Joukkueen rakennus kaudelle 2022–2023

  • 671 095
  • 5 116

hessum63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat ja SuKiKa
Ässien huhuketju aktivoituu heti kun Palmun/ Vesalaisen nimet alkaa esiintyä keltaisessa lehdistössä. Vahvistuksia etsiessä ei varmasti taloudellisesti keski- ja alakastien joukkueiden tarvitse pidättää hengitystä kaksikon suhteen. Ei vain riitä yksinkertaisesti .
 
Suosikkijoukkue
Pata ja Capitals
En kans näihin kotimaisiin kärkinimiin oikein jaksa uskoa, vaikken kyllä valittaiskaan jos nyt vaikka Vesalainen tai Palmu Ässät valittis, empä vaan nää sitä et nyt olisi Ässissä enempi vetovoimaa kun esitykset ovat olleet mitä ovat olleet, vaikka paperilla joukkue kovempi onkin kun muutamaan vuoteen. Jos jotain hankintaa tehdään niin kyllä luulen, että hankinta on osastoa 'ei ennen Suomessa pelannut'. Niin kun nyt viimevuosinakin on nähty Matushkin, Lalonde yms.. Jos 'kovempia' kotimaisia nimiä on hankittu niin meininki ollut 'Boys are back in town'.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ässien huhuketju aktivoituu heti kun Palmun/ Vesalaisen nimet alkaa esiintyä keltaisessa lehdistössä. Vahvistuksia etsiessä ei varmasti taloudellisesti keski- ja alakastien joukkueiden tarvitse pidättää hengitystä kaksikon suhteen. Ei vain riitä yksinkertaisesti .

Väittäisin, että aika lailla spot on.

Toki voi olla erikoisolosuhteita, tilanteita, oikea ajoitus tai huokea tarjous, mutta jos pelaajalla on jo nimeä (kuten kummallakin on), huippukausi 1-3 vuoden sisään (kuten kummallakin kait on) ja tankissa vielä selkeästi bensaa niin sijoittelut alakastin seuraan johon ei ole minkäänlaisia siteitä/kontakteja on viittä vaille hupijuttuja.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kyllähän täällä imua riittää. Välikausi nro. 8 menossa ja ensi kaudeksi tulossa uusi valmentaja Mestiksestä. Kyllä urallaan ylöspäin tähtäävä helposti lähtee auttamaan tuota hmv-porukkaa tavoittelemaan kymmenettä sijaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kriisi-IFK:ssa alkaa varmasti kohta ovi käymään molempiin suuntiin. Kerttulan kannattaa olla hereillä jos sieltä vapautuu uusien kovempien nimien tieltä jotain Ässiä vahvistavia pelaajia.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kriisi-IFK:ssa alkaa varmasti kohta ovi käymään molempiin suuntiin. Kerttulan kannattaa olla hereillä jos sieltä vapautuu uusien kovempien nimien tieltä jotain Ässiä vahvistavia pelaajia.
Salmelainen ainakin Kerttulin hyviä kavereita, että luulisi olevan ainakin perillä mitä siellä tapahtuu, jos alkaa tapahtumaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Salmelainen ainakin Kerttulin hyviä kavereita, että luulisi olevan ainakin perillä mitä siellä tapahtuu, jos alkaa tapahtumaan.

Näillä nykyisillä otteilla aivan varmasti tapahtuu ja tiedä sitten on Salmelainenkaan kuinka kauan turvassa.

Kotona turpaan 0-3 KalPalle ja Jukurit painaa vasemmalta ohitse. Sijoitus 14. ei varmasti tyydytä stadissa ketään

edit: vedetääs vähän hevosia takaisinpäin, ei siellä olekaan oikein sellaisia nimiä joita voisi Ässiin ajatella.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kriisi-IFK:ssa alkaa varmasti kohta ovi käymään molempiin suuntiin. Kerttulan kannattaa olla hereillä jos sieltä vapautuu uusien kovempien nimien tieltä jotain Ässiä vahvistavia pelaajia.

Kotkansalo takaisin kotiin. Käy.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ainut millään tapaa realistinen nimi, joka tänne voisi siirtyä on Palola. Muut siirtyvät Eurooppaan tai jatkavat HIFKissä...

Itse en Palolaa tänne halua Viitalan minuutteja syömään.
Joo eipä tuolla oikeastaan sellasia realistisia nimiä ole, kelle Ässillä on käyttöä ja voisi olla saatavilla. Nopea leftin laituri tai ylivoimapakki voisi tulla kyseeseen, IFKlla ei ole sellaisia kenestä luopua.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ainut millään tapaa realistinen nimi, joka tänne voisi siirtyä on Palola. Muut siirtyvät Eurooppaan tai jatkavat HIFKissä...

Itse en Palolaa tänne halua Viitalan minuutteja syömään.
Näin juuri.. HIFK:llä ei ole ensimmäistäkään pelaajaa, josta Ässien tarvitsisi olla kiinnostunut, kun tiedetään millaisia pelaajia Ässät tarvitsee. No sanotaan, että ainakaan hyökkääjää ei ole, koska mitään leftin laituria ei järkevästi löydä, mutta Rantakarin voisin ottaa pakistoon.. sitä paitsi Peltonen sieltä nyt ensimmäisenä saanee potkut..

Se ei poka tartte ko yhre voitetu peli näi lokakuus, ni ässäosios jo jaetaa Hifki pelaajii :D
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo eipä tuolla oikeastaan sellasia realistisia nimiä ole, kelle Ässillä on käyttöä ja voisi olla saatavilla. Nopea leftin laituri tai ylivoimapakki voisi tulla kyseeseen, IFKlla ei ole sellaisia kenestä luopua.
Palola on right, niitä on liikaa ja ennemmin peliaikaa juurikin Viitalalle ja Hämeenaholle, se on tulevaisuuden kannalta järkevää. Fyysiseltä osastolta voisi Karvinen olla tai sitten ei.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En mä oikein näe että yhdestä epäonnistujasta tarttis tuoda tänne ketään.
 

zalmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat Jyp
Itse en usko, että IFK:sta on kukaan Poriin tulossa, mutta Juha Jääskä olisi kiva nähdä Porissa. Ja tämä siis täysin haaveilua.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
En mä oikein näe että yhdestä epäonnistujasta tarttis tuoda tänne ketään.

Nää on näitä, Ässissä myös pelaajia, jotka tällä hetkellä näyttävät huonommilta mihin eväät riittäisi. Tuskin pelaajat ovat kaudessa unohtaneet miten pelataan ja taidot hävinneet. Kyllä Hifkissä jotain lukkoja ja pelillisiä ongelmia on.

Jääskä olis mielestäni hyvä...mutta taitaa olla osa myös Hifkin tulevaisuutta.

Itse en usko, että IFK:sta on kukaan Poriin tulossa, mutta Juha Jääskä olisi kiva nähdä Porissa. Ja tämä siis täysin haaveilua.

Just olin Jääskästä kirjoittamassa myös, tykännyt miehen pelityylistä.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse en usko, että IFK:sta on kukaan Poriin tulossa, mutta Juha Jääskä olisi kiva nähdä Porissa. Ja tämä siis täysin haaveilua.
On kyllä luonteeltaan positiivinen, ja niin joukkuuen jätkä kun vaan voi olla, että kelpaisi. Vaikuttaa kyllä niin stadilaiselta, että tuskin lähtee sieltä :D

Mutta nyt Ässät tarvii pelaajaa joka tekee ympärillä olevista pelaajista parempia, Jääskä ei taida olla ihan sellainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös