Joukkueen rakennus kaudelle 2024–2025

  • 393 924
  • 3 432
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Olisiko raha ongelma vai pelaajan ja seuran näkemysero? Olin ainakin kuvitellut, että jonkinmoinen yhteys olisi ollut jossain kohtaan.

Tämä muuten meni kokonaan ohi, pahoittelut.

Onhan sitä yhteyttä tälläkin hetkellä, en mä sitä sano, mutta melkoisen yllättynyt olen siis jos pelaisi Ässissä lähitulevaisuudessa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Se että osaa myös lämmätä ja etenkin vantaimeri lähtee vaikka päällään seisten kahtasataa niin hyvä. Lättysyöttö rystyltä pitää myös hallita ja tappelut +/- 30kg vastustajia vastaan voitettava pystyyn. Toivottavasti Vuorinen ymmärtää nämä hommat!

Sulla on vielä sarkasmin kanssa vähän opettelemista.

Noin yleisesti jännä juttu, että eniten paskaa täällä saavat aina nämä ulkopuolelta tulleet Ahot ja Kerttulat.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Menkää vaikka kritisoimaan Jannea ja hänen pelaahankintojaan, sehän nykyään on se sallittu asia täällä.

Vuorisen pelaajahankinnat arvioidaan siirtorajan sulkeutumisen jälkeen. Toistaiseksi Myllymaa ulos - Ikonen sisään.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sulla on vielä sarkasmin kanssa vähän opettelemista.

Noin yleisesti jännä juttu, että eniten paskaa täällä saavat aina nämä ulkopuolelta tulleet Ahot ja Kerttulat.
Ulkopuolelta tulleet johtajat haukutaan, mutta kun ulkopuolelta tulee joku junnu kehittymään, on se automaattisesti parempi mitä omat kasvatit. Jännä ilmiö.

Mitä Viljasen tulemisiin ja tulemattomuuteen muuten miettii, niin rikkonainen kausi alla. Tuskin Ruotsin puolella miehestä kovinkaan tapellaan ainakaan. Tietämättä Lefen ja Matinmikon tilannetta toistaiseksi, niin panostaisin jatkosopimuksiin mielummin.
 
Viimeksi muokattu:

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä sitä Viljasen perään haikaillaan, Vuorinen voi alistaa kaikkia ja kiinnittää pakistoon Niku sekä Gregoire. Taitavat oikeasti olla aika kaukaiset haaveet.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Se on kuitenkin hienoa että aloitit vihjailemalla kaikkea epämääräistä, johon muut voi sitten keksiä loput omasta mielikuvituksestaan.

En tiedä miksi edes vaivaudun vastaamaan sinulle kun sitä et itse ole aina tehnyt jos jotain olen kysynyt, mutta minä en alkanut vihjailemaan yhtään mitään.

Jos totean että on yllätys jos pelaa lähitulevaisuudessa Ässien paita päällä, niin se ei ole mitään vihjailua. Onko se esim. vihjailua jos sanon että on iso yllätys jos McCoshen pelaa Ässissä lähitulevaisuudessa?

Tämän jälkeen olen vastannut kysymyksiin mitä minulle on esitetty, jonka jälkeen pyyhittiin Tommin patsaan päältä pölyt ja talikot kourassa tullaan kiljumaan pyhän Tommin loukkaamisesta.

Voisit sinäkin pysyä siellä tilastomaailmassa vaan, se on sun vahvuus etkä alkaisi provoamaan sen enempää.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ulkopuolelta tulleet johtajat haukutaan, mutta kun ulkopuolelta tulee joku junnu kehittymään, on se automaattisesti parempi mitä omat kasvatit. Jännä ilmiö.
Katos kun me ollaan täällä vähän niin kuin lähempänä urheilutoimenjohtajaa, joukkueen rakentajaa ja oikeastaan myös valmentajaa kuin pelaajaa. Pelata ei loppujen lopuksi ihan kuvitella osaavamme, mutta kaikki muu onnistuu.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä miksi edes vaivaudun vastaamaan sinulle kun sitä et itse ole aina tehnyt jos jotain olen kysynyt, mutta minä en alkanut vihjailemaan yhtään mitään.

Jos totean että on yllätys jos pelaa lähitulevaisuudessa Ässien paita päällä, niin se ei ole mitään vihjailua. Onko se esim. vihjailua jos sanon että on iso yllätys jos McCoshen pelaa Ässissä lähitulevaisuudessa?

Tämän jälkeen olen vastannut kysymyksiin mitä minulle on esitetty, jonka jälkeen pyyhittiin Tommin patsaan päältä pölyt ja talikot kourassa tullaan kiljumaan pyhän Tommin loukkaamisesta.

Voisit sinäkin pysyä siellä tilastomaailmassa vaan, se on sun vahvuus etkä alkaisi provoamaan sen enempää.
Pahoittelut jos on johonkin jäänyt vastaamatta. Mitkä kysymykset on jäänyt vaivaamaan ja vaille vastausta?

Se ”kusetus” kohta oli se mikä jäi kyllä aika vihjailun tasolle ilman konkretiaa.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Pahoittelut jos on johonkin jäänyt vastaamatta. Mitkä kysymykset on jäänyt vaivaamaan ja vaille vastausta?

Se ”kusetus” kohta oli se mikä jäi kyllä aika vihjailun tasolle ilman konkretiaa.

En edes itse enää muista, siitä on jo aikaa vuosi pari tms. tuskin mitään hirveän tärkeää ollut.

Korjasin vain että en ole kuullut Toivolan kusetuksista (tähän alkuperäiseen väitteeseen ei edes kukaan muu ottanut kiinni). Tässäkin oli varmaan osan ihmisten mielestä joku "naurettava agenda" taustalla.

En mä ala täällä kertomaan ihmisten elämästä yksityiskohtaisesti (vaikka ehkä julkisuuden henkilöiksi luetaan). Yksityisviestein olen joitain asioita kertonut täälläkin mitä en ole julkiseksi halunnut tulevan, mutta nuo keskustelut ovat yhteisymmärryksessä sovittu pidettävän "salaisina".
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä sitä Viljasen perään haikaillaan, Vuorinen voi alistaa kaikkia ja kiinnittää pakistoon Niku sekä Gregoire. Taitavat oikeasti olla aika kaukaiset haaveet.

Raumalla jännitetään ihan kovana nyt sitä,ettei nyt vain Gregoire mene esimerkiksi Ilvekseen. Ei ole joo ihan Ässien hankinta.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raumalla jännitetään ihan kovana nyt sitä,ettei nyt vain Gregoire mene esimerkiksi Ilvekseen. Ei ole joo ihan Ässien hankinta.
Joskus muinoin kun oli tarvetta puolustajalle, tuli molari ja pari hyökkääjää eli nyt olisi vähän päinvastoin, hyökkääjätarve, niin pari pakkia sisään. Eipä tule tapahtumaan.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän jälkeen olen vastannut kysymyksiin mitä minulle on esitetty, jonka jälkeen pyyhittiin Tommin patsaan päältä pölyt ja talikot kourassa tullaan kiljumaan pyhän Tommin loukkaamisesta.
Mun mielestä täällä kukaan ei erikseen sen enempää Tommin ”loukkaamisesta” kilju, vaan ennemmin sinun antipatia hohkaa kuuhun asti ja on tullut kyllä selväksi jo pidemmän aikaa.

Itse en kuulu ”pölyn pyyhkijöihin” enkä vihaajiin, kun jompaan kumpaan täytyisi täällä vissiin kuulua. Tommi onnistui jossain ja myös epäonnistui, mutta täällä varmasti jauhetaan Tommista ja Ahosta 15 vuoden jälkeenkin.
 

UrhoJalo88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joskus muinoin kun oli tarvetta puolustajalle, tuli molari ja pari hyökkääjää eli nyt olisi vähän päinvastoin, hyökkääjätarve, niin pari pakkia sisään. Eipä tule tapahtumaan.
Hyökkääjätarve, siihen on kaksi helppoa ratkaisua. Sakke eläkkeeltä takasi ja Japi Sveitsistä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ulkopuolelta tulleet johtajat haukutaan, mutta kun ulkopuolelta tulee joku junnu kehittymään, on se automaattisesti parempi mitä omat kasvatit. Jännä ilmiö.

Tää on tää ikuisuuskeskustelu joka tuntuu koskevan aika montaa kiekkoseuraa ja joukkuelajien puolella monia muitakin. Omille junnuille vastuuta ja sitä rataa.

Saattaahan olla, että joskus kotikylässä breikkaaminen on haastavampaa. Toisaalta voi myös olla, että sitä omaa junnua, lahjakkuutta, nuorissa tulosta tehnyttä on seurattu vuosia ja oletus on sen kunnon roolin ottaminen aikuisten peleissä. Joskus näin tapahtuu, joskus ei.

Muuttujia voi olla monia, seuran tilasta, tavoitteista, strategioista valmennuksen valintoihin. Siltikin aikuisten ammattilaispeleissä astuu mukaan kilpailu. Ei tää nyt mikään NHL ole jossa -Ikan sanoin- täytyy mennä ja viedä joltain miljonääriltä pelipaikka ja leipää pöydästä. Mutta kuitenkin aika monelle varmasti kelpaa Liigasopimus ja kunnon korvaus. Sitten katotaan ketkä kykenee murtautumaan ammattilaisjäille.

Se on kuitenkin hienoa että aloitit vihjailemalla kaikkea epämääräistä, johon muut voi sitten keksiä loput omasta mielikuvituksestaan.

Nää on näitä. Jyrki Ahonkin haamu tulee leijailemaan punttisalilla täältä ikuisuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Raumalla jännitetään ihan kovana nyt sitä,ettei nyt vain Gregoire mene esimerkiksi Ilvekseen. Ei ole joo ihan Ässien hankinta.
Ei lähelläkään. Joku muu UJ voisi yrittää virvelöidä mut Vuorinen ei ikäpäivänä. Ei sovi sisäiseen kasvuun eikä näin myöhään voi enää muutenkaan ketään tuoda. Pitää olla reenaamas joukkuuen kans jo syyskuussa et ehtii ryhmäytymään. Änärissäkin toimitaan ihan väärin kun siirtorajalla haalitaan muka vahvistuksia. Luulis niidenkin jo tietävän et kyl Vuorinen vaan on Guru tässäkin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei lähelläkään. Joku muu UJ voisi yrittää virvelöidä mut Vuorinen ei ikäpäivänä. Ei sovi sisäiseen kasvuun eikä näin myöhään voi enää muutenkaan ketään tuoda. Pitää olla reenaamas joukkuuen kans jo syyskuussa et ehtii ryhmäytymään. Änärissäkin toimitaan ihan väärin kun siirtorajalla haalitaan muka vahvistuksia. Luulis niidenkin jo tietävän et kyl Vuorinen vaan on Guru tässäkin.

Eikös me olla kuultu tämä Vuorisen teesi jo aiemmin? Ja minkään liigaseuran massit eivät riittäneet Gregoireen, joka lähtee Sveitsiin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös me olla kuultu tämä Vuorisen teesi jo aiemmin? Ja minkään liigaseuran massit eivät riittäneet Gregoireen, joka lähtee Sveitsiin.
Tamminen olis ostanut molemmat!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei se kato rahasta ole kiinni vaan siitä, että Janne on vain veltto jätkä.

"Ei se rahasta ole kiinni" totesi joku ed. urheilujohtajankin kohdalla. Ja Vuoriselta mahdollisesti kaikkien aikojen Ässävärväyksenä täytyis odottaa enemmän.

Ketäköhän on sellanen pelaaja joka profiililtaan ja statukseltaan olis säväyttänyt sisään tullessaan? Koronastrategiassa pyöri kovia seppiä, mutta sitä kautta on hieman vaikea arvioida. Jossain kohtaa Salminen/Taimi paluut oli kova juttu. Kristian Kudroc? Stephen Dixon oli kyllä iso haku. Tomas Kapusta?

Omasta mielestäni 94-95 Teppo Kivelä, Jaroslav Otevrel, Harri Laurila, Timo Nykopp ei oo voittanutta.

Joo. Näiden Liigassa tulosta tikkaavien kalastelu saattaa olla hieman ns. ongelmallista. Jonnei ole pinkka tikissä. Mutta saahan sitä fantasiarostereihin sovitella ketä tahansa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei se kato rahasta ole kiinni vaan siitä, että Janne on vain veltto jätkä.

Juuri näin. Jannen työpäivä alkaa Ässien lämpimässä officessa klo 9, kun hän selaa about tunnin eliteprospectsin vapaita pelaajia. Taaskaan ei löytynyt mitään, ainakaan kevään miehiä. Sen jälkeen kahvipaussi ja sitten hetki rupattelua tilastonörtti Arposen kanssa. Aiheena omien sopimuspelaajien vahvuudet ja niiden maksimointi sisäisen kasvun hengessä. Mitään ei tarvi ostaa, jos ei ole pakko. Ei ainakaan kalliita ja hyviä pelaajia.

Lopputyöpäivän Janne hauskuuttaa (?) toimistoväkeä ja jossain vaiheessa miettii, että kukahan lähtisi keskustaan syömään. Jatkosopimuksia pitäisi tehdä, mutta onko tuolla nyt kiire. Kyllä Matinmikko, Lefebvre ja Järvinen voivat odottaa ainakin huhtikuuhun asti

Lähti taas vähän lapasesta, mutta tuollainen pitäisi Jannen työ olla palstamietelmien perusteella. Mutta Janne on oikeasti ollut meillä vasta vähän aikaa ja sopimus jatkuu ainakin vuoteen 2026 asti. Ja varmasti hän yllättää meidät monta kertaa. Positiivisesti.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juuri näin. Jannen työpäivä alkaa Ässien lämpimässä officessa klo 9, kun hän selaa about tunnin eliteprospectsin vapaita pelaajia. Taaskaan ei löytynyt mitään, ainakaan kevään miehiä. Sen jälkeen kahvipaussi ja sitten hetki rupattelua tilastonörtti Arposen kanssa. Aiheena omien sopimuspelaajien vahvuudet ja niiden maksimointi sisäisen kasvun hengessä. Mitään ei tarvi ostaa, jos ei ole pakko. Ei ainakaan kalliita ja hyviä pelaajia.

Lopputyöpäivän Janne hauskuuttaa (?) toimistoväkeä ja jossain vaiheessa miettii, että kukahan lähtisi keskustaan syömään. Jatkosopimuksia pitäisi tehdä, mutta onko tuolla nyt kiire. Kyllä Matinmikko, Lefebvre ja Järvinen voivat odottaa ainakin huhtikuuhun asti

Lähti taas vähän lapasesta, mutta tuollainen pitäisi Jannen työ olla palstamietelmien perusteella. Mutta Janne on oikeasti ollut meillä vasta vähän aikaa ja sopimus jatkuu ainakin vuoteen 2026 asti. Ja varmasti hän yllättää meidät monta kertaa. Positiivisesti.

Ei keretty Team Tommi-paitoja lanseerata, mutta josko olis opittu tästä virheestä ja saatas ulos Team Janne-lippiksiä?
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo. Näiden Liigassa tulosta tikkaavien kalastelu saattaa olla hieman ns. ongelmallista. Jonnei ole pinkka tikissä. Mutta saahan sitä fantasiarostereihin sovitella ketä tahansa.
Tämä. Nopealla vilkaisulla taitaa kovimmat pistemiehet jotka tällä vuosituhannella on hankittu toisesta liigajoukkueesta olla Bertrand 38p, Uusikartano 35p, Kiilholma 31p ja Rekonen 28p. Noistakin AUK ja Kinu olivat paluumuuttajia. Tuossa valossa yli 30 pinnan vauhdissa oleva Valtteri Lipiäinen olisi vuosituhannen kovimpia hankintoja toisesta liigajoukkueesta.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ketäköhän on sellanen pelaaja joka profiililtaan ja statukseltaan olis säväyttänyt sisään tullessaan?
Hagman. Lyö kaikki muut pöydältä alas. Dixonista vois melkeen sanoa, että Rubinin jatkosopimusten kanssa kovimpia jatkoja, mitä ollaan tehty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös