Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 455
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olin tänänään Turenkiin yhteydessä puhelimitse, ilmeni asia joka saattaisi olla hieman ongelmallinen. Nimittäin paitojen koko, olisi mukavaa kun jengi ilmoittaisi hieman mitä suuruus luokkaa laitetaan tilaukseen, ehdottaisin kolmea kokoluokkaa jotka olisivat seuraavat, Jättiläiset ,Tavallinen Jannu, ja Kääpiö. Annan esimerkin tilauksesta esim, Nimimerkki Fläppis 1 Kääpiö. Näin saisin jonkulaisen kuvan asiasta, vai laitanko kaikki Jätti-koot tilaukseen ?

En ala mihinkään xxl ,x, y,ö,v. tilaukseen. Minusta olisi myös paikallaan että kun Maajoukkue on selvä se pääsisi etusivulle, on kysymys kuitenkin palstan ensimmäisestä maajoukkueesta, pelaaja esittely ja valmentaja. Ei ole paljon pyydetty ylläpidolta.

Terveisin veini
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
veinikretski kirjoitti:
Nimittäin paitojen koko, olisi mukavaa kun jengi ilmoittaisi hieman mitä suuruus luokkaa laitetaan tilaukseen,
Ja paitahan ei sitten koske pelkkää maajoukkuetta vaan jokaista matkalle lähtevää. Hinta on naurettava ja paidatta jääminen olisi vielä naurettavampaa.

Otan vapauden mitoittaa vetävimmän näköiset jannut:

Twite / Jättiläinen
Jomppa / Jättiläinen
Rontti / Jättiläinen
Mikkoz / Jättiläinen
wilco / Tavallinen Jannu
Master God / Tavallinen Jannu

PS. Arvatkaa ketkä 2 nukkuvat lisävuoteissa?

JK. Pahempaa loukkausta en tiedäkään kuin 'tavallinen jannu'. Jättiläisen, muuten kuin älyyn viitaten, tilalla käytän mielelläni t. gredulinin minusta käyttämää 'hurmaava karhu'-termiä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Oma paitani voisi olla hyvinkin kokoa tavallinen jannu, mutta mikäli tavallinen jannu on tavallinen kiinalainen jannu, olen jättiläinen. Siis suomeksi olen 183 pitkä ja ihan normaalivartaloinen (ei ole ylimääräisiä ulokkeita tai sisäkkeitä), joten varmuuden vuoksi tietysti jättiläinen voisi olla hyvä. Ota veini sitten tosta selvää.

P.S. Joko tavallinen jannu tai jättiläinen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
E kirjoitti:
Oma paitani voisi olla hyvinkin kokoa tavallinen jannu, mutta mikäli tavallinen jannu on tavallinen kiinalainen jannu, olen jättiläinen. Siis suomeksi olen 183 pitkä ja ihan normaalivartaloinen (ei ole ylimääräisiä ulokkeita tai sisäkkeitä), joten varmuuden vuoksi tietysti jättiläinen voisi olla hyvä. Ota veini sitten tosta selvää.

P.S. Joko tavallinen jannu tai jättiläinen.

Vertailukohtana tavallinen jannu kokoon käytetään keskimääräistä ja kokoista jäätiköiden Eskimo-jannua, Kiinalaiset hylkäsimme jo alkuvaiheissa. Toki asiasta keskusteltiin pitkään. Kun taas jättiläisen vertailukohtana käytimme Massai-jannua, pitäähän paita peittää suurenkin kehon ulokkeen(ilman housuja), kääpiön määrittäminen on yksiselitteisesti otettu viimekauden Ilveksen eräästä hyökkääjästä. Siinä siis kokojen määritykset aika tarkasti.

Terveisin veini
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Vertailukohtana tavallinen jannu kokoon käytetään keskimääräistä ja kokoista jäätiköiden Eskimo-jannua, Kiinalaiset hylkäsimme jo alkuvaiheissa. Toki asiasta keskusteltiin pitkään. Kun taas jättiläisen vertailukohtana käytimme Massai-jannua, pitäähän paita peittää suurenkin kehon ulokkeen(ilman housuja), kääpiön määrittäminen on yksiselitteisesti otettu viimekauden Ilveksen eräästä hyökkääjästä. Siinä siis kokojen määritykset aika tarkasti.

Terveisin veini

Eiköhän se mene sitten siihen tavalliseen jannuun, koska kroketinpeluussa on selkeästi haittaa purjeesta, ainakin vastatuuleen pelatessa.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
veinikretski kirjoitti:
ehdottaisin kolmea kokoluokkaa jotka olisivat seuraavat, Jättiläiset ,Tavallinen Jannu, ja Kääpiö. Annan esimerkin tilauksesta esim, Nimimerkki Fläppis 1 Kääpiö. Näin saisin jonkulaisen kuvan asiasta, vai laitanko kaikki Jätti-koot tilaukseen ?

Nimimerkki Fläppis 1 Tavallinen Jannu. Pituutta löytyy skaiskreipperin verran, mutta muuta täytettä paitaan ei valitettavasti ole perusjannua enempää...jos sitäkään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä luin vain avausviestin ja tuun ilimammuuta jos oon Suomes. Toisaalta tallinakaan ei oo Suomessa. Pelimies tulee Copterlinella. Päiväkeikka? Joumän! Mä otan oman kemiallisen käymälän mukaan, hankin v. 93 ja kertaakaan en oo pessyt tai huoltanut sitä. Mitä nyt tyhjentänyt kaatamalla isoimmat, niin mahtuu uutta putkeen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
JHag kirjoitti:
Mä luin vain avausviestin ja tuun ilimammuuta jos oon Suomes. Toisaalta tallinakaan ei oo Suomessa. Pelimies tulee Copterlinella. Päiväkeikka? Joumän! Mä otan oman kemiallisen käymälän mukaan, hankin v. 93 ja kertaakaan en oo pessyt tai huoltanut sitä. Mitä nyt tyhjentänyt kaatamalla isoimmat, niin mahtuu uutta putkeen.

Hieno homma, voidaan tehdä pooli siihen. Aromit on mahtavat ja voi tosiaankin sanoa seuraavana aamuna että paska maistuu suussa.

Ps. Kirjoitin muuten pytystä !
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Il gigante

Eli duud kaipailee sellaista pirun isoa paitaa päällensä. Niinkuin sanoin; napapaita ei rokkaa tällä kertaa.

Svinki on kohillaan ja nesteytys 100% ja ruoho kasvaa. . . Eli kunto on siis kova.

-duud-
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Lähden tästä tänään kolmen jälkeen paitakauppiaalle tinkaamaan paidoista, elikkä tämän päivän aikana saatte tarkan hinnan euroissa, ensimmäinen takaisku tuli Baltić Guiden suhteen, emme kuulemma mahtuneet taitokseen, minua saa asian tiimoilta kerran vetäistä nyrkillä(ei kasvoihin kiitos). Yritän kuitenkin toimittajan saada kisapäivänä paikalle.Niille jotka eivät ole tilanneet kokoa, tilaan itseni kokoiset paidat elikkä jättiläisen ja tavallisen jannun välistä. Tulen taistelemaan paidan hinnasta kuin naarastiikeri että saisimme ne mahdollisimman halvalla.

Maajoukkue muuten tullaan julistamaan kohta puoleen, niin että ne jotka eivät vielä ole äänestäneet niin ääniä kehiin !
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Elikkä paitojen koot ja tilaukset olisivat seuraavat:
Kaima ( tav)
Olle (jät) Eestinmaajoukkue
Andrus (tav) Eestinmaajoukkue
- 2 Eestin maajoukkuepaitaa lisää
-Neljä Venäjän maajoukkue paitaa
LaMuKe (tav)
Fläppis (tav)
Evenuel (jät)
Mauri (tav)
E (tav)
Nikke (tav)
duud (jät)
OneBigRed (jät)
JanJ (tav) olen kuullut.
Arska (tav) tulee turnaukseen
White (jät)
Jomppa (jät)
Rontti (jät)
MikkoZ (jät)
Master God (tav)
wilco (tav)
Mikko (tav)
veinikretski (tav)
sopuli (tav)
Ja mister X (tav)
JHag (tav) Jos miehellä on rahaa lentää kopterilla on varaa ostaa yksi paita kanssa, en edes kysy. Poltetaan jollei kelpaa tai pääse tulemaan.

Mikäli jollakin on jotakin huomauttamista tai toivomista lisää laittaa sen tänne, paitakauppias lukee tältä palstalta uutiset. Ja minä vastaan tarvittaessa, muutamia varmistuksia vielä odottelen, ne ehtii kyllä tulemaan. Olemme hyvässä aikataulussa. Kun joku on unohtunut tai jotakin niin ilmoitus minulle, kokeilen itse sitä tavallista kokoa uskoisin että jos mahtuu minulle mahtuu muillekkin, kun en ole kuitenkaan mikään riisikeppi.

Terveisin veini

No niin sekin on sitten korjattu, katsokaa nyt kerran vielä läpi omat nimpparit ja muut jutut ! Olanderille sanoisin että asia on mahdollisimman epäselvä ollakseen johdonmukainen ei. Sanokaa nyt joku. minkä kokoinen JHag on, epäilen kääpiöksi mutta jos jollakin on tarkempaa tietoa voi laittaa sitä tänne ja mieluummin heti, heti tarkoittaa HETI!
 
Viimeksi muokattu:

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos näissä paidoissa kerran lyödään nimiä selkään, niin toivoisin kirjoitusasun olevan yhtenäinen palstan nimimerkin kanssa, eli ihan vaan yhteen pötköön tämä meikäläisenkin nimimerkin irvikuva.



--------Ei paitakauppiaan silimille--------------------------------------
Ja jostain syystä siellä lukee Twite, vaikka herra käsittääkseni käyttää nimimerkkiä White. Ainakin sen jälkeen kun ko.nimmarilla varustetun paidan saa.
---------------------------------------------------------------------
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Anteeksi luki häiriöni korjaukset tehdään ja ennen ei paidat lähde painoon kun ne on kerran vielä palstan kanssa varmistettu. Alankin korjailemaan munauksiani !

Terveisin veini
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Paidat ovat kuitenkin miesten, eli mallia pitkä&kapea. Ja vaikka itseni kesällä lasten t-paitaan änginkin, niin en silti välttämättä halua kokea enää samaa. Joten jospa vaikka sellainen jättiläiskokoinen, onpahan ainakin tilaa. Eikä tarvitse pelätä, ettei henki kulje.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Evenuel kirjoitti:
Paidat ovat kuitenkin miesten, eli mallia pitkä&kapea. Ja vaikka itseni kesällä lasten t-paitaan änginkin, niin en silti välttämättä halua kokea enää samaa. Joten jospa vaikka sellainen jättiläiskokoinen, onpahan ainakin tilaa. Eikä tarvitse pelätä, ettei henki kulje.

Korjaus tehty, katsokaa nyt muutkin ettei virheitä enää olisi
koot ja kirjoitusasut.

Terv,. veini
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
OneBigRed kirjoitti:
Nyt kun pilkku vielä on tuossa, niin otan sen väkisin uudestaan.

Eli JanJ on tämä porilainen.

Kiitos, se tummennus tulee myös.

Edit, Ne C ja A kirjaimet pystyn ilmoittamaan vasta äänestyksen ratkettua.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on kaksi ja puoli viikkoa kekkereihin. Järjestelyt hyvässä vauhdissa ja maajoukkue muotoutumassa. Täytyy sanoa, että ihan spesiaali tapahtuma Jatkoajan historiassa (tai no itse en voi sanoa kuin vuoden 2002 alusta). Tämä on vielä siitä hyvä, että perinteistä peruutusaaltoa tuskin on odotettavissa samoissa määrin kun matkat alkavat olla maksettu.

Toivottavasti kaikki osallistujat ovat mukana loppuun asti. Tulee mieleen, kun katsoo veinin työmäärää, että vähintä mitä voidaan tehdä on mennä paikalle ja osoittaa kipparille että turhaan ei ole juhlia pystytetty.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ajattelin hommata sellaiset muoviläpyskät että tiedetään paikan päällä kuka on kuka, siis rintaan. Uskon kyllä että saadaan hyvä tapahtuma, ainoastaan ilma kun vielä on paikallaan niin sitten on kaikki okey, yhdessähän se tapahtuma tehdään. Ei kukaan yksinään voi mitään tehdä.

Terveisin veini
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
veinikretski kirjoitti:
White (jät)
Heh heh.

PS. Mitä niillä rintalapuilla tehdään kun on kerran nimet selässäkin? Tai no, eipä tarvitse kääntää jos on sammunut selälleen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Twite kirjoitti:
Heh heh.

PS. Mitä niillä rintalapuilla tehdään kun on kerran nimet selässäkin? Tai no, eipä tarvitse kääntää jos on sammunut selälleen.

Terävä huomio, meinaattekos olla koko turnauksen ja ilta-juhlan sama paita päällä ? Taitaa olla Turenkilainen tapa että turhaan ei aleta paitoja vaihtelemaan, kuin kerran kesässä. Toinen mahdollisuus on laittaa krokettimaila suuhun pystyyn ja siihen pieni lippu tähän sammui esim, Rontti. (käsittelee selällään sammumista).
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tarvitseeko niitä nimilappuja, eiköhän me olla kansainvälisiä julkkiksia heti kisan jälkeen muutenkin. Eikä sitä kai omassa pelipaidassa kukaan baariin lähde, paitsi ehkä Sami Torkki - tuskin kukaan huippu-urheilija nimilappuakaan laittaa, ellei sitten ole "eksätiiäkukamäoon" eli Sami Torkki.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
E kirjoitti:
Tarvitseeko niitä nimilappuja, eiköhän me olla kansainvälisiä julkkiksia heti kisan jälkeen muutenkin. Eikä sitä kai omassa pelipaidassa kukaan baariin lähde, paitsi ehkä Sami Torkki - tuskin kukaan huippu-urheilija nimilappuakaan laittaa, ellei sitten ole "eksätiiäkukamäoon" eli Sami Torkki.

Harkitaan asiaa, lähden nyt antamaan kommentteja paikalliselle lehdelle (Postimies), lähetänkö terveisiä?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Juu ei. Näin ne asiat muuttuu, olen juhlienne aikana Kreetalla joten pitäkee lystiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös