Jordan Schmaltz IFK:ssa

  • 115 837
  • 605

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eli nyt olisi Fellalla oiva tsäänssi näyttää mikä on miehiään.
Jotenkin mulla on tästä jampasta nimenomaan sellainen fiilis, että pistää kaiken likoon tänään ja näyttää mikä on miehiään. Vähän koko kauden tuntunut, että tästä jampasta oisi vielä paljon parempaan. Uskon, että se tulee tuon häpeän kautta tänään.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Jotenkin mulla on tästä jampasta nimenomaan sellainen fiilis, että pistää kaiken likoon tänään ja näyttää mikä on miehiään. Vähän koko kauden tuntunut, että tästä jampasta oisi vielä paljon parempaan. Uskon, että se tulee tuon häpeän kautta tänään.
Ja ylimääräinen huili on varmasti tehnyt hyvää.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ikävä kyllä jäi flopiksi. Teki pisteitä helpompia vastaan suurimmaksi osaksi ja mitä pidemmälle loppukausi eteni, niin sitä löysemmäksi ja huonommaksi meno muuttui. Jokaiselle sattuu joskus aivopieruja, mutta ruma temppu ei yhtään kirkasta tämän kaverin hankintaa arvioimisessa. Iso floppi.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itseäni jäi eilisessä matsissa ärsyttämään se, että muiden vilttiketjun pelaajien katsoessa peliä aitiossa, Fella tuijotti puhelintaan non-stop. Saattoihan se peliä sieltä katsella, mutta aika välinpitämätön fiilis jäi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mut jos joka ilta Pataässässä AB:n kanssa, ni ei sitä vaan jaksa.

Mitä lauloivat? Vai tyytyivätkö vain kuuntelemaan?

Sääli, jos esitykset kaatuivat edarismiin. Muut syyt vielä voisi hyväksyäkin, mutta epäammattimaisuudelle mulla on nollatoleranssi. Joskus voi käydä ulkona, mutta ei usein. Eikä jumalauta ainakaan silloin, kun peli ei kulje.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni jäi eilisessä matsissa ärsyttämään se, että muiden vilttiketjun pelaajien katsoessa peliä aitiossa, Fella tuijotti puhelintaan non-stop. Saattoihan se peliä sieltä katsella, mutta aika välinpitämätön fiilis jäi.

Se, mitä itse havainnoin, kyllä hän peliä seurasi, mutta kovasti vaikutti jännittävän. Itse koin sillä hetkellä, että katsoo puhelinta, koska ei pysty katsomaan peliä. Hän vaikuttaa muutenkin kovin levottomalta tapaukselta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Se, mitä itse havainnoin, kyllä hän peliä seurasi, mutta kovasti vaikutti jännittävän. Itse koin sillä hetkellä, että katsoo puhelinta, koska ei pysty katsomaan peliä. Hän vaikuttaa muutenkin kovin levottomalta tapaukselta.
Tätä itsekin keilailin mahdolliseksi, jotenkin vaan tämän illan pelin jälkeen tuo toinen tulkinta puski pintaan. Olen mieluusti väärässä tässä.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Omasta mielestä Schmaltzille kasattiin Salmelaisen ja fanien puolesta liian isot odotukset taitoihinsa nähden. Ei Schmaltzin mikään kiekollinen liideri(ykköspakki) olisi pitänyt olla missään vaiheessa. Ihan hyvä pakki mun mielestä kakkospariin. En pahastu, jos Schmaktz jatkaa tai ei jatka. Mieluiten ei kuitenkaan, kun markkinat ovat nyt aika messevät.

Ensi kaudella haluaisin kyllä nähdä Schmaltzin tilalla jonkun kiekollisesti taitavamman ja vähän luistelevamman pelaajan. Luokkaa Lancasterin/Nousiaisen tyylisen pelaajan. Honkahan taitaa olla meidän mies ainakin sopimuksen puolesta? Kiekollisuutta tarvitaan, mikään Honka ei yksinään puolustusta kiekolliseksi tee vielä.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Omasta mielestä Schmaltzille kasattiin Salmelaisen ja fanien puolesta liian isot odotukset taitoihinsa nähden. Ei Schmaltzin mikään kiekollinen liideri(ykköspakki) olisi pitänyt olla missään vaiheessa. Ihan hyvä pakki mun mielestä kakkospariin. En pahastu, jos Schmaktz jatkaa tai ei jatka. Mieluiten ei kuitenkaan, kun markkinat ovat nyt aika messevät.

Ensi kaudella haluaisin kyllä nähdä Schmaltzin tilalla jonkun kiekollisesti taitavamman ja vähän luistelevamman pelaajan. Luokkaa Lancasterin/Nousiaisen tyylisen pelaajan. Honkahan taitaa olla meidän mies ainakin sopimuksen puolesta? Kiekollisuutta tarvitaan, mikään Honka ei yksinään puolustusta kiekolliseksi tee vielä.
Jos pelaaja tuli Suomeen kehittämään kiekollista peliä sille tasolle, että NHL olisi seuraava pysäkki, niin kyllä silloin pitää olla isoja odotuksia.

Jordan taisi vaan huomata keväällä että KHL kortti katosi, eikä NHLään taso riitä, niin päätti tähdätä uraan Karaoke-mestarina.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Jos pelaaja tuli Suomeen kehittämään kiekollista peliä sille tasolle, että NHL olisi seuraava pysäkki, niin kyllä silloin pitää olla isoja odotuksia.

Jordan taisi vaan huomata keväällä että KHL kortti katosi, eikä NHLään taso riitä, niin päätti tähdätä uraan Karaoke-mestarina.
Kyllä täysin totta. Realiteetit taisi vain vähän olla hukassa. Schmaltzilla ei ole kyllä mitään asiaa NHL:ään.

Yksi juttu on varma. Schmaltzin löytää tänä yönä jostain päin keskustaa tanssilattialta, jopa sieltä karaokesta.
Nyt on latu auki. Toki se on tainnut olla jo pidempään tällä herralla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eihän tästä tarvitse edes keskustella, ei jatkoon. Piti tulla kiekollista osaamista ja johtajuutta. Ensin mainittua tulikin jonkin verran, mutta lähinnä tahti hiipui mitä pidemmälle kausi eteni. Johtajuutta ei näkynyt missään vaiheessa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Paljon tuli runkosarjassa hehkutettua, mutta itseltäni unohtui se viisaus, että uusien naamojen kanssa pitää aina katsoa se kevät ennen kuin todelliset raidat paljastuvat. no, jäi taustalle ja sitten tuli se ääliöviikate. siinä vaiheessa päähän tulikin ajatus "ai tää olikin näitä jätkiä".

Pieni toivonkipinä oli, että tänään tuoreilla jaloilla voisi tuoda jotain ratkaisevaa, mutta taustalla taas mentiin. Kun se jokin puuttuu, sitä ei vain saada.
 
Viimeksi muokattu:

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pieni toivonkipinä oli, että tänään tuoreilla jaloilla voisi tuoda jotain ratkaisevaa, nutta taustalla taas mentiin. Kun se jokin puuttuu, sitä ei vain saada.

Oma hautunut analyysi on, ettei ole joukkueen jätkä kuin kopissa.

Pikkuisen ylimielinen, ja varustettu liian kovalla itsetunnolla. Nyt pelaili vaan jonkin värinen paita päällä kilpi rinnassa, välisteppi ennen jotain muuta tavoitetta. Jotenkin tuossa huitomistilanteessa kaatui oma muki.

Annan paikan ennemmin vaikka Salinille vaikka miten olisi käynnistymisvaikeuksia nuorella kundilla.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko kauden mulle hiipi Schmaltzista kuvitelma just sellasena perus vähän junttimaisena amerikkalaisena joka lopulta saattaa osoittautua vaan haitaksi jengilleen. Se sitten vähän muuttui kun tehoili runkosarjassa toisinaan loistavasti mutta realisoitui siihen viikatelyöntiin lauantaina. Aika kaksijakoiset fiilikset, jos jatkaa niin hyväksyn hammasta purren, jos ei jatka niin oon ihan tyytyväinen. NHL ovet ei hänelle ainakaan ole toistaiseksi aukeamassa
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Olin valmis syksyllä lyömään miehen NHL:ään ensi kaudeksi. Nyt sanon että kiitos tästä kaudesta ja onnea matkaan, minne tahansa se matka viekään.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Lähtee tai ei, melko samantekevää. Tämän kevään esityksillään Schmaltz liittyi IFK:n loppumattomaan ulkkariosastoon nimeltä "ynnä muut".
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Iso pettymys itselleni oli tämän miehen kevään peliesitykset.
Kirves-isku vahvisti sen, että kaveri on runkosarjapelaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös