Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 617
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Evenuel kirjoitti:
Pappa jorisee ;)

Kuinkas paljon meitä nyt sitten yhteensä onkaan pelaamassa krokettia? Siis kaikkiaan, ei pelkästää Suomesta matkaan lähteviä.

Tarkkaa lukumäärää ei tiedä vanha Erkkikään, mutta olen melko varma Tallinnasta tulevien määrästä, noin vähintään seitsemän, White voisi tehdä vielä yhden väliaikaisen luettolon. Täältä en halua ottaa kuin muutamia aika "hyviä":) kroketinpelaajia mukaan turnaukseen. He ovat olleet myöskin " Moskovan "sirkuksessa.

Ps, Keralla Reiskan Peran ja Ollin.....tempasin....
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Koostunut tilanne koostettuna tässä. Sisältää pelkästään Suomesta lähtevät jatkoaikalaiset:

Melodia 9:00 - 12:15. Rotermanni Hotell
Jomppa, Rontti, mikkoz, Twite, Master God, Wilco (2 x 2hh lisävuoteilla, muuta ei saatu)

Melodia 9:00 - 12:15. Express Hotel
Fläppis, sopuli, Evenuel (2hh + lisuri)

Auto Express 10:00 - 11:40. Sokos Hotel Viru
duud, OneBigRed (2hh)

Eckerö Line 08:00-11:30. Sokos Hotel Viru
JanJ (1hh)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Twite kirjoitti:
Koostunut tilanne koostettuna tässä. Sisältää pelkästään Suomesta lähtevät jatkoaikalaiset:

Melodia 9:00 - 12:15. Rotermanni Hotell
Jomppa, Rontti, mikkoz, Twite, Master God, Wilco (2 x 2hh lisävuoteilla, muuta ei saatu)

Melodia 9:00 - 12:15. Express Hotel
Fläppis, sopuli, Evenuel (2hh + lisuri)

Auto Express 10:00 - 11:40. Sokos Hotel Viru
duud, OneBigRed (2hh)

Eckerö Line 08:00-11:30. Sokos Hotel Viru
JanJ (1hh)

Jatkan tähän vielä Tallinnan, Arska, veini,mr xjok,Eestin maajoukkue 4 henk. + ketä vaan joka kutsutaan, kuitenkin niin että jengiä olisi vähintään 20. Meidän tarjoilijat ilmeisesti haluaisivat tulla, mutta voi olla etten päästä. Teen niin sanotut Röörit.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Päivän tapahtumista on suunniteltu kilpailu, voittajalle koppa Sakua. Kilpailun aihetta ei kerrota, kilpailu on kuitenkin kokoajan käynnissä,(ei liity juomiseen eikä muutenkaan mihinkään ihmisten käyttäytymiseen,) liikutaan henkisellä tasolla ja katsotaan kuka älyää mistä on kysymys. Jotakin kuitenkin ympärillänne tapahtuu, asia ei kuitenkaan ole millään tavalla uhkaava tai kummeksuttava, (tai no vähän). Kilpailusta ei tiedä kukaan muu kuin veini. Joka myöskin ratkaisee oikeudenmukaisesti kilpailun voittajan, ketään ihmistä ei pelästytetä tai tehdä kilpailun aikana vaikeaan tilanteeseen. Katselkaa ympärillenne ja kuunnelkaa , enkä kommentoi asiaa tältä osilta sen enempää, enkä anna minkäänlaisia vihjeitä sanon vain että ihan hauska juttu!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kysyisin hieman näistä säännöistä ja itse pelistä, kun sitä kenttää rakentelen, en nimittäin ymmärrä mittään. Kun pelaajia voi olla 15-20 hlö, miten onnistuu selvittää voittaja jos kaikki pelaavat samaan aikaan ja krokkailevat ym, no mailoja on kaikenkaikkiaan 8 ja portteja 24 olemassa. Selittäkää nyt perkele miten se saadaan onnistumaan ihan ruohonjuuritasolta. Meinaan vaan ettei ole yleinen selitys ja kälinä kokoajan.

Minä ajattelin että se on voittaja joka selvittää radan pienemmällä lyöntimäärällä, nyt kun kuvaan astuu kaikenlaiset toisten pallon lyönnit (krokkaus) hevon helvettiin, niin miten se sitten menee kun pelaajia on enemmän kun tavallisissa kotipeleissä joissa on mummo ja vaari iskä ja äiskä. Vai pelaavatko vaikka ensin kahdeksan toisiaan vastaan, ja lyöntimäärä ei ole oleellinen vaan se joka tulee ensin maaliin ja siitä eteenpäin toinen kolmas jne. Kysyn vaan, kun tyhmä olen.

Terveisin veini
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
veinikretski kirjoitti:
Kysyisin hieman näistä säännöistä ja itse pelistä, kun sitä kenttää rakentelen, en nimittäin ymmärrä mittään. Kun pelaajia voi olla 15-20 hlö, miten onnistuu selvittää voittaja jos kaikki pelaavat samaan aikaan ja krokkailevat ym, no mailoja on kaikenkaikkiaan 8 ja portteja 24 olemassa. Selittäkää nyt perkele miten se saadaan onnistumaan ihan ruohonjuuritasolta. Meinaan vaan ettei ole yleinen selitys ja kälinä kokoajan.

Minä ajattelin että se on voittaja joka selvittää radan pienemmällä lyöntimäärällä, nyt kun kuvaan astuu kaikenlaiset toisten pallon lyönnit (krokkaus) hevon helvettiin, niin miten se sitten menee kun pelaajia on enemmän kun tavallisissa kotipeleissä joissa on mummo ja vaari iskä ja äiskä. Vai pelaavatko vaikka ensin kahdeksan toisiaan vastaan, ja lyöntimäärä ei ole oleellinen vaan se joka tulee ensin maaliin ja siitä eteenpäin toinen kolmas jne. Kysyn vaan, kun tyhmä olen.

Edit: ja jonkinnäköinen rokkikone ei olisi pahitteeksi.

Terveisin veini

jaa kyseinen pelaajamäärä mailojen määrällä. Jos ei mene tasan, niin voi lähettää maksullisen protestin tilinro:555-ssdd. (Kunhan joku team kannattaa patasydäntä)

Jos joku osuu vastapuolen palloon, voi hän jatkaa lyöntivuoroaan tai yrittää "krokata" vastustajan palloa. Mikä aina lisää kiinnostavuutta koska aina on toivoa, että joku lyö omaan kinttuunsa. JOS saa lyötyä portin läpi saa yhden lyöntivuoron lisää.

Virallinen valvoja ei olisi pahitteeksi. Hänellä on tietysti ylivalta. Diktaattori. Raitapaita. Keltainen ja punainen kortti taskuun. Jos joku joukkue ryttyilee (siis tilanteeseen nähden epäurheilijamaista käytöstä), niin pihalle vain ainakin yhdeksi lyöntivuoroksi. Tai kahden minuutin jäähylle. Muista, että siellä on humalaisia suomalaisia.

Edit: sitäpaitsi uskoisin, että aikaa on rajallinen määrä.. eli kaikki mukaan kerralla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Padis kirjoitti:
jaa kyseinen pelaajamäärä mailojen määrällä. Jos ei mene tasan, niin voi lähettää maksullisen protestin tilinro:555-ssdd. (Kunhan joku team kannattaa patasydäntä)

Onhan teillä edustaja mukana, ei kai tässä muuten niin tarkkana oltaisikaan .:)

Ps. Tiäksää
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
veinikretski kirjoitti:
Minä ajattelin että se on voittaja joka selvittää radan pienemmällä lyöntimäärällä, nyt kun kuvaan astuu kaikenlaiset toisten pallon lyönnit (krokkaus) hevon helvettiin, niin miten se sitten menee kun pelaajia on enemmän kun tavallisissa kotipeleissä joissa on mummo ja vaari iskä ja äiskä. Vai pelaavatko vaikka ensin kahdeksan toisiaan vastaan, ja lyöntimäärä ei ole oleellinen vaan se joka tulee ensin maaliin ja siitä eteenpäin toinen kolmas jne. Kysyn vaan, kun tyhmä olen.

Terveisin veini

Oma ehdotukseni on, että arvotaan parit ja parit (max. 4kpl kerralla) lähtevät kiertämään rataa sopivin välein. Esim. Parit eivät saisi tulla kahta porttia lähemmäksi toisiaan, niin näin voitaisiin välttyä noilta toisten parien palloon osumisilta. Lisäksi ei mitään lyöntimäärien laskemista vaan se parista pääsee jatkoon kumpi on ensimmäisenä maalissa. Eihän tuollaisen kaavion tekeminen ole vaikeaa. Ongelmia tulee, jos pelaajia on pariton määrä. Mutta otetaanko tällöin käyttöön ns. villi kortti? Ja mitä, jos joku saa villin kortin ja haluaa silti pelata, niin voiko kortin luovuttaa jollekin haluukkaalle?

Pitäisiköhän "taas" tänään kaivaa krokettipussukka esiin ja lähteä krokkailemaan. Portteja tosin taitaa olla yli puolet hukassa ja mailassa ei pysy "lapa" kiinni. Noh, eihän nuo toisaalta mitään ongelmia edes ole.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jomppa kirjoitti:
näin voitaisiin välttyä noilta toisten parien palloon osumisilta.

öh... eikös se ole pelin suola, kun joukkue miettii krokatakko vai jatkaakko? Ma en tieda mitaan.. Vähän sama asia kuin nakki(tuo talvipeli)
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Padis kirjoitti:
öh... eikös se ole pelin suola, kun joukkue miettii krokatakko vai jatkaakko? Ma en tieda mitaan.. Vähän sama asia kuin nakki(tuo talvipeli)

Tuo olikin mietitty siltä kantilta, että peli käydään parikilpailuna. Silloinhan ei ole mitään hyötyä itselle, jos krokkaat väärän parin palloa. Tietenkin tämä käy meille turenkilaisille, koska voimme tehdä salaliiton, jos olemme eri pareissa.

Jos kisaa ei suoriteta parikilpailuna vaan esim. kahdeksan ryppäinä, niin ongelmaksi tulee, että ketkä menevät jatkoon.

Kaunko tuollainen yksi rokettipeli kestää 8 hengeltä about noin suurinpirtein? Tunnin? Puoli tuntia?
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jomppa kirjoitti:
Jos kisaa ei suoriteta parikilpailuna vaan esim. kahdeksan ryppäinä, niin ongelmaksi tulee, että ketkä menevät jatkoon.

Kaunko tuollainen yksi rokettipeli kestää 8 hengeltä about noin suurinpirtein? Tunnin? Puoli tuntia?

Ymmärsin, että pelaajia on n. 15-20 ja mailoja 8 kpl. Jos on normirata portteineen kyseessä, niin siihen menee tunti +-15min. Ihmiset ei kumminkaan kait halua pelata koko iltaa krokettia/kroketti playareita. Tai minä en ainakaan haluaisi. Noh.. en pääse koko pippaloihin joten tehkää kuten haluatte. Kunhan pidätte hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Padis kirjoitti:
Edit: sitäpaitsi uskoisin, että aikaa on rajallinen määrä.. eli kaikki mukaan kerralla.

Totta, Viru Hotellin alakerta menee kiinni jo kello 5.00 aamusella, mutta onneksi on klub 24, joka palvelee hieman pitempään, puolituntia kiinni 5-ja5.30 välillä, mutta onneksi kaljaa saa ostaa siksi ajaksi kun joutuu odottelemaan sen puolituntia.Niin että kiirettä pitää.

Ps, Onneksi on Karubaari joka ei heitä ulos ollenkaan!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
veinikretski kirjoitti:
Totta, Viru Hotellin alakerta menee kiinni jo kello 5.00 aamusella, mutta onneksi on klub 24, joka palvelee hieman pitempään, puolituntia kiinni 5-ja5.30 välillä, mutta onneksi kaljaa saa ostaa siksi ajaksi kun joutuu odottelemaan sen puolituntia.Niin että kiirettä pitää.

Ps, Onneksi on Karubaari joka ei heitä ulos ollenkaan!

Sorppa. olen tottunut tavis meininkiin. Yleensä baarit menee keskellä viikkoa kiinni liian aikaisin ja viikonloppuna liian aikasin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Padis kirjoitti:
Sorppa. olen tottunut tavis meininkiin. Yleensä baarit menee keskellä viikkoa kiinni liian aikaisin ja viikonloppuna liian aikasin.

Eipä mitään, kyllä meillä aikaa on pelata ihan rauhallisesti ja ottaa samalla vähän kuppia, ja kuunnella Evenuelin heviä. Olemme illan osalta hyvässä aikataulussa, silloin vasta Tallinnan juhlat alkavat. Pitää muistaa että samalla grillaillaan ja sählätään, en usko että aika käy odottaessakaan pelivuoroa pitkäksi, pikemminkin uskon että kokoajan saa jotakin huutaa lyömään omaa vuoroaan.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
veinikretski kirjoitti:
Pitää muistaa että samalla grillaillaan ja sählätään, en usko että aika käy odottaessakaan pelivuoroa pitkäksi, pikemminkin uskon että kokoajan saa jotakin huutaa lyömään omaa vuoroaan.

Sitä samaa veikkaan itsekkin. Eli sovimmeko, että lähdemme kahdeksan (8) ryppäissä liikenteeseen ja krokataan niin maan perkeleesti vai mennäänkö parihaulla?

Itse asiassa olen juuri menossa Rontille mailapussukkani kanssa ja mietimme siellä uusia sääntöjä. Ja jos tuohon turnausjärjestelmään ei tule selvyyttä, niin se löytyy muutaman tunnin sisällä säännöistä. Eli ehdotuksia kehiin ruipelot.

Niin, ja mitä tulee Master Godin aikaisempaan levylistaan, niin täältä löytyy myös levyllinen Poikain Kisamusaa (sisältää Klamydian-piisin "Ryssä mun leipääni syö"), sekä Soittoja X, XIV ja XYIV. Ja kaikki tottakai poltettuja levyjä. Heviä ja tukkaakin löytyy.

p.s. Nostetaanko voittajan paita kattoon?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mennään kaheksan kerralla. Jos ei mene kroketilla niin sitten painitaan...ja aina sopiva määrä jatkoon. Mun mielestä tärkeintä on, että peli etenee kokoajan vaikka sitten hitaasti, mutta varmasti. Kuhan juomaa ja musiikkia riittää niin kaikkia hyvin.

P.S. Veini, eikös ne tarjoilijat vois päästää mukaan pelipaikoile???
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jomppa kirjoitti:
Sitä samaa veikkaan itsekkin. Eli sovimmeko, että lähdemme kahdeksan (8) ryppäissä liikenteeseen ja krokataan niin maan perkeleesti vai mennäänkö parihaulla?

Itse asiassa olen juuri menossa Rontille mailapussukkani kanssa ja mietimme siellä uusia sääntöjä. Ja jos tuohon turnausjärjestelmään ei tule selvyyttä, niin se löytyy muutaman tunnin sisällä säännöistä. Eli ehdotuksia kehiin ruipelot.

Niin, ja mitä tulee Master Godin aikaisempaan levylistaan, niin täältä löytyy myös levyllinen Poikain Kisamusaa (sisältää Klamydian-piisin "Ryssä mun leipääni syö"), sekä Soittoja X, XIV ja XYIV. Ja kaikki tottakai poltettuja levyjä. Heviä ja tukkaakin löytyy.

p.s. Nostetaanko voittajan paita kattoon?

Mennään rauhallisesti parihaulla, paita nostetaan kattoon ilman muuta, klamydiaa ilman muuta "ryssä mun leipääni syö,)" tottakai. Ovatkin kyllästyneet kuuntelemaan meikäläisen sota-ajan propaganda piisejä. Missä vitussa on Irwin Goodman, Leevit ym, tulette tutustumaan Eestin kultti bändiin Meie Mees ja "Sinine vilkur kaitseb meid", Frederik on paperia juntti osastolla kun Meie Mees vetää....napit kaakkoon, haluatte tai ette ! Mitä helvettiä on poltetut levyt ?

Ps. Mennään miten mennään, mutta kiirettä meillä ei ole, tarjoilija kysymys on vielä avoin, haluaisivat kyllä tulla mutta paikalla on perverssejä olen huomannut kun olen lukenut teidän juttujanne:)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Suurelle yleisölle joka kotisuomessa seuraa tapahtumaa, kertoisin että David Krokett kappia voi seurata tästä ketjusta melkein realiajassa, useiden Hämeenlinnasta ja Lahdesta tulleiden tovomusten takia olemme päättäneet palvella suuria fanijoukkojamme. Saattaa olla että jonkunlaisia katkoksia saattaa tulla, Eestin ja Suomenvälinen internet yhteys silloin tällöin pätkii(meriolosuhteet) + tuuli.

Raumalle vielä kommentoisin, tulen taistelemaan kuin KORVAHIRVI voiton saamiseksi sinikeltaisille, pokaalin lähetän Raumalle TiDon käsiin, palkintoviinat juon itse!
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Fläppis kirjoitti:
Mennään kaheksan kerralla. Jos ei mene kroketilla niin sitten painitaan...ja aina sopiva määrä jatkoon. Mun mielestä tärkeintä on, että peli etenee kokoajan vaikka sitten hitaasti, mutta varmasti. Kuhan juomaa ja musiikkia riittää niin kaikkia hyvin.

P.S. Veini, eikös ne tarjoilijat vois päästää mukaan pelipaikoile???

Oletko aivan varma, että haluat painia meidän turenkilaisten kanssa. Yritämme nimittäin ottaa mukaan koko Janakkalan Paini-Ilveksen, Maailman Vahvimman miehen (Janne Virtanen) sekä erinäistä porukkaa, joka on kunnostautunut paikallisessa Meskussa.

Olisiko muuten mahdollista hommata siihen veinin kisaan keltaista johtajanpaitaa? Siinähän sitä olisi lisää mietittävää, minkä takia sen olisi saanut tai miksi toi sai sen.

p.s. Meitä saa laittaa kuin mätää kukkoo. Vieläkin leipäveitsi keuhkoissa pihisee.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jomppa kirjoitti:
Olisiko muuten mahdollista hommata siihen veinin kisaan keltaista johtajanpaitaa? Siinähän sitä olisi lisää mietittävää, minkä takia sen olisi saanut tai miksi toi sai sen.
.

Onhan se mahdollista yksi paita hommata, täytyy käväistä mustamäentorin tuntumassa katsomassa löytyisikö sellaista, painattaminen David Krokett Klapp tunnuksella olisi kyllä kova juttu. Siihen vielä vuosiluku, joo joku saa järjestelytoimikunnasta hoitaa juttua eteenpäin, en minä muuten tätä yksin tee täällä on muitakin. Homma lähtee eteenpäin. Paita tulee, se on päätetty. Osaisiko joku suunnitella tunnuksen, olisi kova juttu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
veinikretski kirjoitti:
Osaisiko joku suunnitella tunnuksen, olisi kova juttu.

Semmoinen ketunpää keltaisessapaidassa olisi varmasti hieno. Voisi pukea tiettyjä hämäläisjannuja oivasti:)
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Olkku kirjoitti:
Semmoinen ketunpää keltaisessapaidassa olisi varmasti hieno. Voisi pukea tiettyjä hämäläisjannuja oivasti:)
Mikäli kettu paidassa on vinossa, niin luulen että täältäpäin äänestetetään jyrkkää kyllää.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rontti kirjoitti:
Mikäli kettu paidassa on vinossa, niin luulen että täältäpäin äänestetetään jyrkkää kyllää.

Myös Lahden suunnalta lähtee ääni paidalle, jos kettu on hämähäkin tavoin väärinpäin printtijäljessä. \o/
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Fläppis kirjoitti:
Myös Lahden suunnalta lähtee ääni paidalle, jos kettu on hämähäkin tavoin väärinpäin printtijäljessä. \o/

No okey, pitihän se arvata että Spiderman pitää sotkea tähänkin juttuun. Mutta jos sitä nyt niin kovasti halutaan niin voin hommata Spiderman paidan.Kuvaahan se osaltaan myös veinin elämäntapaa moniltakin osin.:) Ketkä muuten valitaan jatkiksen krokettihallitukseen liittotasolla? Meillä täällä Eestissä on asiat kunnossa, ei viitsisi oikein pelailla järjestäytymättömiä jengejä vastaan, ei anna oikein luotettavaa kuvaa.

Ps. Laittakaa perkele Liittonne asiat kuntoon!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ilmoitus luontoisena asiana kerrottakoon että yv, yhteyksissä on enemmän tulijoita kuin virallisilla kanavilla, en kuitenkaan niitä voi ilmoittaa. Näyttää hyvältä, myöskin musiikki puolella alkaa valon kajoa näkymään illan osalta , kitaristi opettelee suomalaisia biisejä netin kautta. Vielä kun saamme Hämeestä lopullisen pelijärjestyksen ja säännöt pakettiin, niin ei muuta kuin kaljaa kitaan.

Terveisin Tiger-veini.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös