Joukkueiden sisääntulobiisit

  • 27 089
  • 89

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Emilio kirjoitti:
Eikös tämä biisin kieltäminen hallissa liittynyt jotenkin tähän "sisu,veri ja kunnia"- sanoitukseen biisissä, ja joku veti siitä herneet nenään?
Noihin kolmeen sanaan, jotka joku/jotkut saivat yhdistettyä natsi-Saksaan. Sanoittaja Lopakalla ei tästä ollut mitään hajua - eikä aavistusta - että nuo kolme sanaa liittyivät jotenkin historialliseen natsi-Saksan huuhaa-hommiin. Biisistähän käytiin pitkät - ja yöt valvotut - kärhämät ja aluksi biisi oli jo hyvää vauhtia tulossa sisääntulobiisiksi - sopivilla miksauksilla. Ei tullut, koska kaiken maailman pikkusieluiset kusipäät ja kukkahattutädit soittelivat Juha Junnolle, radioihin ja mediaan yleensäkin, että;

"ottakaa tämä raakale pois soitosta, heti!"

Toiset ottivat. Toiset eivät ole ottaneet vieläkään. Nostan hattua niille, jotka kappaletta soittavat, kaikesta huolimatta. Junnon tämä oli pakko ottaa hallisoitosta pois, koska mikäli olen oikein ymmärtänyt, kärppäjunnujen vanhemmat olivat ensi töikseen tehdeet adressin, että Kärpät ei moista biisiä soita. Pelko tuli Juhan persiiksiin - sponsorikaikkoamisten pelossa - ja Routasydäntä ei soitettu. Oulun Kaupunginhallitus Patrick Dicksoneineen (what a name...) myös vastusti biisin soittamista hallissa natsi-Saksa -seikkoihin liittyen ja kielsi tämän Oulun kaupungin omassa omistuksessa olevassa RaksilaAreenassa. Dickson - joka kuuluu kaupunginhallitukseen - mm. haukkui biisiä jumalanpalveluksessa "saatanan lähettilääksi". Tästä ja muusta kärhämissä oli Ilta-Sanomista YLEn puoli yhdeksän uutisista lähtien...

Tekstiä tulisi vaikka sivullinen aiheesta, mutta säästetään se ajan kuluksi. Halukkaat voivat käydä lukemassa allekirjoituksessa olevasta linkistä lisää - halutessaan.
 
Viimeksi muokattu:

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
RV16 kirjoitti:
Eli monenkohan liigajoukkueen sisääntulossa kuulutetaan nimet yksitellen pelaajien luistellessa jäälle.

Jyväskylässä kuulutetaan. Ennen kuulutettiin pelaajien numerotkin vaan ei enää viime kaudella. Paljon juhlallisempaa se oli kuunnella "kaksikymmentäseitsemän, Janne Hauhtonen" kuin pelkkä "Janne Hauhtonen".
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Ihmiset, jotka tuosta Routasydämmestä pitivät suurinta meteliä tuskin hallissa kovin paljon käyvät. Eikös samassa rytäkässä menetetty kirkonkellot vastustajan luistellessa jäälle? Arponen veti ne pois. "Eivät sovi jääkiekko otteluun"
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gags kirjoitti:
Kun vielä kerrot kuka esittää ranskankielisen version (ja ehkäpä mistä sen saa), mä tarjoan sulle kaljat!

Kiitos kaljoista. Esittäjä on Piere Senecal, saatavuuteen en sano mitään.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jeff kirjoitti:
Ihmiset, jotka tuosta Routasydämmestä pitivät suurinta meteliä tuskin hallissa kovin paljon käyvät.
Kyllä.
Jeff kirjoitti:
Eikös samassa rytäkässä menetetty kirkonkellot vastustajan luistellessa jäälle? Arponen veti ne pois. "Eivät sovi jääkiekko otteluun"
Muistaakseni tämä tapahtui pikkaisen myöhemmin.
 

HC Sputnic

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Humppa

Kertokaapas arvon lappeenrantalaiset minkälainen oli cosmoksen viritys sisääntulo biisiksi, kun en itse tänään ehtinyt kisapuistoon. Oliko se "kauppaopiston humppanaiset" vai oliko tehty jotakin rokki viritystä ? Itse pelkäsin ja manasin etukäteen että jotain sysipaskaa lavajenkkaa sieltä tulee. Toivottavasti olin väärässä...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
HC Sputnic kirjoitti:
Kertokaapas arvon lappeenrantalaiset minkälainen oli cosmoksen viritys sisääntulo biisiksi, kun en itse tänään ehtinyt kisapuistoon. Oliko se "kauppaopiston humppanaiset" vai oliko tehty jotakin rokki viritystä ? Itse pelkäsin ja manasin etukäteen että jotain sysipaskaa lavajenkkaa sieltä tulee. Toivottavasti olin väärässä...
Tuolla otteluketjussa tätä jo sivusinkin mutta kyllä asia on sen verran vakava, että voin toistaa.

PASKAA!

Siis vittu, sisääntulopiisinä on joku Osmos Cosmoksen oma viritys, missä on humppamainen pehmorok -riffi ja sitten väliin aina oikein huutavat että "SaiPa!" Joukkue tulikin sitten sisään vähän vaivihkaa.

Pelaajaesittely.. miten voidaan näin pahasti mennä vikaan. Olisi sopinut paremmin kirkkoon illan virsien esittelyksi, sen verran hidastempoinen se spektaakkeli oli.

Maalitorvikin oli vaihtunut Etelä-Saimaan mainokseen, jonka jälkeen soi Osmoksen SaiPa -biisi.
 

HC Sputnic

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Murmeli kirjoitti:
PASKAA!

Siis vittu, sisääntulopiisinä on joku Osmos Cosmoksen oma viritys, missä on humppamainen pehmorok -riffi ja sitten väliin aina oikein huutavat että "SaiPa!".

Jassoo, jotain tällaista vähän arvelikin/pelkäsin... taas nähtiin, pessimisti ei pety koskaan.
 
Mikäs se on se Tapparan sisääntulobiisi? Tai siis biisin pitkä intro. Jotenkin tutulta kuulostaa, mutta ei tule päähän.
 
Niin joo...

Lukon sisääntulobiisi, mikäli se nyt ketään kiinostaa, on vaihtunut, viime kauden Nightwishin Nemon tilalle on tullut AC/DC ja TNT, ja ihan hyvin toimii mielestäni.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lakaisija kirjoitti:
Lukon sisääntulobiisi, mikäli se nyt ketään kiinostaa, on vaihtunut, viime kauden Nightwishin Nemon tilalle on tullut AC/DC ja TNT, ja ihan hyvin toimii mielestäni.

Ja minusta taas ei. Nemon kitara loop oli hyvä, mutta tämä TNT on jotenkin vanhanaikainen, eikä enää niin Rock!
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Nännimäinen kirjoitti:
Mikäs se on se Tapparan sisääntulobiisi? Tai siis biisin pitkä intro. Jotenkin tutulta kuulostaa, mutta ei tule päähän.

Kuulemma Smackdownin Brock Lesnarin sisääntulobiisi.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
sopuli kirjoitti:
Sanotaanko kuitenkin, että kahteen sanaan. Tuskinpa Hitler Jugend kuitenkaan käytti sanaa sisu.

Saivarrellaan: Veri ja kunnia, eli kolme sanaa. Aivan naurettavaa silti tuo lestojen paniikki. Hieno biisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös