Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 462
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Veini kretski järjestää elonkorjuu juhlat Tallinnassa, ohjelmassa on kiertokäynti Tallinnalaisten ravintoloiden baaritiskeillä, tutustuminen vessoihin sekä yleistä neuvontaa erinlaisten palveluiden ja myymälöiden tarjontaan. Tilaisuus on vapaaehtoinen. Illalla on yleistä ryyppäämistä sekä itsensä kehumista, erinlaista väittelyä ja provoamista sekä muutama pienehkö tappelu ja epätoivoita pimpinvomkuamista! Toiminta tapahtuu koko Tallinnan alueella, kuitenkin ryhmässä !

Niin piti sanomani että ryyppääminen alkaa jo aamulla, ja jatkuu kokopäivän, ja mikäli kukaan muu ei tule niin sitten vedän yksinäni aamusta lähtien ! Kysymyksessä on perinteinen joka vuotinen tapahtuma, allekirjoittanut tulee sovittua laivaa vastaan ja tilaisuus ja ryyppääminen alkaa välittömästi ! Niille jotka eivät siedä savuisia ja tunkkaisia ravintoloita pyydetään varaamaan itselleen kaasunaamari. Toivoisin kuitenkin JHagilta että hän olisi esittelemässä kyseisenä päivänä erilaisia vessanpönttömalleja ja hieman kertoisi asiasta tarkemminkin , tilaisuus on avoin kaikien seurojen kannattajille. Niin että alku olisi A-terminaalista minut tunnistaa Lukko-lippalakista klo 12.00 heti pääuloskäynnin vierestä. Onko kiinnostusta vai ei !

Ps. En ole ollut keneenkään yhteydessä asian tiimoilta, ilmoittautumiset voi suorittaa tähän samoin kysymykset, ihan sama tuleeko ketään muuta minä vedän kuitenkin ! Mutta vastassa olen . Päivä on muuten Lauantai, ja lupaan perkeleellistä menoa ! Ja turha ruveta vittuilemaan !
 
K

kangaroo

Jaha. Minä tulen tuota seuraavana maanantaina sinne työmatkalle, täytyy samalla tarkastella tuoreita tuhon jälkiä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mielenkiintoinen ajatus. Omalta kohdaltani matkassa on yksi mutka: Tampere. Saavun perjantai-iltana Irlannista ja määränpää on siis kotikaupunkini. Muistaakseni aamulaiva lähtee banaanisatamasta silleen puoli kahdeksan maissa. Voi toki olla, että joku nopeampikin paatti lähtee hieman myöhemmin ja saapuu puolilta päivin Tallinnaan. Joka tapauksessa ongelma on siirtää Ossi perjantaina matkatavaroidensa kanssa kotiin ja joko samantien takaisin etelään (perillä siis aika myöhään), tai sitten yöunet kotona ja ihan v... hiton aikaisin Helsinkiin. Eikä sen puoleen ole satavarmaa yöpaikkaa Helsingissäkään, jos sinne itsensä jo perjantaina järjestää.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minä lähen, jos kerran lähetään niin sitten lähetään.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Aivan ehdottomasti lähden. Ja takuulla. Onkos muuten Veini silloin ne sinun suosittelemat lasten tapahtumat jo käynnissä? Vai meinaatko, että tällainen kakarakin voisi jopa noihin pippaloihin osallistua?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jos joku tulee myöhemmällä laivalla niin kyllähän puhelimet on keksitty ! Niin että silleen !

Ps. Mikäli niitä ei ole kaikilta jo varastettu !
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huh huh! Mitähän Iltalehti uutisoi seuraavana päivänä tuon miittinkin jälkeen. Kun tämäkään tapaus ei varmaan siellä naapurissa heti unohdu. ;)

www.iltalehti.fi/2005/07/01/200506283218259_uu.shtml

Ei vaiskaan, kyllä tuota voisi harkita ennemmin kuin vaikka jotain jatkoaikaristeilyä, jos aikataulu antaisi myöten ja jossakin halpahotlassa olisi tilaa. Täytyypä miettiä. :)
 

JanJ

Jäsen
krobbe kirjoitti:
Entäs ne huorat?
Sergei vie mersulla Club kuuteentoista Piritaan.

Mä pistin tämän jo kalenteriin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
No perkele! tulossa ollaan ja entistä janoisempina.
Perheeni otan völjyyn,mutta yöllä ollaan ilmeisesti poikaporukassa vääntämässä kättä ja vittuilemassa toisille.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
TM kirjoitti:
Huh huh! Mitähän Iltalehti uutisoi seuraavana päivänä tuon miittinkin jälkeen. Kun tämäkään tapaus ei varmaan siellä naapurissa heti unohdu. ;)

www.iltalehti.fi/2005/07/01/200506283218259_uu.shtml

Ei vaiskaan, kyllä tuota voisi harkita ennemmin kuin vaikka jotain jatkoaikaristeilyä, jos aikataulu antaisi myöten ja jossakin halpahotlassa olisi tilaa. Täytyypä miettiä. :)

Älä nyt sekoita meitä villiintyneeseen kesämoderaattori laumaan, halvempia ja pieniä hotelleja voin selvittä teille etukäteen , kyllä niitä löytyy. Meinaakos joku nukkua ?
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Le Banner kirjoitti:
mutta yöllä ollaan ilmeisesti poikaporukassa vääntämässä kättä ja vittuilemassa toisille.

Aha. Että meitä tyttöjä ette meinaa ottaa ollenkaan mukaan? Syrjintää. Hmph.






hymiö.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitäs vittua tämmösellä "perinteisellä" kokoontumisella haetaan?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Evenuel kirjoitti:
Aha. Että meitä tyttöjä ette meinaa ottaa ollenkaan mukaan? Syrjintää. Hmph.






hymiö.
Tokihan me teidät mukaan otamme,mutta kättä väännämme keskenämme?
Veini esittää myös strippausnumeronsa suhteellisen privaatisti.Ehkä?
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Olkku kirjoitti:
Mitäs vittua tämmösellä "perinteisellä" kokoontumisella haetaan?

Vai juuri sitä? Josko tämä nyt sitten onkin se ensimmäinen "Saa pillua matkat, järjestäjänä Veini"?

Minä vaadin ainakin sitten myös sitä keihäsmatkaa, jonka veini minulle ystävällisesti tuolla pokauslause-ketjussa lupasi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Evenuel kirjoitti:
Vai juuri sitä? Josko tämä nyt sitten onkin se ensimmäinen "Saa pillua matkat, järjestäjänä Veini"?

Minä vaadin ainakin sitten myös sitä keihäsmatkaa, jonka veini minulle ystävällisesti tuolla pokauslause-ketjussa lupasi.

Katasotaan mistä Evenuelille keihäs järjestyy, eiköhän se illan aikana selviä !
Hifkin ja Tepsin kannattajat ovat kuitenkin aina puutteessa, varmaan jääkin !
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti, kyllähän sitä naapurissa pitää pistäytyä kerran kesässä, laitetaan ylös. Palvelutkin oli järjestetty, joten ei hätää. Kättä en väännä, kun kuitenkin häviän.
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
veinikretski kirjoitti:
Veini kretski järjestää elonkorjuu juhlat Tallinnassa,
- - -
Päivä on muuten Lauantai, ja lupaan perkeleellistä menoa ! Ja turha ruveta vittuilemaan !

Ei paha. Sattumoisin olen lomalla vielä tuona ajankohtana. Tallinna on kaunis kaupunki, tosin Vilna ja Riika ovat kauniimpia, mutta muuten ei ihan pölhömpi mahdollisuus. Olen muuten kuullut, että siellä on avattu tässä kevään korvilla jopa uusia ravintoloita.

Pannaan harkintaan.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hieno idea, laitetaan harkintaan. Viikon päästä olen tulossa tarkkailemaan Tallinnan terassien tilannetta. Olen käsittänyt, että Veinillä on ravintola Tallinnassa, joten jos laitat koordinaatit, voisin vaikka pistäytyä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Olkku kirjoitti:
Mitäs vittua tämmösellä "perinteisellä" kokoontumisella haetaan?

No sitä että sitten kotona on kiva muistella että mitä vittua tuli tehtyä.

Mitä vittua-lehti Proudly presents: Rauma boys vaatteet päällä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kun joku haluaa niitä hotellien nimiä ja puhelinnumeroita jotka ovat siedettävissä hinnoissa niin voin yv,nä laittaa niitä kysyjille. Olemassa on pieniä pirunhyviä hotelelleja joista ei ole tietoa sen enempää missään !

Le Brannerin kanssa taitaa olla turha lähteä kättä vääntämään, miehen nähtyäni taidan luovuttaa etukäteen . Evenuelia voimme vääntää jalasta, tapahtuman yhteydessä. Niin että tietoa tulee kysyjille mikäli sitä joku haluaa.

Ps, Perinteitä ryyppäämisestä jo vuodesta 1973 .
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
veinikretski kirjoitti:
Evenuelia voimme vääntää jalasta, tapahtuman yhteydessä.

Yhdestä jalastako? Haiskahtaa perverssiltä tapaamiselta, pitäiskö tulla. Tietysti en voi tulla, jos olen silloin vielä sun huvilallasi veini. Katsos, jos saavumme muutenkin 05.08:tta, niin eihän tapaamiseen ole kuin vaivainen 3 viikkoa, äkkiäkös senajan siellä oleilee;)

edittiä:Koitappas lukea, niitä yksityisviestejä veini.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
veinikretski kirjoitti:
Evenuelia voimme vääntää jalasta, tapahtuman yhteydessä.

wtf? Jalasta? Sanonko mistä minä teitä väännän...

Ja itse aiheeseen: päivä merkattu kalenteriin ja kovasti paljon innolla odotan elämäni ensimmäistä reissua Tallinnaan. Ja sitten minulla on vielä noin hyviä oppaita.
Wau.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jaahas. Olen sopivasti kyseisenä ajankohtana lomalla joten voisi harkitakin. Eli jos olen euroopassa tuolloin, niin messissä ollaan. Ja ihan tiedoksi muille, että aion pitää vaatteeni päällä terassilla, koska en halua päätyä iltalehden kansikuvapojaksi. Sen jälkeen joutuisi antamaan haastatteluja ja osallistumaan kaiken maailman kissanristiäisiin. Ei mulla aika sellaiseen riitä. En myöskään aio laulaa ja siitä kaikki ovat kiitollisia.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Odottelen tässä vessapönttömies JHagin vastausta, toinen kysymykseni koskee että järjestetäänkö kyseisenä päivänä kroketin kansainvälinen Tallinna Cuppi vai otetaanko vaan kuppia. Minusta olisi mukava jotakin muutakin tehdä ryyppäämisen lomassa? Mutta molemmat käy, ihan miten vaan !

Lähetin Evenuelille todella halvan yöpymisvaihtoehdon joka on ok, se on aika pieni niin että kun on kiinnostusta niin toimikaa ripeästi ne jotka haluavat halvan ja kuitenkin hyvän mestan siksi yöksi !

Terveisin Kroketin kansainvälinen huippu veinikretski ! Sen " hotellin" hinta on joku 20-30 erkkiä , tarkkaan en tiedä !

Ps, minä muuten hommaisin palkinnot ja tietenkin helvetin ison pokaalin joka imeisesti hukattaisiin, niin että parempi ettei ole kiertopalkinto. Muuten palkinnot olisivat nestepainotteisia !
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös