Jyri Marttinen – patapakiston heart & soul

  • 186 160
  • 800

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mie uskon, että tässä(-kin) tapauksessa ratkaisee kokonaispaketti, jossa eroa Ässiin voi tulla palkan, sopimuksen pituuden ja valmennuksen lisäksi myös kaukalon ulkopuolisilla seikoilla. Tampere voi tarjota poria enemmän mahdollisuuksia vaikka puolisolle jne. En usko, että tällaisen uran tehnyt kokenut kaveri juoksee vain ja ainoastaan palkan perässä.

Njaa, Marttinen on mun tietojeni mukaan viihtynyt erittäin hyvin perheensä kanssa Porissa. Mä uskon tavallasi, että kokonaispaketti ratkaisee, mutta jos mietitään palkka-asioita, jääkiekkoilullisia olosuhteita, eli uutta hallia ja koutsi Jyrki Ahoa plus ensi kauden ihan hyvältä näyttävää pelaajapakettia, niin en mä näe Ilveksessä selvää voittajaa mitään kohtaa tarkasteltaessa. Niin Karrin lumoissa Jyri tuskin on.

Ässät pystynee Ilveksen rahatarjoukset mätsäämään helposti, mutta iso kysymys on, että haluaako Ässät näin toimia. Minun mielestäni ehdottomasti näin pitäisi toimia, mutta tiedä häntä, kun Ässät on kyseessä.

Eipä silti, luulisi Marttisella olevan vähän kovempia ottajia kuin Ilves ja Ässät. Nimimerkillä Jyristäkö ratkaiseva palanen Hifkin mestaruuspalettiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Marttinen on ollut harjoituksissa mukana mutta kontaktikiellossa. Olisiko siis mahdollista nostaa huomenna mies 7. pakiksi mukaan? Onhan Grattonkin ollut monta kertaa vermeet päällä ylimääräinen hyökkääjä, joka ei ole pelannut minuuttiakaan. Näin Marttinen voisi saada ansaitsemansa kunnianosoitukset yhdessä Uusitalon ja Sammalkankaan kanssa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ideana mainio, jos kerran on lähdössä muualle, kokoonpanoon vaan, vaikka ylimääräiseksi. Saisi nuo kaikki kolme pakkia ansaitut suosionosoitukset.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
En ole kyllä mistään kuullut, että Marttinen olisi lähdössä joskaan ei ole havaintoa jatkosopparistakaan.

Ässät nostaa Uden kapteeniksi kuten Tapsan varakapteeniksi. Olisin kuvitellut Ässien hehkuttavan " näe mestarijoukkueen viimeiset pelaajat vielä kerran" mikäli Jyssy olisi myös lähdössä.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
En ole kyllä mistään kuullut, että Marttinen olisi lähdössä joskaan ei ole havaintoa jatkosopparistakaan.

Ässät nostaa Uden kapteeniksi kuten Tapsan varakapteeniksi. Olisin kuvitellut Ässien hehkuttavan " näe mestarijoukkueen viimeiset pelaajat vielä kerran" mikäli Jyssy olisi myös lähdössä.
No tämä sama juolahti myös itselle mieleen, jos jatko olisi kuitenkin tehty?
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No tämä sama juolahti myös itselle mieleen, jos jatko olisi kuitenkin tehty?
Olisi hienoa, jos Jyssy jatkaisi. Eiköhän se huomenna jo tiedetä, niin veikkaan.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En ole kyllä mistään kuullut, että Marttinen olisi lähdössä joskaan ei ole havaintoa jatkosopparistakaan.

Ässät nostaa Uden kapteeniksi kuten Tapsan varakapteeniksi. Olisin kuvitellut Ässien hehkuttavan " näe mestarijoukkueen viimeiset pelaajat vielä kerran" mikäli Jyssy olisi myös lähdössä.

Minä taas kuvittelisin että loukkaantuneen pelaajan nostaminen kokoonpanoon pelkkänä markkinointikikkana saattaa olla jonkun, esimerkiksi pelaajan itsensä mielestä, jokseenkin mautonta.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä taas kuvittelisin että loukkaantuneen pelaajan nostaminen kokoonpanoon pelkkänä markkinointikikkana saattaa olla jonkun, esimerkiksi pelaajan itsensä mielestä, jokseenkin mautonta.
Siis jos olisi lähdössä pois, eikös se olisi aivan toinpäin, pääsisi vielä morjestaa yleisöä. Uskon että arvostaisi.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Siis jos olisi lähdössä pois, eikös se olisi aivan toinpäin, pääsisi vielä morjestaa yleisöä. Uskon että arvostaisi.

Varmasti arvostaisi, en minä sillä, mutta eihän siitä ole kuin neljä päivää kun Ässät tiedotti, että Marttisen kausi on ohi. Siihen peilaten "näe Jyssy vielä kerran" - tyyppinen markkinointi tuntuisi pikkuisen ontuvalta.

Ja voihan Marttinen tulla vaikka siviilit päällä yleisöä morjestamaan pelin jälkeen jos se tuntuu tärkeältä ja jos hän siis tosiaan on lähdössä.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Varmasti arvostaisi, en minä sillä, mutta eihän siitä ole kuin neljä päivää kun Ässät tiedotti, että Marttisen kausi on ohi. Siihen peilaten "näe Jyssy vielä kerran" - tyyppinen markkinointi tuntuisi pikkuisen ontuvalta.
Ei tuossa olisi mistään markkinoinnista enää kyse. Mutta ei tuon takia tosiaan mitään pelikamoja tarvitse niskaan heittää.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Miten sen kukin haluaa kokea, mutta olisi Ässät varmaan kiittänyt myös Marttista näistä vuosista (3?) ja tärkeänä osana olemisesta mestaruusjoukkueessa samalla kuin Sammalkangasta ja Uusitaloa kiitellään. Olen kuulemma ollut tosin joskus väärässäkin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten sen kukin haluaa kokea, mutta olisi Ässät varmaan kiittänyt myös Marttista näistä vuosista (3?) ja tärkeänä osana olemisesta mestaruusjoukkueessa samalla kuin Sammalkangasta ja Uusitaloa kiitellään. Olen kuulemma ollut tosin joskus väärässäkin.

Kaikki on mahdollista, minusta tuolla perusteella ei kuitenkaan kannata lietsoa mitään toiveajattelua liittyen siihen että Marttinen jatkaisikin Ässissä.

Se on toki toisaalta totta että huhut lähdöstä muualle ovat vaimentuneet pitkän loukkaantumisen myötä ja todenäköisesti markkina - arvokin on pudonnut samasta syystä johtuen. Eli siinä mielessä toivoa on.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En mää usko että liki koko Ässien mestarijoukkueen puolustus olisi Ipaan menossa. Ipan pakistossa on nyt jo valmiiksi neljällä pelaajalla sopimus (+ Vittasmäen optio), lisäksi oma junnutuotanto varmasti nostaa 1-2 uutta kaveria rinkiin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa kyllä jos Marttinen päästettiin toiseen liigaseuraan.. Vai halusiko itse lähteä muihin maisemiin? Sitten ei mahda mitään. Hieno mies kuitenkin ja ikävä tulee kyllä ensi kaudella.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Vituttaa kyllä jos Marttinen päästettiin toiseen liigaseuraan.. Vai halusiko itse lähteä muihin maisemiin? Sitten ei mahda mitään. Hieno mies kuitenkin ja ikävä tulee kyllä ensi kaudella.

Marttisen kanssa neuvoteltiin jatkosta, mutta neuvotteluosapuolet olivat niin kaukana toisistaan, että tiet eroavat.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Marttinen oli ilmeisesti Ässille liian kallis. Tuli ikävä jo tällä kaudella. Ässät kokoaa nuorta halpaa joukkuetta. Puolustukseen tarvitaan kuitenkin kokemusta varsinkin, jos Viitasenkin ura on ohi. Kuka korvaa Kantri-Jyrin?
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mahtava juttu. Pakko tykätä! Eipä Jyssy maalinteko-ongelmia ratkaise, mutta onhan tuossa oikea isähahmo kokemattomalle pakistolle. Ja kunnossa ollessaan EHT-tason jätkä. Loistavaa.

Kohtalaisen legendaarinen prosessi tämä kyllä oli. On kyllä soudettu ja huovattu oikein urakalla maaliskuusta syyskuuhun. No tärkeintä tässä kohtaa on päämäärä, ei matka.
 

Bamb1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eipä tämä suurena yllätyksenä ainakaan tänne tullut. Jo pitkään ollut tiedossa, että sopimus Maran kanssa on. En vieläkään osaa sanoa miksi vasta nyt julkaistiin, mutta selvähän tämä on koko ajan ollut. Hieno juttu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös