Joonas Järvinen Lukossa

  • 34 767
  • 213

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Järä on ollut tähän asti pakki, joka tietää mihin omat kyvyt riittävät, ja pelaa sen mukaisesti. Toisin kuin Piippo, joka illasta toiseen tekee virhearvioita. Tänään siinä suhteessa ohipeli. En yhden ottelun perusteella lähtisi heittämään luiskaan.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eikös Järvinen ollut Wisehockeyn mukaan Lukon nopein luistelija? Eilisen perusteella joku voisi epäillä Wisehockeyn dataa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eilisen luistelukilpailun häviäminen johtui siitä että joutui tuuppaamaan Stenqvistin pois tieltään juuri kun oli lähdössä liikkeelle.
Joo, ihan pelkästään siitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri katselin maalit uudelleen parikin kertaa läpi. Ei ole tietenkään hyväksytävää olla pakkasella mutta minkä noista maaleista laitat nimenomaan Järvisen piikkiin? Ei siellä Järäkään ihan ihmeitä noille tilanteille voinut.
Kyllähän noista suurin syy on timanttisen maalivahtipelin ja viisikon/nelikon yhdistelmä. Toki ekassa olisi voinut olla heittmässä Vidgrenin sivuun maalin edestä, toisessa olisi voinut vetää Stenqvsitin vastustajan sinisellä pystyyn ja saikulle, neljännessä ja viidennessä sama kuin ensimmäisessä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näkyvin, muttei suurin syyllinen. Se nyt vaan on muotia ottaa joku hampaisiin. Itse olen sitä mieltä, että Järä täyttää odotukset.
Reunanen taas saa mun puolesta lähteä menemään. Helvetin löysää ja ylimielistä. Koosteesta voi Järvisen arvostelijat katsella myös Taren otteita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näkyvin, muttei suurin syyllinen. Se nyt vaan on muotia ottaa joku hampaisiin. Itse olen sitä mieltä, että Järä täyttää odotukset.
Reunanen taas saa mun puolesta lähteä menemään. Helvetin löysää ja ylimielistä. Koosteesta voi Järvisen arvostelijat katsella myös Taren otteita.
Noinhan se on. Järvinen sentään yritti noissa tilanteissa tehdä sitä mitä siinä kohdassa voi, eli yrittää blokata vetoa, siirtää äijää maalilta, tai muuten vaan puolustaa. Noiden tilanteiden syntymiset eivät olleet millään tapaa Järvisen tekemisistä kiinni, vaikka toisessa maalissa olisi voinut olla lähtöjään alempana, eikä sekään vauhtieron takia olisi kauheasti auttanut (ehkä olisi saanut jäähyn otettua).
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noinhan se on. Järvinen sentään yritti noissa tilanteissa tehdä sitä mitä siinä kohdassa voi, eli yrittää blokata vetoa, siirtää äijää maalilta, tai muuten vaan puolustaa. Noiden tilanteiden syntymiset eivät olleet millään tapaa Järvisen tekemisistä kiinni, vaikka toisessa maalissa olisi voinut olla lähtöjään alempana, eikä sekään vauhtieron takia olisi kauheasti auttanut (ehkä olisi saanut jäähyn otettua).
Väitän, että olisi pystynyt estämään Jerrykannun karkaamisen ilman Stenqvistiin törmäystä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Vai onko sulla muita vaihtoehtoja mielessä?

Vakavasti ottaen, päin vittuahan tuo tilanne meni koko viisikolta ja Järvinen tuossa nyt sitten näkyvin osa sitä oli Leben kanssa.
No se, että Järvinen on hidas. Tämä on tietysti kaikken tiedossa.

Pointtina ei ollut syyllistää Järvistä, vaan kyseenalaistaa Wisehockeyn data. Wh:n mukaan Järvinen on/oli Lukon nopein luistelija. Jokainen ymmärtää ettei se ole mahdollista.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No se, että Järvinen on hidas. Tämä on tietysti kaikken tiedossa.

Pointtina ei ollut syyllistää Järvistä, vaan kyseenalaistaa Wisehockeyn data. Wh:n mukaan Järvinen on/oli Lukon nopein luistelija. Jokainen ymmärtää ettei se ole mahdollista.

Olisi hauska nähdä tilanne, mistä tuo nopeus on Järviselle mitattu. Nopea Järvinen saattaa suorassa luistelussa olla, mutta kiihtyy hitaasti ja käännökset ovat loivat.

Jopa Piipponen on yllättävän nopea, kun vaan vauhtiin pääsee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei siinä Järvinen jääny kun pari metriä jälkeen vaikka joutui tuuppimaan Stenkun pois edestä ja Turkulainen ehtiny siinä välissä lähteä polkemaan.
 

Kettunuttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi hauska nähdä tilanne, mistä tuo nopeus on Järviselle mitattu. Nopea Järvinen saattaa suorassa luistelussa olla, mutta kiihtyy hitaasti ja käännökset ovat loivat.

Jopa Piipponen on yllättävän nopea, kun vaan vauhtiin pääsee.
Jos Wisehockeydata ilmoittaa, että Järvinen Lukon nopein on niin kyllä mä itse lähtisin siitä, että faktana tätä on pidettävä. Omaan silmään vaikuttanut kyllä sille, että Lukossa olisi nopeampiakin sällejä, mutta Järvinen on varmasti pakin paikalta päässyt pitkän jääsuoran kiihdyttämään itsensä huippunopeuteen ja tutkannut ennätyslukemat.
Voi toki olla mahdollista, että Järvisen nopeudet on mitattu kun hän on Audillaan kurvaillut Äijänsuon parkkiksella. Toi Wisehockeyhan on täysin vitsinä pidettävä palvelu, josta on Liiga maksanut pitkän pennin. Toivottavasti tuottavat liigaseuroille paljon muutakin dataa, joka sitten aidosti on käyttökelposita. Tämä yleisölle ja medialle tuotettu data on kyllä ihan hupiukkojen kamaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko voisi kyllä pyytää Liigalta/Wisehockeyltä tuon klipin jossa Järvinen polkaisee tuohon ennätysvauhtiin ja jakaa sen esim somessa #liigannopeinpuolustaja.
Sinänsä on ihan uskottavaa, että Järvisella saattaa hyvinkin olla korkeampi huippunopeus kuin vaikka Jerry Turkulaisella, mutta sitä ei tosiaan heti uskoisi se tulee esiin jääkiekkokaukalossa pelin ollessa käynnissä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös