Joukkueen rakennus kaudelle 2024–2025

  • 393 742
  • 3 431

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen pitänyt Zabranskystä alusta alkaen, mutta vain vuoden sopimus alun alkaenkin kieli mielestäni siitä, että herra agentteineen uskoi arvonsa nousevan reippaasti tämän kauden aikana. Yllätyn todella, jos jatkaa Ässissä.
 

UrhoJalo88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos ensi kaudelle joudutaan valitsemaan Lefe tai Zabransky, niin itse taipuisin Lefeen. Huippuhyviä kiekollisia pakkeja on vaikeampi löytää kuin stay-at-home pakkeja, jollainen Zabransky maaleistaan huolimatta enemmän kuitenkin on. Molempien hintalappu voi olla lähellä sitä 200ke ensi kaudeksi. Vaikka Ässien budjetti vähän nousee niin riittääköhän paukut molempiin...
En nyt kyllä usko et ihan 200k kaudesta kuitenkaan tulee hinnaksi, Liigassa ei yli 200k saavia pakkeja ihan hirveen paljoa kuitenkaan ole.

Zabranskyn kanssa saa varmaan kilpailla ainakin Tsekkien ja Saksan joukkueiden kanssa. Veikkaan, että Tsekeistä on muutama joukkue valmis antamaan hyvän rahan pakille joka pääsee maajoukkuettakin edustamaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse olen pitänyt Zabranskystä alusta alkaen, mutta vain vuoden sopimus alun alkaenkin kieli mielestäni siitä, että herra agentteineen uskoi arvonsa nousevan reippaasti tämän kauden aikana. Yllätyn todella, jos jatkaa Ässissä.

Samat laulut voisi laulaa myös Lefestä. Harmittava iso loukkaantuminen, ilman sitä olisi nakuttanut varmasti +30p ja tälläisille pistepakeille on käyttöä joka puolella Eurooppaa. Jos kaveri on vielä ilman sopparia, Ässilläkin voi vielä olla hyvät saumat vaikka palkankorotusta joudutaan antamaan.

McCoshen taisi sanoa, että hänellä palkka olisi noussut niin suureksi, ettei ollut realistista jäädä Ässiin toiseksi kaudeksi.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joku McCoshen olisi kyllä hyvä hankinta, menisi ens kauden pakistoon hyvin ja kyllä mulle tuo Hayes kelpaisi, jos nuo ulkomaalaiset vaihtuu.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
TekstiTV -mies toivoi toisessa ketjussa Niemeläisen ja Matinpalon paluuta. Voishan Niemeläinen olla hyvä haku, varmasti edullinen eikä välttämättä ole kauheasti kiinnostusta muualla. Matinpaloon tuskin rahkeet riittää ja itse ainakin uskon että jatkaa vielä rapakon takanakin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voishan Niemeläinen olla hyvä haku, varmasti edullinen eikä välttämättä ole kauheasti kiinnostusta muualla.
Onko tämä sarkasmia? Miksi ihmeessä Niemeläisestä ei oltaisi kiinnostuneita ympäri Eurooppaa?

Itse pidän haaveita Niemeläisestä tai Matinpalosta aivan höpöjuttuina. Ei mitään toivoa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ennemmin toivon Vuorisen tuovan vaikka "Norjasta, Ranskasta, ECHLstä tms. uuden Lefen"ja Fabren, kuin kyttään näitä "Sporteissa ja Saipoissa keskinkertaisesti pelaavia kolmosketjun jamppoja.
Tekee vaikka niitä Virmasen keksimiä try outteja *hymiö*.
Olishan se luksusta saada jatkaa tällä pakistolla, mutta eihän se ole rahallisesti varmaan mahdollista. Ja onhan siellä Viirret jolle luulisi olevan paikka ensi kaudella pelaavaan kokoonpanoon.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Onko tämä sarkasmia? Miksi ihmeessä Niemeläisestä ei oltaisi kiinnostuneita ympäri Eurooppaa?

Itse pidän haaveita Niemeläisestä tai Matinpalosta aivan höpöjuttuina. Ei mitään toivoa.
Oon ainakin ymmärtänyt että Matinpalo on ollut tällä kaudella parempi kun taas Niemeläinen on kadonnut kuvioista.

Joo, ja varmaan kiinnostusta riittää muualla seurojen toimesta vaikka kiekon seuraajat olisivatkin jo unohtaneet. Mutta tämän hetken Matinpalo on mediaseksikkyydessä paljon Niemeläistä edellä, jos oli sitä jo aiemminkin.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ennemmin toivon Vuorisen tuovan vaikka "Norjasta, Ranskasta, ECHLstä tms. uuden Lefen"ja Fabren, kuin kyttään näitä "Sporteissa ja Saipoissa keskinkertaisesti pelaavia kolmosketjun jamppoja.
Eli, suomeksi sanottuna Päkkilät, Ikoset ja Ojantakaset tulisi jättää hankkimatta. Samaa mieltä.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites tuanoi ootte mieltä, kun nyt säästetään kovasti, että ensi kaudeksi saataisiin sit muutama oikea pelimies, niin onkohan mitään ajatusta yrittää Ojamäkeä takaisin kotiin?
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mites tuanoi ootte mieltä, kun nyt säästetään kovasti, että ensi kaudeksi saataisiin sit muutama oikea pelimies, niin onkohan mitään ajatusta yrittää Ojamäkeä takaisin kotiin?
Oho, tuli oikein shokkina miten huonosti Ojamäellä on tämä kausi mennyt.

36o 4+9 -13. Koko jengi näköjään flopannut. Mutta ei meillä palaa Ojamäkeen ole. Tapparaan ja muihin isompiin kelpaa vieläkin. Varmaan SHLstäkin saa sopparin jos ei Klotenissa jatkaisi sopparista huolimatta.
 
Mites tuanoi ootte mieltä, kun nyt säästetään kovasti, että ensi kaudeksi saataisiin sit muutama oikea pelimies, niin onkohan mitään ajatusta yrittää Ojamäkeä takaisin kotiin?
Viljasta ja Kaskea pyörittelin itse mutta Kaski vetänyt sillä tasolla, että saa kyllä muualta vielä sopparin. Viljanen puolestaan olisi kova.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onko tämä sarkasmia? Miksi ihmeessä Niemeläisestä ei oltaisi kiinnostuneita ympäri Eurooppaa?

Itse pidän haaveita Niemeläisestä tai Matinpalosta aivan höpöjuttuina. Ei mitään toivoa.

Taitaa olla aika pieni palautusprosentti näissä.

Niemeläinen sentäs palas Poriin korona-aikoina ja Matinpalon tarina kehityskaarineen on mahtava, mutta näin sunnuntaikatselijana arvioin kotisohvalta, että seuraavalle tasolle ponnahtaneille merkkaa kaks asiaa: raha ja menestysmahdollisuudet. Näiden kokonaispaketti. Suomessa kenties maantieteelliset sijainnitkin.

Raha ja menestysmahdollisuudet toki kulkee monasti käsi kädessä Suomessa. Rooli myös tietysti, mutta oliskohan osasto Matinpalo-Niemeläinen jo sellasessa näyteikkunassa, jossa valinnan varaa on aika paljon enempi kuin Poriin saapuessaan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aikani kuluksi pohdin myös, onko MCC paluu Poriin täysin utopistinen ajatus? Vai yritetäänkö Niemeläinen, Kola kaksikosta tosissaan jompaa kumpaa. Tietynlaista ”isäntää” pakistoon toivoisi.
 

Oligopoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aikani kuluksi pohdin myös, onko MCC paluu Poriin täysin utopistinen ajatus? Vai yritetäänkö Niemeläinen, Kola kaksikosta tosissaan jompaa kumpaa. Tietynlaista ”isäntää” pakistoon toivoisi.
Kossulla 36 peliin 2+7 ja +10, Allu Laaksolla samassa sarjassa 20 peliin 2+6 ja +7.

Kossu oli kyllä omia lempipelureita. Isoa lappua!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ite en ihan hirveästi haaveile uusista vahvistuksista pakistoon. Pakistossa on jo hyviä kiinnityksiä tulevaan kauteen ja uskon ja toivon, että saadaan vielä hyviä jatkoja tehtyä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon ainakin ymmärtänyt että Matinpalo on ollut tällä kaudella parempi kun taas Niemeläinen on kadonnut kuvioista.

Joo, ja varmaan kiinnostusta riittää muualla seurojen toimesta vaikka kiekon seuraajat olisivatkin jo unohtaneet. Mutta tämän hetken Matinpalo on mediaseksikkyydessä paljon Niemeläistä edellä, jos oli sitä jo aiemminkin.
Ai sä et vitsaillut ton Niemeläisen kanssa? Sehän pääs parilla viime kaudella pelaamaan NHLssä ja ehkä pääsee vielä tälläkin kaudella. Ja vaikka ei pääsisikään, niin se, että änäri jätkällä ura on laskusuunnassa ei tarkoita vielä sitä, että olis Ässäkategoriassa halpa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös