Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 556
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Niin, se käsitys minkä sain Veinin antamasta osoitteesta on sellainen, että kyseessä olisi siis asunto. 3 huonetta, yhteensä kuusi sänkyä, mahdollisuus neljään lisävuoteeseen. Ja tietysti sitten kylppärit, keittiöt yms. Hinta ei mitenkään päätä huimaa, todellakaan. Näppärää tietysti olisi jos saisi vaikka tuon vajaa 10 henkeä varaamaan tuon..?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko mesta keskustassa? Count me in...

P.S. Evenuel, kieltämättä aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä vedit pelkästä osoitteesta. Enää jäi vaivaamaan, että minkä väriset tapetit. Kertooko osoite sitä? ;)
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Fläppis kirjoitti:
Onko mesta keskustassa? Count me in...

P.S. Evenuel, kieltämättä aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä vedit pelkästä osoitteesta. Enää jäi vaivaamaan, että minkä väriset tapetit. Kertooko osoite sitä? ;)


No ollaanpas sitä nyt...

Kaippa tuo suhteellisen keskustassa on, Viru-hotellilta alle 500 m.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Evenuel kirjoitti:
No ollaanpas sitä nyt...

Kaippa tuo suhteellisen keskustassa on, Viru-hotellilta alle 500 m.

Niin ollaan. Sijainti siis hyvä, ei muuta kuin menoks...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Melko huonoina ajankohtina kyllä järjestelette näitä kaikkia kekkereitä ja tapaamisia. Eihän tämänkään aikataulu sovi minulle pätkääkään, niin mielelläni kun mukaan lähtisinkin. Eikä Veini taistelupuolueineen ole vieläkään järjestänyt niitä Kesätyttö-kilpailun juhlia minulle, katkeraa.

Mutta jos kerran Evenuel on mukana, niin eiköhän teille pojille yksikin nainen mukaan riitä. Pitäkää kivaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
metsänpeikko kirjoitti:
Melko huonoina ajankohtina kyllä järjestelette näitä kaikkia kekkereitä ja tapaamisia. Eihän tämänkään aikataulu sovi minulle pätkääkään, niin mielelläni kun mukaan lähtisinkin. Eikä Veini taistelupuolueineen ole vieläkään järjestänyt niitä Kesätyttö-kilpailun juhlia minulle, katkeraa.

Mutta jos kerran Evenuel on mukana, niin eiköhän teille pojille yksikin nainen mukaan riitä. Pitäkää kivaa.

Naisia on ehdottomasti vielä liian vähän, sitäpaitsi taistelupuolue ja sen operatiivinen johto ei ole vielä harjoitellut kyseisiä juhlia, nämä ovat nimenomaan kenraaliharjoitukset tulevaa suurtapahtumaa varten ! Varaan muuten tänään bändin paikalle illaksi, katsotaan sitten missä se soittaa ! Pidetäänkö ne perkeleen krokettikilpailut vai ei ?
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Juu juu, kroketti-cuppi ja sen lomassa kuppia.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
veinikretski kirjoitti:
- - -
Pidetäänkö ne perkeleen krokettikilpailut vai ei ?

Mieluummin ihan miten miten vaan. Jos kyseessä on D-kuppiskaba, olen mukana. Todennäköisesti ilmankin.

Mutta kahtellaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällänen vois olla aika oivallinen miitti kyllä. Samalla näkisi porukkaa, johon ei ole aiemmin törmäillytkään.

Pistetään harkintaan tämä, vakavasti.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
veinikretski kirjoitti:
Pidetäänkö ne perkeleen krokettikilpailut vai ei ?

Pidetään vaan perkele. Jos joku vaan jaksaa väkertää radan. Jahas, onko paikalle (mihin paikalle???) tulossa oikein musisointiakin?
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä ja Rontti vastaamme tälle reissulle jyrkkä kyllä ehkä eli mukana ollaan, jos mitään maata mullistavaa ei tapahdu.

Kyllähän tuollainen rokettipeli aina maistuisi.

p.s. Edellisetkin portit hukassa
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
veinikretski kirjoitti:
Hifkin ja Tepsin kannattajat ovat kuitenkin aina puutteessa, varmaan jääkin !


Missäs päin tämä tapaaminen on tarkoitus järjestää??
Olen melko suurella todennäköisyydella Tallinnassa ko. päivänä joten voin yrittää kahta kärpästä samalla iskulla.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mukana

Jaahans, sitä ollaan tällaiseenkin juhlaan sitten ilmoittauduttu... No mikäpäs siinä sitten.

Ja ilmeisesti oma rokettimaila mukaan? Minähän en ainakaan millään lainamailalla sohi, perkele.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
metsänpeikko kirjoitti:
Melko huonoina ajankohtina kyllä järjestelette näitä kaikkia kekkereitä ja tapaamisia. Eihän tämänkään aikataulu sovi minulle pätkääkään, niin mielelläni kun mukaan lähtisinkin. Eikä Veini taistelupuolueineen ole vieläkään järjestänyt niitä Kesätyttö-kilpailun juhlia minulle, katkeraa.

Mutta jos kerran Evenuel on mukana, niin eiköhän teille pojille yksikin nainen mukaan riitä. Pitäkää kivaa.

Täällä Oulussa olemme järjestäneet sinulle (ja yhdelle lukkofanille) omat juhlat 12-13.8.05. Lisäinfoa Kärppäosiosta. Ja niistä juhlista voisimme jatkaa suoraan 2 viikon pohjien jälkeen Tallinnaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jomppa kirjoitti:
Minä ja Rontti vastaamme tälle reissulle jyrkkä kyllä ehkä eli mukana ollaan, jos mitään maata mullistavaa ei tapahdu.

Kyllähän tuollainen rokettipeli aina maistuisi.

p.s. Edellisetkin portit hukassa

Juuri keskustelin puhelimitse, uimarannalla oleilevan veinikretskin kanssa. Hän takasi, että ylituomarin ominaisuudessa pystyy järjestämään Kerhonmiehille pronssitilan :)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nyt on sellainen juttu ettei se hotelli jota ensin ehdotin tai majoitus vissiin toimi, että alan karmean krapulani jälkeen selvittämään toisia vaihtoehtoja. Kyseiseltä mestalta loppuu vuokrasopimus, mutta ei se nyt ainoa paikka ole! Huomenna olen jälleen paremmassa pelikunnossa. Tulemme ilmeisesti järjestämään Olkun kanssa kolmenviikon tehoharjoitteluleirin Saarenmaalla. Olkku voisitko tuoda Nakkilasta vanhat maitokärryt joihin saamme oluet ja mailat mahtumaan ?

Ps, Lukko tuleva kroketimestari, faniensa kautta 2005 !
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
veinikretski kirjoitti:
Tulemme ilmeisesti järjestämään Olkun kanssa kolmenviikon tehoharjoitteluleirin Saarenmaalla. Olkku voisitko tuoda Nakkilasta vanhat maitokärryt joihin saamme oluet ja mailat mahtumaan ?

Eihän tommosiin maitokärryihin mahdu, edes harkkaoluet;( Tulisinko vaihtolava kuorma-autolla, että homma ei kusisi?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mtmela kirjoitti:
Täällä Oulussa olemme järjestäneet sinulle (ja yhdelle lukkofanille) omat juhlat 12-13.8.05. Lisäinfoa Kärppäosiosta. Ja niistä juhlista voisimme jatkaa suoraan 2 viikon pohjien jälkeen Tallinnaan.

Jaahas. Kävinpä tutustumassa lisäinfoon, mutta eipä taida peikkoneiti Ouluunkaan irrota. Niin houkuttelevalta kuin tuo kuulostaisikin.

Jään odottelemaan niitä veinin ja taistelupuolueen varsinaisia, minulle järjestettyja juhlia.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tulen antamaan tarkan informaation ensiviikolla pelipaikasta ja kaikesta muustakin, lisäksi olen ollut yhteydessä kansaivälisen Kroketti klupin residentiin David krokettiin, ja hänellä oli selvä ehto kisojen kansaivälisen arvon saamiseksi. Niinpä olen joutunut myöntymään muuttamaan nimen Tallinnan David Kroketti kapiksi, lisäksi käyristettyjä mailoja ei tulla sallimaan, myöskin David määräsi kypäräpakon jota kritisoin voimakkaasti mutta hän oli Melbournen kokemusten siivittämänä ehdoton asian suhteen, siellä oli kaksi isopäätä jouduttu viemään sairaalahoitoon saatuaan pallon päähänsä, mikäli joku on sitä mieltä että kisojen tunnus on väärin kirjoitettu saattaa hän olla oikeassa.

Niin että ensiviikon aikana kun olemme tutkineet kastematotilanteen kenttäaluiella ( Greenpeacen vaatimuksesta) julistamme kentän sijainin ja porttien lukumäärän. Samoin turnauksen alkamisajankohdan , tervetuloa siis Tallinnan ensimmäisille perinteisille David Kroketti kapin avauskierroksille! 27.08 2005. Ensiviikolla tietopaketti !

Eestin Krokettiliiton puheenjohtaja veinikretski .
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
veinikretski kirjoitti:
tervetuloa siis Tallinnan ensimmäisille perinteisille David Kroketti kapin avauskierroksille! 27.08 2005. Ensiviikolla tietopaketti !

Eestin Krokettiliiton puheenjohtaja veinikretski .

Kiitos kutsusta. Järjestääkö Eestin Krokettiliitto mailat? Kypärä on omasta takaa...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Eestin Krokettiliitto järjestää mailat ja kuulutuksen kisapaikalle, myöskin palkintojen ja muiden osalta olemme neuvotelleet Hansapankin kanssa tiiviisti (luotto-osasto), lisäksi ajansäästämiseksi olemme olleet yhteydessä useisiin ravintoloihin että he toisivat vessanpöntönsä näytteille kisapaikalle. Tietenkin järjestämme myöskin vessakierroksen.

Ps. Tietääköhän joku Kroketin säännöistä jotakin ?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
veinikretski kirjoitti:
Ps. Tietääköhän joku Kroketin säännöistä jotakin ?

Maalivahdin suojien koko, on tarkkaan määrätty säännöissä, kuten pelaajan mailan käyryys. Näitä turenkilaiset tulevat käyttämään häikäilemättömästi hyväkseen, jollemme hommaa puolueetonta mittamiestä, sekä maalin siirtelyn ehkäisyyn erikoistunutta tuomaria.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
veinikretski kirjoitti:
Ps. Tietääköhän joku Kroketin säännöistä jotakin ?

Tokkopa tuolla edes väliä ?
Cupista viis, kunhan kuppia riittää.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Evenuel kirjoitti:
Cupista viis, kunhan kuppia riittää.

Luulen, että miespuoliset osanottajat (veini?) tarkistavat kuppien riittävyyden ensimmäisenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös