Joukkueen rakennus kaudelle 2024–2025

  • 393 636
  • 3 430

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen huolissani tuosta pakistosta jälleen kerran. On aivan sama oikeastaan ketä hyökkäyksessä on jos pakisto on tuota ”mestis” tasoa edelleen. Rubinille pitää saada apuja ettei tarvi pelistä toiseen loikkia ympäriinsä ja ottaa sitä 30-40 koppia joka kerta.
Puolustus on toiminut ja hyvä liigaan, jos mestis-tasosta puhutaan niin sen tason pelaajia on enemmän hyökkäyksessä kuin puolustuksessa.
 

Kankeelauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen huolissani tuosta pakistosta jälleen kerran. On aivan sama oikeastaan ketä hyökkäyksessä on jos pakisto on tuota ”mestis” tasoa edelleen. Rubinille pitää saada apuja ettei tarvi pelistä toiseen loikkia ympäriinsä ja ottaa sitä 30-40 koppia joka kerta.
Nyt ei ihan aukee tämä, että pakisto on ”mestis” tasoa kun joukkue on kuiteskin päästänyt vähiten maaleja Tapparan kanssa. Tottakai hyvä maalivahti auttaa tätä tilastoa. Hyökkäys päähän pitää saada miehiä, jotka pystyy enemmän tekemään tehoja. Kyllä se on nähty ettei ole ihan sama ketä hyökkää kun tehtyjä maaleja on liian vähän.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen huolissani tuosta pakistosta jälleen kerran. On aivan sama oikeastaan ketä hyökkäyksessä on jos pakisto on tuota ”mestis” tasoa edelleen. Rubinille pitää saada apuja ettei tarvi pelistä toiseen loikkia ympäriinsä ja ottaa sitä 30-40 koppia joka kerta.
Rubinilla on 30-40 torjuntaa tällä kaudella kuudessa ottelussa. Ei siis ihan joka kerta. 20 tai alle torjuntaa on 15 ottelussa. Ja päästettyjä maaleja on Ässillä edelleen vähiten liigassa, niin en nyt sanoisi puolustuksen olevan ”mestis” tasoa.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuanoi, viittiskö joku päivittää tämän hetken joukkueen sopimustilanteesta koskien ensi kautta. Eli kenellä on sopimukset ja kesto minne asti, sun muut optiot. Sais hiukan kuvaa mitä on ja mitä ei.
Jep ja nyt mennen eliteprospectiin katselee olisiko siellä ajan tasalla olevaa tietoa. Joten ei tarvi reagoida jos tietää siellä olevan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuanoi, viittiskö joku päivittää tämän hetken joukkueen sopimustilanteesta koskien ensi kautta. Eli kenellä on sopimukset ja kesto minne asti, sun muut optiot. Sais hiukan kuvaa mitä on ja mitä ei.

Täältä Ässien sivuilta löytyy ajantasainen tilanne Pelaajat ja hyvin selkeässä luettavassa muodossa
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täältä Ässien sivuilta löytyy ajantasainen tilanne Pelaajat ja hyvin selkeässä luettavassa muodossa
Juu, näin arvelinkin, kiitos. Onhan siellä aukkoja vaikka kuinka. Mielenkiintoista, miten Vuorinen meinaa niihin täytettä laittaa.
Jotenkin siihen äijähän on kyllä luottoa, joku selkeä ajatus on hänellä varmasti miten toimia. Rahahan sen taas kerran ratkaisee suurelta osin, miten hyvin onnistuu. Siltikään ei varmasti huonommin tule menemään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Maalivahtiosasto valmis, pakisto ehkä pari pakkia vaille valmis (siellä voi olla jo joku jatko kassakaapissa). Tärkeä osa-alue ovat sentterit. Riippuen siitä miten valmennus näkee Juholan tilanteen niin sinne pitää löytää laatua, vaikka JMJ jatkaisikin. MD ja Graber ei jatkoon.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Maalivahtiosasto valmis
Ei ole "valmis", juurihan täällä tovi sitten kovin varmana puhuttiin, että Kaarlehdolle oltaisiin sopimuksesta huolimatta hakemassa uutta seuraa. Tai siis noinkohan mies itse ja agenttinsa ovat, mutta annettiin ymmärtää että Ässät olisi myös aktiivinen, koska Rubinin yllätysjatkon jälkeen on ymmärrettävää jos Kaarlehto ei halua jäädä tilanteeseen missä ensi kaudella tämä sama laulu jatkuu.. että pelaamaan ei käytännössä kunnolla pääse

Sitten olisikin mielenkiintoista nähdä lähdettäisiinkö ensi kauteen Rubin-Rovio kaksikolla? Että kyllähän se Rovio hoitaa homman samalla tavalla kuin Korhonen viime kaudella. Mutta tietenkin nähtiin sitten viime kaudella sen riskin realisoituminen, jos Rubin on pois vähänkään pidemmän aikaa. Vaikkakaan ei jouduttu sellaiseen täysin absurdiin maalivahtiralliin kuten vaikka kaudella 20-21
 

Nigi

Jäsen
Maalivahtiosasto valmis, pakisto ehkä pari pakkia vaille valmis (siellä voi olla jo joku jatko kassakaapissa). Tärkeä osa-alue ovat sentterit. Riippuen siitä miten valmennus näkee Juholan tilanteen niin sinne pitää löytää laatua, vaikka JMJ jatkaisikin. MD ja Graber ei jatkoon.

Ihan mukava tilanne on sopimusten suhteen tässä kohtaa. Toki erittäin tärkeää olisi, että Erholtz ja Hämeenaho jatkavat Ässissä.

Toiveissa on, että Vuorinen saa tehtyä ainakin Järviselle ja Matinmikolle jatkot. Matinmikko ei ihan alkukauden vedossa ole ollut, mutta ehdottomasti pitäisi jatkot saada tehtyä, mielellään parin vuoden lappu. Kiekolliseksi pakiksi mukavan fyysinen eikä vuoda omiin. Ottanee isojakin steppejä sitä mukaa, kun pelejä kertyy lisää vyölle.

Kärkisentterin hankkiminen ei tunnetusti ole helppoa, mutta uskotaan siihen, että Vuorinen toimittaa markkinoilla. Koodinimi Dixon Jannelle muistiin. Myös tulosketjun laituria Ässien ensi kauden rosteri huutaa, Lipiäisen jälkeenkin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@PataJaska olet tainnut ymmärtää jonkun viestin väärin sillä itse en ainakaan muista nähneeni viestiä jossa kerrotaan Kaarlehdolle etsittävän uutta seuraa.
Ei ole tässä ketjussa eikä huhuketjussa, vaan Rubinin ketjussa
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakistossa ihan hyvä runko jo nyt, hyökkäykseen tarttee niitä pelureita.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei ole "valmis", juurihan täällä tovi sitten kovin varmana puhuttiin, että Kaarlehdolle oltaisiin sopimuksesta huolimatta hakemassa uutta seuraa.

Mennyt minulta ihan täysin ohitse. Ei kai Ässät niin riskillä lähde, että Rubinille budjetoidaan heti kättelyssä 50 matsia ja toivotaan, ettei hajoa kesken kauden kun backuppina on joku kokematon nuori veskari. En usko ennenkuin näen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Järviselle pitää ehdottomasti saada jatkot. Jalkaa kun riittää vielä, niin ei ole mitään hätää. Uskaltaisin lyödä jopa kaksi vuotta, jos hinta on sopiva. Ottajia varmasti löytyy muualtakin, joten siksi hintaakin väkisin tulee.

Toisen kovan sentterin löytäminen pitäisi olla prioriteettilistalla korkealla. Järvinen huolimatta hyvistä otteistaan ei yksinään riitä, jos takana on joko junnuja tai muuten flopanneita pelaajia (MD).

X-XXXX-X
X-Järvinen-X
X-Juhola-X
X-Knihti-X
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mennyt minulta ihan täysin ohitse. Ei kai Ässät niin riskillä lähde, että Rubinille budjetoidaan heti kättelyssä 50 matsia ja toivotaan, ettei hajoa kesken kauden kun backuppina on joku kokematon nuori veskari. En usko ennenkuin näen.
Rubinin ketjussa tosiaan sekä @Patamies82 että varsin tietäväinen @ValkMan asiasta puhuivat pari viikkoa sitten

Inhimillistä että menee ohi, koska tätä se on kun täällä puhutaan täsmälleen samoista asioista päällekkäin helposti 4-5 eri ketjussa. Tätä olen pitkään sanonut..
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
X-XXXX-X
X-Järvinen-X
X-Juhola-X
X-Knihti-X

Ojantakanen tuossa on mukana joka tapauksessa. Knihti pitäisi saada laitaan, jotta Juholalle saadaan sentteritontti
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Mennyt minulta ihan täysin ohitse. Ei kai Ässät niin riskillä lähde, että Rubinille budjetoidaan heti kättelyssä 50 matsia ja toivotaan, ettei hajoa kesken kauden kun backuppina on joku kokematon nuori veskari. En usko ennenkuin näen.
Voi olla vähän pakkorako. Kukaan 1-korin veska ei tuu Ässiin istumaan suurinta osaa kaudesta viltti niskas kun Rubiini pelaa 4 matsii viidestä.
 

Patamies82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät/Pittsburg
Rubinin ketjussa tosiaan sekä @Patamies82 että varsin tietäväinen @ValkMan asiasta puhuivat pari viikkoa sitten

Inhimillistä että menee ohi, koska tätä se on kun täällä puhutaan täsmälleen samoista asioista päällekkäin helposti 4-5 eri ketjussa. Tätä olen pitkään sanonut..
Joo, Kaarlehdon agentin suusta kuultua tämä juttu, että ainakin toisella silmällä tarkkaillaan markkinoita
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen huolissani tuosta pakistosta jälleen kerran. On aivan sama oikeastaan ketä hyökkäyksessä on jos pakisto on tuota ”mestis” tasoa edelleen. Rubinille pitää saada apuja ettei tarvi pelistä toiseen loikkia ympäriinsä ja ottaa sitä 30-40 koppia joka kerta.
Pakisto on riittävä ja hyväkin itseasiassa, mutta kyllä tarvitaan hyökkäääjiä ennemmin,niitä jotka saa kiekon maaliin. Rubin jatkaa ensi kaudella, toivotaan että parhaimmat pakitkin. Hyökkääjistä saa laittaa aika monta kiertoon.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Onko mitään kuulunut Viitalan suunnitelmista, eikös jotain palaveria ollut asiasta.
En mä ainakaan vuotta pidempää sopimusta tekisi jos yksi huonompi peli pudottaa heti kokoonpanon ulkopuolelle samalla kun siellä on hemmoja mitkä surffailee sen 20 peliä ja nostetaan jumaliksi kun onnistuvat.

Itse olen huolissani tuosta pakistosta jälleen kerran. On aivan sama oikeastaan ketä hyökkäyksessä on jos pakisto on tuota ”mestis” tasoa edelleen. Rubinille pitää saada apuja ettei tarvi pelistä toiseen loikkia ympäriinsä ja ottaa sitä 30-40 koppia joka kerta.
Mitä sää ny horiset? Ässien pakisto on liigassa ylempää kastia. Jos on vähiten päästänyt maaleja niin ei se kaikki nyt maalivahdin hyvyyttäkään voi olla.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saipasta Ojantakainen ja Lipiäinen huhuissa, en vaan kauheasti innostu mistään tällaisista, vaikka varmaan pitäisi. Viime kauden mestarijoukkueesta tuli Ikonen ja Davidsonit, eipä ole paljon iloa ollut, ja nyt huhuillaan jumbojoukkueen kakkos ja kolmosketjun pelaajia...no onhan nuo varmaan ihan hyviä pelaajia, ja tarvitaan rosteriin leveyttä.
Niihin ykkösketjun isompiin kaloihin pitää laittaa euroja reilusti kiinni, ja sitten lopuilla masseilla rahoitetaan näitä "toivotaan toivotaan Ässissä uudelle tasolle kehittyviä pelaajia".
Mutta uskon Vuorisen tietävän mitä tekee!
Lasken itse potentiaalisiksi lähtijöiksi laiturit
Ertzi
Ikonen
Knihti(vaikka pelannutkin keskellä)
Davidsson

Kyssäreinä
Lenni
Jesse
Viitala

Kyllä tuohon Lipiäinen ja Ojantakanen mahtuu, vaikka joku iso kala tulisikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös