Joonas Järvinen Lukossa

  • 34 758
  • 213

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hienosti hoitaa kyllä Järä puolustuspään velvoitteet, pelaa fiksusti ja rauhallisesti ja sijoittuu hyvin. Jalkakin riittää ihan riittävästi, mitä vähän ennakkoon pelkäsin toisin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Alan kallistumaan jatkon puolelle. Ja jos jatkon saisi, niin toivottavasti taso myös säilyy ja kevättä kohden myös nousee. Näissä try-outeissa on toisinaan se, että niiden aika vedetään ihan reikäpäänä ja sitten homma tasoittuu, tai jopa laskee.

Viikonlopun perusteella jatkoon. Järä oli isäntä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos saa jatkosopparin, niin kaikkien ollessa terveinä Piipponen poppareille ja Korkka vuokralle Mestikseen?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos saa jatkosopparin, niin kaikkien ollessa terveinä Piipponen poppareille ja Korkka vuokralle Mestikseen?
Abt ja Piipponen kilpailkoot 7. pakin paikasta, tai noh, kaikki kilpailkoot keskenään ja parhaat pelaa. Korkalle pitää jostain löytää sitten pelipaikka, mieluummin niin että kysymyksessä on loppukauden vuokra. Luka Tiihonen ja Thomas Grönlund voisivat sitten hätäapuina sen 1-2 peliä jos tilanne vaatii. Eiliset pakkiparit saisi olla mun mielestä se vaihtoehto 1 kun kaikki ovat terveenä. 7. Pakkina Abt viime -ja tämän kauden perusteella parempi ja monipuolisempi vaihtoehto.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
9 peliä ja -4. Tietysti osui huonoon jaksoon, mutta seurattava miten lähtee kehittymään.
Eiköhän siellä aika moni muukin kerännyt miinuksia tuolla aikavälillä.
Tilastojen taakse näkeminen on taito sinänsä. Eikä tämä nyt ole piikki kellekään, ei edes lainaamalleni nimimerkille.
Mutta Järvinen on ehdottomasti vahvistus jo nyt, saatikka, kun saa pelejä alle lisää.
Että en hirveästi kyttäisi tilastoja vaan pelejä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Katoin molemmat Ässä pelit ja niissä pelasi väkevästi niissä tilanteissa missä ei tarvinnut jalalla mennä vauhdilla. Vauhdin puute on ainoa mitä hänen kohdallaan pelkään. Ässät ei ollut tässä suhteessa mikään haaste.

Vauhdin suhteen sellainen lievä shaunpaska fiba, toivottavasti olen väärässä.

Tilastot todentaa sen, mitä silmät ei kentällä aina näe.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Katoin molemmat Ässä pelit ja niissä pelasi väkevästi niissä tilanteissa missä ei tarvinnut jalalla mennä vauhdilla. Vauhdin puute on ainoa mitä hänen kohdallaan pelkään. Ässät ei ollut tässä suhteessa mikään haaste.

Vauhdin suhteen sellainen lievä shaunpaska fiba, toivottavasti olen väärässä.

Tilastot todentaa sen, mitä silmät ei kentällä aina näe.
Kevääksi hyvä kutos/seiskapakki ja alivoimat.

Fyysisesti paljon vahvempi kuin Abt.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katoin molemmat Ässä pelit ja niissä pelasi väkevästi niissä tilanteissa missä ei tarvinnut jalalla mennä vauhdilla. Vauhdin puute on ainoa mitä hänen kohdallaan pelkään. Ässät ei ollut tässä suhteessa mikään haaste.

Vauhdin suhteen sellainen lievä shaunpaska fiba, toivottavasti olen väärässä.

Tilastot todentaa sen, mitä silmät ei kentällä aina näe.
Vauhti varmasti Järvisen haaste mutta pelisilmä ja ennen kaikkea asenne kovaa luokkaa. Ehdottomasti jatkoa. Tuo juuri sitä karheutta pakistoon jota kaivattu.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Järvinen olisi jalalla nopeampi, hänen tuskin tarvitsisi odotella sopimusta tähän aikaan kaudesta tai olla try outilla. Sarjakin saattaisi olla joku muu kuin Liiga.

Kuinkas monta Järvistä selkeästi nopeampaa vastaavan profiilin pakkia Liigasta noin niikuin muuten löytyy Lindbohmin lisäksi? Friman ja Vittasmäki varmaan ainakin, mutta onko oikeasti muita? Ohtamaa, Kivistö, Lauridsen ja Wittkowski varmaan siinä ja siinä, mut sanoisin että Järvinen on noita kaikkia muita paitsi Lauridsenia ja Wittkowskia ronskimpi oman maalin edessä ja heidänkin kanssaan kuitenkin aika tasoissa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, kyllähän Järvisen jatkon pitää olla vaan siitä kiinni, haluaako hän itse jäädä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, kyllähän Järvisen jatkon pitää olla vaan siitä kiinni, haluaako hän itse jäädä.
Joo, ei häntä väkisin tarvitse pitää. Mun mielestä vaan ei ole järkeä enää kauhesti odotella option lunastusta, koska jos samaan tapaan pelaa kuin viikonloppuna, niin varmasti ottajia alkaa löytymään muualtakin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Lukolla on Järvisen kanssa sopimus loppukaudesta sisältäen koeajan.
Joten kyse on vain ja ainoastaan Lukon halusta pitää mies.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lukolla on Järvisen kanssa sopimus loppukaudesta sisältäen koeajan.
Joten kyse on vain ja ainoastaan Lukon halusta pitää mies.
Mun käsittääkseni sopimuksessa ei ole koeaikaa vaan optio loppukaudesta. En tiedä mikä noiden käytännön ero on.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mun käsittääkseni sopimuksessa ei ole koeaikaa vaan optio loppukaudesta. En tiedä mikä noiden käytännön ero on.
Loppukaudesta on valmis sopimus, johon on vain seuran optio.
Sama asia käytännössä.

Eli ei Järvinen siirry minnekään, jos Lukko miehen haluaa pitää.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Loppukaudesta on valmis sopimus, johon on vain seuran optio.
Sama asia käytännössä.

Eli ei Järvinen siirry minnekään, jos Lukko miehen haluaa pitää.
Ai niin, se olikin seuran optio tietenkin. Siinä tapauksessa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Keväällä JJ (enkä nyt puhu mistään pohjoisnaapurin pulleasta pojasta) on meille painonsa arvoinen kultaa! Ei niillä aina tarvii olla ulkomaalainen nimi.
Miten sitä sanotaan: "Saa ottaa talteen! "
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös