JYP-veskarit kaudella 2016–2017

  • 160 469
  • 1 019

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Voi kun mua pelottaa vähän tää Tuokkola-tilanne. Helkkarin hyvin veti ei siis siinä mitään. Mutta jos trendi jatkuu niin miten Vehviläisen pää kestää sen? Oli oletuksena ykkösveska kaudelle, ja on huomattu että pää ei oikein kestä takaiskuja tai kovia paikkoja. Tää ois varmasti yksi sellainen jos Peki valtaa ykköstontin.

Jos pelaajalle tulee katastrofina että aina löytyy joku parempi joka voi viedä pelipaikan, niin silloin ammattilaisurheilu on - valitettavasti - liian vaativa paikka.

Vehviläisen taustalla on paljon näitä epävarmuustekijöitä, joita voi olla nuoren kundin vaikea käsitellä. Status jonkunasteisena lupauksena, mutta ei NHL-varausta, ja ailahtelevia otteita Liigassa. Mutta ei näissä ole mitään sellaista, jonka kanssa jo aiemmin joku ammattilaisurheilija olisi painiskellut. Jos ei taso riitä jollekin tasolle, niin voi saada silti ammatin itselleen kiekkoilemalla jossain alemmalla tasolla. Ehkä tällaisiin asioihin se urheilupsykologilla käynti olisi ihan hyödyllistä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi kun mua pelottaa vähän tää Tuokkola-tilanne. Helkkarin hyvin veti ei siis siinä mitään. Mutta jos trendi jatkuu niin miten Vehviläisen pää kestää sen? Oli oletuksena ykkösveska kaudelle, ja on huomattu että pää ei oikein kestä takaiskuja tai kovia paikkoja. Tää ois varmasti yksi sellainen jos Peki valtaa ykköstontin.
Itseasiassa lienee pääkopalle helpompaa, jos ei odoteta, että yksin joutuu kantamaan vastuuta. Tottakai Veinille on varmasti hienoinen pettymys, jos Peki vie ykkösvahdin roolin, mutta siitä pettymyksestä pääsee kyllä yli. Kun sitten pahimmat paineet saadaan niskasta, niin Veini saattaa olla entistäkin parempi.

Mutta pahasti on vielä kesken tämä taisto. Veinikään ei ole huonosti pelannut ja hänellä on taatusti vielä sanansa sanottavana.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Voi kun mua pelottaa vähän tää Tuokkola-tilanne. Helkkarin hyvin veti ei siis siinä mitään. Mutta jos trendi jatkuu niin miten Vehviläisen pää kestää sen? Oli oletuksena ykkösveska kaudelle, ja on huomattu että pää ei oikein kestä takaiskuja tai kovia paikkoja. Tää ois varmasti yksi sellainen jos Peki valtaa ykköstontin.

No mitä väliä tuolla on jos Peki pelaa hyvin? Minulle tärkeintä on joukkueen menestyminen eikä juniorin paapominen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mua jotenkin ärsyttää kun JYPin maalivahdistoa käsitellään aina vain Veinin näkökulmaa ajatellen. Kun Peki tuli Jyväskylään, niin mietittiin onko Peki Veinille hyvä kirittäjä. Nyt kun Peki on nousemassa selväksi ykköseksi, niin mietitään miten tämä nyt Veinille hyvä asia. Veini ei ole sama asia kuin koko JYPin maalivahdisto. Mielestäni lasketaan liikaa odotusarvoa sille että Veini saattaa joskus lyödä läpi. Tällä hetkellä mies ei kuitenkaan ole mitenkään vakuuttanut. Alkaa näyttää vain todennäköisemmältä että mies on samuperhonen vol2, tosin sillä erolla että Samu sai sentäs sen NHL-varauksen.

Jos Veini ei tällä kaudella lyö itseään oikeasti läpi, niin eiköhän sekä JYPin että Veinin kannalta parasta olisi maiseman vaihto. Ensi kaudella sitten pelataan tandemilla Tuokkola-Ruusu.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Voi kun mua pelottaa vähän tää Tuokkola-tilanne. Helkkarin hyvin veti ei siis siinä mitään. Mutta jos trendi jatkuu niin miten Vehviläisen pää kestää sen? Oli oletuksena ykkösveska kaudelle, ja on huomattu että pää ei oikein kestä takaiskuja tai kovia paikkoja. Tää ois varmasti yksi sellainen jos Peki valtaa ykköstontin.
Sen Vehviläisen pään pitää kestää vaikka finaalin game seven! Jos ei kestä niin kannattaa unohtaa ammattitasolla pelaaminen. Paras olkoon tolppien välissä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Näin muuten Meeri Räisänen kommentoi varauksen jälkeen Veinin tilannetta... Ohessa siis kuva keskustelusta fbssä missä mietittiin Suomalaisten veskojen varausmäärää mv-varuste hype porukassa.
Oho, kiitokset tästä. Niin ymmärsinkö oikein, kesän draftin aikoihin käyty tämä keskustelu eikä kukaan ole Jatkoaikaan asti raportoinut tästä?

Aika outoa minusta kyllä että julkisella seinällään joku kirjoittaa "joukkuekaveristaan" tuollaista. Vaikka olisikin totta, niin en itse kyllä haluaisi ottaa julkisesti tuollaisiin asioihin. Noh, meitä on joka junaan.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oho, kiitokset tästä. Niin ymmärsinkö oikein, kesän draftin aikoihin käyty tämä keskustelu eikä kukaan ole Jatkoaikaan asti raportoinut tästä?

Aika outoa minusta kyllä että julkisella seinällään joku kirjoittaa "joukkuekaveristaan" tuollaista. Vaikka olisikin totta, niin en itse kyllä haluaisi ottaa julkisesti tuollaisiin asioihin. Noh, meitä on joka junaan.

No naisten jääkiekko on aika harrastetouhua verrattuna miehiin. Jos joku ammatikseen jääkiekkoa pelaava mies olisi noin kirjoittanut, niin siitä olisi noussut valtava paskamyrsky. Tosin tyhmää tuokin on mun mielestä
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuo on kuitenkin kirjoitettu suljetussa mv-ryhmässä, että ei Meeri tuota omalla seinällään julkisesti ole julistanut.
Hah, meinasin kirjoittaa tuohon viestiini julkisen seinän perään sulkuihin että älkää tulko sanomaan että Meerin päivityksiä ei näe kuin sen omat FB-kaverit. Kun kirjoitat sen Facebookiin, se on julkinen kommentti, oli se sitten suljetussa ryhmässä tai omalla seinällä joka ei näy kavereiden ulkopuolelle. Nykyään jokainen pystyy ottamaan sen screenshotin sekunnissa puhelimella, eli ne jutut leviää hetkessä. Ei taida Meeri olla penaalin terävin kynä jos kuvittelee että ei nää jutut mistään FB-ryhmästä "julkisuuteen" leviä. Typerä kommentti Meeriltä, liekö jotain katkeruutta sitten mukana...?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Näin muuten Meeri Räisänen kommentoi varauksen jälkeen Veinin tilannetta... Ohessa siis kuva keskustelusta fbssä missä mietittiin Suomalaisten veskojen varausmäärää mv-varuste hype porukassa.

Aika outoa minusta kyllä että julkisella seinällään joku kirjoittaa "joukkuekaveristaan" tuollaista. Vaikka olisikin totta, niin en itse kyllä haluaisi ottaa julkisesti tuollaisiin asioihin. Noh, meitä on joka junaan.

Jos joku kirjoittaa tuollaisen viestin suljettuun keskusteluryhmään, miksi sinä katsot oikeudeksesi jakaa ruutukaappauksia siitä Jatkoajassa?

Tai sanotaanko näin että jos mulla on joku ryhmä jossa keskustelen harrastetoiminnasta (niitä on useitakin) niin kyllä mä ainakin oletan että ne jutut jää sinne. Mikä ihmeen "julkinen kommentti" on johonkin suljettuun paikkaan kirjoitettu viesti, jonka joku aivokääpiö jakaa sen ulkopuolelle?

Ja myös spekulaatiot jonkun älykkyydellä asian tiimoilta melkoisen ala-arvoista kommentointia.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jos joku kirjoittaa tuollaisen viestin suljettuun keskusteluryhmään, miksi sinä katsot oikeudeksesi jakaa ruutukaappauksia siitä Jatkoajassa?
Facebookissa on monia suljettuja keskusteluryhmiä joihin pääsee sisään ihan vain laittamalla liittymispyynnön. Olisi mielenkiintoista kuulla @dexter__35 :ltä mistä ryhmästä on kyse. Jos ryhmä on oikeasti iso, puhutaan että jäseniä on yli 50, niin kyllä sen voi mielestäni lukea jo ihan julkiseksi ryhmäksi, juurikin tuosta screenshottaamisen helppoudesta. Ihan puhdasta tyhmyyttä Meeriltä lähteä antamaan somessa tuollaisia kommentteja "salaa", uskoen että ne eivät liiku ryhmän ulkopuolelle.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Niin, kyse ei varsinaisesti nyt ole siitä, mitä mielipiteitä on jaettu, vaan siitä että missä on jaettu. Jos joku kirjoittaa mielipiteitään vaikka Twitterissä tai täällä Jatkoajassa, asia on erilainen. Niinkun kirjoitin, minäkin kirjoittelen useampiin FB-ryhmiin joissa on kymmenestä tuhansiin henkilöitä. Mutta jos kyseessä on suljettu ryhmä, minusta on ihan epäolennaista, montako jäsentä siellä on, kyllä siihen on voitava luottaa että kaiken minkä haluaa ryhmän jäsenten tietoisuuteen saattaa, myös jää sinne.

Siitä olen samaa mieltä että itsekään en ehkä ihan tuonsuuntaisia kommentteja olisi antanut tuossa yhteydessä mutta en myöskään pidä soveliaana levitellä niitä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Johan oli kommentit Meeriltä, no jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Toiset esittää niitä vaan enempiä miettimättä.

Eilen Meeri Räisänen oli Twitterissä kuvan kera kritisoinut Akun laittamia hintoja Synergian kioskituotteille.
JYP oli tähän vastannut: "Tuu seuraavaan peliin maistiaisille jos pääset? Paljon pitäis hinta olla näille?"

Twiitti on tänään hävinnyt. Mikä lie syynä. Tuli vaan mieleen, kun yllä olevan jutun luin.

EDIT: Lisäyksenä mainittakoon, että en ota kantaa onko Meeri Räisänen oikeassa vai väärässä, ihmettelen vain miksi pitänyt kirjoittaa FB:n. Vaikka kuinka olisi suljettu ryhmä.
 
Viimeksi muokattu:

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Saahan sitä kuka tahansa olla kenestä tahansa mitä mieltä tahansa. Kuinka moni täältä seurannut Veiniä lähietäisyydeltä? Mistä porukka tietää jo suoraan että Meeri väärässä? Voisko olla mahdollista että Vehviläinen kiukuttelisikin, kuten nuorilla kolleilla usein tapana? Minäkin tiedän useita juttuja, mitä ei tuosta joukkueesta julkisuuteen kerrota, koska ovat pelkästään joukkueen sisäisiä asioita. Siksi en minäkään hyväksy sitä, että niitä huudellaan facebookissa kaikelle kansalle, mutta toisaalta eipä tässä nyt siitä olekaan kyse. Joku päättänyt laulaa suljetun keskustelun viestejä "julkisuuteen"

Aivan sama onko tämä Meeri Räisänen oikeassa vai ei. Silti faktaa on se että kovasti raakile tuo nuorimies vielä on. Ja tottakai on, ei kaikki meistä kehity hetkessä huippumaalivahdeiksi. Vaikka olisikin jotain asenneongelmia/kiukutteluja, ne asiat kyllä korjaantuvat yleensä (poislukien Abid). Veini on kuitenkin huippulahjakas nuori, oikeanlaisella ohjauksella on mahdollisuudet vaikka ja mihin. Ei tarvitse suuttua, jos joku vähän pikkuveiniä kiusaa hiekkalaatikolla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Saahan sitä kuka tahansa olla kenestä tahansa mitä mieltä tahansa. Kuinka moni täältä seurannut Veiniä lähietäisyydeltä? Mistä porukka tietää jo suoraan että Meeri väärässä? Voisko olla mahdollista että Vehviläinen kiukuttelisikin, kuten nuorilla kolleilla usein tapana? Minäkin tiedän useita juttuja, mitä ei tuosta joukkueesta julkisuuteen kerrota, koska ovat pelkästään joukkueen sisäisiä asioita. Siksi en minäkään hyväksy sitä, että niitä huudellaan facebookissa kaikelle kansalle, mutta toisaalta eipä tässä nyt siitä olekaan kyse. Joku päättänyt laulaa suljetun keskustelun viestejä "julkisuuteen"
Minä kyllä uskon että Meeri voi olla oikeassa, mutta lähinnä kritisoin sitä että kannattaako kaikesta huudella vaikka oikeassa olisikin. Ja minä olen eri mieltä tuosta suljetusta keskustelusta. Itse kuulun moniin erilaisiin suljettuihin ryhmiin Facebookissa, ja kyllä naurattaa hieman kun siellä kiehuu aika usein yli. Puhutaan sellaisista asioista joista ei ehkä tulisi Facebookissa keskustella. Siinä ei ole mitään laitonta tai muutenkaan väärää screenshotata noista ryhmistä noita viestejä. Kirjoittajien kannattaa itse miettiä ennen lähetä-napin painamista että onko tämä viesti nyt julkaisemisen arvoinen.

Vähän asiasta sivuun, mutta onko Meerillä ja JYPillä mennyt jossain vaiheessa sukset ristiin? Vähän outoa mielestäni huudella jostain kioskien hintatasosta Twitterissä, kun hän voisi itse koska vaan kävellä tai soittaa toimistolle ja sanoa palautteensa suoraan. Tarkoitan siis sitä että Meerillä on jo valmiiksi jutteluvälit seuraan, toisin kuin keskiverrolla JYP-fanilla. Twitter-itkuista tulee vain sellainen olo että täytyy nyt jollakin päästä mollaamaan seuraa tai sen pelaajia.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Mua jotenkin ärsyttää kun JYPin maalivahdistoa käsitellään aina vain Veinin näkökulmaa ajatellen. Kun Peki tuli Jyväskylään, niin mietittiin onko Peki Veinille hyvä kirittäjä. Nyt kun Peki on nousemassa selväksi ykköseksi, niin mietitään miten tämä nyt Veinille hyvä asia. Veini ei ole sama asia kuin koko JYPin maalivahdisto. Mielestäni lasketaan liikaa odotusarvoa sille että Veini saattaa joskus lyödä läpi. Tällä hetkellä mies ei kuitenkaan ole mitenkään vakuuttanut. Alkaa näyttää vain todennäköisemmältä että mies on samuperhonen vol2, tosin sillä erolla että Samu sai sentäs sen NHL-varauksen.

Jos Veini ei tällä kaudella lyö itseään oikeasti läpi, niin eiköhän sekä JYPin että Veinin kannalta parasta olisi maiseman vaihto. Ensi kaudella sitten pelataan tandemilla Tuokkola-Ruusu.

Tämä. JYP on joukkue ja Veini vain yksi palanen siitä, eikä yhden pelaajan etu aja joukkueen edun edelle joukkueurheilussa. Jos Veini ei osaa ottaa tilannetta oikein, ei hänestä ole hetkeen mihinkään suurempiin kuvioihin, se on noin yksinkertaista. Ulkomaailmassa mitään ei saa ilmaiseksi, Jyväskylässä vielä saa jonkin verran omana kasvattina anteeksi ja etua tietyissä tilanteissa.
JYPillä on kuitenkin vielä reservissä Markus Ruusu, jolle varmasti pelipaikka kelpaa, jos Veiniä rupeaa kiukuttamaan liikaa Tuokkolan status seurassa.

Toki yksittäisenä pelaajana Veinin kohtalo harmittaa, jos läpilyöntiä ei tänäkään vuonna tule. Ihan samalla tavalla minua harmittaisi, jos Tuokkolalla ei koppi tarttuisi ja ura olisi paketissa tämän kauden jälkeen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Veini ei olisi ensimmäinen JYPin juniorituotannon läpikäynyt maalivahti jolle ei ole ammattilaisuus vielä sisäistettynä kun on liigastatuksen saanut. Esimerkiksi Samu Perhonen joutui lähtemään JYPistä ja tarinat kertovat että vasta viime kaudella Perhonen tajusi mitä ammattilaisuus tarkoittaa harjoittelun ja arjen suhteen.

Toivotaan nyt että jos nuo Meerin jutut pitävät paikkansa niin Konttinen pystyisi Veiniä kunnolla auttamaan eikä Veinistä tulisi jälleen yksi JYPin menetetty maalivahtilupaus.
 

Meikäpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils
Mielenkiintoisia väitteitä Räisäseltä. Noiden juttujen perusteella vaikuttaisi olevan jotain skismaa hänen ja organisaation välillä. Tiedä sitten, että onko näin. Mielestäni nuo tiedot Vehviläisestä ovat jopa yllättäviä, sillä ainakin mediassa on luotu kuvaa todella tunnollisesta ja ahkerasta harjoittelijasta. Ja juuri sen ansiosta päässyt ikäluokkansa lupaavimmaksi. Ainakin muistan lukeneeni usemmasta paikasta, että juurikin harjoittelumotivaatiota on kehuttu vanhojen valmentajien toimesta ja siihen ei oikein sovi tuo väite harjoitteluissa pelleilystä. Mutta onhan tuossa vielä pojalla kasvamista jos pitää kiukuttelu aloittaa kun joutuu istumaan penkillä.

Ja mitä tulee tuohon ykkös- ja kakkosveskari asetelmaan niin uskon, että aikalailla 50/50 linjalla mennään ellei nyt jompikumpi ala ihan kunnolla imemään. Kuitenkin Pekikin pelannut parhaat pelinsä juuri tuolla tavalla ja se tuntui sopivan myös Veinille hyvin viime kaudella. Tuokkola tällä hetkellä hieman niskanpäällä tuon huippupelin ansiosta mutta pitää muistaa, että Veinikin pelannut ihan hyvin eikä häneen olla kaaduttu. Varmaan keväämmällä aletaan vasta lyömään lukkoon sitä ykkösmolaria jolla lähdetään mahdollisiin playoffeihin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jaahas, nyt tuo viesti sitten katosi kokonaan. Minä en kyllä ymmärrä miksi tuo olisi pitänyt poistaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki harvemmin kukaan pelaaja vielä henkisiltään ominaisuuksiltaan valmis ekan liigakauden jälkeen, Annetaan rauhassa näyttää. Nyt ainakin näyttää että 50/50 kirittäjä on joten organisaation kannalta ei ihan tyhjänpäälle tiputa vaikka ei pystyisi täyttämään lupauksia. Ei alkukausi kuitenkaan ihan huonokaan ole edes Vehviläisellä ollut, että kaikki sauma on myös pystyä lupaukset ottamaan. Ei tuo joukkueenkaan peli ole vakuuttanut siellä edessä.
 

chubster

Jäsen
Mitä se Meeri nyt siis on sanonut Veinistä?

Viime kevään näytöt Vehviläiseltä (nuorten mm-kisat) jäi itseäni ainakin kaivelemaan ja ei hirveästi luottoa poikaan ole. Toki kasvaa ja kehittyy, mutta silti joteenkin todella epäluottavainen olo itsellä. Eikä tosiaan alkukauden otteet todellakaan ole tätä käsitystä parantaneet. Tunnustan toki, että Pekiäkin epäilin ja epäilen edelleen todella vahvasti, että pystyy ykkös maalivahtina pelaamaan, mutta tällä hetkellä näyttää hyvälle muutaman pelin otannalla. Kelpaa mulle. JYP on kuitenkin joukkue joka tarvitsee oikeasti hyvää ja voittavaa maalivahtia jo pelkästään nuoren pakiston vuoksi!
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Jaahas, nyt tuo viesti sitten katosi kokonaan. Minä en kyllä ymmärrä miksi tuo olisi pitänyt poistaa.

Juurikin niistä syistä joita minä olen tässä koettanut avata. Onhan sillä nyt eroa mihin kirjoittelee, enkä nyt pelkästään puhu tästä ruutukaappausjutusta, vaan yleiselläkin tasolla. Enempää en tässä julkisesti ala asiaa ruotia.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mitä se Meeri nyt siis on sanonut Veinistä?
En muista nyt sanasta sanaan, mutta Meeri kertoi siis viime kesän draftin jälkeen jossain suomalaisten maalivahtien Facebook-ryhmässä mielipiteensä Veinistä. Kuulemma on päässyt vierestä päivittäin seuraamaan päivittäin Veinin kehitystä, ja U18-kisojen jälkeen Veinillä on noussut kusi hattuun. Treenaaminen ei kiinnosta, harkoissa rikkoo mailojaan ja kiukuttelee. Sipuli ei tule koskaan kestämään, ja tämä on varmasti huomattu maajoukkue- ja änärileireillä.

Aika vakavia lausuntoja minusta, enkä olisi uskonut että joku tuollaista julkisesti heittää joukkuekaveristaan. Mutta minkäs teet, pääasia on saada oma naama pysymään pinnalla ja lisää seuraajia sosiaalisissa medioissa.
 
Viimeksi muokattu:
ja U18-kisojen jälkeen Veinillä on noussut kusi hattuun. Treenaaminen ei kiinnosta, harkoissa rikkoo mailojaan ja kiukuttelee. Sipuli ei tule koskaan kestämään.
Korjaan sen verran että ei väittänyt Veinillä nousseen kusen päähän niistä kisoista, mainitsi vain että hyvien kisojen lisäksi näytöt otteluiden ulkopuolella ja kulissien takana eivät ole olleet NHL:än vaatimalla tasolla juuri noiden oikutteluiden takia.

En käsitä mitä Räisänen ajatteli kyseisellä postauksella saavuttaa, erittäin epäammattimaista. Nämä miesten kanssa pelaavat suomalaiset naismaalivahdit ovat muutenkin olleet kyseenalaisessa valossa kaukalon ulkopuolella: toinen kiukuttelee itsensä miesten sarjaan ja toinen puhuu Facebookissa tavallisille tallaajille paskaa entisestä seurakaverijunnusta.
 

Porttivahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahdit
Minä kyllä uskon että Meeri voi olla oikeassa,

Miten niin voi? Jokainen, joka katsoi u20-kisat, näki ettei Vehviläinen kestä paineita. Teknisesti oli Kähköstä parempi, mutta kun niitä pelejä ei voiteta tekniikalla, joten katseli ratkaisupelit vaihtoaitiosta. Jos katsoo esim. youtubesta maalikoosteen u20-puolivälierästä Kanadaa vastaan, näkee kakkosmaalista että puristaa liikaa mailaa. Aivan täysi maalivahdin moka, ei mitään epäselvyyttä. Katsokaa nyt miten tuo kiekon peitto tapahtuu ajassa 1:05 eteenpäin. D-junnuissakaan ei tuollaisia hyväksytä.

Toki jos haluatte kannua tavoitella Vehviläisellä, niin mahtava juttu. Yksi kilpailija omalta suosikkijengiltä poissa.

Aika vakavia lausuntoja minusta, enkä olisi uskonut että joku tuollaista julkisesti heittää joukkuekaveristaan. Mutta minkäs teet, pääasia on saada oma naama pysymään pinnalla ja lisää seuraajia sosiaalisissa medioissa.

Että suljetussa ryhmässä sanottu asia on tehty siksi että "naama pysyisi pinnalla" ja saisi "lisää seuraajia"? Et sä ihan vakavissasi voi noin ajatella?
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Että suljetussa ryhmässä sanottu asia on tehty siksi että "naama pysyisi pinnalla" ja saisi "lisää seuraajia"? Et sä ihan vakavissasi voi noin ajatella?

Sehän riippuu ihan ryhmän koosta ensinnäkin ja jokainen, joka kirjoittaa jotain Internettiin ihan vain suljettuunkin ryhmään kyllä tiedostanee, että juttu voi lähteä leviämään sieltä suljetusta paratiisista yleisölle julkiseksi postaukseksi ihan yhdellä ruudunkaappauksella. Tokihan Meeri voi olla vain tyhmä kuin saapas, vaikea sanoa, kun en henkilöä tunne.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös