukorannan kädenjälkeä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät oli kuudentena ennen loukkaantumissumaa hieman ailahtelevalla maalivahtipelilläkin. Kui vitun hyvin menisi kunnon valmentajalla!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkoajan Porin pään Manu Lempisen twiittejä Kärpät-ottelun jälkeen





Itekin pääsääntösesti tykännyt Ahon tyylistä, vaatimustasosta, työteliäisyydestä. Kääntöpuolena tullut kritisoitua kiekollisuutta/pelin kehittymistä koko viime kausi. Nyt on yks sisäänajokausi harjoteltu ja paremmat työkalut, ohan tuossa ollut viitteitä luovuudesta.

Mutta ei rytmittäminen/hyökkäyspeli ehkä ihan optimaalista ole ollut tälläkään kaudella. Loukkaantumisten piikkiin voi laittaa osan, silti asioita voi toteuttaa/toteutetaan heikommillakin materiaaleilla.

Puolustaminen ja kamppailu on kuluttavaa vs rytmittäminen, kiekonhallinta, hyökkäyspeli. Toivottavasti valmennusryhmä, johon Ahon lisäksi kuuluu myös tuleva päävalmentajamme, kykenevät reagoimaan ja siirtämään erilaisia tapoja pelata, pitää kiekkoa, hyökätä jään tasolle.

Ukkoa sivussa ja tärkeistä pisteistä pelataan hieman alavireisessä jaksossa. Ei oo helppo kehittää peliä just nyt, kamppailu/tylyys on siten helpoin/kuluttavin ratkaisu.
Mun mielestä Aho on kyllä ottanut myös itse vastuuta näistä rökäletappioista ja on sanonut ihan suoraan, että heidän täytyy käydä läpi mistä nämä johtuu ja pyrkiä valmistautumaan peleihin paremmin.

Heikkoja puolia Ahon pelissä on mielestäni jääräpäinen kokeneemman osaston peluuttaminen. Tämä näkyy varsinkin ylivoimilla, jossa on pelaajia jotka eivät ole siellä kotonaan ja muutenkin ylivoimasapluunat on aika heikkoja. Noh, toki ylivoima on yllätyksekseni ollut aika tehokasta. Lisäksi tämä näkyy juuri ketjujen ja pakkiparien muodostamisessa... Joka pelissä näkee paljon tilanteita, mitkä pelataan huonosti ainakin osittain sen takia, kun väärän kätiset ukot häärii itselleen ei niin luontaisissa paikoissa.

Toinen on juuri tuo riskien minimoimisen ylimitottaminen. Joka syö aika paljon työkaluja pelien rytmittämisestä ja ylipäänsä luovasta hyökkäyspelaamisesta. Ehkä samaan kategoriaan kuuluu jotenkin osittain luovien pelaajien pelin tason heikkeneminen, ylipäänsä laput silmillä tyyliin pelaamisen korostuminen ja toisaalta pelirohkeuden puute joissakin tilanteissa. Sillä onko nämä seurausta Ahon pelitavasta tai siitä, että pelaajat eivät ymmärrä Ahoa oikein, ei ole oikeastaan mitään merkitystä, koutsi on tässä tapauksessa ns. syyllinen.
Empä jaksa sen enempää kirjoittaa tänne kun jotkut taas näkevät kirjoituksessani yhden punaisen Rockyn mutta kuitenkin... Kolme asiaa jotka mun mielestäni ovat Ahon "kompastuskiviä".
1. Pelinaikainen reagointi. Ei peluuteta kuumia pelaajia, ei katsota ketä vastaan kukakin pelaa, ei vaihdeta maalivahtia tai oteta aikalisää silloin kun on oikea aika.
2. Parhaiden kombinaatioiden puuttuminen. Tästä voi vapaalla kädellä vetää viivan maalinteon tökkimiseen. Ei vaan voi laittaa puolustavaa pakkia nelosen laitaan, ei voi laittaa kahta kiekollisinta pakkia samaan pariin, ei voi tehdä ketjuja kolmesta rightista tai kolmesta leftistä. Ketjuja on kyllä sekoiteltu, mutta mun mielestäni johdonmukaisuus puuttuu. Ketjuruletti (/kierrätys) on lähinnä tarkoittanut nelosen laiturin vaihtamista, ennen tätä loukkaantumis- /sairastumissumaa.
3. Kyky katkaista/kääntää putkia puuttuu. Ässät on ihan uskomaton putkijoukkue. Jopa pelaajat pelaavat hyviä pelejä putkissa ja sitten hiipuvat takaisin eri tasolle. Pelataan tasainen eka erä ja sitten vastustaja tekee pari maalia. Ässät ei vaan kykene siitä nousemaan. Ja homma on jotenkin hengetöntä. Lisäksi jokaiselle sarjassa kovemmalle joukkueelle hävitään kotona ihan vitusti.

Palikat on mestaruuteen asti (jopa maalivahti vaikutti kauden alussa siltä), mutta nyt suurin ongelma mestaruuden tiellä on valmennus. Tekisi mieli sanoa että mitä minä sanoin, mutta siitä voi tulla joku urpo valittamaan.

Kaksi ensimmäistä pointtiasi ovat varmaan ihan paikkansa pitäviä. Kolmas pointtisi vaikuttaa melkoisen huuhaalta. Ässillä on yksi neljän ottelun tappio- ja voittoputki sekä kaksi kolmen ottelun tappio ja voittoputkea. Tämä kuulostaa melko normaalilta ailahtelulta, toki harjoittelukausien vaihtelu ja isot loukkaantumissumat ovat omiaan luomaan erinäisiä putkia. Tuolla on monta peliä, missä on katastrofipeliä seurannut äärimmäinen ryhtiliike ja huippupeliä seurannut totaali sulaminen... Nämäkin on kaikki ihan normaaleja vaihteluja, joita tulee jopa ammattilaisille ja varsinkin joukkueille, jotka eivät ole täynnä huippuammattilaisia.

Onhan kotipelit parhaita joukkueita vastaan menneet aika huonosti, mutta että hävittäisiin aina ihan vitusti on taas sitä huuhaata. Ässät on pelannut Liigan top5 joukkueita vastaan kotonaan 9 kertaa ja voittanut niistä vain kolme. Kolme kertaa ollaan hävitty enemmän kuin kahdella maalilla, muuten ottelut on ollut aika tasaisia.

Ti 19.9.2017 18:30 Ässät - Tappara 3 — 2 VL
Ke 4.10.2017 18:30 Ässät - Kärpät 2 — 3
La 21.10.2017 18:30 Ässät - Lukko 3 — 2 VL
To 26.10.2017 18:30 Ässät - TPS 2 — 3 JA
To 16.11.2017 18:30 Ässät - JYP 1 — 3
La 25.11.2017 18:30 Ässät - Lukko 4 — 2
La 9.12.2017 18:30 Ässät - TPS 2 — 7
La 30.12.2017 17:00 Ässät - JYP 0 — 7
Ti 9.1.2018 18:30 Ässät - Kärpät 0 — 5
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ässät oli kuudentena ennen loukkaantumissumaa hieman ailahtelevalla maalivahtipelilläkin. Kui vitun hyvin menisi kunnon valmentajalla!

Tämäkin on totta. Moni osa-alue on ollut kunnossa ja pisteitä napsittiin välillä tasaisesti. Pari ukkoa takas, yv-tehot nousuun, Andylle hypnoosia ja vyöhyketerapiaa. Ja hups, mestaruusjuna kiihdyttää raiteillaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös