Joukkueiden sisääntulobiisit

  • 27 085
  • 89

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Laitetaanpas tänne kun ei eräässä toisessa ketjussa tehonnu:

Eli monenkohan liigajoukkueen sisääntulossa kuulutetaan nimet yksitellen pelaajien luistellessa jäälle. Käsittääkseni HPK ja IFK ainakin kuuluttavat ja Lahessa ei kuuluteta, mutta miten on tilanne muilla paikkakunnilla? Onko pelkän sisääntulorenkutuksen soittaminen vallannut alan tässä asiassa?
 

scholl

Jäsen
RV16 kirjoitti:
Laitetaanpas tänne kun ei eräässä toisessa ketjussa tehonnu:

Eli monenkohan liigajoukkueen sisääntulossa kuulutetaan nimet yksitellen pelaajien luistellessa jäälle. Käsittääkseni HPK ja IFK ainakin kuuluttavat ja Lahessa ei kuuluteta, mutta miten on tilanne muilla paikkakunnilla? Onko pelkän sisääntulorenkutuksen soittaminen vallannut alan tässä asiassa?

Muistaakseni ainakin Jokerit ja Ilves kuuluttavat.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Epävirallisen tiedon mukaan Ässät kuuluttaa ens vuonna jokaisen yksitellen ja pimeässä hallissa?
Mites on sen screenin laita..onko unohdettu?
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
scholl kirjoitti:
Muistaakseni ainakin Jokerit ja Ilves kuuluttavat.

Jokerit ei kuuluta, joukkue tulee yhtenä jonona kentälle. Muutaman pelaajan jälkeen kuuluttaja jää jälkeen.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
mutt kirjoitti:
Jokerit ei kuuluta, joukkue tulee yhtenä jonona kentälle. Muutaman pelaajan jälkeen kuuluttaja jää jälkeen.
No tässä nyt oli kyse ihan vain siitä että kuulutetaanko niitä ylipäätään samalla kun pelaajat luistelevat jäälle, mutta kiitos tarkennuksesta.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SaiPan tulevan kauden sisääntulobiisistä liikkuu kahta huhua. Joukkueenjohto kuulemma haluaisi jonkun Osmos Cosmoksen (eikö tämä ole jo vanha vitsi) tekeleen ja joukkue vähän toisenlaista.

Kyllä mielestäni Lappeenrannassa kannattaisi käyttää oman kaupungin poikia, eli Kotiteollisuutta vähän hyväkseen. Ainakin vastustajan jäähylauluksi sopisi "Helvetistä itään", omalle joukkueelle "Veri valuu maahan" ja sisääntuloksi Saipalle "Minä olen". V..tu siinä mitään osmoja kaivattaisi, sanon mä.
 

HC Sputnic

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kimbe66 kirjoitti:
Kyllä mielestäni Lappeenrannassa kannattaisi käyttää oman kaupungin poikia, eli Kotiteollisuutta vähän hyväkseen. Ainakin vastustajan jäähylauluksi sopisi "Helvetistä itään", omalle joukkueelle "Veri valuu maahan" ja sisääntuloksi Saipalle "Minä olen". V..tu siinä mitään osmoja kaivattaisi, sanon mä.

AAMEN.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
kimbe66 kirjoitti:
Kyllä mielestäni Lappeenrannassa kannattaisi käyttää oman kaupungin poikia, eli Kotiteollisuutta vähän hyväkseen. Ainakin vastustajan jäähylauluksi sopisi "Helvetistä itään", omalle joukkueelle "Veri valuu maahan" ja sisääntuloksi Saipalle "Minä olen". V..tu siinä mitään osmoja kaivattaisi, sanon mä.

No way. Minä olen oli SaiPan sisääntulona keväällä 2004, eikä toiminut alkuunkaan. Mutta koska Kotiteollisuus on parhautta, niin luonnollisesti sitä saisi puolestani ottaa otteluiden soundtrackille mukaan. Sisääntuloon kuitenkin jotain muuta kuin Minä olen kiitos. Ja eipä tuota vaaraa kyllä taida ollakaan. Ilmeisen kovasti nuo nyt sitä Osmos Cosmosia mukaan ajavat joten eiköhän sieltä joku "SaiPa, SaiPa"-biisi ilmoille tärähdä.
 

HC Sputnic

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bauer kirjoitti:
Ilmeisen kovasti nuo nyt sitä Osmos Cosmosia mukaan ajavat joten eiköhän sieltä joku "SaiPa, SaiPa"-biisi ilmoille tärähdä.

No voi kyynel. Toivottavasti sieltä ei tule mitään sysipaskaa kauppaopiston naiset tyylistä renkutusta... Ei nimittäin tuo humppa osasto oikeen natsaa jääkiekko-ottelun alkuun.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
RV16 kirjoitti:
Laitetaanpas tänne kun ei eräässä toisessa ketjussa tehonnu:

Eli monenkohan liigajoukkueen sisääntulossa kuulutetaan nimet yksitellen pelaajien luistellessa jäälle. Käsittääkseni HPK ja IFK ainakin kuuluttavat ja Lahessa ei kuuluteta, mutta miten on tilanne muilla paikkakunnilla? Onko pelkän sisääntulorenkutuksen soittaminen vallannut alan tässä asiassa?

Tappara ja Ilves kuuluttavat ainakin.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vesku kirjoitti:
Viime kauden sisälletulo- ym. biisit: http://www.angelfire.com/tv/joo . Korjauksia otetaan vastaan palautteen kautta.

Ensi kauden sisälletulobiisit kuullaan sitten kun liiga alkaa.

En tiedä kenen tuo sivusto on, mutta Let's Play Hockeyta ei esitä Terry Ball, kuka sitten lieneekään. Biisin on tehnyt Terry Bush ja sen englanninkielisen version esittää Bill Misener.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
HC Sputnic kirjoitti:
No voi kyynel. Toivottavasti sieltä ei tule mitään sysipaskaa kauppaopiston naiset tyylistä renkutusta... Ei nimittäin tuo humppa osasto oikeen natsaa jääkiekko-ottelun alkuun.
Taidan olla niitä harvoja, jotka luottavat Osmo's Cosmokseen tässäkin asiassa.
Tuossa kausikirjassa mainitaan näin: "Uuden sisääntulobiisin sanoitus on varsin yksinkertainen, siinä toistetaan SaiPaa. Uusi biisi rakentuu jo valmiiksi tehdyn sisääntulobiisin pohjalle."
Kyllä heiltä ammattitaitoakin löytyy sen verran (myös tekniikan väeltä), että eiköhän siitä hyvä tule, mutta eihän kaikki voi ikinä tyytyväisiä olla, makuja kun on monenlaisia.
Harmittaa vaan kun en itse pääse paikan päälle ensi viikolla, mielelläni tahdon kuulla miltä se näytti ja kuulosti...
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuolla jo aiemmin oli keskustelua kärppien musiikeista mutta mutta,... mikä ihme ja kumma oli tämä viime keväänä kerran kuulemani Kärpät-räppi? Vähän tätä musiikki lajia ihmettelin kun Kärpät on kuitenki tunnettu vähän hevimmästä meiningistä...
 

Oglethorpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres, IFK
Teuvo Lomanin Helsinki City Boy sopis hyvin helsinkiläis joukkueiden vieraspeleissä sisääntulo kappaleeksi kun pääkaupunkilaiset tulee jäälle. Vois turussakin mennä se legendaarinen 10dB rikki kotipaikkakuntalaisten tirskahdellessa.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
NemI kirjoitti:
Tuolla jo aiemmin oli keskustelua kärppien musiikeista mutta mutta,... mikä ihme ja kumma oli tämä viime keväänä kerran kuulemani Kärpät-räppi? Vähän tätä musiikki lajia ihmettelin kun Kärpät on kuitenki tunnettu vähän hevimmästä meiningistä...

Katsos kun joku teinipoikien gloryhunter-porukka väsäsi moisen hiphopin tämän jälkimmäisen mestaruuden jälkeen pikavauhdilla eli päivässä. Pyhäinhäväistys. Ja sitten vielä soittavat sitä hallilla, pthyi.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Myrvold kirjoitti:
Epävirallisen tiedon mukaan Ässät kuuluttaa ens vuonna jokaisen yksitellen ja pimeässä hallissa?

Kyllä, näin juuri tulee tapahtumaan. KK-turnauksen Lukko-ottelussa oli jo käytössä.

Myrvold kirjoitti:
Mites on sen screenin laita..onko unohdettu?

Neuvottelut käynnissä.

-paze-
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK

JPL

Jäsen
NemI kirjoitti:
Tuolla jo aiemmin oli keskustelua kärppien musiikeista mutta mutta,... mikä ihme ja kumma oli tämä viime keväänä kerran kuulemani Kärpät-räppi? Vähän tätä musiikki lajia ihmettelin kun Kärpät on kuitenki tunnettu vähän hevimmästä meiningistä...

Jokaiselle jotakin... kyllä näitä lökäpöksyjä Ouluunkin mahtuu. Montakohan "Kärppä"-biisiä noita nyt on tehty sanotaan nyt viimeisen 5 vuoden aikana? Itsellä tulee helpolla ainakin 5 biisiä mieleen, joista osa parempia ja osa huonompia. Parhaat ovat ehdottaneet että saatte laittaa tämän biisin tuolle uudelle Kärppälevylle, pientä korvausta (~5% myyntivoitosta) vastaan. Ja itse kappale on sitten just sitä itteään.

Onneksi Kärpillä on varaa valita noista kipaleista, mitä käytetään. Harmi että paras kappale on hallissa kielletty.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
RV16 kirjoitti:
Eli monenkohan liigajoukkueen sisääntulossa kuulutetaan nimet yksitellen pelaajien luistellessa jäälle?

Espoossa screenissä pyörii pelaajien kasvot jonka mukaan kuuluttaja kuuluttaa pelaajat. Sitä en muista, että luistelevatko samassa järjestyksessä jäälle. Veikkaisin, että ainakin yrittävät.
 

Number 11

Jäsen
vision kirjoitti:
Espoossa screenissä pyörii pelaajien kasvot jonka mukaan kuuluttaja kuuluttaa pelaajat. Sitä en muista, että luistelevatko samassa järjestyksessä jäälle. Veikkaisin, että ainakin yrittävät.

Kyllä pelaajilla jokin järjestys oli jäälle tultaessa, mutta ei se ollut pelaajaesittelyiden mukainen. Muistaakseni #10 Donald MacLean tuli normaalisti jäälle ensimmäisenä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Isaksson kirjoitti:
En tiedä kenen tuo sivusto on, mutta Let's Play Hockeyta ei esitä Terry Ball, kuka sitten lieneekään. Biisin on tehnyt Terry Bush ja sen englanninkielisen version esittää Bill Misener.

Kun vielä kerrot kuka esittää ranskankielisen version (ja ehkäpä mistä sen saa), mä tarjoan sulle kaljat!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
JPL kirjoitti:
Harmi että paras kappale on hallissa kielletty.
Kyllä, mutta ei ilmeisesti ihan kokonaan, kuitenkaan. Eikös Routasydän-kappale ole kovassa soitannassa pukukopissa ennen ja jälkeen matsien, treenit mukaanlukien. Eli pelaajille tämä lienee paras biisi, mitä Kärpillä on kannatuskappaleena.

On se niin ersasta. Ei pääse siitä katkeruudesta ja kostosta millään yli!
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Routainen Sydän kirjoitti:
Kyllä, mutta ei ilmeisesti ihan kokonaan, kuitenkaan. Eikös Routasydän-kappale ole kovassa soitannassa pukukopissa ennen ja jälkeen matsien, treenit mukaanlukien. Eli pelaajille tämä lienee paras biisi, mitä Kärpillä on kannatuskappaleena.

On se niin ersasta. Ei pääse siitä katkeruudesta ja kostosta millään yli!

Ei kai kukaan voikkaan kieltää, mitä pelaajat saavat kopissa soittaa.
Eikös tämä biisin kieltäminen hallissa liittynyt jotenkin tähän "sisu,veri ja kunnia"- sanoitukseen biisissä, ja joku veti siitä herneet nenään?

Harmi sinänsä, että kyseessähän on aivan loistava biisi ja olisi varmasti omiaan luomaan fiiliksen halliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös