JYPin harjoituspelit kaudella 2013–2014

  • 88 603
  • 228

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
Lingköping-matsin hienot maalit saivat taas itseni ajattelemaan, miksi ihmeessä Elitserieniä pidetään yleisesti SM-liigaa kovempana sarjana, vaikka kilpailumuotoisissa matseissa toteutuneet tulokset eivät juurikaan tue olettamaa.

Tätä väittämää olen ihmetellyt myös sillä perusteella, että SM-liigasta semihyvien, ei siis parhaiden, pelaajien joukkoon lukeutuneet kaverit ovat menestyneet Ruotsin puolella paremmin.

Peli on hiukan erilaista, Ruotsista tulee enemmän NHL-pelaajia jne... Silti, kaikki muu spekulaatio paitsi keskenään urheilemalla tuotetun datan perkaaminen on toisarvoista.

Sorry offtopic.
Ruotsalaiset jengit tän vuoden ET:ssä: 34 matsia ja 75 pinnaa.
Suomalaiset: 35 matsia ja 51 pinnaa.

Viime vuoden finaalissa oli kaksi ruotsalaista. Koko lopputurnauksessa neljä ruotsalaista ja suomalaisista vain Tappara.

Eikö riitä?
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Tänään lähdetään kaatamaan Pirati Chomutovia kokoonpanolla: (JYPin Facebookin mukaan)

Louhivaara-Lahti-Wärn
Löfman-Perrin-Tuppurainen
Jaatinen-Virtanen-Abid
Salmio-Myttynen-Nenonen

Auvitu-Luoma
Välivaara-Kalteva
Viitanen-Näkyvä

Tarkki

Mukana myös Hietanen ja Poukkula. Ottelu alkaa Suomen aikaa 18.30.

Löfmanille annettu paikka keihäänkärjessä, toivottavasti mies pääsee pisteiden makuun!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Täytyy täytyy, mutta se on edelleenkin vitun eri asia millaisella otoksella sitä analyysiä pelkkien tilastojen perusteella on suollettava vaikka kuinka olisi seuraa kohtaan lojaali ja luotettava. Oon kuullut että positiivisuus on perseestä, mutta yltiönegatiivisuus ei johda mihinkään hyvään.

33 nähtyä ottelua viime kaudelta on mielestäni ihan kohtuullinen otos. Akatemiassa pelattuja pelejä en nähnyt. Myttysestä jäi positiivisessa mielessä mieleen vain paikoitellen tapahtuneet väläytykset. Pelkän tilastoernoilun varaan en edes minä kaikkea perusta, mutta joskus se vain valitettavasti kertoo totuuden.

Mainittava sinulle ettei sokeaa fanittamista sekä periaatekritisointia tule sotkea realismin kanssa keskenään.

Mähän en ole tainnut missään väittää, että Myttyselle kuuluisi tällä hetkellä isompi rooli. Olen vain toivonut erilaisia ketjukokeiluja, mutta myös ymmärrän jos niitä ei tapahdu edes silloin vaikka MM esittäisikin erinomaisia pelejä.

Et olekaan. Sen sijaan hyvät otteet tulisi palkita aina ellei ne rajoitu yksittäisiin suonenvetoihin. Tämä asia on valitettavan monesti täysin perseellään.

Ja mitä tohon nelosketjun rouhija -juttuun tulee, niin mä olen käsittänyt ettei Virtasen JYPissä välttämättä ole niin perinteisiä sellaisia. Siksi toi "MM:llä ei ole käyttöä kuin kärkiketjuissa" -läppä saa mut vain zZZZZzzZZzzZz-haukottelemaan ja mähän vasta heräsin.

Älä ymmärrä tahallasi väärin. Olemme varmasti samoilla linjoilla siitä miten Myttysen potentiaali mitattaisiin antamalla hänelle kunnolla vastuuta. Tällöin allekirjoittaneenkaan tylytykselle ei olisi sijaa tai sitten olisi. Myttynen ei ole vain ansainnut yhtään enempää toistaiseksi.

Aika helvetin hyvin ovat asiat, jos suurinta keskustelua aiheuttaa mies joka ei edes ole ollut heikko lenkki, mutta onhan se joidenkin aina jostain päästävä valittamaan.

Tämä on ehdottomasti positiivinen "ongelma".
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
33 nähtyä ottelua viime kaudelta on mielestäni ihan kohtuullinen otos. Akatemiassa pelattuja pelejä en nähnyt. Myttysestä jäi positiivisessa mielessä mieleen vain paikoitellen tapahtuneet väläytykset. Pelkän tilastoernoilun varaan en edes minä kaikkea perusta, mutta joskus se vain valitettavasti kertoo totuuden.

Aika pitkälti perustat, kun et ota huomioon a) sitä että Myttynen tuli joukkueeseen heinä-elokuun vaihteessa b) pelasi syyskauden kokonaan itselleen oudolla laiturin paikalla. Heti kun pääsi omalle sentterin tontilleen niin alkoi näkyä niitä väläyksiä, sitten harmi vaan meni se polvi.

Myttysen pitää tällä kaudella parantaa aika helvetisti otteitaan saadakseen jatkoa tässä organisaatiossa.

Myttysellä on kevääseen 2015 ulottuva sopimus JYPin kanssa.
Peesaan moottorisahaa, nelosketjun rooli ja ylivoima-aikaa muutamia hassuja vaihtoja ja eikös täällä ole ZayWest ja rautakansleri jo "tietämässä" että ei tästä mitään tule.

Palataan nyt vaikka asiaan sen 20 liigapelin jälkeen.

Aika helvetin hyvin ovat asiat, jos suurinta keskustelua aiheuttaa mies joka ei edes ole ollut heikko lenkki, mutta onhan se joidenkin aina jostain päästävä valittamaan. Tää on hupaisaa että se toistuu suunnilleen joka matsin jälkeen.

Hyvin ovat asiat, mutta kun joidenkin pitää saada kaikkitännehetimullenyt. Abidia ollaan jo poispotkimassa kun ei ole harkkamatseissa kulkenut, Kaltevaa ja Näkyvää oli joku kierrättämässä rotaation nähtyään Kaltevalta kauden ekan pelin. Tässä nyt odotellaan sitä että jos Löfman ei tee 20 pistettä jouluun mennessä, niin siinä on uusi sylkykuppi hyökkäyksessä. Pakistossa veikkaan että Välivaara on tämän vuoden "kallekoskinen". Ja Auvitu on jumala.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Aika pitkälti perustat, kun et ota huomioon a) sitä että Myttynen tuli joukkueeseen heinä-elokuun vaihteessa b) pelasi syyskauden kokonaan itselleen oudolla laiturin paikalla. Heti kun pääsi omalle sentterin tontilleen niin alkoi näkyä niitä väläyksiä, sitten harmi vaan meni se polvi.

Missä kohtaa olen jättänyt tämän asian huomioimatta? Myttysen kohdalla perustan mielipiteeni näkemiini otteluihin missä mies on pelannut. Hän ei ole lunastanut paikkaansa isojen peliminuuttien pelaajana, mutta voi todistaa väitteen vääräksi alkavalla kaudella.

Peesaan moottorisahaa, nelosketjun rooli ja ylivoima-aikaa muutamia hassuja vaihtoja ja eikös täällä ole ZayWest ja rautakansleri jo "tietämässä" että ei tästä mitään tule.

Palataan nyt vaikka asiaan sen 20 liigapelin jälkeen.

Asiaan totta kai palataan tuolloin. Siltikin pessimismin ohella yhtä surkuhupaisa ilmiö on sokeasti tapahtuva puolustaminen vailla mitään logiikkaa. Rautakanslerista en muutoin tiedä, mutta kovasti sai lokaa huppuun case Cory Quirkin kohdalla. Lukemani perusteella hän oli tuolloin ainoa vähääkään realismia omannut kirjoittaja monien "annetaan loputtomasti aikaa, hyvin väläytteli" -kirjoittajien seassa. Myttynen saa varmasti jokaisen nobodykirjoittajan listalla aikaa näyttää, mutta toistaiseksi mitään mainittavaa ei ole tapahtunut. Edelleenkin vastuu kasvaa varmasti jos suorittaa oikeasti hyvin sekä huomiota herättävästi. Sitä kautta jaetaan sitten varmasti isompia minuutteja.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Missä kohtaa olen jättänyt tämän asian huomioimatta? Myttysen kohdalla perustan mielipiteeni näkemiini otteluihin missä mies on pelannut. Hän ei ole lunastanut paikkaansa isojen peliminuuttien pelaajana, mutta voi todistaa väitteen vääräksi alkavalla kaudella.

Siinä että otat huomioon sen 33 peliä, joista Myttynen pelasi omalla paikallaan ehkä sen kymmenen (ja silloin pelasi myös ne parhaimmat ottelunsa).
Jos väität etteivät nuo a ja b-kohdat eivät vaikuta peliesityksiin mitenkään, voin sanoa ettet myös ymmärrä jääkiekosta hevon helvettiä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Siinä että otat huomioon sen 33 peliä, joista Myttynen pelasi omalla paikallaan ehkä sen kymmenen. Jos väität etteivät nuo a ja b-kohdat eivät vaikuta peliesityksiin mitenkään, voin sanoa ettet myös ymmärrä jääkiekosta hevon helvettiä.

Perustin ja perustan edelleen mielipiteeni Myttysestä näkemieni otteluiden perusteella. Kyllä minunkin korvien välissä on tiedossa nuo ihan aiheesta mainitsemasi puolustavat tekijät. Muutoin en omissa papereissani antaisi enää hetkeäkään mahdollisuutta näyttää mikä mies on Matias Myttynen.

En varmasti ymmärräkään jääkiekosta hevon helvettiä muiden palsta-ammattilaisten tapaan, mutta kiitos kun toit asian vielä erikseen esille. Arvostan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ruotsalaiset jengit tän vuoden ET:ssä: 34 matsia ja 75 pinnaa.
Suomalaiset: 35 matsia ja 51 pinnaa.

Viime vuoden finaalissa oli kaksi ruotsalaista. Koko lopputurnauksessa neljä ruotsalaista ja suomalaisista vain Tappara.

Eikö riitä?

Ok. Mites keskinäisissä?
 

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
Ollaan lopulta suht samoilla linjoilla ZayWestin kanssa Myttysen suhteen pienistä näkemyseroista huolimatta joten eiköhän se puinti oo nyt tässä... kunnes MM "tehoilee" tänään 0+0 ja taas mennään heh heh. Tapaus Kori Kurkkuun on kuitenkin pakko puuttua.

Siltikin pessimismin ohella yhtä surkuhupaisa ilmiö on sokeasti tapahtuva puolustaminen vailla mitään logiikkaa. Rautakanslerista en muutoin tiedä, mutta kovasti sai lokaa huppuun case Cory Quirkin kohdalla. Lukemani perusteella hän oli tuolloin ainoa vähääkään realismia omannut kirjoittaja monien "annetaan loputtomasti aikaa, hyvin väläytteli" -kirjoittajien seassa.
Näin on, mutta Cory Quirkin kohdalla kyse ei ollut mistään sokeasta puolustelusta vailla logiikkaa. Lainaan itseäni:

Toi Cory Quirkin puolustelu oli lähinnä sitä, että miehelle haluttiin antaa kunnon mahdollisuus näyttää mitä osaa. Alla oli aivotärähdys, joten oli ihan ymmärrettävää, ettei tuloksia vaadittu heti kaatamalla paskaa niskaan. Homma jäi kuitenkin niihin pelkkiin satunnaisiin valonpilkahduksiin, CQ laitettiin menemään eikä kukaan näistä puolustelijoista jäänyt kaipaamaan.

Jos meillä "puolustelijoilla" oli realismi ja logiikka kateissa, kun emme yhtyneet rautakanslerin noin kymmenen matsin jälkeen alkaneisiin "Cory ulos" -huutoihin, niin siinä tapauksessa se oli kateissa myös seurajohdoltakin. Vai miksi ihmeessä Corya roikotettiin kokoonpanossa se 25 matsia?

.. ps. se rautakanslerin viime kauden hätäisten arvioiden toinen puoli:

Valoja päälle myös optimismi-osastolla! 5 peliä 0+1 ja vika on ketjukavereissa?
Voidaanhan sitä odottaa se kuuluisat 10 peliä, kuten Quirkin kohdalla. Katsotaan sitten. Ennen sitä en tähän ketjuun taaskaan edes oksenna. Harmi vaan että niitä pahoitteluita ei koskaan kuulu ja minä muutun pelleksi "liian nopeista analyyseista". Vaikka olinkin oikeassa.
 

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
Ok. Mites keskinäisissä?
Ruotsalaisille pisteet 20-13 ja maaliero 30-22. Ja on hyvä muistaa, että Ruotsin ET-seuroista yksi pelaa Allsvenskanissa.

Toki otanta samoista kilpailullisista otteluista ei ole iso, mutta yhdistettynä muihin asioihin, voi mun mielestäni sanoa Elitserienin olevan tällä hetkellä SM-Liigaa kovempi sarja.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Minä tuomitsen nopeasti, se vaan on minun tapa. Pahoittelut siitä. Mitä Myttyseen tulee niin juuri niitä välähdyksiä lukuunottamatta ei esittänyt juuri mitään viime kaudella, katsoin noin 60 JYPin peliä. Ainahan sitä voi ottaa huomioon seikat x y ja z, mutta kentällä se tulos pitää tehdä, ei selittämällä. Siihen myös perustan mielipiteeni tulevasta kaudesta. Esim köpillä näyttää olevan kristallipallo, koska tulevaisuutta ei voi ennustaa ilman tietoa historiasta, ja menneen mukaan ei Myttyseltä sankaritekoja kannata odottaa. Väärässä toki toivon olevani!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ollaan lopulta suht samoilla linjoilla ZayWestin kanssa Myttysen suhteen pienistä näkemyseroista huolimatta joten eiköhän se puinti oo nyt tässä... kunnes MM "tehoilee" tänään 0+0 ja taas mennään heh heh.

Tuskin mennään tai sitten mennään. Onhan nykyisin näin saatanan menestyneestä seurasta vaikea rakentaa mitään galakseja räjäyttävää keskustelua. Tupla-Ämmän tehoilut otan vastaan ihan mikä hetki tahansa. Tämähän vain palvelisi rakastamaani seuraa.

Jos meillä "puolustelijoilla" oli realismi ja logiikka kateissa, kun emme yhtyneet rautakanslerin noin kymmenen matsin jälkeen alkaneisiin "Cory ulos" -huutoihin, niin siinä tapauksessa se oli kateissa myös seurajohdoltakin. Vai miksi ihmeessä Corya roikotettiin kokoonpanossa se 25 matsia?

No lähinnä tarkoitin sitä miten paska hankinta Quirk oli alunperinkin. Jokainen viimeistään aivokopan viimeisessä lohkossa tajusi millainen huti tällainen kaveri tuli olemaan. Totta kai on kohtuullista ja ehdoton vaatimus antaa näyttöpaikkoja, mutta ko. mies pitikin lytätä jo rautakanslerimaisella lyhyellä otannalla. Perusasiat olivat päin helvettiä(lue: kaksinkamppailu + laukaus).

Unohtamatta mitä tussunaamalottoa on ylipäätään onkia lähempänä kolmeakymppiä oleva jannu sakemannien bisseliigasta. Nämä arvat voi 99% varmuudella jokainen älyä omaava todeta tyhjiksi.

Samoilla linjoilla lopulta olimme. Hyvä niin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Esim köpillä näyttää olevan kristallipallo, koska tulevaisuutta ei voi ennustaa ilman tietoa historiasta, ja menneen mukaan ei Myttyseltä sankaritekoja kannata odottaa. Väärässä toki toivon olevani!

Ei vaan sinullahan se kristallipallo Myttysen suhteen on, koska olet jo kertonut moneen kertaan kuinka Myttynen on 23-vuotiaana täysin menetetty tapaus. Mutta Löfman ja Virtanen 25-vuotiaana omaavat vielä hyvää potentiaalia.

Itse olen ainakin käsittääkseni esittänyt asian niin että annetaan Myttysen näyttää realisoituuko se potentiaali siitä kun pääsee oikeaan SM-liigajoukkueseen pelaamaan ja harjoittelemaan. Joo ja en edelleenkään pidä Ilveksen kausia minkäänlaisena mittarina.

En ole sanonut että tekee varmasti sen 20-30 pistettä, mutta toivon sitä. Ja ennen kun näen Myttysen tositoimissa liigassa, en muodosta asian suhteen mielipidettä suuntaan jos toiseen.

EDIT: Nyt voi ZayWestkin lopettaa kyselyn, missä on Myttynen tehotilastoista. Vei juuri JYPin Chomutovia vastaan 3-0 johtoon.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Matias lähettää rautakanslerille Tsekeistä asti terveisiä, iskien JYPille 0-3-maalin juuri äsken.

Syöttäjänä toimi superjunnu-Nenonen.

Aika hyvältä tilastojen valossa näyttää, 1-3-tilanne kun 12 minuuttia pelattu. Maalit tehneet Wärn, Abid ja aiemmin mainittu Myttynen. Syöttäjinä Nenosen lisäksi Louhivaara ja Perrin.
 

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
No lähinnä tarkoitin sitä miten paska hankinta Quirk oli alunperinkin. Jokainen viimeistään aivokopan viimeisessä lohkossa tajusi millainen huti tällainen kaveri tuli olemaan. Totta kai on kohtuullista ja ehdoton vaatimus antaa näyttöpaikkoja, mutta ko. mies pitikin lytätä jo rautakanslerimaisella lyhyellä otannalla. Perusasiat olivat päin helvettiä(lue: kaksinkamppailu + laukaus).

Unohtamatta mitä tussunaamalottoa on ylipäätään onkia lähempänä kolmeakymppiä oleva jannu sakemannien bisseliigasta. Nämä arvat voi 99% varmuudella jokainen älyä omaava todeta tyhjiksi.
Tässä näkyi vahvasti se, että kyseessä oli Holtarin hankinta. Jos joku pösilö ilman näyttöjä olisi hankkinut saman miehen, niin eiköhän se olisi yleisesti naurettu pihalle jo sopimuksen julkistuksen yhteydessä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tässä näkyi vahvasti se, että kyseessä oli Holtarin hankinta. Jos joku pösilö ilman näyttöjä olisi hankkinut saman miehen, niin eiköhän se olisi yleisesti naurettu pihalle jo sopimuksen julkistuksen yhteydessä.

Kyllä ne kuninkaatkin joskus ampuu tyhjästä maalista ohi. Holtarilta paskainen floppi, elämä jatkuu. Ei sen kummempia Coryn kohdalla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Matias lähettää rautakanslerille Tsekeistä asti terveisiä, iskien JYPille 0-3-maalin juuri äsken.

Nämä terveiset voi lähettää myös minulle osumaprosentin ollessa parempi kun vinguin Myttysestä tänään(kin). Tästä on hyvä alkaa. Mies osoittaa varmasti kaikille epäilijöille sentteriä!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Nämä terveiset voi lähettää myös minulle osumaprosentin ollessa parempi kun vinguin Myttysestä tänään(kin). Tästä on hyvä alkaa. Mies osoittaa varmasti kaikille epäilijöille sentteriä!

Muutenkin Myttysen kenttä osoittaa potentiaaliaan, kun viides maali oli myös nelosen tekemä. Nenoselle syöttö ja Auvitu teki. Salmio oli häärännyt ilmeisesti hyvän maskin maalin edessä.
 

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
Abid näytti toisessa erässä toistakin sentteriään viimeistelemällä illan toisensa. Kolmannessa näyttää kullia kypärätempulla? Myös Myttysen ketju värkkäsi illan toisensa maalinsa. Auvitu teki, Nenoselle syöttö ja tekstiseuranta osasi kertoa Salmion tehneen hyvän maskin.

e. yhtä hidas ku Ramzi ja Matsku luistimilla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Abid näytti toisessa erässä toistakin sentteriään viimeistelemällä illan toisensa. Kolmannessa näyttää kullia kypärätempulla?

Noh noh. En minäkään kaiva pelielintäni esille jos teen minulle tarkoitetun työn. Tuskin tätä tekee meidän ikioma jihadistikaan(non rasist komment). Abidin tulee tehdä maaleja ja niitä hän tuntuu vaihteeksi tekevänkin.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ei vaan sinullahan se kristallipallo Myttysen suhteen on, koska olet jo kertonut moneen kertaan kuinka Myttynen on 23-vuotiaana täysin menetetty tapaus. Mutta Löfman ja Virtanen 25-vuotiaana omaavat vielä hyvää potentiaalia.

Ero on siinä että sinä odotat Myttysestä uutta Perriniä, mutta minä odotan Löfmanilta noin 25-30 pistettä ja Virtaselta just tuota nelosen sentterin roolia. Mun odotukset on realistisia ja sun perustuu toiveisiin. Ja mua edelleen huolestuttaa että mies oli ylivoimainen miinuskuningas Ilveksessä ennen tänne siirtymistä, eli tod näk haki pisteitä joukkueen päälle kusten. Jypissä kun tämä ei ole mahdollista, ei pisteitäkään synny. Mutta kai tämänin johtui siitä, että Myttysellä oli joko x y tai z Ilveksessä pelatessaan ja näistä syistä potentiaali ei realisoitunut?
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kauden kuudennessa europelissä (7 yht.) kaatui Piráti Chomutovin siis numeroin 3-6. Vaikka tuon lohkon heittopussi tuosta Pirátista on tullut, niin kaikki maistuu. Pistetilanne seitsemän pelin jälkeen:

Tuppurainen 5+4=9
Perrin 2+5=7
Hubacek 1+4=5
Nenonen 1+4=5
Wärn 3+1=4
Auvitu 3+1=4
Abid 3+1=4
Louhivaara 2+2=4
Lahti 1+1=2
Välivaara 1+1=2
Viitanen 1+1=2
Luoma 0+2=2
Löfman 0+2=2
Auvinen 1+0=1
Sammalmaa 1+0=1
Salmio 1+0=1
Myttynen 1+0=1
Näkyvä 0+1=1
Roine 0+1=1
Hietanen 0+1=1
Salonen 0+1=1
Poukkula 0+1=1
Kalteva 0+1=1

Ramzille kaksi maalia, ylivoimalla molemmat - tietenkin. Liveraportin mukaan maalit syntyivät "easily" ja "without any problems". Maaleja en siis ole nähnyt, mutta jotenkin niin Ramzilta kuulostaa. Hyvä Ramzi! Ja oman lohkon piikkipaikka napattiin samalla. Hyvä JYP!
 
Viimeksi muokattu:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Myttynen ja Abid maalinteossa ja Löfmankin pelasi hyvän matsin, ketäs nyt haukutaan? Näkyvää?

Harjoituspelit ovat tosiaan vain harjoituspelejä, mutta mulla on kyllä ainakin hyvä kutina sen suhteen että ratkaisuvoimaa löytyy laajalta rintamalta. 3-4. ketjuissakin on jätkiä jotka pystyvät maalintekoon eikä fyysisellä osastolla pitäisi olla ongelmia. Itse pitäisin jatkossakin Löfmanin tuossa Perrinin kentässä, mutta toisaalta Löfman ja Hubacek ovat myös pelanneet mainiosti yhteen. Erittäin positiivinen ongelma kyllä ketjukokoonpanojen suhteen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Myttynen ja Abid maalinteossa ja Löfmankin pelasi hyvän matsin, ketäs nyt haukutaan? Näkyvää?

Lähtisin Jason Lepinen huikeudella liikkeelle. Jos siis vain sopii?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ero on siinä että sinä odotat Myttysestä uutta Perriniä, mutta minä odotan Löfmanilta noin 25-30 pistettä ja Virtaselta just tuota nelosen sentterin roolia. Mun odotukset on realistisia ja sun perustuu toiveisiin. Ja mua edelleen huolestuttaa että mies oli ylivoimainen miinuskuningas Ilveksessä ennen tänne siirtymistä, eli tod näk haki pisteitä joukkueen päälle kusten. Jypissä kun tämä ei ole mahdollista, ei pisteitäkään synny. Mutta kai tämänin johtui siitä, että Myttysellä oli joko x y tai z Ilveksessä pelatessaan ja näistä syistä potentiaali ei realisoitunut?

Eli nyt kun jäät alakynteen taas kerran, niin rupeat asettelemaan sanoja suuhuni. Eipä ole taas eka kerta, suoraan sanottuna säälittävää toimintaa.

Aloitetaanpa nyt siitä, että osoitat missä puhun Myttysestä JYPin tulevana ykkössentterinä. Ole hyvä, lue viestit lävitse ja näytä missä minä odotan Myttysestä 40-50 pisteen sentteriä. Jään odottamaan tätä älynväläystäsi.

Ja mitä tulee tuohon miinuslukuun ja johtopäätökseesi siitä että Myttynen on oman edun tavoittelija, en usko tähän hetkeekään. Tuskin tämänluonteinen kaveri olisi junioreissa ollut kapteenistossa. Tuskin myöskään kiertänyt kaikkia juniorimaajoukkueita.

Ja edelleenkään en muodostaisi Ilveksessä viime kausien aikana syntyneiden tilastojen perusteella minkäänlaista mielipidettä Myttysestä suuntaan jos toiseen, se joukkue on ollut viimeiset vuodet pelkkä vitsi.

Sen tietää, jos seuraa vähän jääkiekkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös