Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 171
  • 13 543

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Sitä voi miettiä, käytetäänkö aurinkolaseja enemmän joulukuisessa Kuopiossa vai toukokuisessa Prahassa...

Voihan hyvinkin se olla, että Prahassa aurinkolaseille on enemmän käyttöä.

Johtuisikohan aurinkolasien käyttö siitä, että ulkona paistaa aurinko.
Ai että aurinkolaseja käytetään sisätiloissa sen takia, koska ulkona paistaa aurinko? Minä ainakin otan lasit pois silmiltä kun en niitä tarvitse.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
John Cooper Clarke on esiintynyt viimeksi 70-luvulla ilman aurinkolaseja - sisällä tai ulkona - ja se on kuitenkin maailman katu-uskottavin runoilija, eikä sitä kukaan ole ikinä haukkunut juntiksi.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
John Cooper Clarke on esiintynyt viimeksi 70-luvulla ilman aurinkolaseja - sisällä tai ulkona - ja se on kuitenkin maailman katu-uskottavin runoilija, eikä sitä kukaan ole ikinä haukkunut juntiksi.

Uskallan väittää, ettei yksikään kisaturisti tai jääkiekkoilija ole yhtä katu-uskottava kuin runoilija. Oli lasit silmillä tai ei. Kaikki, jotka ovat lukeneet jotain Juba Tuomolaa, mutta ei Charles Bukowskia, ovat paitsi juntteja, mutta myös hölmöjä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ettet sä vaan itse käy punttisalilla ja siitä keksinyt kirjoittaa noin?

Käyn ja lenkkipolku on myös tuttu. Peruja nuoruuden urheilullisista harrastuksista. Urheilen fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin takia. Sun kirjoituksia on oikeasti hauska lukea ja vaikutat tarkkanäköiseltä kaverilta eli hyviä huomioita teet. Mutta oletko wannabee luuseri?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyn ja lenkkipolku on myös tuttu. Peruja nuoruuden urheilullisista harrastuksista. Urheilen fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin takia. Sun kirjoituksia on oikeasti hauska lukea ja vaikutat tarkkanäköiseltä kaverilta eli hyviä huomioita teet. Mutta oletko wannabee luuseri?
En. Tuosta kaljasta vaan satuin kirjoittamaan hetkeä aiemmin...

Joo kunnosta on tosi hyvä huolehtia, mutta mulla on aika negatiivinen kuva tosta punttisalitouhusta. Siis sinne vaan mennään ja toistellaan samoja liikeratoja. Youtubessa on videoita, joissa jotkut saa siitä hirveitä kiksejä. No nythän noi salit taitaa olla trendikkäitä, mutta vielä 20 vuotta sitten kaikki tuntui niitä haukkuvan. Kummelissakin niille vitsailtiin. Toisaalta onhan vieläkin kaikki tv:stä tutut kuntosalityypit aika hölmöjä, esimerkiksi ne jotkut Hunks-tyypit ja varsinkin se Bull Mentula.

Mä veikkaan että moni jatkoaikalainen hyytyy ennen mua jos vaikka täysmarssille mennään, mutta mikään lihaksikas en ole koskaan halunnut olla.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En. Tuosta kaljasta vaan satuin kirjoittamaan hetkeä aiemmin...

Joo kunnosta on tosi hyvä huolehtia, mutta mulla on aika negatiivinen kuva tosta punttisalitouhusta
.
Voi pettter pettter, kun olet jäänyt paljosta paitsi. Nyt tehdään niin, että laitat jonain arki-iltana nappiverkkarit jalkaan ja maksat kolme euroa sisään Liikuntamyllyyn. Siellä sitten menet juoksuradalle vähän hölköttelemään ja tarkkailemaan ympäröivää maailmaa. Välillä saa pitää taukoa sivukatsomossa. Kaljat pitää jättää kotiin.

Kiität myöhemmin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Bull Mentula on kaukainen sukulainen ihmiselle. Kuntosaleille toki mahtuu monenlaista treenaajaa ja ihmistyyppiä, mutta sanoisin näin että kuntosalilla kävijät eivät ole juntteja vaan että juntit käyvät myös kuntosalilla. Tuossa on pieni mutta tärkeä ero. Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni, voihan olla että olen juntti itsekin, en vain tunnista sitä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi pettter pettter, kun olet jäänyt paljosta paitsi. Nyt tehdään niin, että laitat jonain arki-iltana nappiverkkarit jalkaan ja maksat kolme euroa sisään Liikuntamyllyyn. Siellä sitten menet juoksuradalle vähän hölköttelemään ja tarkkailemaan ympäröivää maailmaa. Välillä saa pitää taukoa sivukatsomossa. Kaljat pitää jättää kotiin.

Kiität myöhemmin.
En mä tuossa niinkään juoksemista tarkoittanut enkä muutakaan sellaista liikuntaa, vaan enemmänkin tuota punttien nostamista. Joo mun kyllä pitäis liikkua enemmän ja varsinkin juosta. Kävely ei oikein näin nuorelle riitä...

Talvella just ostin viidentoista vuoden tauon jälkeen lenkkarit. Tuollaiset tummanpunaiset tuntuu olevan trendikkäitä mustien farkkujen kanssa, mutta hitto vaan kun joka kolmannella vastaantulijalla on sama setti. Ja nyt vituttaa kun sukat ja jalat haisee heti kun noilla kävelee, tossa reilu viikko sitten kun kerran kastuivat. Varmaan kymmenet edelliset kengät oli Adidaksen Superstareja ja niissä talsi säässä kuin säässä.

Kerran muuten oon käynyt tuolla Liikuntamyllyssä ja ihan kivalta paikalta vaikutti. Meillä oli ohjelmassa joku UKK-kävelytesti, missä käveltiin kymmenen kierrosta ja sitten mitattiin pulssi ja verrattiin sitä aikaan, vai miten se nyt menikään. Jotenkin porrastetusti lähdettiin ja mä lähdin tarkoituksella yhden muijan jälkeen. Taktisesti tietenkin kävelin noin viis metriä sen perässä ja persettä koko matkan tuijottelin. Meillä oli kentän laidalla parit, jotka laski kierroksia. Joka kerta siinä moikattiin, paitsi kerran kun se hölmö katseli muualle. Sitten kun kymmenen kierrosta tuli täyteen ja se mun edessä lähtenyt tyttö tuli maaliin, huusi se kentän laidalla pällistellyt nörtti että kierros vielä. No mä lähdin kun ajattelin että ehkä mä laskin väärin, mutta en varmasti laskenut. Vitutti.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Miten se reserviläiskirjeen jakaminen eroaa kaikesta muusta tarpeettomasta roskasta, jota kaikki dorkat sosiaalisessa mediassa jakaa? Mielestäni tollanen kirje menee ihan hyvänä jatkumona niille muille turhille kuville, linkeille ja ilmoituksille, jotka ei oikeasti kiinnosta ketään asianomaisen ulkopuolista, mutta silti niitä sinne tungetaan.

Sen kyllä haluaisin joskus nähdä, että joku jakaisi kuvia voutin kirjeistä, joista kävisi ilmi ulosottovelan määrä. Tekstinä voisi olla vaikka sellanen perus ''olen kusessa'' ja pari hymiötä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Koko feissarimokat -sivuston täysin unohtaneena, täytyy näin jälkikäteen todeta, että olisihan se pitänyt tietää.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En mä tuossa niinkään juoksemista tarkoittanut enkä muutakaan sellaista liikuntaa, vaan enemmänkin tuota punttien nostamista. Joo mun kyllä pitäis liikkua enemmän ja varsinkin juosta. Kävely ei oikein näin nuorelle riitä...
En minä sitä liikunnan riemun vuoksi ehdottanut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikuinen mies ja superstarit jalassa.
Mitkä sitten olisi nykyään paremmat? Tuollaiset tennarit on tosi käteviä ja monikäyttöisiä. Tuntuu hyvältä ja näyttää kivalta. Kehtaa mennä ravintolaan ja pystyy kävelemään pitkiäkin matkoja, tarvittaessa vaikka juoksemaan. Lisäksi tarkenee myös talvella. Reissuihinkaan ei ikinä tarvitse ottaa kaksia kenkiä mukaan.

Joillekin tietenkin on normaalia käyttää aina juoksulenkkareita, joillekin juppikenkiä ja joillekin vaikkapa maihinnousukenkiä. Nykyään näkee paljon myös niitä mitä lie räppimallisia liian isoja, mutta varmaan eniten kuitenkin jotain tuollaisia rentoja tennareita. Tai no riippuu tietenkin ihmisen iästä ja vähän myös paikkakunnasta.

Mutta sitä mä olen täällä Jatkoajassa ihmetellyt kun heti hyökätään vastaan ja yleensä vielä ilman mitään perusteluja. Mä teen monesti niin että odottelen vaikka viikon ennen kuin kehtaan samasta aiheesta kirjoittaa, ihan vaan ettei se kuulosta yhtään vittuilulta takaisin. Kaikkein lapsellisin tapa yrittää vittuilla on sellainen, missä väkisinkin yritetään keksiä toisesta jotain negatiivista. Ihan pienillä lapsillahan on niin että jos joku vaikka haukkuu sen lelua, haukutaan sen haukkujan lelua vielä huonommaksi. Jotenkin vaan luulisi että viimeistään siinä kymmenen vanhana ihminen kehittyy tuosta vaiheesta ohi. Ensin esimerkiksi mietitään että teenkö mä niin kuin väitetään, tai tuossa lelutapauksessa mietitään että onko se lelu niin paska. Luultavastihan se on jos niin kerta sanotaan. Ja jos ei ole niin kerrotaan se ja mahdollisesti jopa perustellaan.

Mä taisin joskus pari kuukautta sitten kirjoittaa täällä kun ihmettelen sitä, miten aikuinen ihminen ei kestä kritiikkiä. Mä en vaan pysty käsittämään koko ajatusta. Livenä tunnen yhden tuollaisen tapauksen ja sillä on tiettyjen lapsuudessa sattuneiden asioiden takia jäänyt se kehitysvaihe väliin. Ollaan siitä aika avoimestikin keskusteltu, mitä sen kanssa nyt pystyy keskustelemaan.

Tää nyt on vähän hölmö asia kertoa pienen otannan takia, mutta ainakin mun ala-asteella tuollaiset kiukuttelijat olivat ehkä ne luokan nörteimmät tyypit. En tiedä millaiset kasvatusmetodit niillä sitten on kotona ollut. Myöhemmin ehkä mahdollisesti myös sattumaltakin samat tyypit opiskeli aika pitkälle ja nyt tuntuvat käyttäytyvän ylimielisesti, vittuilevan jopa. Putkiaivoiksikin voisi niitä kutsua. Vain niiden mielipide on ainoa oikea. Ehkä osin myös ton takia mä pidän monia yliopiston käyneitä keskimääräistä tyhmempänä, vaikka tietävätkin enemmän siitä mitä ovat sattuneet lukemaan. Tai näkeehän tuon esimerkiksi naisissa treffeillä, varsinkin jos sen white trash -osaston jättää pois laskuista...

Vähän meni ohi aiheen, eikä ollut ollenkaan nimimerkki Tadulle. Siihen johonkin kupla-ketjuun olisin voinut kirjoittaa...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä sitä liikunnan riemun vuoksi ehdottanut.
Näkeekö siellä hyviä perseitä?

Hitto huomenna on päivä yksi. Maksullisten paikkojen sijasta mä liikun ennemmin ulkona. Joku muija esitti jonkun lankutushaasteenkin. Ensimmäinen tavoite on jaksaa paneskella yli 3 min, heh...

Ja nyt mä sen päätin. Seitsemän päivän sisään seitsemät treffit. Noilla eri foorumeilla on muijia, jotka ovat olleet kiinnostuneita näkemään, mutta siinä vaiheessa mä olen aina laiskistunut. Nyt viikon tauko kaljasta. Kiitti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten se reserviläiskirjeen jakaminen eroaa kaikesta muusta tarpeettomasta roskasta, jota kaikki dorkat sosiaalisessa mediassa jakaa? Mielestäni tollanen kirje menee ihan hyvänä jatkumona niille muille turhille kuville, linkeille ja ilmoituksille, jotka ei oikeasti kiinnosta ketään asianomaisen ulkopuolista, mutta silti niitä sinne tungetaan.

Sen kyllä haluaisin joskus nähdä, että joku jakaisi kuvia voutin kirjeistä, joista kävisi ilmi ulosottovelan määrä. Tekstinä voisi olla vaikka sellanen perus ''olen kusessa'' ja pari hymiötä.
Olen joskus tainnut facessa nähdä sakkolapuista otettuja kuvia. Perus ylinopeussakoista nyt valitetaan tai kun tulee tarkastusmaksu. Vankilasta ei kuitenkaan ole tullut vielä terveisiä..
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olen joskus tainnut facessa nähdä sakkolapuista otettuja kuvia. Perus ylinopeussakoista nyt valitetaan tai kun tulee tarkastusmaksu. Vankilasta ei kuitenkaan ole tullut vielä terveisiä..
Jos tulee niin ne terkut tulee yleensä Yleisradion radio-ohjelmiin, kirjepostilla vieläpä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös